Queenin kaunein biis? Omasta mielestäni se on friends will be friends, se on todella koskettava kappale fredin ääni on loistava ja mahtava.
Vastaukset 3
- Fat Bottomed Girl
Ihan mahdoton sanoa, ei noin loistavan bändin tuotannosta voi mitenkään nimetä yhtä kappaletta ainakaan puhtailla subjektiivisilla makuperusteilla. Vain mitattavat faktat voi esittää superlatiiveina. Maku sitä paitsi vaihtelee tilanteen mukaan.
Tällä hetkellä eniten mieleeni on Love Of My Life, kappale, josta koko faniuteni alkoi. Kun en ollut aikoinani heidän tekemisiään seurannut, minulle oli yllätys, että heidän tuotannostaan löytyy tällaistakin ainesta. - rock forever
Siinä ylivoimaisesti kaunein Queen-biisi. Mahtipontinen eikä yhtään lälly, silti koskettava. Sopii tunnelmaan, kun Peter Steelekin on siirtynyt taivaalliseen superbändiin.
Vaikea sanoa, mutta jos pitäisi niin ehkä "Save me" ja "Who wants to live forever".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l2931005Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni58803- 65718
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39648- 58630
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33546- 42541
- 40495
- 48487