huonokuntoiset kurkut

kaupoissa

Kun kaupoista ostaa suomalaisen kurkun, se on yleensä sisältä jo kellertävä. Miksi?
Lauantaina ostin Kannelmäen Prismasta suomalaisen kurkun ja huonolaatuiset kurkut ovat myös aina Alepassa. Se harmittaa kovin, koska on tehty turhaosto ja rahat mennyt hukkaan.

Sisältä kellertävä kurkku on jo pilaantunut ja pilaantumassa eikä sillä ole lainkaan sitä ihanaa kurkun tuoksua kun siitä leikkää viipaleita, ja ei ilmestyy vesipisaroita sen pinnalle.

Johtuuko se siitä, että yksi kurkun tuottaja on monopoliasemassa ja sen takia heittää markkinoille mitä sattuu.

4

1363

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valita kauppaan

Johtuu siitä, että kauppaan tilataan kurkkuja enemmän kun kaupaksi menee. Seisovat siellä liikaa, tai sitten säilytetään liian kylmässä.

• mieltä. Kauppaan tilaaan liikaa (voittojen toivossa tms) herkästi pilaantuvia tuotteita ja lopputulos on tässä. Äänestä sanallisesti ja jaloillasi =).

• Minni222
        bohemia1 kirjoitti:

mieltä. Kauppaan tilaaan liikaa (voittojen toivossa tms) herkästi pilaantuvia tuotteita ja lopputulos on tässä. Äänestä sanallisesti ja jaloillasi =).

Olen äänestänyt jo ja en osta S-ryhmästä vihanneksia, kun ne lähes poikkeuksetta on karvaita, kitkeriä ja muuten vaan makunsa menettäneitä jo kaupasta kotiin tuotaessa - ihmeellistä, että s-ryhmältä ei löydy samaa asiantuntemusta ja oikeaa säilytystä vihanneksille, kun samankin tuottajan salaatit on jo aikansa eläneitä kaupassa kun taas k-ryhmän salaateissa tuntee sen rapeuden, raikkauden ja tuoreuden joka niissä on pellolta poimittaessa. :-)

• Jep!!

Kaupan täytyy tilata tavaraa mututuntumalla JOS ei tavaraa EI asiakkaita.. Ja kyllä tavara menee pilalle jos ei mene kaupaksi.

Eikä kaupoilla ole maistajia mikä takaisi maun :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      90
      1443
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1002
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      66
      887
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      851
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      825
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      743
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      585
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      45
      477
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      125
      466
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      31
      434
    Aihe