SE OLI SITTENKIN

Jukka...............

JUKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Artoo jäi NIIN vituttamaan !!!!!

Mitäs mieltä olette kuviosta, yllättikö???

8

1153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katteellaan nyt....

      oikeasti Jukasta välitä, piruuttaan valitsi kun halusi näpäyttää tosi julmasti Artoa....

      • JiiÄmPee

        mulla kyllä jotenkin jäi sympatiat Arton puolesta. Onhan tuo tosi ettei tuollainen tosiTV sovi kaikille. Tässä se nähtiin selkeästi. SIihen kun lisätään vielä tämä Jukka, jolla ei ollut mitään hävittävää. Pelasi pelinsä kieltämättä oikein ja Tealla ilmeisesti oli jotain vanhoja traumoja mustasukkaisuudesta. Tietääkseni minkälaisen tahansa ihmissuhdekiirisin kokenut on hieman yliherkkä, jos samanlaista käytöstä alkaa näkyä toisesta. Loppujen lopuksi tuossakin oli katsojan näkökulmasta kyse sana vastaan sana => kumpaa siis uskot?

        Ei tietenkään Arto aivan syytön ole ja olisihan nuo asiat voinut hoitaa vähän siistimmin.


      • uskon Arton
        JiiÄmPee kirjoitti:

        mulla kyllä jotenkin jäi sympatiat Arton puolesta. Onhan tuo tosi ettei tuollainen tosiTV sovi kaikille. Tässä se nähtiin selkeästi. SIihen kun lisätään vielä tämä Jukka, jolla ei ollut mitään hävittävää. Pelasi pelinsä kieltämättä oikein ja Tealla ilmeisesti oli jotain vanhoja traumoja mustasukkaisuudesta. Tietääkseni minkälaisen tahansa ihmissuhdekiirisin kokenut on hieman yliherkkä, jos samanlaista käytöstä alkaa näkyä toisesta. Loppujen lopuksi tuossakin oli katsojan näkökulmasta kyse sana vastaan sana => kumpaa siis uskot?

        Ei tietenkään Arto aivan syytön ole ja olisihan nuo asiat voinut hoitaa vähän siistimmin.

        täydelliseen puhtauteen ja syyttömyyteen, hän on pienenä ja vastustuskyvyttömänä poloisena vain joutunut armottomien mediavoimien pyöritykseen, eihän tavallinen mies sellaista kestä muuttumatta sairaan mustasukkaiseksi, olihan Jukka sentään hyvin määrätietoinen ja komea kilpakumppani


      • (¤v¤)
        uskon Arton kirjoitti:

        täydelliseen puhtauteen ja syyttömyyteen, hän on pienenä ja vastustuskyvyttömänä poloisena vain joutunut armottomien mediavoimien pyöritykseen, eihän tavallinen mies sellaista kestä muuttumatta sairaan mustasukkaiseksi, olihan Jukka sentään hyvin määrätietoinen ja komea kilpakumppani

        vikaa. Raamikas ja komea mies kaikin puolin hänkin. Koko ajan hoetaan, että Jukka on NIN komea, mutta Arto mielestäni miehen kokoinen. Jukka sellainen kirppu pikemminkin. Hiukan kyllä tuli sääli Artoa, kun jätettiin noin kylmästi. Tea otti Jukan varmaan ihan kostaakseen ja nöyryyttääkseen Artoa. Naisetkin osaavat olla viekkaita ja katalia, joten mistä voi olla varma, mitä krokotiilin kyyneliä nainen esitti telkkarissa. Ja Tea jo kerran eronnut, joten ai hän mikään puhdas pulmunen liene.


      • ....................

        ukkoa kuule pitää näpäyttääkin ja siihen ei moni pysty... pontsit tealle


    • yhtään

      ilahtuneelta, vaikka Tea sen valitsikin. Pikemminkin päinvastoin :P En oikein usko, että hänestä ja Teasta tulee paria. Toisaalta, siitä Artosta sai kyllä todella negatiivisen kuvan ohjelman aikana, joten hyvä vaan, että Tea ei sitä valinnut ristikseen.

      • Teatteria

        teatteria koko Jukan valitseminen. Luulempa että Jukka tiesi eilisen perusteella mitä tuleman pitää...


      • Saara-täti

        Jukka on rehdin oloinen kaveri, joka saattaisi aikaa myöten sopiakin Tean kumppaniksi, mutta luulen, että hän joutui niin "altavastaajaksi" aluksi, että nyt myöhemmässä vaiheessa olisi vaikea ruveta solmimaan vakavaa suhdetta, kun tietää olevansa "vain" se toinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe