Käytin heti tilaisuutta hyväkseni kun huomasin tämän tyhjän areenan.Ajattelin että mä perustan tänne aivan uudenlaisen keskustelupalstan missä on vain yksi sääntö:K-kirjainta ei saa käyttää vaan sen paikka on jätettävä tekstissä tyhjäksi.Eli jos haluaa kirota niin se kuuluu että voi per ele!Testaus lähtee käyntiin heti jotta siitä vaan sitten te stailemaan ai enlaisia ivoja juttuja se ä mu avaa jat oa teille ai ille!
Palsta on kaptureerattu!
5
516
Vastaukset
Mä en ymmärrä tuosta halaistua sanaa aan? Mi si jättää hyvä irjain pois?
- Luotain-56
tar oittaa samaa uin aapattu!Tämä on aa osellinen apina jo a on ohdistettu o o yhteis untaa vastaan.Jos - irjaimen jättäminen tulee yleiseen äyttöön niin silloin ei enää ole oolla ollen aan väliä.Ei s ole in oi ein iva juttu?
Luotain-56 kirjoitti:
tar oittaa samaa uin aapattu!Tämä on aa osellinen apina jo a on ohdistettu o o yhteis untaa vastaan.Jos - irjaimen jättäminen tulee yleiseen äyttöön niin silloin ei enää ole oolla ollen aan väliä.Ei s ole in oi ein iva juttu?
Mjaha, mud jos sää sanos ed ei gool middä väli ol ni eisid middä väli, girjodda vaa sid väliddömäsd ilman noid yhdengoon välei. Gai sanoje välis sendäs jogu väli saa olla?
- manukeitto*
Luotain-56 kirjoitti:
päätit vastata? Muilla palstoilla et -oskaan vastaa avau-siisi? Mi-si?
- Masse setä
kalkkis kirjoitti:
Mjaha, mud jos sää sanos ed ei gool middä väli ol ni eisid middä väli, girjodda vaa sid väliddömäsd ilman noid yhdengoon välei. Gai sanoje välis sendäs jogu väli saa olla?
Jatguubia...
Miten käy G-Gaupan?
Onnniin varmaan gusumus syntynyt esimerkiksi G-linjasta, jos se joudutaan girjuuttamaan uudelleen taas uksin tein, niin se on jep arnea. Elämä on.
Itäisestä Gootinmaasta saatu lista ei sitten ole vielä havainnointivalidia. Asianomaisia rehabilisoituja ilmeisesti on vielä elossa ja viimeisten poispääsyä vielä odotetaan tovin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
- 1221829
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?991828Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101574Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161421172Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211032Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987