Että tea ei oikeesti valinnut jukkaa ja tää maajussi ohjelma on aikasemmin nauhotettu telkussa jossa tea oli jo vieraillut taivalkoskella ja jukka on jäänyt sinne ja tea asuu saarijärvellä omassa talossaa. Sen kuulin kanssa että jukka on lapsilleen ja entiselle vaimolleen rakentanut tänne ouluun talon mut ei siitä sen enempää...
Kuulin huhuja
3
1845
Vastaukset
- ...................
no kylhän se tyhmepikin huomaa että kaveri pohjalta mennään.....hyvä niin..
- ohjelmassa sitten
jonkinlainen takuu, että pariskuntia syntyy, ja muuten saa rahansa pois?
Ei kai Tealla ole ollut mitään velvollisuutta aloittaa seurustelua Jukan kanssa, eikä Jukallakaan sen puoleen. On siinä Jukankin mielipiteellä merkitystä, vaikka tämä ohjelmaformaatti onkin.
Mutta että olisiko tämä jo nauhoitettu etukäteen, voi kauheete, minä kun oon koko ajan luullut että ihan suoraa ohjelmaa näytetään sieltä Tean talosta. Voi ihme, miten minua on nyt petetty.
Eikö olekin kiva kauhistella itsestään selvyyksiä? Ihan hirveetä.- Silmät sirrillään
Ilmankos siellä toisissa pihoissa kasvaa ruoho ja on lehti puussa, ja toisissa lumi peittää laaksot, vuoret!
NYT mä ymmärrän.
Ne on´nauhoitettuja ohjelmia. Eipä tullut mieleen.
Ihan muuten tarkkaan olen kuullut, että niiden on pakko mennä vihille sen valittunsa kanssa, kun kerran ohjelmaan ovat menneet. Siinä ei auta mikään. Ne haluaa nääs hääohjelmiin samat tutut naamat.
Myöhemmin tulee sitten dokumenttisarja "Suomalaisen maajussin avioero". Arvatkaa, ketkä siinä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099