Morjens

sitä on aika pitkä kun aika kun viimeksi kirjoittelin täällä ellei lasketa tota äskeistä vastausta yhteen kysymykseen. On ollut tässä välillä joko kiireitä,tärkeämpää tekemistä tai muuta tekemistä. Taisi olla syksyllä kun viimeksi avasin ketjun.

Olikos se niin että teikäläiset uskoo kaiken saaneen alkunsa ja syntynsä alkuräjähdyksestä? Kun vielä yhtälöstä vähennetään se että mikään Luoja ei ohjaa kehitystä on aika omituista että sulle räjähti molemmat silmät päähän just samalle kohtaa kuin kiinalaisille ja afrikkalaisille ja räjähdys änkesi kauhean määrän suolia sisään ja keuhkot käsitykseni mukaan jos ne avaisi täyttyisi puoli huonetta.Kumma juttu ettei sen alkuräjähdyksen tuloksena syntynyt sellaisia joilla olisi esim. nenä vatsassa,korvat kyljissä ja käsiä jalkojen paikalla ja toisinpäin.
Niin joo kyllä mä sen arvaan että tää on teidän mielestä tyhmä kirjoitus.

23

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzeewq

Aha! Tämä selvä.

• NULLL

Kaikenlaista tapahtuu. Jos vaikka venäläistä pieksää tarpeeksi, se tekee kellon tyhjästä.
      Tämä on ateistista viisautta. Tyhjästä voi nyhjästä ja ateistit itse esimerkkinä.

• "Olikos se niin että teikäläiset uskoo kaiken saaneen alkunsa ja syntynsä alkuräjähdyksestä? Kun vielä yhtälöstä vähennetään se että mikään Luoja ei ohjaa kehitystä on aika omituista että sulle räjähti molemmat silmät päähän just samalle kohtaa kuin kiinalaisille ja afrikkalaisille ja räjähdys änkesi kauhean määrän suolia sisään ja keuhkot käsitykseni mukaan jos ne avaisi täyttyisi puoli huonetta.Kumma juttu ettei sen alkuräjähdyksen tuloksena syntynyt sellaisia joilla olisi esim. nenä vatsassa,korvat kyljissä ja käsiä jalkojen paikalla ja toisinpäin."

Olikos se niin???? Kukas näin kuvittelee? Ja keitä ovat "teikäläiset"

• Siitäs sait, ei sinusta ollut vastusta! Ja näin on todistettu, että taruhahmo on olemassa! Hii hoo!

• goddeloos

"Niin joo kyllä mä sen arvaan että tää on teidän mielestä tyhmä kirjoitus. "
      - Jostain samaa mieltä...

• chris_hitchens

Joo,
      oikein arvattu. Oli hirmuisen tyhmä kirjoitus - surkeinta on kuitenkin se, että komppaajasi eivät ainakaan parempaan tunnu pystyvän.

• "Olikos se niin että teikäläiset uskoo kaiken saaneen alkunsa ja syntynsä alkuräjähdyksestä?"
      Eip.

• "Olikos se niin että teikäläiset uskoo kaiken saaneen alkunsa ja syntynsä alkuräjähdyksestä? Kun vielä yhtälöstä vähennetään se että mikään Luoja ei ohjaa kehitystä on aika omituista että sulle räjähti molemmat silmät päähän just samalle kohtaa kuin kiinalaisille ja afrikkalaisille ja räjähdys änkesi kauhean määrän suolia sisään ja keuhkot käsitykseni mukaan jos ne avaisi täyttyisi puoli huonetta.Kumma juttu ettei sen alkuräjähdyksen tuloksena syntynyt sellaisia joilla olisi esim. nenä vatsassa,korvat kyljissä ja käsiä jalkojen paikalla ja toisinpäin."

Niin. Alkuräjähdyshän tapahtui tosiaan 80-luvulla (näin mun nyt täytyy olettaa koska sillon mä oon tänne kuulemma ilmiintynyt) niin että mä ja sä ja afrikkalaiset ja kiinalaiset poksahdettiin olemaan just tämmösinä.

• "Niin joo kyllä mä sen arvaan että tää on teidän mielestä tyhmä kirjoitus."

Sentään olit yhdessä kohtaa oikeassa.

LJH, voisit lopettaa tuon viinan vetämisen.

• eilen kun kirjoitin näitä.

• ehaehaeha

sähän oot tyhmempi kuin H.H. ( se on paljon se! )

"on aika omituista että sulle räjähti molemmat silmät päähän just samalle kohtaa kuin kiinalaisille ja afrikkalaisille"

Ihmisetovat lähtöisin afrikasta lol

"ja räjähdys änkesi kauhean määrän suolia sisään ja keuhkot käsitykseni mukaan jos ne avaisi täyttyisi puoli huonetta.Kumma juttu ettei sen alkuräjähdyksen tuloksena syntynyt sellaisia joilla olisi esim. nenä vatsassa,korvat kyljissä ja käsiä jalkojen paikalla ja toisinpäin."

evoluutio =/= alkuräjähdys

"Kumma juttu ettei sen alkuräjähdyksen tuloksena syntynyt sellaisia joilla olisi esim. nenä vatsassa,korvat kyljissä ja käsiä jalkojen paikalla ja toisinpäin.""

edelleenkin se on evoluutio mitä kummaa siinä nyt on

"Niin joo kyllä mä sen arvaan että tää on teidän mielestä tyhmä kirjoitus. "

Totta oot ihan vitun sekasin.

• "Kumma juttu ettei sen alkuräjähdyksen tuloksena syntynyt sellaisia joilla olisi esim. nenä vatsassa,korvat kyljissä ja käsiä jalkojen paikalla ja toisinpäin."

Nyt sinun olisi syytä ottaa selvää sellaisesta asiasta kuin biologia ja kemia. Niissä vaikuttavat luonnonlait vaikuttavat siten, että ei synny mielikuvituksessasi kehittelemiäsi olioita. Se ei siis ole kumma juttu vaikka sinun kuvitelmasi ovatkin kummallisia.

• Jos on luonnonlakeja oletettavasti on myös lain laatija jossain eli kuka laati sitten luonnonlait.

• L.J.H kirjoitti:

Jos on luonnonlakeja oletettavasti on myös lain laatija jossain eli kuka laati sitten luonnonlait.

"Jos on luonnonlakeja oletettavasti on myös lain laatija jossain"

Ei, väärin. Luonnonlakien olemassaolo ei tarkoita, että on olemassa 'lainsäätäjä'.

• L.J.H kirjoitti:

Jos on luonnonlakeja oletettavasti on myös lain laatija jossain eli kuka laati sitten luonnonlait.

"Jos on luonnonlakeja oletettavasti on myös lain laatija jossain eli kuka laati sitten luonnonlait. "

Miten niin kuka laati? Jospa ottaisit selvää, mitä lailla tieteessä tarkoitetaan. Sillä ei ole mitään tekemistä ihmisten lainsäädännön kanssa. Luonnonlait saa aikaan luonto.

• chris_hitchens
        L.J.H kirjoitti:

"Jos on luonnonlakeja oletettavasti on myös lain laatija jossain eli kuka laati sitten luonnonlait. "

Joo, niin on. Luonto :)

Ethän oikeasti meinaa, että joku jumaluus päätti tylsyyksissään, että maan painovoiman putoamiskiihtyvyys olisi hirmu kätevä olla suuruusluokkaa 9,81m/s2 - erotuksena vaikka sille, että se olisi tasan kymmenen tai vaikka 9.

• jason_dax kirjoitti:

"Jos on luonnonlakeja oletettavasti on myös lain laatija jossain"

Ei, väärin. Luonnonlakien olemassaolo ei tarkoita, että on olemassa 'lainsäätäjä'.

sen verran häiritsen sua että kysyn onko luonnonlakien olemassaoloa mitenkään todistettu mistä mä tiedän että sellaisia oikeasti on olemassa.

• L.J.H kirjoitti:

sen verran häiritsen sua että kysyn onko luonnonlakien olemassaoloa mitenkään todistettu mistä mä tiedän että sellaisia oikeasti on olemassa.

Kyllä, ne on tieteellisesti todistettu, jos sanotaan, että sellaista tieteessä tehdään.

• ...
        chris_hitchens kirjoitti:

Joo, niin on. Luonto :)

Ethän oikeasti meinaa, että joku jumaluus päätti tylsyyksissään, että maan painovoiman putoamiskiihtyvyys olisi hirmu kätevä olla suuruusluokkaa 9,81m/s2 - erotuksena vaikka sille, että se olisi tasan kymmenen tai vaikka 9.

Siinä kuvitellussa tilanteessa, että jokin jumala putoamiskiihtyvyden olisi päättänyt, hän tuskin olisi käyttänyt yksikköinä metrejä ja sekunteja.

• ... kirjoitti:

Siinä kuvitellussa tilanteessa, että jokin jumala putoamiskiihtyvyden olisi päättänyt, hän tuskin olisi käyttänyt yksikköinä metrejä ja sekunteja.

Miksi sitten Jumala on käyttänyt irrationaalilukuja?

• L.J.H kirjoitti:

"Vielä sen verran häiritsen sua että kysyn onko luonnonlakien olemassaoloa mitenkään todistettu mistä mä tiedän että sellaisia oikeasti on olemassa."

Luonnonlait ovat tieteellisesti havaittuja ja todistettuja säännönmukaisuuksia. Tässä lista laeista:

http://www.alcyone.com/max/physics/laws/

Koska sinulla on internet käytössäsi, niin tutustu aiheeseen itse. Kukaan ei rupea pitämään sinulle luentosarjaa keskustelupalstalla, ottaen huomioon menneisyytesi.

• Kössönöm
        L.J.H kirjoitti:

ja päästä siitä irti. Mitä tapahtuu? Kokeile uudemman kerran, jos et ensimmäisestä usko. Voit toistaa sen vaikka kuinka monta kertaa ja aina se putoaa alas. Siinä sinulle luonnonlakia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5842
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5338
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3718
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3663
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      95
      3327
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2884
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57