tein tuttavuutta mukavuulaitoksen kanssa junassa. Toivon, että se tuttavuus loppui siihen. Oli nimittäin mallia ahdas, eikä vain sen takia, että olen isompi kuin keskiverto kääpiö.
Nyt huisin hullu gallup. Mikä on pienin WC, jossa olette vierailleet?
Tänä aamuna.....
37
290
Vastaukset
- anonyymi ;)
Kyllä se taitaa junassa olla meikäläiselläkin.Tai sitten lentokoneessa, en muista muita.
- anonyymi ;)
LaardiBee kirjoitti:
on tuohon aamuiseen verrattuna hehtaarihalli.
niin muuten nyt tuli mieleen bussi, siellä ei tahtonut pystyssä pysyä ja ahdasta oli kuin maaimaan tullessa .
Se oli tosi hankala paikka,, ja haiskahti
- veikkaaja.
varmaanki joku puucee....veikkaisin.
- nunnuka-tree
-Niitä ei ookkaan tarkoitettu ristikoiden täyttämistä varten.... (-,0)
- .
lapissa ei oo muuta ku lyöty keppi maahan pystyyn!
- Atleetikko
eivät ole kaikki isomahaisia varten.
Pienin mukavuulaitos jossa olen vieraillut on veneen mukavuulaitos. kakkosvessa, en tykkää käydä siinä ollenkaan.;)
- !
kirjoitusvirheitä.
- matilda-tuuli
viimekesänä bussimatkan Nauvoon, ja Seilin saareelle. Kun on istunut tuntikausia bussissa, tulee väistämättä pissahäta.
Se bussin vessa oli kyllä niin ahdas, että sen ahtaampaa ei enää voi olla.- .
minulla on niin iso hanuri että kaikki vessat ovat pieniä :)
- matilda-tuuli
. kirjoitti:
minulla on niin iso hanuri että kaikki vessat ovat pieniä :)
niin piukee ja ja timmi, ja silti ahisti..
matkalla murulin luokse pikabussilla. Vessassa mitään vikaa ollu, siinä oli jopa sellainen ikkuna, joka oli himmennetty ja jätetty pyöreä aukko, josta näki ulos. Ainoa vika, että ikkuna oli asennettu väärin päin, eli aukko oli ikkunan alareunassa........
pienintä mutta suurin lammikko mihin oon kussu oli tyyni valtameri;))
Satumainen.Nainen kirjoitti:
mereen pissata, kalat kuoleepi.;-P
kusen enskerralla kuolleeseen mereen..ai niin mä taisin aikoinaan sinne jo kerran kusaistakin..siellä oli silloin menestyvä kalastus elinkeino muutama tuhat vuotta sitten;))
blackmetal68 kirjoitti:
kusen enskerralla kuolleeseen mereen..ai niin mä taisin aikoinaan sinne jo kerran kusaistakin..siellä oli silloin menestyvä kalastus elinkeino muutama tuhat vuotta sitten;))
Tyyneltä mereltä ole aika pitkä matka juosta kuselle sinne kuolleeseen mereen?;)
Saattaa tulla iso hätä matkalla.:)Satumainen.Nainen kirjoitti:
Tyyneltä mereltä ole aika pitkä matka juosta kuselle sinne kuolleeseen mereen?;)
Saattaa tulla iso hätä matkalla.:)minnekkään tartte juosta kun nostaa vaan heppiä ylemmäs;))
blackmetal68 kirjoitti:
minnekkään tartte juosta kun nostaa vaan heppiä ylemmäs;))
sulla on mahtava kaari sitten.;-P
Tai sitten se toinen vaihtoehto...ööö...jompsinkumpsin...;)Satumainen.Nainen kirjoitti:
sulla on mahtava kaari sitten.;-P
Tai sitten se toinen vaihtoehto...ööö...jompsinkumpsin...;)käytän hyväkseni madon reikää ja teleportaatiota koska taruolentona mulla on samoja kykyjä kuin joulupukilla;))
blackmetal68 kirjoitti:
käytän hyväkseni madon reikää ja teleportaatiota koska taruolentona mulla on samoja kykyjä kuin joulupukilla;))
madonreikä on aika pieni....hmmmm.;)
Satumainen.Nainen kirjoitti:
madonreikä on aika pieni....hmmmm.;)
sitä nyt mustaan aukkoon viittii....;DDDDDD
maailman pienimmän ravintolan veski...yleensä en käytä junien/bussien/lentsikoiden semmosia kun en yhtään tykkää niistä
yhden sortin elämyshetkiä tahi retkiä kaikenmaailman junien ja lenskarien ja räkäisten bubien huusit;))
blackmetal68 kirjoitti:
yhden sortin elämyshetkiä tahi retkiä kaikenmaailman junien ja lenskarien ja räkäisten bubien huusit;))
semmosia elämyksiä en elämässäni kaipaa ollenkaan :)
iinamari kirjoitti:
semmosia elämyksiä en elämässäni kaipaa ollenkaan :)
exstriimiä välillä;DDDDDDDD
http://wwwdelivery.superstock.com/WI/223/1566/X0505/PreviewComp/SuperStock_1566-0219125.jpgblackmetal68 kirjoitti:
exstriimiä välillä;DDDDDDDD
http://wwwdelivery.superstock.com/WI/223/1566/X0505/PreviewComp/SuperStock_1566-0219125.jpgon ookoo mutta mieluummin ei tommonen...
kuin junan vessa sanotaan;))
http://www.koreteks.net/Narvik/19042002/IMG_7918.JPGrantaravintolassa oli reikä lattiassa, ja pieni puukahva josta sai ottaa tukea, hyvin intiimiä...
Asemalla soi blues..siellä on Elvis-WC..Aika pientä kokoa
jonkinlaisen käsityksen tuosta, voin kertoa, että kun käsiä pestessä polvet olivat kiinni pesualtaan alla olevassa seinässä, niin pohkeet osuivat pönttöön.
- PUUP
MINKÄ VÄRISTÄ PASKAA TULI?
- SATIAINEN70
Se oli kemiallinen WC autiolla saarella jalkarannan lähettyvillä;)
,.piti mennä peruuttamalla, housut valmiiksi kintuissa ,.
- ole tuttavien
kakkoshyskä. Sinne mennään selin, sit lavuaarin kohdalla pitää mennä kylki edellä, ja jälleen peruuttamalla, sit jalat kahtapuolen pyttyä, housut alas, ja sen jälkeen helpottaa. Kerran käyny siinä, ja kiitti, mulle riitti. Asunnossa kyllä muuten tilaa, 5 huonettta ja kyökki. Kait sitä tilaa ois löytyny pikkasen enemmän tuohonkin ahtaanpaikan kammoa tuovaan tilaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737