Nyt jukka jalat alle ja äkkiä...umpih***u hermoraunio hevosnainen ristiinnaulitsee pallisi ennenpitkää..Artsi ymmärsi jo luikahtaa takavasemmalle !
Jukka prkl
6
1547
Vastaukset
- huh huh
On ihan oikein,jos Jukka joutuu kokeen Tean tunteen purkauksia. Koko ohjelman ajan Jukka toi itseään esille ja piilo mollas Artoa. Esimerkkejä "Artoa tympii, kun kaikki työt tehdään mun työkaluilla" lausahdus. Karaokessa suoraan Teaa katsoen laulettu "sitä saa mitä tilaa- kappale". Oli tympeää seurata Jukan "minä olen tällainen ilonen partiolainen ja Arto tuollainen huumorintajuton laiskimus" vihjailua. Mielestäni Jukka on oikea käärme.
En kannata mustasukkaisuutta, mutta ymmärrän ihan hyvin Arton käyttäytymisen. En itse ainakaan katsois hyvällä, jos mun mies vakuuttelis mulle "joo, me ollaan pari" ja sit kuitenkin osoittais kiinnostusta myös toista naista kohtaan. Kyllä Tean olisi myös pitänyt asettua Arton asemaan ja miettiä, miltä tuntuis jos hän olisikin joutunut jakamaan Arton toisen naisen kanssa. Aikamoinen tuuliviiri toi Tea. Jos sillä muijalla olisi ollut jotain oikeita tunteita olis se valinnut Arton ja katsonut heidän jutun loppuun. Olis se Jukka varmasti myöhemmin tullu takasin ratsastamaan...- ee
asettua Arton asemaan. Jokaiselle riittää, että pitää huolen omasta asemastaan. jo on lässytystä.
- että näin
ee kirjoitti:
asettua Arton asemaan. Jokaiselle riittää, että pitää huolen omasta asemastaan. jo on lässytystä.
Tean olisi pitänyt pystyä asettumaan Arton asemaan, koska vaati itsekin Artoa pystymään asettumaan omaan asemaansa....
Jotenkin tuo ihmistyyppi, joka vaatii vain toisia ymmärtämään itseään mutta ei kykene itse lainkaan ymmärtämään toisen tilannetta on mulle liiankin tuttu....
- osannut tuoda
itseään esille tässä viihdeohjelmassa, taitava mies, osaa rakentaa, remontoida, laulaa ja kaiken lisäksi komea mies. Katsotaan nyt, millaisissa tehtävissä hän näyttäytyy tulevaisuudessa. Luultavasti Jukka on ollut ainoa ohjelmaan osallistuneista, joka on oivaltanut oikein tämän pelin tarkoituksen.
Harvinaisen miehekäs mies hän on, ja kyllä hän pärjää ilman omin neuvoinkin.- MrOrange
Jukka toi esiin itseään positiivisessa valossa television katsojille, vaikka Tea ja Arto pelehtivät keskenään viereisessä makuuhuoneessa. Juuri näinhän kannattaa tehdäkin, jos vaimoa etsii: nyt tuhannet naiset tietävät, että hän on vapaana ja hän sai ilmaista mainosta. Tilastollinen mahdollisuus löytää loistava kumppani parani valtavasti... toisin kuin Artolla. Kuka huolii enää Arton?
- yrittäjällä on
MrOrange kirjoitti:
Jukka toi esiin itseään positiivisessa valossa television katsojille, vaikka Tea ja Arto pelehtivät keskenään viereisessä makuuhuoneessa. Juuri näinhän kannattaa tehdäkin, jos vaimoa etsii: nyt tuhannet naiset tietävät, että hän on vapaana ja hän sai ilmaista mainosta. Tilastollinen mahdollisuus löytää loistava kumppani parani valtavasti... toisin kuin Artolla. Kuka huolii enää Arton?
käsitys miten itsensä markkinoi. Jukan olemus kiinnostaa suurta yleisöä, mutta Arton pikkumaisuus ja mustasukkaisuus vain korostaa hänen ongelmallista luonnettaan, kuka nyt pikkusieluisesta olisi kiinnostunut edes viihdeohjelmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683