korpi tuli ilmeisesti raivattua, kun yhdistyksen toiminta on lopetettu.
Kainuun
14
739
Vastaukset
- Uihui
Entä ne isot rajavartija-enkelit joita he näkivät? Ei kai nekin ole menneet pois?? Onko ne nyt Norjassa?
Tilalle on perustettu uusi yhdistys, jonka nettisivuilla on seuraava teksti:
Uudistumista Herra haluaa tänä päivänä omiltaan ja sama tuli myös ajankohtaiseksi yhdistyksemmekin kohdalla. Joku varmasti ihmettelee, miksi hylätä vanha, jo tutuksi tullut, joka tunnettiin. Suurin syy on muutokseen se että toiminta alue olikin yhtäkkiä koko Suomi, eikä vain Kainuu- simon pietari
JoukoPiho kirjoitti:
Tilalle on perustettu uusi yhdistys, jonka nettisivuilla on seuraava teksti:
Uudistumista Herra haluaa tänä päivänä omiltaan ja sama tuli myös ajankohtaiseksi yhdistyksemmekin kohdalla. Joku varmasti ihmettelee, miksi hylätä vanha, jo tutuksi tullut, joka tunnettiin. Suurin syy on muutokseen se että toiminta alue olikin yhtäkkiä koko Suomi, eikä vain Kainuukysymys, miksi siihen piti perustaa uusi yhdistys?
- Ainako epäilijä
JoukoPiho kirjoitti:
Tilalle on perustettu uusi yhdistys, jonka nettisivuilla on seuraava teksti:
Uudistumista Herra haluaa tänä päivänä omiltaan ja sama tuli myös ajankohtaiseksi yhdistyksemmekin kohdalla. Joku varmasti ihmettelee, miksi hylätä vanha, jo tutuksi tullut, joka tunnettiin. Suurin syy on muutokseen se että toiminta alue olikin yhtäkkiä koko Suomi, eikä vain KainuuMikä on tämän uuden yhdistyksen nimi ja millä nimellä se on netissä? Olisin kiinnostunut käymään sivuillaan.
simon pietari kirjoitti:
kysymys, miksi siihen piti perustaa uusi yhdistys?
Simon pietari
Sitä sinun tulee kysyä heiltä itseltään.Ainako epäilijä kirjoitti:
Mikä on tämän uuden yhdistyksen nimi ja millä nimellä se on netissä? Olisin kiinnostunut käymään sivuillaan.
Uuden yhdistyksen nimi on Täyden Evankeliumin Ry ja nettiosoite on: http://yvkbmk.nettisivu.org/
- simon pietari
JoukoPiho kirjoitti:
Tilalle on perustettu uusi yhdistys, jonka nettisivuilla on seuraava teksti:
Uudistumista Herra haluaa tänä päivänä omiltaan ja sama tuli myös ajankohtaiseksi yhdistyksemmekin kohdalla. Joku varmasti ihmettelee, miksi hylätä vanha, jo tutuksi tullut, joka tunnettiin. Suurin syy on muutokseen se että toiminta alue olikin yhtäkkiä koko Suomi, eikä vain Kainuuniin. Mutta Jumala tarvitseisi uuden nimen yhdistykselle, että hänen työnsä menisi Suomen laajuisesti eteenpäin,en usko. Nyt on sitten jätetty kainuun korpi johon oli niin paljon Jumalan johdatusta, ja profetiaa ja sen sellaista ja yks kaks Jumala päättikin toisin. Kyllä se on ihmisten ajattelua se.
- tyhjyyttään
simon pietari kirjoitti:
niin. Mutta Jumala tarvitseisi uuden nimen yhdistykselle, että hänen työnsä menisi Suomen laajuisesti eteenpäin,en usko. Nyt on sitten jätetty kainuun korpi johon oli niin paljon Jumalan johdatusta, ja profetiaa ja sen sellaista ja yks kaks Jumala päättikin toisin. Kyllä se on ihmisten ajattelua se.
ainakin ammottaa
- rehellistäkö
tyhjyyttään kirjoitti:
ainakin ammottaa
Katselin yhdistyksen sivuja pitkästä aikaa ja huomasin yhdistyksen aloittaneen varainkeruun hyväntekeväisyyden nimissä. Mielenkiintoista että rahavarat ohjautuu suoraan hallituksen puheenjohtajan tilille. Ei siinä mitään mutta, yhdistystä ei ole virallisesti rekisteröity eikä tuo systeemi voi olla muutenkaan kovin vakavasti otettava kun yhdistyksen sihteerinä toimii saman perheen jäsen. "yhdistys ei saa keräyslupaa koska toiminta ei ole yhteikunnallisesti merkittävä" Minäkin voisin alkaa mainostaa samalla tavalla itseäni ja alkaa kerämään rahaa tililleni. Kuka valvoo tätä poppoota.Olkaa ihmiset varovaisia rahojenne suhteen ,hyvässäkin tarkoituksessa omat ja toisten varat voivat sekoittua.
rehellistäkö kirjoitti:
Katselin yhdistyksen sivuja pitkästä aikaa ja huomasin yhdistyksen aloittaneen varainkeruun hyväntekeväisyyden nimissä. Mielenkiintoista että rahavarat ohjautuu suoraan hallituksen puheenjohtajan tilille. Ei siinä mitään mutta, yhdistystä ei ole virallisesti rekisteröity eikä tuo systeemi voi olla muutenkaan kovin vakavasti otettava kun yhdistyksen sihteerinä toimii saman perheen jäsen. "yhdistys ei saa keräyslupaa koska toiminta ei ole yhteikunnallisesti merkittävä" Minäkin voisin alkaa mainostaa samalla tavalla itseäni ja alkaa kerämään rahaa tililleni. Kuka valvoo tätä poppoota.Olkaa ihmiset varovaisia rahojenne suhteen ,hyvässäkin tarkoituksessa omat ja toisten varat voivat sekoittua.
Hyvä kun joku näkee vaivaa asioiden selvittämiseksi!
- kärväs
Seurakunnallinen aika ohi.Onkohan yhdistys saanut tähänkin oman profetiansa Jumalalta.Paljon on noissa profetioissa tuomioita, liian vähän jää armolle sijaa.Annetaan Jumalan hoitaa tuomiot ja keskitytään me uskovat evankeliumin julistamiselle.
- Ihmettelensuuresti
"Yhdistykseen pääsee vastuunkantajaksi vain Jumalan suosituksesta". Eipä näy vastuunkantajat paljoa lisääntyneet vuosien varrella. Onkohan nykyisellä johdolla vai Jumalalla liian korkeat vaatimukset.
- kaksinainen
Jos uskoo julistavansa raamatun totuutta,niin se pitäisi myös julistaa itselle.Pitäisi elää sen mukaan kuin opettaa muita.
- tuhat ja yksi
On se niin pieni harhanäkyihin erikoistunut ryhmä ,jotta ei edes vaadi kommentointia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532