Minusta Tea teki

ex tea fani

väärin että laitto arton kotiin ja minusta arto sano oikeen että ei noin pienestä riidasta saa tyrmätä heti. Minusta vikaa oli teassakin miksei se voinnut antaa vielä yhtä mahdollisuutta artolle tai vastata artolle kun oli kysynyt miksi istut tai seisot jukan vieressä ja juttelet sille etkä hälle

15

1699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ee

      saa olla lopun elämäänsa anteeksi antamassa. Ei ihminen muutu. Se on nähty. Varmaan sinäkin vielä sen ymmärrät kun tarpeeksi monta kertaa joudut kokemaan. Oikea ratkaisu Tealta.

      • 13

        Tässä taas tyypillinen esimerkki naisesta, joka uskoo, että mies muuttuu.

        Ihminen ei muutu.


      • et muuttua
        13 kirjoitti:

        Tässä taas tyypillinen esimerkki naisesta, joka uskoo, että mies muuttuu.

        Ihminen ei muutu.

        saaaa, kooskaan et muuuttuaa saaaaaaaa, lauletaan jo iskelmässäkin


    • hölmöä

      Oon samaa mieltä,et jos niitä oikeita tunteita tealla oli niin olisi pitänyt antaa Artolle mahdollisuus. Kyllä Tea naureskeli enemmän Jukan kanssa kuin Arton. Ja myönsi hakeutavansa tämän seuraan.Taisi oikein yrittää tehdä artoa mustasukkaiseksi. Jostain luin Tean etsivän remonttitaitoista miestä itselleen. Eikö Arto sitten lopulta kelvannutkaan Tealle, olihan Jukka taitavampi remonttimies. Ei sitä tiedä kuinka laskelmoiva tuollainen naikkonen on. Reilumpaa olisi ollut tehdä "Emmit" ja lähettää molemmat kotiin. Jos Arto ei pystynyt olemaan huutamatta viikkoa, eipä pystynyt Teakaan olemaan vilkuilematta vierasta.

      • fsfs

        aloittajan kanssa!


      • viikon...

        aikana että Tea alkaa lämmetä Jukalle...ja oli siksi mustis...vaikea uskoa että Tea olisi ottanut Jukkaakaan jos ei olisi nähnyt heidän romanssiaan mahdollisena...ehkäpä Tean kelkka alkoi kallistua Jukan suuntaan viikon mittaan...


      • oikaisija

        "Kyllä Tea naureskeli enemmän Jukan kanssa kuin Arton."

        Hyvä merkki siis. Jukan seura teki Tean iloiseksi ja vapautuneeksi. Arto teki kyttäämisellään Tean ahdistuneeksi ja pahoinvoivaksi. Kummanlaisen ihmisen kanssa sinä itse haluaisit jatkaa suhdetta? Täytyy olla masokistinen luonne, että pystyy sadistisen luonteen kanssa elämään. Ihastuminen on sokeaa. Vasta kun pääsee tutustumaan toiseen lähemmin paljastuu se todellinen luonne.


      • Joku roti

        Minua tyrmistytti, että Arto oli sitä mieltä, että jos riitaa ei pysty sopimaan niin...
        En voisi kuvitella, että tapaisin ihmisen, miehen tai naisen, ja alkaisin riidellä hänen kanssaan viikon tuttavuuden jälkeen!
        MIten ihmeessä voi olla niin huonokäytöksinen, että korottaa äänensä ja huutaa toiselle vaikka on vieraana talossa.
        Minä olisi osoittanut ovea oitis.


    • YÄKS TEA!

      Olen samaa mieltä katsottuani koko ohjelman. Tea leikki Arton ja Jukan kanssa. Artolle hyvä ettei tuollaisen kanssa tarvi olla. Jukka ei varmaan edes halua koskea tuohon naiseen kun Arto sai viettää ne yöt sen toisen vieressä.
      Tuollaisia hyväksikäyttäviä ja turhia yksinhuoltajia on Suomi pullollaan.

      • k2k2k2k2k2k

        paristusohjelmahan maajussille morsian on! loppujen lopuksi siitä tuli oikein rumaa ja likaista tääs tean, arton ja jukan kolmiodraamassa. ainakin tea osoitti olevansa kevytkenkäinen nainen, kun heti alkoi makuuhuoneessa vehtaamaan arton kanssa. sitten muina miehinä vikitteli päivin jukkaa. lopuksi vielä haukkui arton tosi rumasti ja valitsikin jukan! olisi nyt edes ollut sen verran fiksu, että ei olisi valinnut kumpaakaan. arto tuskin menetti mitään ja jukka osoittautui peluriksi. tea olisi tosiaankin voinut asiat hoitaa hiukan tyylikkäämminkin, mutta ilmeisesti hänellä itsellään on tunne-elämän puolella joitakin ongelmaa..
        seuraavalla kerralla valitkaa fiksuja ja tasapainoisia maajusseja, jolla EI OLE LAPSIA, joiden täytyy äitejään hävetä. Nämä kaksi emmi ja tea olivat juuri sellaisia yksinhuoltajia, joita ei olisi pitänyt tv:hen päästää missään tapauksessa. lapset tuollaisessa ohjelmassa..huh! onkohan tuo enää laillistakaan?


      • aeiuäö
        k2k2k2k2k2k kirjoitti:

        paristusohjelmahan maajussille morsian on! loppujen lopuksi siitä tuli oikein rumaa ja likaista tääs tean, arton ja jukan kolmiodraamassa. ainakin tea osoitti olevansa kevytkenkäinen nainen, kun heti alkoi makuuhuoneessa vehtaamaan arton kanssa. sitten muina miehinä vikitteli päivin jukkaa. lopuksi vielä haukkui arton tosi rumasti ja valitsikin jukan! olisi nyt edes ollut sen verran fiksu, että ei olisi valinnut kumpaakaan. arto tuskin menetti mitään ja jukka osoittautui peluriksi. tea olisi tosiaankin voinut asiat hoitaa hiukan tyylikkäämminkin, mutta ilmeisesti hänellä itsellään on tunne-elämän puolella joitakin ongelmaa..
        seuraavalla kerralla valitkaa fiksuja ja tasapainoisia maajusseja, jolla EI OLE LAPSIA, joiden täytyy äitejään hävetä. Nämä kaksi emmi ja tea olivat juuri sellaisia yksinhuoltajia, joita ei olisi pitänyt tv:hen päästää missään tapauksessa. lapset tuollaisessa ohjelmassa..huh! onkohan tuo enää laillistakaan?

        jostain että Tea on ammatiltaan psykiatriaan erikoistunut sairaanhoitaja..vai muistako väärin?
        Jukka on mielestäni symppis,jatkoi ohjelmassa muina miehinä,vaikka tiesi,että Tea vietti yöt alakerrassa Arton kanssa..
        Ehkä Jukka ajatteli että ken leikkiin ryhtyy,se leikin kestäköön..vai olisiko hänellä ollut mahdollista jättää koko homma kesken ohjelman teon?

        Mielestäni Artoei sovi Tealle,en tiedä sitten sopisiko Jukka,tuski hän edes huolii Teaa..tähän vain hän itse osannee vastata.
        Mutta oli oikein että Arto joutui lähtemään,mustasukkaisuus tuossa mitassa on sairasta - eihän ohjelmassa olisi ollut mitään ideaa jos Tea olisi koko viikon vain kuherrellut Arton kanssa,hän otti huomioon myös Jukan,luuli että Arto ymmärtäisi myös,että katsojat tarvitsevat jännitystä,ei heti alkuun ratkaisua.


    • joku vain

      mutta siis mitä se tarkoitti, että Arto vietti yöt Tean vieressä, tarkoittiko se pelkkää nukkumista? Kun jos ajattelee asiaa Jukan kannalta ja Arton ja Tean yöt oli enemmän kuin nukkumista, niin miltä Jukasta mahtoi tuntua, kun hänet yhtäkkiä valittiin?

      • kiteytys

        Jukka sai nukutuksi vain peltorin kuulosuojaimet korvillaan.Alakerrasta kuului hirnuntaa,kavion kopsetta ja villiä jodlausta.Aamuisin Tea ja Arto istuivat kahveepöydässä tukat silmillä ja katse harittain.Jukka laukoi vitsejä ja usutti Artoa töihin ulos kanssaan "vittu,et on taas nohevaa" kommentoi silloin Arto ja käyskenteli mököttäen kädet taskuissa pihamaalla ja huomasi,kuinka Tea katsoi Jukkaa 1,5 sekuntia liian kauan ja seisoi noin 1,1metrin päässä.Seuraavana yönä Jukka makoili taas peltorit korvillaan,kun alakerrasta kuului hirnunnan seasta Arton karjuntaa-"vituttaa!! että on nohevaa,keskisuomesta etelään akat seisoo vieraan miehen vieressä vain miehensä luvalla..AAAARRRGH..räyh,räyh,perrkele,,iha-ha-haa!! Voi viude-ajatteli Jukka ja painoi peltoreitaan korville tiukempaan..tahtoo kotiin.."ei nyt suhde voi kaatua yhteen riitaan,jumalauta" avasi Arto seuraavan aamun ja meni ulos mököttämään ja potkimaan kiviä Jukan pick upin päälle.Tea ja Jukka ratsasteli niityllä,kun Arto levitti klimppistä maalia lahoon seinään."vittu,että on taas nohevaa".

        Illalla Arto huusi megafoniin päin Tean naamaa.."vittu...vielä pahempi sitten,,,...älä määrää......miksi en pääse hevon selkään.....vittu....räyh...nohevaa...on..kele...ämmä.....etelämpänä ollaan rennompia.....räyh....räyh.....älä ny saatana poraa siinä....me Jukkelis luokse......katuakin taidat......räyhh""".Mikä monsteri ajatteli Tea ja laittoi Arton paluumuuttajaksi Jukan huoneeseen.Jukka lauleskeli yölinnun piisiä Artolle joka mökötti ja räki ikkunaan.

        Viimoisena aamuna Arto istui Almerassa ja mökötti tippa linssissä.Tea raahasi Jukkaa väkisin ovesta sisään.Jukkaa ei enää naurattanut.Tea oli lisäksi heittänyt Nissan pick upin avaimet metsikköön.


      • 16+3=?
        kiteytys kirjoitti:

        Jukka sai nukutuksi vain peltorin kuulosuojaimet korvillaan.Alakerrasta kuului hirnuntaa,kavion kopsetta ja villiä jodlausta.Aamuisin Tea ja Arto istuivat kahveepöydässä tukat silmillä ja katse harittain.Jukka laukoi vitsejä ja usutti Artoa töihin ulos kanssaan "vittu,et on taas nohevaa" kommentoi silloin Arto ja käyskenteli mököttäen kädet taskuissa pihamaalla ja huomasi,kuinka Tea katsoi Jukkaa 1,5 sekuntia liian kauan ja seisoi noin 1,1metrin päässä.Seuraavana yönä Jukka makoili taas peltorit korvillaan,kun alakerrasta kuului hirnunnan seasta Arton karjuntaa-"vituttaa!! että on nohevaa,keskisuomesta etelään akat seisoo vieraan miehen vieressä vain miehensä luvalla..AAAARRRGH..räyh,räyh,perrkele,,iha-ha-haa!! Voi viude-ajatteli Jukka ja painoi peltoreitaan korville tiukempaan..tahtoo kotiin.."ei nyt suhde voi kaatua yhteen riitaan,jumalauta" avasi Arto seuraavan aamun ja meni ulos mököttämään ja potkimaan kiviä Jukan pick upin päälle.Tea ja Jukka ratsasteli niityllä,kun Arto levitti klimppistä maalia lahoon seinään."vittu,että on taas nohevaa".

        Illalla Arto huusi megafoniin päin Tean naamaa.."vittu...vielä pahempi sitten,,,...älä määrää......miksi en pääse hevon selkään.....vittu....räyh...nohevaa...on..kele...ämmä.....etelämpänä ollaan rennompia.....räyh....räyh.....älä ny saatana poraa siinä....me Jukkelis luokse......katuakin taidat......räyhh""".Mikä monsteri ajatteli Tea ja laittoi Arton paluumuuttajaksi Jukan huoneeseen.Jukka lauleskeli yölinnun piisiä Artolle joka mökötti ja räki ikkunaan.

        Viimoisena aamuna Arto istui Almerassa ja mökötti tippa linssissä.Tea raahasi Jukkaa väkisin ovesta sisään.Jukkaa ei enää naurattanut.Tea oli lisäksi heittänyt Nissan pick upin avaimet metsikköön.

        Peltorit korvilla tarina oli mahtava, kiitos nauruista ! :D


    • oikaisija

      laittaa kävelemään ihminen, josta tulee pelkästään paha olo, ja joka ahdistaa. Miksi Tean pitäisi alkaa sellaiseen suhteeseen? Mitä rakkautta on Arton puolelta sellainen, että tehdään sille ihmiselle pahaa, jota muka rakastaa? Ei omistamisenhalu ole rakkautta, vaan tuossa on ainekset juuri perheväkivaltaiseen suhteeseen, kun toinen kontrolloi toisen käytöstä. Katsopa esim. elokuva "Vihollinen vuoteessani". Kysehän ei ollut siis edes mistään riidasta vaan Arton pimeästä luonteesta. Riidaksi Arto kutsui sitä, minkä itse sai aikaan. Arton mielestä se on pientä, mutta näinkin kaukaa katsottuna Artolla ei ole ihan kaikki kohdallaan. Eihän se tietenkään psykopaatinkaan mielestä syy ole koskaan itsessä, vaan aina toisissa. Oma käytös on silti muka aina oikeutettua, jos ei muuten niin muka toinen provosoi, myös väkivaltaa perustellaan sillä, että "toinen provosoi". Tasapainoinen ihminen ei provosoidu, pelin henkihän oli se, että kaksi kumppaniehdokasta asuu talossa. Eihän muidenkaan maajussien kotona alettu räyhäämään mustasukkaisena. Ei tuollaisen kanssa voi jatkaa, sairaalloisen mustasukkainen kyttääjä.

      Heti Vanajanlinna-jaksossa huomasin toivovani, että Tea ottaa Jukan, koska siinä oli heti jotain kipinää. Harmitti että Tea ihastui tuohon puunaamaan, mutta hyvä että huomasi ajoissa, mihin ollaan menossa. Hänellähän oli jo tuollaisesta pimeästä tyypistä kokemusta. Toivon Tealle ja Jukalle onnea, jos ei yhdessä niin ainakin tahoillaan. Jukka on tosi herrasmies, fiksu ja tasainen eikä kiukutteleva kakara kuten Arto. Täydet pisteet Jukalle, aivan mahtava tyyppi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe