Jukka prkl

Leskentekijä

Nyt jukka jalat alle ja äkkiä...umpih***u hermoraunio hevosnainen ristiinnaulitsee pallisi ennenpitkää..Artsi ymmärsi jo luikahtaa takavasemmalle !

6

1547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh huh

      On ihan oikein,jos Jukka joutuu kokeen Tean tunteen purkauksia. Koko ohjelman ajan Jukka toi itseään esille ja piilo mollas Artoa. Esimerkkejä "Artoa tympii, kun kaikki työt tehdään mun työkaluilla" lausahdus. Karaokessa suoraan Teaa katsoen laulettu "sitä saa mitä tilaa- kappale". Oli tympeää seurata Jukan "minä olen tällainen ilonen partiolainen ja Arto tuollainen huumorintajuton laiskimus" vihjailua. Mielestäni Jukka on oikea käärme.
      En kannata mustasukkaisuutta, mutta ymmärrän ihan hyvin Arton käyttäytymisen. En itse ainakaan katsois hyvällä, jos mun mies vakuuttelis mulle "joo, me ollaan pari" ja sit kuitenkin osoittais kiinnostusta myös toista naista kohtaan. Kyllä Tean olisi myös pitänyt asettua Arton asemaan ja miettiä, miltä tuntuis jos hän olisikin joutunut jakamaan Arton toisen naisen kanssa. Aikamoinen tuuliviiri toi Tea. Jos sillä muijalla olisi ollut jotain oikeita tunteita olis se valinnut Arton ja katsonut heidän jutun loppuun. Olis se Jukka varmasti myöhemmin tullu takasin ratsastamaan...

      • ee

        asettua Arton asemaan. Jokaiselle riittää, että pitää huolen omasta asemastaan. jo on lässytystä.


      • että näin
        ee kirjoitti:

        asettua Arton asemaan. Jokaiselle riittää, että pitää huolen omasta asemastaan. jo on lässytystä.

        Tean olisi pitänyt pystyä asettumaan Arton asemaan, koska vaati itsekin Artoa pystymään asettumaan omaan asemaansa....

        Jotenkin tuo ihmistyyppi, joka vaatii vain toisia ymmärtämään itseään mutta ei kykene itse lainkaan ymmärtämään toisen tilannetta on mulle liiankin tuttu....


    • osannut tuoda

      itseään esille tässä viihdeohjelmassa, taitava mies, osaa rakentaa, remontoida, laulaa ja kaiken lisäksi komea mies. Katsotaan nyt, millaisissa tehtävissä hän näyttäytyy tulevaisuudessa. Luultavasti Jukka on ollut ainoa ohjelmaan osallistuneista, joka on oivaltanut oikein tämän pelin tarkoituksen.
      Harvinaisen miehekäs mies hän on, ja kyllä hän pärjää ilman omin neuvoinkin.

      • MrOrange

        Jukka toi esiin itseään positiivisessa valossa television katsojille, vaikka Tea ja Arto pelehtivät keskenään viereisessä makuuhuoneessa. Juuri näinhän kannattaa tehdäkin, jos vaimoa etsii: nyt tuhannet naiset tietävät, että hän on vapaana ja hän sai ilmaista mainosta. Tilastollinen mahdollisuus löytää loistava kumppani parani valtavasti... toisin kuin Artolla. Kuka huolii enää Arton?


      • yrittäjällä on
        MrOrange kirjoitti:

        Jukka toi esiin itseään positiivisessa valossa television katsojille, vaikka Tea ja Arto pelehtivät keskenään viereisessä makuuhuoneessa. Juuri näinhän kannattaa tehdäkin, jos vaimoa etsii: nyt tuhannet naiset tietävät, että hän on vapaana ja hän sai ilmaista mainosta. Tilastollinen mahdollisuus löytää loistava kumppani parani valtavasti... toisin kuin Artolla. Kuka huolii enää Arton?

        käsitys miten itsensä markkinoi. Jukan olemus kiinnostaa suurta yleisöä, mutta Arton pikkumaisuus ja mustasukkaisuus vain korostaa hänen ongelmallista luonnettaan, kuka nyt pikkusieluisesta olisi kiinnostunut edes viihdeohjelmassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe