Heitteille jättö

vasso-Q

Eiku tavaroiden heittely vihapäissään. Ihan muissa yhteyksissä tuli tänään puheeksi kiukustuminen ja tavaroiden heittely. Itse olen siihen syyllistynyt, mutta ylen nuukana ihmisenä käyttänyt harkintaani, mitä raskin seinään heitää ja mitä en. Sekä tietoisuus siitä, että itse joutuu sirpaleet keräämään ja sotkun siivoamaan. Silti on mennyt kaffekuppia ym. pirstaleiksi.

Ihan viimeaikoina en ole moiseen syyllistynyt. Hyvänä muistuttajana on puolukkasurvos, jonka purkkeineen seinään heitin. Purkki onneksi oli muovia, mutta puolukanrämmäleitä tulee vastaan vieläkin.

Onko kohtalotovereita? Onhan, onhan?

74

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuhopotkutin

ja montakin kertaa tullut heitettyä milloin mitäkin pitkin seiniä ja lattioita. Olen jopa täysinäisiä koskenkorva- ja kaljapulloja viskellyt. Juuri valmistuneita ruokiakin olen heittänyt vessanpyttyyn ja sanonut, että syö sieltä.

• vasso-Q

Nyt rupes vapisuttamaan. Tää-hhäää-hhäää-yysi-nnnääiiiissiä kossss-kkeenn-korrrva en voi jatkaa. Menen pyörtymään hetkeksi.

• Tuhopotkutin
        vasso-Q kirjoitti:

Nyt rupes vapisuttamaan. Tää-hhäää-hhäää-yysi-nnnääiiiissiä kossss-kkeenn-korrrva en voi jatkaa. Menen pyörtymään hetkeksi.

heti pyörry, viinaahan se vain oli. *nappaa vassoquuta niskasta kiinni*

• vasso-Q
        Tuhopotkutin kirjoitti:

heti pyörry, viinaahan se vain oli. *nappaa vassoquuta niskasta kiinni*

No niinpä, viinaa.

• --

Et sentään laittanut ilta-atriaa odottamaan isännän karvalakkiin keittiön pöydälle, kuin oma sukulaisnaiseni. Isäntä kun sattui hieman myöhästymään.

• HTZA

sivistyneiden ihmisten palsta, täällä ei ..tai no, jokunen nainen on.. heitellä mitään harkitsemattomasti.
      Täällä ihmiset, suuttuessaan, survovat vain Puolukoita.

• vasso-Q

Toivuin äskeisestä traumastani. Teitillä hyvin on. Kukaan ei liene osunut arkaan kohtaasi vaan pintaa raapaissut.

• HTZA

Minä, Karvakoipi, Kalle ja Teo..

• vasso-Q
        HTZA kirjoitti:

Minä, Karvakoipi, Kalle ja Teo..

Ja mitähän te teitte? Pikkaisen ihan pikkaisen voisi kertoa lisää.

• HTZA
        vasso-Q kirjoitti:

Ja mitähän te teitte? Pikkaisen ihan pikkaisen voisi kertoa lisää.

asiaan liittyy vanha sanonta Puolukoista..
        En taida kertoa enempää.. jospa Google auttaisi?
        Me miehet emme ainaskaan..

• vasso-Q
        HTZA kirjoitti:

asiaan liittyy vanha sanonta Puolukoista..
        En taida kertoa enempää.. jospa Google auttaisi?
        Me miehet emme ainaskaan..

Tämä tästä. Ja se siitä.

• HTZA
        vasso-Q kirjoitti:

Tämä tästä. Ja se siitä.

ei yhtään selkärankaa, taidat olla tyttö!

• vasso-Q
        HTZA kirjoitti:

ei yhtään selkärankaa, taidat olla tyttö!

Viimeksi kun kävin katsomassa, niin olin. Nyttemmin sittemmin en ihan tarkkaan muista, miten edellinen kommenttisi liittyi alkuperäiseen aiheeseen.

• GloriaJoy

on oikeastaan tullut hyvä ennakoivasti väistelijä ja kyykistelijä ja tavaran ilmasta nappaaja.

• vasso-Q

Eli itse et heitellyt. En edes osuakseni heittänyt, enkä edes sitä leluhelikopteria, jonka heitin exän jalkoihin kun suututti kamalasti. Seinät tai muu avoin kenttä ovat olleet kohteenani. Mutta ne ovatkin saaneet sijaiskärsijinä melko kovia kokea :D

• No en tykkää tavasta, exällä oli tilapäistä taipumusta siihenkin. Ja erityisesti muistan kun erään kerran jouduin asumaan muutaman kuukauden sellaisessa talossa että yläkerrassa oli juuri erityisen suuriääninen dopingin voimalla välejään selvittelevä pariskunta ja siellä tavarat lentelivät yhtenään. Kai niillä kaikki oli jo aikaisessa vaiheessa murskana ja sitten ehkä kantoivat ulkoa kiviä seuraavan neuvottelun varusteiksi....

• vasso-Q

Kokemus tuokin. En kadehdi. Yläkertaan on vaikea heittää mitään konkreettista, mutta kenties moni itsesi lisäksi heitti mielipiteensä.

• vasso-Q kirjoitti:

Kokemus tuokin. En kadehdi. Yläkertaan on vaikea heittää mitään konkreettista, mutta kenties moni itsesi lisäksi heitti mielipiteensä.

Kai se mielipide tuli selväksi useammankin kerran virkavallan kautta tuotuna. Ja oli siinä sitäkin ettei sivullinen tiennyt ovatko ne siellä todella toisiaan tappamassa, ääni ainakin siihen monesti viittasi.

• vasso-Q
        yohuuhkaja kirjoitti:

Kai se mielipide tuli selväksi useammankin kerran virkavallan kautta tuotuna. Ja oli siinä sitäkin ettei sivullinen tiennyt ovatko ne siellä todella toisiaan tappamassa, ääni ainakin siihen monesti viittasi.

Taisi kohdallasi olla melko vakava tilanne. Myötätuntoa voin vain tarjota.

• Yxitypy

oikeestaan tavaroita heittele , mutta ovet kyllä paukkuu. Ääntäkin löytyy ihan mukavasti :=))

• vasso-Q

Enpä muistanut tuota ovien paukuttelua. Sitäkin olen tehnyt. Ja taas sanon, että monta vuotta sitten. Nykyisin olen tyyni kuni metsälampi. *öhö-öhö*

Yläkerran superuhotrialthonisti-ihailtavanurheilluninenpariskunta paikutteli oviaan aikoinaan, kun minä syntinen tupakkia poltan (paitsi nykyisin sikareita) parvekkeella. Kostoksi välillä vetelin lujaa oviani kiinni. Kamala ihminen olen. Häirikkö.

• tää suoli. Sain varmaan neljä kertaa antaa salasanani ennenku hyväksy sisälle. No kuitenkin. Tuolla ensimmäisenä jo puhuttiin kuin mun suulla paitsi lisäksi sanoisin että, olen heitellyt taulujakin lattialle, mutta ne onkin olleet mun omatekeleitä. :)))

• vasso-Q

Tauluja en ole maalannut, tai no nuoruudessa jotain. Parisen veistosta olen mökin terassilta heittänyt mäkeen. Ne olivat tilaustöitä ja tilaaja alkoi urputtamaan. Pistin mäkeen hänen itkiessään vieressä. Siitäpä sai dramatiikkaa.

• vasso-Q

Itki toivottavasti. Minä itkin silloin ja sydämessäni vielä enemmän.

Mutta tuo aika liittyi ylen dramaattiseen aikaan. Alkuperäinen teos on kaapissani pölyn peitossa.

• vasso-Q

Oi voi, miten ihana oli nuoruuteni.

Minä olin niin ihanan nuori.... hemskutti kun en tähän hötinään löytänyt Mika Valtarin runoa. Ken löytää, kiitos hänelle.

• HTZA
        vasso-Q kirjoitti:

Oi voi, miten ihana oli nuoruuteni.

Minä olin niin ihanan nuori.... hemskutti kun en tähän hötinään löytänyt Mika Valtarin runoa. Ken löytää, kiitos hänelle.

Laulu rakkaudesta

Ja eräänä päivänä
        me koukistumme toistemme ympärille
        ja naksahdamme lukkoon emmekä irtoa enää,
        sinun kulumavikasi minun kihtiini kietoutuneena, minun mahahaavani sinun sydänvikasi vieressä
        ja reumatismini sinun noidannuoltasi vasten,
        emme erkane konsana ei.

Ja rakas, sinä unohdat rytmihäiriösi, hengenahdistuksesi
        ja kuolion
        joka sydämessä jo on
        ja minä unohdan katarrini, levottomat jalkani
        ja sen alituisen kalvamisen vasemmalla puolella
        ja tulkohon hallat ja harmit ja muut.

Minun rintani tyhjät ja litteät
        ota käsiisi rakas
        sillä eräänä päivänä kun katsot ne riippuvat pitkinä,
        rakastatko minua silloin
        tula tuulan tuli tuli tei.

Herra, opeta meitä hyväksymään vanhojen rakkaus,
        nuorten rakkaus, keski-ikäisten ihmisten rakkaus, köyhien rakkaus,
        huonosti puettujen rakkaus
        ja yksinäisten rakkaus.
        Opeta meidät hyväksymään rakkaus,
        me niin pelkäämme sitä.
        Ja sinä otat käsiini minun rintani,
        minun venyneet litteät rintani
        ja kosketat huulillasi kurttuisia nipukoita
        ja kaihi silmissäsi sinä sairaspaikkaa odotellessasi
        hapuilet sokeana luokseni,
        tunnustelet minua käsimielin.
        Tunnustele vaan:
        kaikkien näitten ryppyjen alla se olen minä,
        tähän valepukuun elämä meidät viimein pakotti,
        mesimarjani, pulmuni, pääskyni mun.

Ja minun kyhmyni painautuvat sinun kuoppiisi,
        sinun ryppysi minun uurteisiini
        ja kärsimystesi äärellä minä rukoilen hiljaa kuolemaasi.
        On kirkkaana päivä ja ilta.

• *SA*

miulla:) Yhden kerran oon lennättäny henkaria, siitä olen kerran täällä kertonukki, siihen on tavaroiden lennätys alkanu ja loppunu.
      Jos ei oteta lukuun, niin, nuoruus-iässä, äidin kanssa riitelin oikein kunnolla, siihen aikaan oli maitopussit käytössä, suutuin niin perinpohjaisesti, et heitin täyden maitopussin vastapäätäni olevaan seinään, ja maidothan valui pitkin seiniä,, olipahan kiva siivota jälkensä):
      En muistanu kirjautua.. Höh.. Sasus.

• vasso-Q

Ja perhana. Muistutit minua siitä, että heitin jo alle 10-vuotiaana sekaleivän lattialle suuttuessani äidille. Sisarukseni jakavat muistoni kenties tästäkin.

Mahoton heittelijä olin. Onneksi en enää (kai).

• on lentänyt ilmassa, mutta ei astioita, jotain harkintaa sentään.
      Jos on joku kallis kippo kädessä ja tekee mieli nakata jotakuta, niin ensin laitetaan Arabian astia pois
      ja etsitään vaikka pannumyssy, mikä heitetään.
      Tosin mulla ei ole pannumyssyä, mutta tämä olikin vain esimerkki.
      En edes muista milloin olisin niin kovin kiukustunut, että jotain olisi tehnyt mieli heittää, saati olisin heittänyt.

• tai sitten olen vaan laiskistunut, mutta melkoinen temperamentti on mullakin ollut nuorempana,
        ihan hävettää, kun muistelen ;((
        Elämä on opettanut, tai ainakin hillinnyt luontoa :))

• ei kerta kaikkiaan enää jaksa innostua kinastelemaan jostain pikku jutusta, on oppinut elämään
        vähän löysemmin säännöin.
        Ei me kyllä ole pahemmin riidelty koskaan, ehkä silloin 30 vuotta sitten, kun reviirejä vähän haettiin ;))
        Nyt on tosi leppoisaa.

• Adria

Muorivainaalta onneksi jäänyt heitteille heittämättä pari wanhaa Arabian tuotteita, eli Pilvikannu ja Pekka-vati. Tunnistaako kukaan.

• HTZA

Pilvikannu 800
        Pekkavati 400

Valuutan saa vapaasti valita.

• Adria
        HTZA kirjoitti:

Pilvikannu 800
        Pekkavati 400

Valuutan saa vapaasti valita.

No mihin 'Wenzellin' arviot perustuvat, olkoon valuutta mikä hyvänsä?

• HTZA

Arabia, jos ei ole täydellinen kokoelma, on siinä 40€ kappale.

• vasso-Q
        Adria kirjoitti:

Kaikki on sen arvoista, mitä joku on siitä valmis maksamaan.

• HTZA
        Adria kirjoitti:

sieltä ne ravistetaan.
        60v. auttaa myös asiassa ja hento kokemus.

• HTZA
        vasso-Q kirjoitti:

Kaikki on sen arvoista, mitä joku on siitä valmis maksamaan.

Aika tuorekin, siitä tiedetään vasta 5000 vuotta.

• vasso-Q
        HTZA kirjoitti:

Aika tuorekin, siitä tiedetään vasta 5000 vuotta.

HÄH. Ja vasta sen huomasit.

• Adria
        HTZA kirjoitti:

sieltä ne ravistetaan.
        60v. auttaa myös asiassa ja hento kokemus.

No just noin. Se siitä sitten.

• olen hermostunut niin paljon että löin viiden litran lasitölkin pöytään sillä seurauksella että se hajosi tuhannen siruiksi. Raivoni määrää kuvanne se että olin vain kymmenvuotias ja noin iso purkki ei kovin vähästä säry. Säikähdin niin pahanpäiväisesti tapahtumaa etten sen jälkeen ole paiskonut mitään, oon yrittänyt äänellä pelotella jos tarvis on vaatinut.

• Meriläinen

Tikkaa tuli joskus muinoin paljonkin heiteltyä.
      No, kyllä joku tavarakin on lennellyt, täytynee myöntää.

• juuri väittämäni, etten heittele, mut ei oo kun pari kk, lensi puhelin seinään!
        Syykin noloista noloin, hermostuin dementiaa sairastavan äitimuorin jatkuvaan soitteluun.
        No toosa ei ees hajonnut ja välit äiteliiniin kunnossa.

• Meriläinen
        minttupuu kirjoitti:

juuri väittämäni, etten heittele, mut ei oo kun pari kk, lensi puhelin seinään!
        Syykin noloista noloin, hermostuin dementiaa sairastavan äitimuorin jatkuvaan soitteluun.
        No toosa ei ees hajonnut ja välit äiteliiniin kunnossa.

Joo, noi muorit joskus pistää vieterin tiukalle.
        Mulla oli tapana joskus kun äitiä hoitelin ja oikein alko kiukuttamaan niin repiä sanomalehteä.
        No nyt ei enää kiukuta ja saan olla onnellinen että jaksoin hänen loppuun asti olla tukena.
        Mun äidillä ei ollut dementiaa mutta erittäin vahva luonne ja itsepäisyys joka sitten on minulle pariytynyt.

• Kerran heitin mökillä kiinalaiskirveen jontkhaan,se ei halkonut vaan tarttui aina vain kiinni koivupölliin josta sitä miehissä kammettiin irti,sitten vain otsasuoni napsahti poikki ja kirves lensi komeessa 200 metrin kaaressa keskelle järveä

• oliko varmasti 200 metriä ;))

• Anceli kirjoitti:

oliko varmasti 200 metriä ;))

...oli tasan 200 metriä,eikä edes yliastuttu, järven pintaan jäi pysyvä merkki josta sitten talvella oli hyvä suorittaa tarkastusmittaukset ;)

• Kadunmies kirjoitti:

...oli tasan 200 metriä,eikä edes yliastuttu, järven pintaan jäi pysyvä merkki josta sitten talvella oli hyvä suorittaa tarkastusmittaukset ;)

jos kerran merkkikin jäi, onhan se uskottava, että 200 metriä melko tasan oli mitta.
        Ja kyllähän kirveellä jää pysyvä merkki, iski sen mihin tahansa, vaikka järven pintaan :)
        Epäilen kuitenkin, että vähän astuit yli, taatusti varpaat kastui.

• Sisältä kultaa

Eipä ikinä ole tullut heiteltyä astioita eikä muitakaan "ei sopimatonta"seinille.Tapetteja kylläkin olen laittanut seinille ja maalannut.
      Eikä ovetkaan ole ikinä paukkuneet minun toimesta.
      Eikä kirosanojakaan ole päässyt suustani,vaikka kuinka sapettas.

• Mistä löytyy se itsehillintä jolla saa manailun pois.
        Eikö sulta koskaan ole tullut mitään sopimatonta suusta tai käväissyt mielessä?

• Yxitypy
        koti-kiusattu kirjoitti:

Mistä löytyy se itsehillintä jolla saa manailun pois.

mietis, olisko se terveellistä psyykkeelle, jos ei sais päästää väliin höyryjä ulos. Mä tulisin ainakin hulluksi..tai hullummaksi mitä oon nyt :=))

Siis..En haluaiskaan olla niin hillitty.

• Sisältä kultaa
        koti-kiusattu kirjoitti:

Mistä löytyy se itsehillintä jolla saa manailun pois.

Kuuleppa,olen itsehillinnän mestari :) Minua ei saa huutamaankaan.Rauhallinen persoona olen,jotkut ovat sanoneetkin,että minun pitäisi suuttua joskus ihan kunnolla.
        Ei ole koskaan tullut suustani kirosanoja,ne eivät ole mielestäni sivistynyttä kielenkäyttöä.Pyydän nyt anteeksi,jos mielipiteeni saa veretkin kiehumaan.
        Joskus on kylläkin tullut sellaisia tilanteita,että olisi mieli tehnyt "kirota" vaikka sanalla saakulin saakuli.Tuokaan ei ole kova kirosana,mutta minulle liian voimakas kuitenkin.Olen vaan pystynyt pitämään kirosanat poissa sanavarastosta :)

• Yxitypy kirjoitti:

mietis, olisko se terveellistä psyykkeelle, jos ei sais päästää väliin höyryjä ulos. Mä tulisin ainakin hulluksi..tai hullummaksi mitä oon nyt :=))

Siis..En haluaiskaan olla niin hillitty.

hillittyjä meinaan joskus hypin tasajalkaa kiukusta revin ryysyni,kielenkäyttö on värikästä ja kovasti kolkkoa.

• Sisältä kultaa kirjoitti:

Kuuleppa,olen itsehillinnän mestari :) Minua ei saa huutamaankaan.Rauhallinen persoona olen,jotkut ovat sanoneetkin,että minun pitäisi suuttua joskus ihan kunnolla.
        Ei ole koskaan tullut suustani kirosanoja,ne eivät ole mielestäni sivistynyttä kielenkäyttöä.Pyydän nyt anteeksi,jos mielipiteeni saa veretkin kiehumaan.
        Joskus on kylläkin tullut sellaisia tilanteita,että olisi mieli tehnyt "kirota" vaikka sanalla saakulin saakuli.Tuokaan ei ole kova kirosana,mutta minulle liian voimakas kuitenkin.Olen vaan pystynyt pitämään kirosanat poissa sanavarastosta :)

Kun tapaat jonkun mettäsian joka torella ärsyttää,miten saat sen törpön ruotuun?
        Jos et kiroa niin tirvasetko varottamatta vastapalloon?

• Yxitypy
        koti-kiusattu kirjoitti:

hillittyjä meinaan joskus hypin tasajalkaa kiukusta revin ryysyni,kielenkäyttö on värikästä ja kovasti kolkkoa.

pakko kertoa, kun eräs tyokaveri kertoi, ettei hän koskaan ole "räjähtänyt" kellekään.
        Kysyin etteikö edes ukolleen, kun ollut 30 vuotta naimissa. Ei kuulema edes hänelle. Sitä ihmettelin suuresti ja kysyin onko heillä sitten mykkäkoulua, niin sen hän myönsi, että saattaa olla viikon puhumatta mitään. Tällainen ei kuulema hänen mielestään ole riitelyä.
        Mun mielestä mykkäkoulu on riitelyä siitä pahimmasta päästä. Onneksi en ole sitä omaksunut. Kun suutun, silloin räjähtää, mutta jo puolen tunnin päästä en yleensä enää muista koko juttua.

• Sisältä kultaa
        koti-kiusattu kirjoitti:

Kun tapaat jonkun mettäsian joka torella ärsyttää,miten saat sen törpön ruotuun?
        Jos et kiroa niin tirvasetko varottamatta vastapalloon?

Metsäsiathan ovat ihania,kuten muutkin metsänelätit :)
        No,leikki leikkinä.
        Jos tapaisin jonkun todella epämiellyttävän ihmisen,en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä.
        Juoruilijat ja valehtelijat saavat vereni kyllä kiehumaan,mutta hillitsen itseni heidänkin seurassaan.En ota heidän puheisiinsa mitään kantaa.En halua kenenkään kanssa riitoihin,parempi olla vaikka hyvänpäivän tuttu kuin vihamies.
        Luonteeni vaan on kiltti,liiankin kiltti muitten mielestä.Täälläkin on mulle ehdotettu,että pitäis vaikka metsään mennä huutamaan,mutten ole sitä vielä tehnyt.

• Sisältä kultaa
        Yxitypy kirjoitti:

pakko kertoa, kun eräs tyokaveri kertoi, ettei hän koskaan ole "räjähtänyt" kellekään.
        Kysyin etteikö edes ukolleen, kun ollut 30 vuotta naimissa. Ei kuulema edes hänelle. Sitä ihmettelin suuresti ja kysyin onko heillä sitten mykkäkoulua, niin sen hän myönsi, että saattaa olla viikon puhumatta mitään. Tällainen ei kuulema hänen mielestään ole riitelyä.
        Mun mielestä mykkäkoulu on riitelyä siitä pahimmasta päästä. Onneksi en ole sitä omaksunut. Kun suutun, silloin räjähtää, mutta jo puolen tunnin päästä en yleensä enää muista koko juttua.

Itse voin olla vain hetken hiljaa,jos minua esim.loukataan liiallisen kiltteyteni vuoksi.Kyllähän minulta itku pääsee tosi herkästi,jos minulle ruetaan kovalla äänellä opettamaan miten minun tulisi kasvattaa luonnettani.En itse mahda mitään ujoudelleni ja rauhallisuudelleni.
        Enkä harrasta mykkäkoulua.

• mannamia

lautasta, jos muutakin. Nyt aina harvenevaa tahtia. On vain luonne niin tulistuva, ja kun toiselle ei mene minun oikeassaoloni millään perille, lie se parempi, kuin muu?
      En sitä häpeä, ainakaan täällä. En ole itse saanut luonnettani valita luonnekaupasta.
      Varmaan minulla onkin sitten jokin hyvä kyky kompensoimaan tuota vajavuuttani?
      Kaikissa meissä lie sama mitta hyvää, ja vähän vähemmän hyvää. Kellä se ilmenee missäkin, enemmän tai vähemmän näkösällä.
      Onneksi mies ei ole saanut luonnettani.

Vanhuusko tosiaan aiheuttaa, ettei ole miesmuistiin tullut tehtyä mitään sivistymättömiä nakkeluhommia pikaistuksissaan?
      Huh!

• hairioilmoitus

Itse paiskoin noin 3 tuntia sitten erään naisen vaatekaapin oven mäsäksi. Samalla rikkoutui atk-tuolinsa. Toki tarjouduin kulut maksamaan ja niin teenkin. Enempikin olen rikkomaani kalustoa joutunut maksamaan elämäni aikana.

Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko.

• Yxitypy

Sulla taitaa olla kunnon patekset :=))

• M-A-R-J-A

hermot ?

• hairioilmoitus
        Yxitypy kirjoitti:

Mulla on tosi kovat "patekset"..*miettii kuumeisesti mitä tarkoittaa termi "pateikset"*...*ihan pihalla*

• Yxitypy kirjoitti:

onhan täälä muitakin hereillä, mutta tarkoittaako noi patekset lihaksia.

• Yxitypy
        hairioilmoitus kirjoitti:

Mulla on tosi kovat "patekset"..*miettii kuumeisesti mitä tarkoittaa termi "pateikset"*...*ihan pihalla*

No ne käsivarren lihakset...siis hauikset. Ainakin oon kuullut, että ne olis patekset. Saa joku korjata jos oon väärässä :=))

• hairioilmoitus
        M-A-R-J-A kirjoitti:

hermot ?

Sukumme Finnenbergin sukua ja sinänsä kysymyksenne....hur kan ick sage..hmmmm....not intersant...sukumme edustaja nimimerkki "hairioilmoitus" joskus ns. pääsee irti..kanslistimme herr Paperberg hoitaa jatkossa miljonääriperijän "hairioilmoitus"-vastaukset.

Nimimerkin "hairioilmoitus" mahdolliset kosijat miljonääri-avioliittoon pydämme hoitamaan Suomi24-yhtiön kautta.

Terveisin kanslisti

Erica Paperberg

• Yxitypy
        Nittaminax kirjoitti:

onhan täälä muitakin hereillä, mutta tarkoittaako noi patekset lihaksia.

Harvoin oon tähän aikaan hereillä, mutta pikkasen punkkua oon ottanut ja sekös valvottaa :=))
        No oon kuullut pateksista, ja olettasin että jotain lihaksia ne on :=))

• Yxitypy kirjoitti:

Harvoin oon tähän aikaan hereillä, mutta pikkasen punkkua oon ottanut ja sekös valvottaa :=))
        No oon kuullut pateksista, ja olettasin että jotain lihaksia ne on :=))

se olen minäkään tähän aikaan mutta nyt toi flimmeri pitää hereillä eikä voi nukkua.
        Hih..toivottavasti ne lihakset on juuri siellä missä kukin niitä haluaa olla.

• Yxitypy
        Nittaminax kirjoitti:

se olen minäkään tähän aikaan mutta nyt toi flimmeri pitää hereillä eikä voi nukkua.
        Hih..toivottavasti ne lihakset on juuri siellä missä kukin niitä haluaa olla.

ikävä olotila. Mulla on sitä kans väliin, mutta onneksi vähemmän ollut viime aikoina *koputtaa päätään*.
        Muistin nitta just yhden asian, ja omalta osaltani korjaan nyt tilanteen :=))

• Yxitypy kirjoitti:

ikävä olotila. Mulla on sitä kans väliin, mutta onneksi vähemmän ollut viime aikoina *koputtaa päätään*.
        Muistin nitta just yhden asian, ja omalta osaltani korjaan nyt tilanteen :=))

mahdoit muistaa. Itsekkin muistan erään jupakan, mutta en tiedä muistatko sinä juuri sitä tai tarkoitatko edes sitä asiaa.

• Yxitypy
        Nittaminax kirjoitti:

mahdoit muistaa. Itsekkin muistan erään jupakan, mutta en tiedä muistatko sinä juuri sitä tai tarkoitatko edes sitä asiaa.

just sitä.
        Ja muistan.. mutta nyt alkaa olla aika myös unohtaa...vai mitä? :=))

• Yxitypy kirjoitti:

just sitä.
        Ja muistan.. mutta nyt alkaa olla aika myös unohtaa...vai mitä? :=))

en kait muuten olisi vastannut sinulle? Tai siis silleen muutenkaan.

• Yxitypy
        Nittaminax kirjoitti:

en kait muuten olisi vastannut sinulle? Tai siis silleen muutenkaan.

itteenikin se asia. Eikö olekin kummallista, vaikka kyse on vaan tällaisesta palstailusta. Siis riitely jonkun palstalaisen kans tuntuu melkein yhtä pahalta, kuin riitely jonkun kans livessä.
        Oli kiva tunne kun kirjoitit mun ketjuun..kiitos siitä. Nyt sovinnon maljat.. *kohottaa vesilasin, kun punkku loppunut* :=))

• Yxitypy kirjoitti:

itteenikin se asia. Eikö olekin kummallista, vaikka kyse on vaan tällaisesta palstailusta. Siis riitely jonkun palstalaisen kans tuntuu melkein yhtä pahalta, kuin riitely jonkun kans livessä.
        Oli kiva tunne kun kirjoitit mun ketjuun..kiitos siitä. Nyt sovinnon maljat.. *kohottaa vesilasin, kun punkku loppunut* :=))

just itekkin hain vettä ja kittaan sitä limupullosta, muuten toi rontti (kissa) juo samasta astiasta. *kippis* Eihän ne riitelyt koskaan mukavia ole, oli ne sit täällä tai livessä.

• Yxitypy
        Nittaminax kirjoitti:

just itekkin hain vettä ja kittaan sitä limupullosta, muuten toi rontti (kissa) juo samasta astiasta. *kippis* Eihän ne riitelyt koskaan mukavia ole, oli ne sit täällä tai livessä.

Eikös kissa ole aika puhdas eläin. Jatkuvasti pesee (nuolee) itteensä. Hiiriä se voi väliin syödä, mutta mitä sitten :=))
        Nyt voittaa väsy. Hyvää yötä, ja toivottavasti se flimmeri antaa sinullekin yörauhan :=))

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4181
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1474
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      96
      1343
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      313
      1251
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      62
      1212
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1140
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      45
      1134
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      961
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      895
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      838
    Aihe