Käytin heti tilaisuutta hyväkseni kun huomasin tämän tyhjän areenan.Ajattelin että mä perustan tänne aivan uudenlaisen keskustelupalstan missä on vain yksi sääntö:K-kirjainta ei saa käyttää vaan sen paikka on jätettävä tekstissä tyhjäksi.Eli jos haluaa kirota niin se kuuluu että voi per ele!Testaus lähtee käyntiin heti jotta siitä vaan sitten te stailemaan ai enlaisia ivoja juttuja se ä mu avaa jat oa teille ai ille!
Palsta on kaptureerattu!
5
581
Vastaukset
Mä en ymmärrä tuosta halaistua sanaa aan? Mi si jättää hyvä irjain pois?
- Luotain-56
tar oittaa samaa uin aapattu!Tämä on aa osellinen apina jo a on ohdistettu o o yhteis untaa vastaan.Jos - irjaimen jättäminen tulee yleiseen äyttöön niin silloin ei enää ole oolla ollen aan väliä.Ei s ole in oi ein iva juttu?
Luotain-56 kirjoitti:
tar oittaa samaa uin aapattu!Tämä on aa osellinen apina jo a on ohdistettu o o yhteis untaa vastaan.Jos - irjaimen jättäminen tulee yleiseen äyttöön niin silloin ei enää ole oolla ollen aan väliä.Ei s ole in oi ein iva juttu?
Mjaha, mud jos sää sanos ed ei gool middä väli ol ni eisid middä väli, girjodda vaa sid väliddömäsd ilman noid yhdengoon välei. Gai sanoje välis sendäs jogu väli saa olla?
- manukeitto*
Luotain-56 kirjoitti:
tar oittaa samaa uin aapattu!Tämä on aa osellinen apina jo a on ohdistettu o o yhteis untaa vastaan.Jos - irjaimen jättäminen tulee yleiseen äyttöön niin silloin ei enää ole oolla ollen aan väliä.Ei s ole in oi ein iva juttu?
päätit vastata? Muilla palstoilla et -oskaan vastaa avau-siisi? Mi-si?
- Masse setä
kalkkis kirjoitti:
Mjaha, mud jos sää sanos ed ei gool middä väli ol ni eisid middä väli, girjodda vaa sid väliddömäsd ilman noid yhdengoon välei. Gai sanoje välis sendäs jogu väli saa olla?
Jatguubia...
Miten käy G-Gaupan?
Onnniin varmaan gusumus syntynyt esimerkiksi G-linjasta, jos se joudutaan girjuuttamaan uudelleen taas uksin tein, niin se on jep arnea. Elämä on.
Itäisestä Gootinmaasta saatu lista ei sitten ole vielä havainnointivalidia. Asianomaisia rehabilisoituja ilmeisesti on vielä elossa ja viimeisten poispääsyä vielä odotetaan tovin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517