koskahan se

mietteliäs tea fani

ratkeaa jatkuuko tealla suhde jukan kanssa vai ottaako tea takas arton?

8

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mjigu

      veikkaan että tällä hetkellä tealla ei ole kumpaakaan..katos kun tää ohjelma on nauhotettu viime syksynä josta me nyt jauhetaan,nykyhetkestä tietää vain tean lähipiiri

      • ===))

        tiesin asiasta mut laitoin vaan huviksi tänne tuon kirjoituksen..


      • hjjjjjjj
        ===)) kirjoitti:

        tiesin asiasta mut laitoin vaan huviksi tänne tuon kirjoituksen..

        Ei se Jukka kovin innostuneelta vaikuttanut,luultavasti tealle jäi Mustapekka.


      • logiikalla
        hjjjjjjj kirjoitti:

        Ei se Jukka kovin innostuneelta vaikuttanut,luultavasti tealle jäi Mustapekka.

        Jukan olisi pitänyt aivan oikeasti rakastua Teaan? Ihmettelen näitä kommentteja, sillä tämähän on vain viihdeohjelma.


      • joku vain
        logiikalla kirjoitti:

        Jukan olisi pitänyt aivan oikeasti rakastua Teaan? Ihmettelen näitä kommentteja, sillä tämähän on vain viihdeohjelma.

        siis mitä se tarkoitti, että Arto vietti yöt Tean vieressä, tarkoittiko se pelkkää nukkumista? Kun jos ajattelee asiaa Jukan kannalta ja Arton ja Tean yöt oli enemmän kuin nukkumista, niin miltä Jukasta mahtoi tuntua, kun hänet yhtäkkiä valittiin?


      • nbvcvb
        joku vain kirjoitti:

        siis mitä se tarkoitti, että Arto vietti yöt Tean vieressä, tarkoittiko se pelkkää nukkumista? Kun jos ajattelee asiaa Jukan kannalta ja Arton ja Tean yöt oli enemmän kuin nukkumista, niin miltä Jukasta mahtoi tuntua, kun hänet yhtäkkiä valittiin?

        innokas ratsastaja ja siksi suostui Tean tuumaan.


      • mhfdd
        nbvcvb kirjoitti:

        innokas ratsastaja ja siksi suostui Tean tuumaan.

        jukka ja tea näytti pussailevan aika intohimoisesti tossa tän viikon jakson mainoksessa kun tapasivat olisko tea tullu jukan luo..äsken tuli se mainos,olisko sittenkin jotain sutinaa niillä vieläkin jopa..??


      • kuin nukkumista,
        joku vain kirjoitti:

        siis mitä se tarkoitti, että Arto vietti yöt Tean vieressä, tarkoittiko se pelkkää nukkumista? Kun jos ajattelee asiaa Jukan kannalta ja Arton ja Tean yöt oli enemmän kuin nukkumista, niin miltä Jukasta mahtoi tuntua, kun hänet yhtäkkiä valittiin?

        mitähän oikein tarkoitat? Että olisivat molemmat oikein sikeästi nukkuneet, kuin koskaan ennen aikaisemmin? Voihan sekin olla mahdollista, sillä tällaisen ohjelman tekeminen rasittaa. Tosiasiassa luulen, että Tea on pitänyt Artoa häkissä makuuhuoneessaan ja vielä käsi- ja jalkaraudoilla sidottuna, jotta hän ei pääsisi häiritsemään Jukan hyvin ansaitsemaa yöunta. Tean on ottanut kaikki asiat huomioon jo etukäteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe