Kuulin huhuja

====")

Että tea ei oikeesti valinnut jukkaa ja tää maajussi ohjelma on aikasemmin nauhotettu telkussa jossa tea oli jo vieraillut taivalkoskella ja jukka on jäänyt sinne ja tea asuu saarijärvellä omassa talossaa. Sen kuulin kanssa että jukka on lapsilleen ja entiselle vaimolleen rakentanut tänne ouluun talon mut ei siitä sen enempää...

3

1883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...................

no kylhän se tyhmepikin huomaa että kaveri pohjalta mennään.....hyvä niin..

• ohjelmassa sitten

jonkinlainen takuu, että pariskuntia syntyy, ja muuten saa rahansa pois?
      Ei kai Tealla ole ollut mitään velvollisuutta aloittaa seurustelua Jukan kanssa, eikä Jukallakaan sen puoleen. On siinä Jukankin mielipiteellä merkitystä, vaikka tämä ohjelmaformaatti onkin.
      Mutta että olisiko tämä jo nauhoitettu etukäteen, voi kauheete, minä kun oon koko ajan luullut että ihan suoraa ohjelmaa näytetään sieltä Tean talosta. Voi ihme, miten minua on nyt petetty.
      Eikö olekin kiva kauhistella itsestään selvyyksiä? Ihan hirveetä.

• Silmät sirrillään

Ilmankos siellä toisissa pihoissa kasvaa ruoho ja on lehti puussa, ja toisissa lumi peittää laaksot, vuoret!
        NYT mä ymmärrän.
        Ne on´nauhoitettuja ohjelmia. Eipä tullut mieleen.

Ihan muuten tarkkaan olen kuullut, että niiden on pakko mennä vihille sen valittunsa kanssa, kun kerran ohjelmaan ovat menneet. Siinä ei auta mikään. Ne haluaa nääs hääohjelmiin samat tutut naamat.
        Myöhemmin tulee sitten dokumenttisarja "Suomalaisen maajussin avioero". Arvatkaa, ketkä siinä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe