http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/story/2008/04/28/ST2008042802857.html
Washington Postin mukaan 70% Ranskan vankiloiden vangeista on muslimeita vaikka heitä on Ranskassa vain 12% väestöstä.
Iso-Britanniassa 11% vangeista on muslimeita vaikka heitä on väestöstä 3%
Hollannissa 20-26% vangeista on muslimeita vaikka heitä on väestöstä 5.5%
Belgiassa muslimivankeja on 16% vaikka heitä on koko väestöstä 2%
Lopuksi todetaan että maailmanlaajuisesti keskimäärin 60-70% vangeista on muslimeita.
Muslimit Ranskan vankiloissa
18
491
Vastaukset
kun täällä on lopetettu ulkomaalaisten tekemien rikosten tilastojen julkaiseminen.
- gfasdf
Heitän muistista:
Suomessa muslimivankeja 8 % (väestönosuus < 1 %). - Tomppakoo
Nimenomaan suhteutettuna väkilukuun tuo osuus näkyy hyvin!
Muslimit eivät ole ainut ryhmä joka tekee rikoksia niin paljon, mutta selvästi näkyvin.
Tuossa on vain vankien tilastot, esim suomessa kaikista rikoksen tekijöistä jotka ollaan saatu kiinni, on ulkomaalaisten osuus 70%, nimenomaan suhteutettuna väkilukuun.
Täytyy edelleen muistaa ettei suomen luvuissa edes näy ulkomaalaisten rikostilastot sitten kun he ovat saaneet Suomen kansalaisuuden.- ..........
http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_United_States_prisons
Yhdysvalloissa pelkästään Islamiin kääntyneitäkin oli jo 17-20% vangeista vuonna 2003. 2008 vuodelta löytyi tietoa että 85% jenkkivangeista olisi muslimeita. - Utelias--
.......... kirjoitti:
http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_United_States_prisons
Yhdysvalloissa pelkästään Islamiin kääntyneitäkin oli jo 17-20% vangeista vuonna 2003. 2008 vuodelta löytyi tietoa että 85% jenkkivangeista olisi muslimeita.100 % Guantanamossa. Mistä tämä johtuu?
- oikeutta kaikille
Utelias-- kirjoitti:
100 % Guantanamossa. Mistä tämä johtuu?
Herra puskan vallanhimosta tai mielenvikaisuudesta kenties, siinä on tyypillinen suvaitsevainen kristitty ihminen.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010041011448117_ul.shtml
- Mot rasismen
Rasismi --> syrjintä ---> syrjäytyminen --> köyhyys ---> rikollisuus --> vankilaan joutuminen
Rasismi perustelee itsensä mielellään sillä mitä juuri rasismi olemassaolollaan aiheuttaa. Rasismi on noidankehä joka pitää katkaista - Ranskassa, Suomessa, kaikkialla länsimaissa, jossa historiallisista syistä rasismin perinne on erittäin vahva.- Tomppakoo
Rasismi on kaiken syy, näissä rikollisissa ei ole omaa syytä lainkaan vaan ainoastaan rasismi ajoi heidät rikoksiin, sitäkö yrität väittää?
Minä olen hieman eri mieltä, uskaltaisin jopa arvella ettei tuossa väitteessä ole päätä eikä häntää, koska muutenhan jokaisen suomalaisen tekemät rikokset voisivat yhtä hyvin johtua vain ja ainoastaan mustista ihmisistä?
Mietitäänpä tätä hetkinen ja tehdään sitten johtopäätökset siitä miten tuo asia voisi olla? - Mot rasismen
Tomppakoo kirjoitti:
Rasismi on kaiken syy, näissä rikollisissa ei ole omaa syytä lainkaan vaan ainoastaan rasismi ajoi heidät rikoksiin, sitäkö yrität väittää?
Minä olen hieman eri mieltä, uskaltaisin jopa arvella ettei tuossa väitteessä ole päätä eikä häntää, koska muutenhan jokaisen suomalaisen tekemät rikokset voisivat yhtä hyvin johtua vain ja ainoastaan mustista ihmisistä?
Mietitäänpä tätä hetkinen ja tehdään sitten johtopäätökset siitä miten tuo asia voisi olla?"Rasismi on kaiken syy, näissä rikollisissa ei ole omaa syytä lainkaan vaan ainoastaan rasismi ajoi heidät rikoksiin, sitäkö yrität väittää?"
Osa syrjäytyvistä lähtee rikoksen polulle, osa yrittää muilla keinoin tulla toimeen. Vankilassa olevat ovat siellä lain ja oikeuden mukaan. Kun mietitään eri väestöryhmien rikollisuuden syitä, ei tietenkään yritetä selittämällä puolustella rikoksia tai rikollisia. Tämän pitäisi olla selvää ilman muuta.
Rasisti ajattelee, että rikokseen on syynä tekijän rodullinen/kulttuurinen alemmuus ja alempiarvoisuus joka on olemuksellista ja lähtökohtaista. Ei-rasisti näkee taustalla muita syitä ja tekijöitä - esimerkiksi rasismin ja ennakkoluulot itsensä. - Tomppakoo
Mot rasismen kirjoitti:
"Rasismi on kaiken syy, näissä rikollisissa ei ole omaa syytä lainkaan vaan ainoastaan rasismi ajoi heidät rikoksiin, sitäkö yrität väittää?"
Osa syrjäytyvistä lähtee rikoksen polulle, osa yrittää muilla keinoin tulla toimeen. Vankilassa olevat ovat siellä lain ja oikeuden mukaan. Kun mietitään eri väestöryhmien rikollisuuden syitä, ei tietenkään yritetä selittämällä puolustella rikoksia tai rikollisia. Tämän pitäisi olla selvää ilman muuta.
Rasisti ajattelee, että rikokseen on syynä tekijän rodullinen/kulttuurinen alemmuus ja alempiarvoisuus joka on olemuksellista ja lähtökohtaista. Ei-rasisti näkee taustalla muita syitä ja tekijöitä - esimerkiksi rasismin ja ennakkoluulot itsensä.Mulla on jokseenkin kokemusta tuosta rikollisesta urasta jonka tajusin lopettaa ihan itse ilman rasistejakin:)
Väitän ettei kenenkään ihmisen mielipide vie ehdottomasti rikoksiin eikä syrjäytyminen ole mikään tae että joutuu rikoksien polulle, se on OMA VALINTA!
Joskus väitetään että jengin mukaan on muka pakko mennä, se ei pidä paikkaansa vaan todistaa kyseisen tyypin heikkouden, thats it.
Kaikissa tapauksissa sinulla on oma mahdollisuutesi sanoa ei, sitä ei muuta mikään.
vaikka ärsyttäisit minua kuinka haukkumalla valkonaamaksi tai riisikepiksi tai mitä ikinä keksitkin, se ei anna minulle mitään oikeutta ottaa lakia omiin käsiini ja tehdä mitä huvittaa vaan sen askeleen siitä eteenpäin teen minä itse.
Kun katsot uutisia joissa syytetään rikoksesta jotakin ihmistä, kuinka monta kertaa olet nähnyt hänen sanovan "olen syyllinen"?, et kertaakaan, kuinka monta kertaa vankilassa istuu syytön mies? kaikki ne on syyttömiä, oikeus vain päätti näin:)
Kukaan ei koskaan tunnusta, ei kukaan, kaikilla on jokin tekosyy tekoihin kun paljastuukin että tekijä olet sinä.
Ihminen puolustautuu joka ikinen kerta ja suyyttää vaistomaisesti jotain muuta ihmistä tai syyttää muita kuin itseään.
Se on sisäänrakennettu mekanismi jota emme voi muuttaa.
Siksi väitän ettei rasismilla ole mitään tekemistä rikollisuuden kanssa maahanmuuttajissa. - Islamtietoinen
...näillä monikultturisteilla on se, että ulkonäön, uskonnon tai kulttuurin perusteella “länsimaalaisiksi” luokitellut ovat aina rasisteja, muukalaisvihamielisiä, kiihkoilijoita ja vihanlietsojia myös silloin, kun he ovat vähemmistöasemassa, kun taas länsimaissa olevat ei-länsimaalaiset ja vähemmistöryhmien edustajat, syyllistyivätpä he minkälaiseen syrjintään tai viharikoksiin hyvänsä, eivät koskaan ole rasisteja, vaan ainoastaan rasismin uhreja.
- Islamtietoinen
Mot rasismen kirjoitti:
"Rasismi on kaiken syy, näissä rikollisissa ei ole omaa syytä lainkaan vaan ainoastaan rasismi ajoi heidät rikoksiin, sitäkö yrität väittää?"
Osa syrjäytyvistä lähtee rikoksen polulle, osa yrittää muilla keinoin tulla toimeen. Vankilassa olevat ovat siellä lain ja oikeuden mukaan. Kun mietitään eri väestöryhmien rikollisuuden syitä, ei tietenkään yritetä selittämällä puolustella rikoksia tai rikollisia. Tämän pitäisi olla selvää ilman muuta.
Rasisti ajattelee, että rikokseen on syynä tekijän rodullinen/kulttuurinen alemmuus ja alempiarvoisuus joka on olemuksellista ja lähtökohtaista. Ei-rasisti näkee taustalla muita syitä ja tekijöitä - esimerkiksi rasismin ja ennakkoluulot itsensä....vaalimasi monikultturismi on ulkonäkö-, etno-, uskonto- ja kulttuuripositiivista syrjintää edustava rasismin muoto, jonka tehtävänä on rotutietoisuutta ylläpitämällä rasismisoida, ksenofobisoida ja ekstremisoida — ennen kaikkea — islamia kohtaan osoitettu kritiikki. Kaltaisiesi monikultturistien vaatimus islamin kritiikin tukahduttamista on peräisin itse profeetta Muhammadilta, jolla oli tapana murhauttaa häntä arvostelleita vastustajiaan.
Monikultturistisen ennakkoluulon mukaan monikultturisti on aina “länsimaalainen”, eikä hän voi siis itse olla koskaan rasismin uhri. Rasismisoimalla islamin kritiikin monikultturistit pitävät yllä virheellistä stereotypiaa islamin rotusidonnaisuudesta, samalla kun he katsovat itse edustavansa “rotuhierarkian” ylintä kastia toimiessaan vastuuntuntoisina tiedostavina holhoojina, jotka yhtäältä opettavat rasisteja suvaitsevaisuuteen ja toisaalta kohtelevat muslimeja alentavasti säälittävinä lapsina, jotka kyllä oppivat vielä käyttäytymään, kunhan vain heille annetaan siihen mahdollisuus. Monikultturistien “rodullinen” ylemmyydentunto lakkaa kuitenkin viimeistään siinä vaiheessa, kun he itse joutuvat rasismin uhreiksi, ja olisikin hyödyllistä, jos nämä henkilöt tutustuivat monikultturismin arkitodellisuuteen lännen muslimighetoissa. Silmiä avaavaa voisi olla myös perehtyä uskonnollisten ja muiden vähemmistöjen kohteluun muslimimaissa. - Töyhtökuikka
Mot rasismen kirjoitti:
"Rasismi on kaiken syy, näissä rikollisissa ei ole omaa syytä lainkaan vaan ainoastaan rasismi ajoi heidät rikoksiin, sitäkö yrität väittää?"
Osa syrjäytyvistä lähtee rikoksen polulle, osa yrittää muilla keinoin tulla toimeen. Vankilassa olevat ovat siellä lain ja oikeuden mukaan. Kun mietitään eri väestöryhmien rikollisuuden syitä, ei tietenkään yritetä selittämällä puolustella rikoksia tai rikollisia. Tämän pitäisi olla selvää ilman muuta.
Rasisti ajattelee, että rikokseen on syynä tekijän rodullinen/kulttuurinen alemmuus ja alempiarvoisuus joka on olemuksellista ja lähtökohtaista. Ei-rasisti näkee taustalla muita syitä ja tekijöitä - esimerkiksi rasismin ja ennakkoluulot itsensä.Aina ulkopuolisia olosuhteita surkeasta elämästään. Ja täällähän me vääräuskoiset olemme tietysti heidän mielestä aiheuttaneet heidän harminsa.
Nuo tilastot kertovat paljon, että nykyinen mokutuspolitiikka aiheuttaa tuhoa Euroopalle. Mot rasismenin kaltaisilla tyypeillä ei järjen valo välky. Ei tuollaisia voi kuin hämmästellä.
Sen vaan sanon, että olemme vaarassa hyysäriarmeijan ja heidän mokuväen kanssa vielä menettää kaikki hyvä, mitä jäljellä on.
- Islamtietoinen
Muslimit syyllistyvät poikkeuksellisen paljon rikoksiin, erityisesti seksuaalirikoksiin, ei-muslimimaissa.
- käännös.
- Suomessa.....
"Muslimit syyllistyvät poikkeuksellisen paljon rikoksiin, erityisesti seksuaalirikoksiin, ei-muslimimaissa. "
Kuulemma nuorilla muslimimiehillä on vaikea sopeutua kun joka paikassa näkyy paljasta naisen pintaa niin on ihan pakko raiskata kun ei voi hillitä itseään. Kas kun en itse ole havainnut mitään paljasta pintaa Suomessa enemmissä määrin mutta kaikki on niin suhteellista. Jollekin kummituskaapujen keskellä eläneelle muslimimiehelle suomalaisnaisen pukeutumistapa saattaa ollakin irstas ja paljastava.
...Mutta muslimeilta kun kysytään tästä niin syynä on jälleen kerran joku muu eikä muslimeiden oma vika.
Kyseinen uskonto on täynnä kehoituksia väkivaltaan ja rikoksiin. Ei pitäisi olla mikään yllätys että tällainen väkivaltaan ja rikoksiin johtava kultti sitten johtaa ennen pitkää myös vankilaan.
Olisi korkea aika kieltää koko Islam tai vaatia sen perusteellista muuttamista ei-rasistikseksi ja ei rikoksiin yllyttäväksi. Miksi meidän pitäisi hyväksyä kultti joka selvästi kehoittaa tällaiseen väkivaltaan ja rikoksiin eikä kunnioita ihmisoikeuksia? - sama se
Suomessa..... kirjoitti:
"Muslimit syyllistyvät poikkeuksellisen paljon rikoksiin, erityisesti seksuaalirikoksiin, ei-muslimimaissa. "
Kuulemma nuorilla muslimimiehillä on vaikea sopeutua kun joka paikassa näkyy paljasta naisen pintaa niin on ihan pakko raiskata kun ei voi hillitä itseään. Kas kun en itse ole havainnut mitään paljasta pintaa Suomessa enemmissä määrin mutta kaikki on niin suhteellista. Jollekin kummituskaapujen keskellä eläneelle muslimimiehelle suomalaisnaisen pukeutumistapa saattaa ollakin irstas ja paljastava.
...Mutta muslimeilta kun kysytään tästä niin syynä on jälleen kerran joku muu eikä muslimeiden oma vika.
Kyseinen uskonto on täynnä kehoituksia väkivaltaan ja rikoksiin. Ei pitäisi olla mikään yllätys että tällainen väkivaltaan ja rikoksiin johtava kultti sitten johtaa ennen pitkää myös vankilaan.
Olisi korkea aika kieltää koko Islam tai vaatia sen perusteellista muuttamista ei-rasistikseksi ja ei rikoksiin yllyttäväksi. Miksi meidän pitäisi hyväksyä kultti joka selvästi kehoittaa tällaiseen väkivaltaan ja rikoksiin eikä kunnioita ihmisoikeuksia?*Kuulemma nuorilla muslimimiehillä on vaikea sopeutua kun joka paikassa näkyy paljasta naisen pintaa niin on ihan pakko raiskata kun ei voi hillitä itseään*
No pärk.. tuossa selitys pakolaisten omiin uimahallivuoroihin. Normaalivuorolla luulisivat tulleensa taivaalliseen bordelliin..
- Anonyymi00017
Miks Suomeen on päästetty niin paljo izzzzlamisteja ja izzzzlamonatssseja muka valeperseeeeenhakijana,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602