Eliaksella uskomaton ääni, kylmät väreet

satunnainen kulkija

En seuraa ohjelmaa, mutta netissä vahingossa eksyin kuulemnaa Eliaksen "died in your arms" ja uskomaton ääni. Voiko suomalaisista löytyä noin karismaattisen äänen hallitsija? Äänessä on yhtäaikaa herkkyyttä, mutta myös syvää miehekästä charmia, ja nimenomaa mieleenpainuvaa charmia. Kaikkea hyvää Eliakselle. Olet tainnut laulaa jo tien suomalaisten sydämiin.

6

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 29

      Se kaveri kosketti minua jo silloin koelaulujen aikana.
      Pelkään kuitenkin pahoin, että vähemmän lahjakas, mutta ulkoisesti puhuttelevampi Yrjänä kerää potin.
      Jos katsoo tälläkin palstalla käytyä keskustelua, naiset ovat ihan polvet notkeina sen hyvähampaisen kaljupään kanssa. Sen maskuliinisuus puree selkeästi. Elias on eittämättä noista lahjakkain, Samuli hyvänä kakkosena, siis äänellisesti. Kummankaan ulkoinen olemus ei kuitenkaan ole kovin "myyvä". Sen lisäksi että on perinteisessä mielessä seksikäs, pitää olla myös "mediaseksikäs". Sekä Eliaksen, että Samulin kohdalla on enemmän semmoista melankolista viritettä. Yrjänällä tuhtia äijämeininkiä. Vaikka hän laulaisi porilaisten marssin, menisi heittämällä jatkoon... Leenassa on ainesta, kunhan nyt saisivat sen stailauksen kuntoon. En ymmärrä ollenkaan, kuka noista tuunaa ihan kammottavia ilmestyksiä.

    • E.L.I.A.S. fani

      Minulla myös. Käsittämätön ääni. Ja hienon vähäeleinen tyyppi, ei tyrkytä itseään vaan tekee sen mitä pitää eli hoitaa homman lavalla ja se on siinä.

    • pojut lavalla

      YouTubessa?

      Eliakasessas ottaa hiukan vastaan uskovaisuus. Koska se voi jossain määrin hiukan rajoittaa tulevaa uraa. Ihan kun vaan rehellisesti asiaa ajatellaan.

      Elias ja Samuli, tavallisen näköisiä, Samulilla hiukan vino suukin, joten eihän sille mitään voi, että ainakin maailmalla saa vaatia myös ulkonäköä.

      Niistä ei kai voisi tehdä miesduoa? Onko sellaista usein? Miesduo? Se kuulostaisi ajatuksena aika mielenkiintoiselta. Kaksi, ei kolmea, vaan nimenomaan kaksi.

      • Muusikk01

        Eihän se nyt sitä "uskovaisuutta" niin hirveästi ole esille tuonut. Kyllähän sitä itse kukainenkin johonkin uskoo, eikä sen tarvitse tekemisiä hirveästi rajoittaa.

        Vaikuttiko esim. Michael Jacksonin usko siihen minkälaista musiikkia se teki? Ei vaikuttanut.


      • Anna hyvän kiertää

        Eliashan sanoi nimenomaan, ettei ole enää itse kirkon touhuissa mukana. Niille, jotka eivät tiedä: hänen isänsä on jonkinlainen pappi/lähetystyöntekijä ja Eliaksen koko perhe kulki isän mukana jossain gospel-meinigeissä ympäri maailmaa. Elias mainitsi jotenkin niin, että jokaisella on omanlainen uskonsa... siis mikä se nyt ikinä kenellä onkaan. Joten se siitä uskovaisuudesta. Joka ei kyllä myöskään ihmistä mitenkään pahenna.

        Samulia ei kai saisi mainita samassa yhteydessä kuin Eliasta, mutta käytän häntä nyt vain esimerkkinä tässä. (Olette varmaan huomanneet, että Samulin kannattajat ovat allergisia jo pelkälle nimelle Elias...) Eli Samulin suuntautumisesta on ollut joitain spekulointeja, että onko hän homo. Homoutta on päätelty mm. hänen hieman naisellisesta kävelytyylistään. Samuli vain sen totuuden tietää ja tässäkin kohtaa voisin sanoa: ei homouskaan ihmistä mitenkään pahenna.

        Olkaa suvaitsevaisempia ihmiset!


      • miettiväx
        Anna hyvän kiertää kirjoitti:

        Eliashan sanoi nimenomaan, ettei ole enää itse kirkon touhuissa mukana. Niille, jotka eivät tiedä: hänen isänsä on jonkinlainen pappi/lähetystyöntekijä ja Eliaksen koko perhe kulki isän mukana jossain gospel-meinigeissä ympäri maailmaa. Elias mainitsi jotenkin niin, että jokaisella on omanlainen uskonsa... siis mikä se nyt ikinä kenellä onkaan. Joten se siitä uskovaisuudesta. Joka ei kyllä myöskään ihmistä mitenkään pahenna.

        Samulia ei kai saisi mainita samassa yhteydessä kuin Eliasta, mutta käytän häntä nyt vain esimerkkinä tässä. (Olette varmaan huomanneet, että Samulin kannattajat ovat allergisia jo pelkälle nimelle Elias...) Eli Samulin suuntautumisesta on ollut joitain spekulointeja, että onko hän homo. Homoutta on päätelty mm. hänen hieman naisellisesta kävelytyylistään. Samuli vain sen totuuden tietää ja tässäkin kohtaa voisin sanoa: ei homouskaan ihmistä mitenkään pahenna.

        Olkaa suvaitsevaisempia ihmiset!

        Eliaksen tulisi esittää lisää englanniksi "i just died in you arms today" tyylisiä kappaleita. Hänen äänensä korkeuserojen vivahteet tulisi hyvin esiin kuten tässä mainitussa kappaleessa. Eli ei mitään tasapaksua hälle. Ja kun osaa eläytyä hyvin, niin avot se on siinä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1674
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1005
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      891
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      823
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      794
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      792
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      783
    Aihe