Tässä olis pätkä tietä ja haluaisin tietää kuuluuko kunnossapito kunnalle vai tien varressa asuvalle? Tiemestrilta ei tässä tapauksessa kysytä. Eli onko joku kartta judanssi/ muu taho mistä näkis että tämä tie kuuluu tiehallinnolle, kunnalle tahi yksityiselle jne..
kelle tie kuuluu
6
675
Vastaukset
- kpg1
Katsoppa netistä ko kaupungin tai kunnan sivuilta lista yksityis teistä/tiekunnista
- Sohvatiikeri2
Löytyy liikenneviraston sivulta:
Etusivu > Tietoa tienkäyttäjille > Tietoa teistä ja liikenteestä > Tieverkko > Tienumerokartat- Suhdetoimintaa
Helpoimin selviää kysäsemällä naapureilta. Vaikkapa siellä teidän maitolaiturillanne tai muussa kylätapahtumassa.
Kysyvä ei tieltä eksy! - lepänen
Mistä muka liikenneviraston sivulta löytyy lista tiekunnista?
- Sohvatiikeri2
lepänen kirjoitti:
Mistä muka liikenneviraston sivulta löytyy lista tiekunnista?
mutta valtion tiet löytyy.
Miten niin "muka"? - ei kuulu
Sohvatiikeri2 kirjoitti:
mutta valtion tiet löytyy.
Miten niin "muka"?kun sitä aurataan, myös kesällä kuuluu kun sitä lanataan, muina aikoin tienpito ei kuulu. Eikä oikeastaan kuulu koskaan kun ei pitäjiä näy, ovat varmaan tien alla pitelemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621