Rennelle jokin ongelma Samulin suhteen

haloo???

Renne taitaa jotenkin pelätä Samulia, kun haluaisi väkisin pudottaa tämän. Samulin on pakko päästä joka viikko yleisön äänillä jatkoon, sillä jos joutuu pudotusuhan alle, Renne potkaisee hänet armotta pellolle. Se olisi järkyttävää.

10

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samuli on rohkea

      luin tänään eräästä lehdestä, että Samulilla on lapsesta asti ollut sitä lievää käsien vapinaa, neurologinen oire, eli se ei todellakaan johdu jännittämisestä tai hermostuneisuudesta niin kuin Renne väittää.

      Samulia tuo ei tunnu estävän eikä hidastavan! Samulihan painaa rohkeasti kohti voittoa koko persoonallaaan! Aivan mieletön tulkitsija ja esiintyjä.

    • mmmmmmm

      Rennelle Samuli on siitä syystä ongelma, että Samuli osaa aidosti eläytyä tunteisiin ja on oma itsensä (ilman kovistatuointeja ja uhoamista). Renne sen sijaan näyttää olevan aivan hukassa itsensä kanssa ja uhoaa natsibändilauluillaan "punk-keikoillaan". Renne ei kestä erilaisuutta (eli tavallisuutta tai sitten ulkomaalaisia yms.). Renneen vetoavat uhoajamiehet tai "äijät", jotk molemmat kuvittelevat olevansa jotain, mutta tosiasiassa ovat aivan pihalla itsensä kanssa! Samuli vaikuttaa syvältä tulkitsijalta, jolla on karismaa. Rennelle karisma on sama kuin natsimerkki käsivarressa. Siitä syystä aina haukkuu Samulin. Voiko surkeampaa tuomarointia olla. Renne itse sanoi, että laulu on upeaa ...mutta muuten Samuli on aivan turha jätkä. Ihmettelen, että tuollainen saa edes tuomaroida ja olla esmerkkinä teineille.

    • Samuli voittaa

      Rennen ei pitäisi antaa omien ennakkoluulojensa vaikuttaa arvosteluun.

      • Kyllästynyt!

        Olen kyllä samaa mieltä kuin Renne. Lauluääntä löytyy, mutta ei karismaa. Tätä Samulin kannattajien on mahdoton niellä, tuntuu siltä. Antakaa meille muillekin oikeus omaan mielipiteeseemme. Näitä palstoja jyrää joku ihme Samulin kerho. Iltiksessäkin oli palstanvalvoja huomauttanut, että sama ihminen kirjoittaa suunnilleen kaikki Samuli-kirjoitukset yhdessä ketjussa, vaikka esittää olevansa aina joku muu. Eli näköjään kaikki keinot käyttöön...


      • tähtibongari
        Kyllästynyt! kirjoitti:

        Olen kyllä samaa mieltä kuin Renne. Lauluääntä löytyy, mutta ei karismaa. Tätä Samulin kannattajien on mahdoton niellä, tuntuu siltä. Antakaa meille muillekin oikeus omaan mielipiteeseemme. Näitä palstoja jyrää joku ihme Samulin kerho. Iltiksessäkin oli palstanvalvoja huomauttanut, että sama ihminen kirjoittaa suunnilleen kaikki Samuli-kirjoitukset yhdessä ketjussa, vaikka esittää olevansa aina joku muu. Eli näköjään kaikki keinot käyttöön...

        Vakuutan, etten ole kirjoittanut yhtäkään tämän ketjun aikaisemmista viesteistä. Minä olen valtavan harmistunut Samulin Renneltä saamista kommenteista. Samuli on kuitenkin mukava tyyppi, joka tuo iloa minullekin. Karismaa löytyy, mutta se ei ole aivan totutussa muodossa. Toivon Samulille kaikkea hyvää, mitä tämä X Factor vain voi tuoda.


      • moniko äänestää?
        tähtibongari kirjoitti:

        Vakuutan, etten ole kirjoittanut yhtäkään tämän ketjun aikaisemmista viesteistä. Minä olen valtavan harmistunut Samulin Renneltä saamista kommenteista. Samuli on kuitenkin mukava tyyppi, joka tuo iloa minullekin. Karismaa löytyy, mutta se ei ole aivan totutussa muodossa. Toivon Samulille kaikkea hyvää, mitä tämä X Factor vain voi tuoda.

        Kyllä ainakin minun tuttavapiirissäni todella monet ovat huomanneet Samulin karisman ja kauniin äänen. Eri asia sitten, kuinka moni viitsii oikeasti äänestää. Uskon kuitenkin, että Samulin levyllä olisi tilausta. Kaikkea hyvää ja paljon menestystä toivon Samulille!


      • ttttt6lhy5kypot
        moniko äänestää? kirjoitti:

        Kyllä ainakin minun tuttavapiirissäni todella monet ovat huomanneet Samulin karisman ja kauniin äänen. Eri asia sitten, kuinka moni viitsii oikeasti äänestää. Uskon kuitenkin, että Samulin levyllä olisi tilausta. Kaikkea hyvää ja paljon menestystä toivon Samulille!

        samuli on homppeli


      • mikäs sinun elämässä
        ttttt6lhy5kypot kirjoitti:

        samuli on homppeli

        on pielessä ?


      • 27
        mikäs sinun elämässä kirjoitti:

        on pielessä ?

        Rennehän on niitä miehiä, jotka pelkäävät homoja yli kaiken. Ellei ole tiennyt Samulin suuntautumisesta, on sen ainakin osannut aavistaa eikä pysty pääsemään siitä yli. Näitä nahkapäisiä uhoajia maailmaan mahtuu valitettavasti pilvin pimein. Pidetään itseään maailman napana, mutta ei suvaita minkäänlaista erilaisuutta.

        Renne ei ole koskettanut minua millään tavalla koko x-factorin aikana. Epäilen jopa hänen kykyään arvostella musiikkia - ammattitaidoton levynpyörittäjä radiosta.


      • xf
        27 kirjoitti:

        Rennehän on niitä miehiä, jotka pelkäävät homoja yli kaiken. Ellei ole tiennyt Samulin suuntautumisesta, on sen ainakin osannut aavistaa eikä pysty pääsemään siitä yli. Näitä nahkapäisiä uhoajia maailmaan mahtuu valitettavasti pilvin pimein. Pidetään itseään maailman napana, mutta ei suvaita minkäänlaista erilaisuutta.

        Renne ei ole koskettanut minua millään tavalla koko x-factorin aikana. Epäilen jopa hänen kykyään arvostella musiikkia - ammattitaidoton levynpyörittäjä radiosta.

        Aika tiukan tuomion julistit. Mistä sinä itse asiassa tiedät, mitä Renne ja muut tuomarit ovat tienneet suojattiensa taustoista kisan aikana ja sen edetessä?

        Minua ei ole häirinnyt - eikä häiritse - sen kummemmin Samulin seksuaalinen suuntautuminen, kuin Rennen nahkatukkakaan. Samuli on avoimesti kertonut sairauksistaan ja tästä mainitusta piirteestään.
        Renne on uskaltanut näyttää myös herkän puolensa; ei ole peitellyt itkuaan ja se on aika paljon tehty suomalaiselta mieheltä, oli sitten nahkatukka tai ei.

        Minusta hän on loistotyyppi, tykkään ihan oikeasti. Kannan otot ovat kieltämättä joskus kärjekkäitä, mutta kuitenkin asiallisia ja useimmista olen hänen kanssaan pitkälti samaa mieltä.

        Gugi noista kolmesta omaa suurimman näkemyksen ja ennen muuta elämänviisauden.

        Ja sitten vielä se, joka tulee sävyttämään jatkoa, mistä jo jossain aiemmassa viestissäni jo sanoinkin, eli kisaa käydään myös tuomareiden kesken. Ja ehkä jo toistan itseäni, mutta äänestystulos, jota ei julkisteta, on ihan täyttä fuulaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe