Muslimit Ranskan vankiloissa

tuota....

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/story/2008/04/28/ST2008042802857.html

Washington Postin mukaan 70% Ranskan vankiloiden vangeista on muslimeita vaikka heitä on Ranskassa vain 12% väestöstä.

Iso-Britanniassa 11% vangeista on muslimeita vaikka heitä on väestöstä 3%

Hollannissa 20-26% vangeista on muslimeita vaikka heitä on väestöstä 5.5%

Belgiassa muslimivankeja on 16% vaikka heitä on koko väestöstä 2%

Lopuksi todetaan että maailmanlaajuisesti keskimäärin 60-70% vangeista on muslimeita.

18

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun täällä on lopetettu ulkomaalaisten tekemien rikosten tilastojen julkaiseminen.

    • gfasdf

      Heitän muistista:

      Suomessa muslimivankeja 8 % (väestönosuus < 1 %).

    • Tomppakoo

      Nimenomaan suhteutettuna väkilukuun tuo osuus näkyy hyvin!
      Muslimit eivät ole ainut ryhmä joka tekee rikoksia niin paljon, mutta selvästi näkyvin.
      Tuossa on vain vankien tilastot, esim suomessa kaikista rikoksen tekijöistä jotka ollaan saatu kiinni, on ulkomaalaisten osuus 70%, nimenomaan suhteutettuna väkilukuun.
      Täytyy edelleen muistaa ettei suomen luvuissa edes näy ulkomaalaisten rikostilastot sitten kun he ovat saaneet Suomen kansalaisuuden.

      • ..........

      • Utelias--

      • oikeutta kaikille

    • Mot rasismen

      Rasismi --> syrjintä ---> syrjäytyminen --> köyhyys ---> rikollisuus --> vankilaan joutuminen

      Rasismi perustelee itsensä mielellään sillä mitä juuri rasismi olemassaolollaan aiheuttaa. Rasismi on noidankehä joka pitää katkaista - Ranskassa, Suomessa, kaikkialla länsimaissa, jossa historiallisista syistä rasismin perinne on erittäin vahva.

      • Tomppakoo

        Rasismi on kaiken syy, näissä rikollisissa ei ole omaa syytä lainkaan vaan ainoastaan rasismi ajoi heidät rikoksiin, sitäkö yrität väittää?
        Minä olen hieman eri mieltä, uskaltaisin jopa arvella ettei tuossa väitteessä ole päätä eikä häntää, koska muutenhan jokaisen suomalaisen tekemät rikokset voisivat yhtä hyvin johtua vain ja ainoastaan mustista ihmisistä?
        Mietitäänpä tätä hetkinen ja tehdään sitten johtopäätökset siitä miten tuo asia voisi olla?


      • Mot rasismen
        Tomppakoo kirjoitti:

        Rasismi on kaiken syy, näissä rikollisissa ei ole omaa syytä lainkaan vaan ainoastaan rasismi ajoi heidät rikoksiin, sitäkö yrität väittää?
        Minä olen hieman eri mieltä, uskaltaisin jopa arvella ettei tuossa väitteessä ole päätä eikä häntää, koska muutenhan jokaisen suomalaisen tekemät rikokset voisivat yhtä hyvin johtua vain ja ainoastaan mustista ihmisistä?
        Mietitäänpä tätä hetkinen ja tehdään sitten johtopäätökset siitä miten tuo asia voisi olla?

        "Rasismi on kaiken syy, näissä rikollisissa ei ole omaa syytä lainkaan vaan ainoastaan rasismi ajoi heidät rikoksiin, sitäkö yrität väittää?"

        Osa syrjäytyvistä lähtee rikoksen polulle, osa yrittää muilla keinoin tulla toimeen. Vankilassa olevat ovat siellä lain ja oikeuden mukaan. Kun mietitään eri väestöryhmien rikollisuuden syitä, ei tietenkään yritetä selittämällä puolustella rikoksia tai rikollisia. Tämän pitäisi olla selvää ilman muuta.

        Rasisti ajattelee, että rikokseen on syynä tekijän rodullinen/kulttuurinen alemmuus ja alempiarvoisuus joka on olemuksellista ja lähtökohtaista. Ei-rasisti näkee taustalla muita syitä ja tekijöitä - esimerkiksi rasismin ja ennakkoluulot itsensä.


      • Tomppakoo
        Mot rasismen kirjoitti:

        "Rasismi on kaiken syy, näissä rikollisissa ei ole omaa syytä lainkaan vaan ainoastaan rasismi ajoi heidät rikoksiin, sitäkö yrität väittää?"

        Osa syrjäytyvistä lähtee rikoksen polulle, osa yrittää muilla keinoin tulla toimeen. Vankilassa olevat ovat siellä lain ja oikeuden mukaan. Kun mietitään eri väestöryhmien rikollisuuden syitä, ei tietenkään yritetä selittämällä puolustella rikoksia tai rikollisia. Tämän pitäisi olla selvää ilman muuta.

        Rasisti ajattelee, että rikokseen on syynä tekijän rodullinen/kulttuurinen alemmuus ja alempiarvoisuus joka on olemuksellista ja lähtökohtaista. Ei-rasisti näkee taustalla muita syitä ja tekijöitä - esimerkiksi rasismin ja ennakkoluulot itsensä.

        Mulla on jokseenkin kokemusta tuosta rikollisesta urasta jonka tajusin lopettaa ihan itse ilman rasistejakin:)
        Väitän ettei kenenkään ihmisen mielipide vie ehdottomasti rikoksiin eikä syrjäytyminen ole mikään tae että joutuu rikoksien polulle, se on OMA VALINTA!
        Joskus väitetään että jengin mukaan on muka pakko mennä, se ei pidä paikkaansa vaan todistaa kyseisen tyypin heikkouden, thats it.
        Kaikissa tapauksissa sinulla on oma mahdollisuutesi sanoa ei, sitä ei muuta mikään.
        vaikka ärsyttäisit minua kuinka haukkumalla valkonaamaksi tai riisikepiksi tai mitä ikinä keksitkin, se ei anna minulle mitään oikeutta ottaa lakia omiin käsiini ja tehdä mitä huvittaa vaan sen askeleen siitä eteenpäin teen minä itse.
        Kun katsot uutisia joissa syytetään rikoksesta jotakin ihmistä, kuinka monta kertaa olet nähnyt hänen sanovan "olen syyllinen"?, et kertaakaan, kuinka monta kertaa vankilassa istuu syytön mies? kaikki ne on syyttömiä, oikeus vain päätti näin:)
        Kukaan ei koskaan tunnusta, ei kukaan, kaikilla on jokin tekosyy tekoihin kun paljastuukin että tekijä olet sinä.
        Ihminen puolustautuu joka ikinen kerta ja suyyttää vaistomaisesti jotain muuta ihmistä tai syyttää muita kuin itseään.
        Se on sisäänrakennettu mekanismi jota emme voi muuttaa.
        Siksi väitän ettei rasismilla ole mitään tekemistä rikollisuuden kanssa maahanmuuttajissa.


      • Islamtietoinen

        ...näillä monikultturisteilla on se, että ulko­näön, us­konnon tai kult­tuurin pe­rusteella “län­simaalaisiksi” luo­ki­tel­lut ovat aina rasisteja, muukalaisviha­mielisiä, kiih­koi­lijoita ja vi­han­lietsojia myös silloin, kun he ovat vähemmis­tö­asemassa, kun taas länsi­maissa olevat ei-länsi­maalai­set ja vä­hem­mistöryh­mien edustajat, syyl­listyivätpä he min­­kä­lai­seen syrjintään tai viharikok­siin hyvänsä, eivät koskaan ole rasisteja, vaan ainoas­taan rasis­min uhreja.


      • Islamtietoinen
        Mot rasismen kirjoitti:

        "Rasismi on kaiken syy, näissä rikollisissa ei ole omaa syytä lainkaan vaan ainoastaan rasismi ajoi heidät rikoksiin, sitäkö yrität väittää?"

        Osa syrjäytyvistä lähtee rikoksen polulle, osa yrittää muilla keinoin tulla toimeen. Vankilassa olevat ovat siellä lain ja oikeuden mukaan. Kun mietitään eri väestöryhmien rikollisuuden syitä, ei tietenkään yritetä selittämällä puolustella rikoksia tai rikollisia. Tämän pitäisi olla selvää ilman muuta.

        Rasisti ajattelee, että rikokseen on syynä tekijän rodullinen/kulttuurinen alemmuus ja alempiarvoisuus joka on olemuksellista ja lähtökohtaista. Ei-rasisti näkee taustalla muita syitä ja tekijöitä - esimerkiksi rasismin ja ennakkoluulot itsensä.

        ...vaalimasi monikultturismi on ulko­näkö-, etno-, uskonto- ja kulttuuriposi­tiivista syrjintää edus­tava rasis­min muoto, jonka teh­tä­vä­nä on ro­­tu­­tietoi­­suutta yl­lä­pitä­mällä rasismi­soida, ksenofobi­soida ja ekstre­­misoida — ennen kaikkea — islamia kohtaan osoi­tettu kri­tiikki. Kaltaisiesi moni­kultturis­tien vaa­timus islamin kritiikin tukah­­dut­­tamista on peräisin itse pro­feet­ta Muham­madilta, jolla oli tapana murhauttaa häntä arvostel­leita vastustaji­aan.

        Mo­nikultturistisen ennakkoluulon mukaan moni­kultturisti on aina “län­si­maa­lai­nen”, eikä hän voi siis itse olla koskaan rasismin uhri. Rasismisoimalla islamin kritiikin mo­ni­kult­tu­ris­tit pitävät yllä virheellistä ste­­reo­ty­piaa islamin ro­tu­si­don­nai­suu­desta, sa­malla kun he kat­sovat it­se edustavansa “ro­tu­hierar­kian” ylintä kastia toimiessaan vas­tuun­tun­toi­si­na tie­dos­ta­vi­na hol­hoojina, jotka yhtäältä opettavat rasisteja suvait­sevai­suu­teen ja toi­saal­ta kohtelevat muslimeja alen­tavasti säälit­tä­vi­nä lap­si­na, jotka kyllä oppivat vielä käyttäytymään, kunhan vain heille anne­taan siihen mah­dollisuus. Moni­kult­tu­ris­tien “ro­dullinen” ylem­myydentunto lakkaa kuitenkin vii­meis­tään siinä vai­hees­sa, kun he itse joutuvat rasismin uhreiksi, ja olisikin hyö­­dyl­lis­tä, jos nä­mä hen­ki­löt tu­tustuivat moni­kultturismin ar­kitodellisuuteen lännen muslimi­ghetoissa. Silmiä avaavaa voisi olla myös pereh­­tyä us­­kon­­nol­lis­ten ja mui­den vä­­hem­mis­tö­jen koh­te­luun muslimi­maissa.


      • Töyhtökuikka
        Mot rasismen kirjoitti:

        "Rasismi on kaiken syy, näissä rikollisissa ei ole omaa syytä lainkaan vaan ainoastaan rasismi ajoi heidät rikoksiin, sitäkö yrität väittää?"

        Osa syrjäytyvistä lähtee rikoksen polulle, osa yrittää muilla keinoin tulla toimeen. Vankilassa olevat ovat siellä lain ja oikeuden mukaan. Kun mietitään eri väestöryhmien rikollisuuden syitä, ei tietenkään yritetä selittämällä puolustella rikoksia tai rikollisia. Tämän pitäisi olla selvää ilman muuta.

        Rasisti ajattelee, että rikokseen on syynä tekijän rodullinen/kulttuurinen alemmuus ja alempiarvoisuus joka on olemuksellista ja lähtökohtaista. Ei-rasisti näkee taustalla muita syitä ja tekijöitä - esimerkiksi rasismin ja ennakkoluulot itsensä.

        Aina ulkopuolisia olosuhteita surkeasta elämästään. Ja täällähän me vääräuskoiset olemme tietysti heidän mielestä aiheuttaneet heidän harminsa.

        Nuo tilastot kertovat paljon, että nykyinen mokutuspolitiikka aiheuttaa tuhoa Euroopalle. Mot rasismenin kaltaisilla tyypeillä ei järjen valo välky. Ei tuollaisia voi kuin hämmästellä.

        Sen vaan sanon, että olemme vaarassa hyysäriarmeijan ja heidän mokuväen kanssa vielä menettää kaikki hyvä, mitä jäljellä on.


    • Islamtietoinen

      Musli­mit syyllistyvät poik­keuksellisen paljon rikoksiin, erityisesti seksuaalirikoksiin, ei-mus­li­mi­mais­sa.

    • käännös.
      • Suomessa.....

        "Musli­mit syyllistyvät poik­keuksellisen paljon rikoksiin, erityisesti seksuaalirikoksiin, ei-mus­li­mi­mais­sa. "

        Kuulemma nuorilla muslimimiehillä on vaikea sopeutua kun joka paikassa näkyy paljasta naisen pintaa niin on ihan pakko raiskata kun ei voi hillitä itseään. Kas kun en itse ole havainnut mitään paljasta pintaa Suomessa enemmissä määrin mutta kaikki on niin suhteellista. Jollekin kummituskaapujen keskellä eläneelle muslimimiehelle suomalaisnaisen pukeutumistapa saattaa ollakin irstas ja paljastava.
        ...Mutta muslimeilta kun kysytään tästä niin syynä on jälleen kerran joku muu eikä muslimeiden oma vika.

        Kyseinen uskonto on täynnä kehoituksia väkivaltaan ja rikoksiin. Ei pitäisi olla mikään yllätys että tällainen väkivaltaan ja rikoksiin johtava kultti sitten johtaa ennen pitkää myös vankilaan.

        Olisi korkea aika kieltää koko Islam tai vaatia sen perusteellista muuttamista ei-rasistikseksi ja ei rikoksiin yllyttäväksi. Miksi meidän pitäisi hyväksyä kultti joka selvästi kehoittaa tällaiseen väkivaltaan ja rikoksiin eikä kunnioita ihmisoikeuksia?


      • sama se
        Suomessa..... kirjoitti:

        "Musli­mit syyllistyvät poik­keuksellisen paljon rikoksiin, erityisesti seksuaalirikoksiin, ei-mus­li­mi­mais­sa. "

        Kuulemma nuorilla muslimimiehillä on vaikea sopeutua kun joka paikassa näkyy paljasta naisen pintaa niin on ihan pakko raiskata kun ei voi hillitä itseään. Kas kun en itse ole havainnut mitään paljasta pintaa Suomessa enemmissä määrin mutta kaikki on niin suhteellista. Jollekin kummituskaapujen keskellä eläneelle muslimimiehelle suomalaisnaisen pukeutumistapa saattaa ollakin irstas ja paljastava.
        ...Mutta muslimeilta kun kysytään tästä niin syynä on jälleen kerran joku muu eikä muslimeiden oma vika.

        Kyseinen uskonto on täynnä kehoituksia väkivaltaan ja rikoksiin. Ei pitäisi olla mikään yllätys että tällainen väkivaltaan ja rikoksiin johtava kultti sitten johtaa ennen pitkää myös vankilaan.

        Olisi korkea aika kieltää koko Islam tai vaatia sen perusteellista muuttamista ei-rasistikseksi ja ei rikoksiin yllyttäväksi. Miksi meidän pitäisi hyväksyä kultti joka selvästi kehoittaa tällaiseen väkivaltaan ja rikoksiin eikä kunnioita ihmisoikeuksia?

        *Kuulemma nuorilla muslimimiehillä on vaikea sopeutua kun joka paikassa näkyy paljasta naisen pintaa niin on ihan pakko raiskata kun ei voi hillitä itseään*

        No pärk.. tuossa selitys pakolaisten omiin uimahallivuoroihin. Normaalivuorolla luulisivat tulleensa taivaalliseen bordelliin..


    • Anonyymi00017

      Miks Suomeen on päästetty niin paljo izzzzlamisteja ja izzzzlamonatssseja muka valeperseeeeenhakijana,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe