Queenin kaunein biis? Omasta mielestäni se on friends will be friends, se on todella koskettava kappale fredin ääni on loistava ja mahtava.
kaunein biisi
3
699
Vastaukset
- Fat Bottomed Girl
Ihan mahdoton sanoa, ei noin loistavan bändin tuotannosta voi mitenkään nimetä yhtä kappaletta ainakaan puhtailla subjektiivisilla makuperusteilla. Vain mitattavat faktat voi esittää superlatiiveina. Maku sitä paitsi vaihtelee tilanteen mukaan.
Tällä hetkellä eniten mieleeni on Love Of My Life, kappale, josta koko faniuteni alkoi. Kun en ollut aikoinani heidän tekemisiään seurannut, minulle oli yllätys, että heidän tuotannostaan löytyy tällaistakin ainesta. - rock forever
Siinä ylivoimaisesti kaunein Queen-biisi. Mahtipontinen eikä yhtään lälly, silti koskettava. Sopii tunnelmaan, kun Peter Steelekin on siirtynyt taivaalliseen superbändiin.
Vaikea sanoa, mutta jos pitäisi niin ehkä "Save me" ja "Who wants to live forever".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848