Paljas perse sivulasissa??

Pekko

Ajelin autollani lankalauantaina ykköstietä (moottoritietä) Turkua kohti. Nopeuteni oli n.120km/h.
Havaitsen taustapeilistäni nopeasti lähestyvän vanhan Opel Corsan.
Ooppelin tullessa rinnalleni työnnettiin takasivulasista ulos paljas karvainen miehen perse!!
Oli siinä mukava ihastella paskaista persettä joka minua tervehti sillain viehkeästi.
En voi muuta kuin ihmetellä....säälittävää touhua...pahoin on korvien välissä vikaa ja vähän muutakin kuin terveitä aivosoluja.
Auton tunnistetiedot ja digikuva ovatkin sitten jo poliisilla, joten terveisiä perseelle :)

24

4905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eki

      On kyllä ollut tyhmiä äijiä luultavasti vitusti kännissä. Kaikin puolin fiksu ja aikuismainen temppu kyllä. En puolustele, mutta entä sinä sitten? Pilasiko tämä perseen näkeminen koko päiväsi, viikkosi, kuukautesi, kevääsi vai koko elämäsi? Mikä sinut ajaa poliisiasemalle tämän johdosta? Kuinka viitsit eli jaksat nähdä näin paljon vaivaa?

      Niin ja on poliisilla Suomessa muutakin tekemistä kuin etsiä kännisiä äijiä, jotka eivät juuri mihinkään rikokseen ole syyllistyneet. Napsitko aina valokuvia ja rahtaat ne poliisille jos näet miehen kusella yleisellä paikalla? Sama asia minun silmääni. Kumpi on "tyhmempää"?

      Heh, ihme touhua MOLEMMIN puolin. Mietippä sitä.

      Mitä mahdolliseen ylinopeuteen tulee niin siitähän ei poliisi voi poikia syyttää. Vai haitko itsellesi pisteitä kun dissaat poikian vanhaa Corsaa ja oma autosi kulkee vähintään 120km/h. :)

      • joo

        hki-tku-hki välillä tulee aika usein perse vastaan. taitaa olla homot rundilla


      • Pekko

        Tapaus ei pilannut päivääni...lähinnä huvitti. Tapaus ei saa minulta yhtään sympatiaa..mutta mitäs teet. Kasvatus on pojilla mennyt pieleen ja pahemman kerran....säälittää todella.

        Mitä minä sinne poliisiasemalle menisin?? Oletkos kuullut ns. kamerakännykästä....pari painallusta vain ja saan viestini sanottua...samalla se kuvakin siitä lähtee....on tämä tekniikka ihmeellistä nykyään. (kaveri hoiti homman vierelläni kun minä ajoin autoa)

        Lupasivat ottaa pojat puhutteluun kun ykköstiellä oli sen verran partioita liikenteessä.


      • Lassi
        Pekko kirjoitti:

        Tapaus ei pilannut päivääni...lähinnä huvitti. Tapaus ei saa minulta yhtään sympatiaa..mutta mitäs teet. Kasvatus on pojilla mennyt pieleen ja pahemman kerran....säälittää todella.

        Mitä minä sinne poliisiasemalle menisin?? Oletkos kuullut ns. kamerakännykästä....pari painallusta vain ja saan viestini sanottua...samalla se kuvakin siitä lähtee....on tämä tekniikka ihmeellistä nykyään. (kaveri hoiti homman vierelläni kun minä ajoin autoa)

        Lupasivat ottaa pojat puhutteluun kun ykköstiellä oli sen verran partioita liikenteessä.

        Sukulaismies on usein päivystävänä poliisina laitoksella ja on kertonut kuinka kännykän yleistyminen on tuonut "kotipoliisien" soittotulvan mitä ihmeellisimmistä ja usein myös vähäpätöisimmistä asioista.Yleensä vastaus että kirjataan ylös ja katsotaan mitä voidaan tehdä pitää hörhöt tyytyväisinä.Nyt voi vain kuvitella kuinka yritetään lähettää jotain tuhruista kuvaa SUURISTA rikoksista.


      • 330d
        Pekko kirjoitti:

        Tapaus ei pilannut päivääni...lähinnä huvitti. Tapaus ei saa minulta yhtään sympatiaa..mutta mitäs teet. Kasvatus on pojilla mennyt pieleen ja pahemman kerran....säälittää todella.

        Mitä minä sinne poliisiasemalle menisin?? Oletkos kuullut ns. kamerakännykästä....pari painallusta vain ja saan viestini sanottua...samalla se kuvakin siitä lähtee....on tämä tekniikka ihmeellistä nykyään. (kaveri hoiti homman vierelläni kun minä ajoin autoa)

        Lupasivat ottaa pojat puhutteluun kun ykköstiellä oli sen verran partioita liikenteessä.

        Sinähän siis rikoit, kuin rikoitkin lakia. Eihän kännykkää saa käyttää ja pitää kädessä ajaessa. Taidat saada ne sakot.


    • Redness

       
      Joskus vuosia sitten eräs kansanedustaja(N) teki ilmoituksen poliisille, että pari miestä oli ajanut hänen ohitseen perseet sivulaseissa ja poliisi oli siihen ilmoitukseen suhtautunut hiukan varauksellisesti, sillä jos asiasta olisi jonkinlaista syytettä alettu väsäämään, niin myös kyseiset miehet olisivat voineet nostaa kanteen kansanedustajaa vastaa tirkistelystä, sillä auton sisätilat kuulu(i)vat kotirauhan piiriin.
       

      • Pekko

        Mutta kun ne persposket roikkuivat hyvin matkaa auton ulkopuolella niin ei siinä paljoa tirkistellä kenenkään tontille.
        Julkisella paikalla itsensä paljastaminen on rikos...vaikka niin huvittavaa se onkin...olisi pitänyt poika kankkunsa sisäpuolella niin ei olisi sanottavaa.


      • räpeltäjä
        Pekko kirjoitti:

        Mutta kun ne persposket roikkuivat hyvin matkaa auton ulkopuolella niin ei siinä paljoa tirkistellä kenenkään tontille.
        Julkisella paikalla itsensä paljastaminen on rikos...vaikka niin huvittavaa se onkin...olisi pitänyt poika kankkunsa sisäpuolella niin ei olisi sanottavaa.

        jollain on pipo hiukan tiukalla..


      • 330d
        räpeltäjä kirjoitti:

        jollain on pipo hiukan tiukalla..

        Niin minustakin. Iik, pylly.


      • pokke
        Pekko kirjoitti:

        Mutta kun ne persposket roikkuivat hyvin matkaa auton ulkopuolella niin ei siinä paljoa tirkistellä kenenkään tontille.
        Julkisella paikalla itsensä paljastaminen on rikos...vaikka niin huvittavaa se onkin...olisi pitänyt poika kankkunsa sisäpuolella niin ei olisi sanottavaa.

        oletko pekko nyt sitten teiden ritari???
        vaiko joku uskovainen joka ei ole koskaan nähnyt vaimoaan alasti???
        otetaas kaikki tällaset turhat ilmotukset pois niin jäis poliisille aikaa tutkia oikeitakin rikoksia.varmasti poliisilla 80% ilmotuksista on just näitä aivan turhanpäiväsiä ilmoituksia.
        jos todella olet noin tosikko siveydensipuli,niin mene hyvä mies junalla...


    • XXXXXXXXXX

      minua nukutti takapenkillä kun kaverini ajoi mun Corsaa ja avasin ikkunan että saisin raitista ilmaa ja haukottelin pärstä levällään siinä viimassa. minulla vaan sattuu olemaan hirveä parta ja muutenkin kuulemma ruman näköinen mies. se oli vaan minun naamani.....anteeksi vielä kerran erehdystä.

      *hih* ;}

      • Pekko

        Minun silmäilylasit unohtuivat kotio ja enkä näin tuntenut sinua.....voi anteeksi....


    • rectum

      Mikä ihme saa ihmisen ajamaan kohti Turkua...? Jos on pyrkimässä satamaan, niin sinne ajetaan tiukasti eteenpäin katsellen, ettei vaan näe sitä kauheutta mikä ko. paikkakunnalla vallitsee. Toivottavasti et toistamiseen joudu kyseistä turkulaista persekauheutta kokemaan.

      • Pekko

        Kun halusin mennä Vihtiin.......Nummelan kautta


      • se oli
        Pekko kirjoitti:

        Kun halusin mennä Vihtiin.......Nummelan kautta

        kun muinoin 80-luvulla tuuletus ajatti viereisen kaistan 100a:n taksi mersun perään.


    • kokenut myös

      mulla myös kokemuksia ko. asiasta.
      mutta silloin oli kyseessä naisen perse :)
      tämä tapahtui perjantai-iltana 90-luvun alussa.

      • Jussi

        About 15 vuotta sitten odottelin metroa Sörnäisten asemalla. Ekassa vaunussa oli pari senaikaista punkkaria irokeeseineen yms. killuttimineen. Jätkät näytti hanuria ekan vaunun ovilasin läpi, siinä koko junaa odottava kansa hanuria kerrakseen. Jätkät poistuivat räkättäen junasta.


    • 330d

      Itsekö kuvan ajaessa otit? Jos näin teit, niin alahan odottelemaan sakkoa poliisilta. Kameran käyttäminen autolla ajaessa on nimittäin laitonta. Joku aika sitten oli lehdessä, juttu jätkästä joka oli videokameralla kuvannut ajaessa liikenne rikkomuksen ja lähettänyt filmin poliisille saaden itse sakot ajonaikana tapahtuneen kuvaamisen johdosta.

      • Pekko

        On siinäkin......lueppa viestini tarkemmin...vai osaatkohan lukea ollenkaan...?


      • 330d
        Pekko kirjoitti:

        On siinäkin......lueppa viestini tarkemmin...vai osaatkohan lukea ollenkaan...?

        "Auton tunnistetiedot ja digikuva ovatkin sitten jo poliisilla, joten terveisiä perseelle :)"

        Niin mutta kuka kuvan otti? Et ainakaan maininnut, että sinulla oli muita kuvaamassa mukana. Jos sen otti joku muu niin sitten ei mitään, mutta jos itse otit ajaessa, niin silloin voi joku intomielinen polliisi kirjoittaa sinulle sakon.


      • Suomipoika

        Hahaahaaahaaahhaaaaahhaaaahh... oivoivoi.. sainpahan naurut taas.
        Kotietsivä iskee. =) kiljaisitko kuin nainen kun näit perseeen? "Iih!! kamalaa! Birgitta anna mun kännykkä! Tästä te riiviöt saatte kuulla!"
        Heheheehaaaahaaaa.


    • Anonyymi

      aika rakki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Kyllä ennen on käyty laadukasta keskustelua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe