Eli kysyisin että mitä oireita lapsen pissatulehdukseen kuuluu?Olen menossa huomenna käymään kyllä lääkärissä tytön kanssa mutta epäilen että hänellä on mahdolisesti pissatulehdus koska on pissanut suoraan allensa nyt koko päivän eikä ehdi mennä wc:n millään.Vatsakipua tai mitään muutakaan ei ole valittanut ja tämä alkoikin vasta tänään ensin yökastelulla mitä ei ole tapahtunut normaalisti koska on oppinut olemaan kuivilla jo kauan aikaa sitten eikä ole ennemmin sairastanut pissatulehdustakaan joten olisikohan nyt mahdollisesti sitten saanut sen.
lapsen pissatulehduksesta?
äiti .
1
376
Vastaukset
- menee
mä ainakin saan varmuuden asiasta, kun soitan sairaalalle ja pyydän lähetteen ja virtsa-testin jonka haen sairaalasta.testi palautetaan sitten labraan ja tulokset voi kysyä sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422762Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423442512- 352174
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471986- 251703
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251609- 441480
- 1001429
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395- 361186