Siitä jonkin verran ajattelin kirjoittaa oli yksi tapaus jossa yhdellä uskon sisarella oli lyhyt hame toinen tapaus missä yhdellä uskon sisarella joka istui vastapäätä minua oli avoin kaula-aukko molemmat johtivat siihen että aloin fantasioimaan kyseisistä henkilöistä joten paljastava pukeutuminen ei ole ihan suotavaa vaikka liha pitääkin siitä perjantaina minun oli vaikea taas saada katsetta irti yhden uskonsisaren takapuolesta mutta sitä voidaan pitää omana syynä.
Paljastavasta pukeutumisesta
4
284
Vastaukset
- :->
.
- 2qe4bg
teille uskovaisille kaikenlainen seksiin ja erotiikkaan liittyvä on niin mielettömän vaikea asia? Te olette täynnä jos jonkinlaisia enemmän tai vähemmän kieroutuneita panemisfantasioita. Ja sellaisen mennessä äärimmäisyyksiin saadaan lopputulokset lukea lööpeistä, kuten katolinen kirkko ansiokkaasti osoittaa.
Setä neuvoo: Vedä rohkeasti käteen. Se ei vahingoita ketään eikä ole laitonta. Ja voipa pikkuisen helpottaa painetta. Myös otsalohkossa.- kuitenkaan
robotti tai jokin tunteeton, aistiton puupökkelö vaan ihminen jolla on samanlaiset Luojan luomat halut kuin muillakin (ei uskovilla) ihmisillä. Lisäksi meitä kaikkia yhdist'ää maailmanhistorian katastrofaalisin ja mullistavin tapahtuma _ ensimmäisen ihmisparin kautta tullut SYNTIINLANKEEMUS. Tämän Jumalan luomistöitä totaalisesti järkyttäneen tapahtuman seuraukset ovat tänäänkin kaikkialla nähtävissä. Ero uakovan ja Jumalattoman välillä on kuitenkin ratkaisevinta siinä, että uskovainen ihminen on ottanut elämäänsä Herraksi ja Vapahtajaksi Jeesuksen Kristuksen - kaikessa raadollisuudessaan ja on sen jälkeen yksin riippuvainen Hänen armostaan ja anteeksiantamuksestaan. Päinvastoin kuin Jumalan kieltäjät ja oman tahdon tietä kulkevat. Siunausta ja voimia Sinulle, joka kamppailet tällaisten heikkouksien ja kiusausten keskellä. Muista ne ovat KIUSAUKSIA kelle tahansa uskoville (varsinkin miehille), mutta voit vastustaa niitä Jeesuksen nimessä ja ajatella jotakin "hyvältä tuntuvaa" jne, kuten Raamattu opettaa. Nauttikaamme elämästä, kaikesta hyvästä ja Jumalan mielen mukaisesta, johon sisältyy myös avioliiton onni. Saarn 9:9 sanoo: "Nauti elämää vaimon kanssa, jota rakastat, kaikkina turhan elämäsi päivinä, jotka Jumala on sinulle antanut auringon alla - kaikkina turhina päivinäsi, sillä se on sinun osasi elämässä ja vaivannäössäsi, jolla vaivaat itseäsi auringon alla." Ja tämän "turhan elämän" jälkeen alkaakin sitten Taivaan onni ja autuus - Halleluja ! Amen - tule Herra Jeesus! Maran'ata.
aika pieni ilo loppujen lopuksi olen kokeillut. Yksistään uskonsisaria eri seurakunnista joiden kanssa olen kuvitellut harrastavani seksiä on ainakin 40.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510154- 425492
- 435043
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033871- 133453
- 463316
- 312936
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise742729- 442613
- 562533