Tee testi

Aatteleppaite2.0

tässä testissä sinua ei johdaella vaan saat ihan itse valita oikea tuloksen.
http://www.mensa.fi/sivu.php/nettitesti
Jos saat alle 105 kuulut siihen sakkiin joka todennäköisesti uskoo Jumaliin,yksikään tuntemani ateisti ei ole selvinnyt testistä alle 125 tuloksin,vaan ovat saaneet yli 125 tuloksen mikä todistaa heidät kuuluvaksi siihen pieneen alle 6% luokkaan kansasta joita voi kutsua älyköiksi.

Tässä testissä kuten muissakaan ei rukoillut auta,ole hyvä ja koettele itseäsi;)

39

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kössönöm

tajunnut noista kuvioista mitään. Kaipa minä sitten olen tyhmä. Eksynkin joka paikassa todella usein.

• mf

Sä oot kirjoituksistasi päätellen selvästi älykäs ja fiksu tyyppi. Tuo kuviopäättelyesti testaa vain suppeaa älykkyyden osa-aluetta. Mensan tyyppien mielestä tietysti se on aivan kattava. Kuinkas muuten.

• Kössönöm
        mf kirjoitti:

Sä oot kirjoituksistasi päätellen selvästi älykäs ja fiksu tyyppi. Tuo kuviopäättelyesti testaa vain suppeaa älykkyyden osa-aluetta. Mensan tyyppien mielestä tietysti se on aivan kattava. Kuinkas muuten.

kun ei pysty kuvioita hahmottamaan. Olen vieraassa kaupungissakin yleensä ihan hukassa. Ilman karttaa en selviä.

Jättimarketit ovat ihan kamalia. En yhtään tajua mistä tulin ja miten pääsen sieltä pois. Saatanasti on vaan isoja hyllyjä joka puolella ja tuntuu kuin olisi jossain labyrintissa. Onkohan tämä jotain samanlaista kuin lukihäiriö? Sama juttu lomakkeitten kanssa. Ihan hebreaa. Kumma juttu, kun olen kuitenkin verbaalisesti melko hyvä ja ymmärrän mitä luen (joo joo, hiljaa siellä multinikit) mutta lomakekieli ei aukea.

• Aatteleppaite2.0
        Kössönöm kirjoitti:

kun ei pysty kuvioita hahmottamaan. Olen vieraassa kaupungissakin yleensä ihan hukassa. Ilman karttaa en selviä.

Jättimarketit ovat ihan kamalia. En yhtään tajua mistä tulin ja miten pääsen sieltä pois. Saatanasti on vaan isoja hyllyjä joka puolella ja tuntuu kuin olisi jossain labyrintissa. Onkohan tämä jotain samanlaista kuin lukihäiriö? Sama juttu lomakkeitten kanssa. Ihan hebreaa. Kumma juttu, kun olen kuitenkin verbaalisesti melko hyvä ja ymmärrän mitä luen (joo joo, hiljaa siellä multinikit) mutta lomakekieli ei aukea.

kanssa lukihäiriötä mutta sinulta tulee ihan selkeää teksitiä joten ei voi olla se.
        Se on muuten tuo suuntavaisto hukassa monelta naiselta ja kartanlukutaito,soutamisesta puhumattakaan;)
        Jospa Jumala tarkoittikin että teidän on keittössä pysyttävä,sinne ei eksy,leikki leikkinä;)

• Kössönöm
        Aatteleppaite2.0 kirjoitti:

kanssa lukihäiriötä mutta sinulta tulee ihan selkeää teksitiä joten ei voi olla se.
        Se on muuten tuo suuntavaisto hukassa monelta naiselta ja kartanlukutaito,soutamisesta puhumattakaan;)
        Jospa Jumala tarkoittikin että teidän on keittössä pysyttävä,sinne ei eksy,leikki leikkinä;)

Tunnen sekä miehiä, että naisia, jotka eivät tajua vaikka kartasta katsoisivat. Eikä lukihäiriökään ole sukupuolesta kiinni.

Vertasinkin tätä juttua siihen että "aivan kuin lukihäiriö". Ei minulla sellaista olekaan.

Pitäisi mennä nukkumaan, huomenna on mielenkiintoinen yleisötilaisuus aiheesta uskonto ja seksuaalisuus, enkä halua torkkua siellä. Panelisteina on pappi, dosentti Tiina Mahlamäki uskontotieteiden laitokselta ja joku (en muista nimeä) vapaa-ajattelija ja Setan jäsen Helsingistä.

Joten hyviä öitä.

• Aatteleppaite2.0
        Kössönöm kirjoitti:

Tunnen sekä miehiä, että naisia, jotka eivät tajua vaikka kartasta katsoisivat. Eikä lukihäiriökään ole sukupuolesta kiinni.

Vertasinkin tätä juttua siihen että "aivan kuin lukihäiriö". Ei minulla sellaista olekaan.

Pitäisi mennä nukkumaan, huomenna on mielenkiintoinen yleisötilaisuus aiheesta uskonto ja seksuaalisuus, enkä halua torkkua siellä. Panelisteina on pappi, dosentti Tiina Mahlamäki uskontotieteiden laitokselta ja joku (en muista nimeä) vapaa-ajattelija ja Setan jäsen Helsingistä.

Joten hyviä öitä.

papille terveisiä ja että pitää "miekan tupessa".

• PK
        Kössönöm kirjoitti:

Joten hyviä öitä.

Siinä sitä onkin pohtimista. Se on ainakin lestapalstalla puhutuin asia. Siinä jää ryyppäämisen vatvominenkin toiseksi, kun mietitään millä tavalla ihminen saa nauttia seksistä vai saako ollenkaan.

• ..

Olin juuri vastaamassa 19. kysymykseen, kun aika loppui. No, 126 pistettä sain enkä rukoillut jumalilta vastauksia.

• En nyt älykkyydestä tiedä mutta musta tuntuu että testit todistaa vaan että pystyy näkemään kytköksiä asioiden välillä.

Uskovilla tämä on hankalaa koska muutoinhan he tajuais että rakkauden jumala ei voi olla samalla kiduttamisen sallija.
      Tai että Jeesuksen tyhjä hauta ei todista että Jeesus oli olemassa.
      Tai että Jumala loi synnin, teki käskyt joita ei saa tehdä, sitten antoi kyvyn tehdä.
      Tai että Jumala loi käärmeen, ei se sitä juonittelutaitoa ittestään saanut.

• Tai että raamattu ei kiellä kiroilua jossa Jeesuksen nimeä käytetään kirosanana(Jeesus Christ!!!).
        Raamattu kieltää Jahven nimen kutsumisen, siksihän krisselit keksivät että sanotaan sitten Ukko ylijumala tai Jumala isolla J:llä.

**Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.**

Ja eihän Jesse ollut vielä edes syntynyt kun nuo kivitaulut jaettiin Moosekselle, miten lait olisi voineet koskea sitä.

Ja millä ihmeellä ihmiset tietää milloin herran nimen lausuminen on rikos? Jos se onkin oikein käyttää Jahven nimeä kiroillessa?

Jumalauta = Ei herran nimen väärinkäyttöä
        Perkele = Vaikka rinnastettais saatanaan niin koska ei ole herrani saa käyttää aivan vapaasti

Joten oikeaoppinen Jumalan nimen väärinkäyttö:
        Jahven homeisen kassit!

• 131.

Mutta pelkkä kuvallinen testi antaa vääristyneen tuloksen sillä olen siinä osuudessa parempi kuin muissa osuuksissa...

• Aatteleppaite2.0

• Aatteleppaite2.0 kirjoitti:

aika monipuolinen testi,muistaakseni.
        http://www.free-iqtest.net/

Tuli käytyä lävitse tuo viime vuoden puolelle ja tulos oli 128.

Kaikki testit, myös paperiset ovat olleet haarukassa 125-135, kai se sitten jotain sanoo...?

• Aatteleppaite2.0
        boxerblock kirjoitti:

Tuli käytyä lävitse tuo viime vuoden puolelle ja tulos oli 128.

Kaikki testit, myös paperiset ovat olleet haarukassa 125-135, kai se sitten jotain sanoo...?

tuttu nyt sen tein ja haluaisin linkittään testin tuloksen mutta ei onnistu.
        Miten saan kaapattua sen tuloksen kuvan vaikka?
        Tuli niin loistava tulos että pakko näyttää muillekkin.
        156;)

• asdasdccc

156;)

Mikäs se toinen ASDASONG kirjain viidakko oli? veikkasin kaupunkia

• Aatteleppaite2.0
        asdasdccc kirjoitti:

Mikäs se toinen ASDASONG kirjain viidakko oli? veikkasin kaupunkia

toinen ja ja enpä muuten enää sitä toista muista,liekö syynä tuo saatanan mäyräkoira;)

• Thronos

aika monipuolinen testi,muistaakseni.
        http://www.free-iqtest.net/

Sain tuosta 138. Yksi numerokysymys jäi kokonaan väliin kun se ei tuntunut aukeavan ja kiiruhdin eteenpäin kun en tiennyt paljonko aikaa saa käyttää. Nyt harmittaa. Ei pitäisi hätäillä...

• Thronos

156;)

Sinähän kopistelet jo Einsteinin kantapäitä tuolla tuloksella....

• Tähtis 98

Sainpa vaan täyden nollan, aina vaan!

Joten koeteltu on, mutta ei haittaa!

• dgfsf

on ilmeisen tasainen. Testi kuin testi, niin 120 on lopputulos. Lopetanko siis suosiolla kommentointini jatkossa ja siirryn profetia-palstalle?

• Tasasta 125 pukkaa. Inhoan näitä palikkatesteja, meinaa aina tulla pää kipeeksi.

• Aatteleppaite2.0

• Nämä testit ovat siinä mielessä hieman ontuvia, että niihin voi harjoitella. Ei nimittäin noita uusia keksitä ihan määrättömästi. Sitten kun noita tekee niin oppii ne tyypillisimmät kikat:
      1. Pyöritetään kuvia
      2. Lisätään osia/poistetaan osia
      3. Sama määrä värejä/aleuta/muotoja/kuvioita joka vaihtoedossa
      4. Rullataan kuvia reinan läpi

tms.. kun päässä on tuollainen isohko patteri noita eri tapoja niin niillä saa helposti selvitettyä jo 70% noista vastauksista. Sitten loppu 30% onkin jotain uutta mikä vaatii oikeasti keksimistä ja erottelee jyvät akanoista. Mutta kuten sanottua niin noihin pystyy oppimaan. Voisin hyvin kuvitella, että jos ei ole koskaan tehnyt noita ns. älykkyystestejä saisi erittäin alhaisen arvon. Vasta kun hoksaa mistä on kyse niin pystyy noita ratkaisemaan.

• Aatteleppaite2.0

tekee mestarin.
        Olen huomannut että nuo kuviotehtävät ovat jostain syystä lapsille helppoja,oma poikani 7v sai sellaisesta jo yli 120 arvoja mikä alentuisi tietenkin huomattavasti jos mukana olisi yleisivistäviä kyssäreitä.

• "Älykkyysosamääräsi lienee noin 121"

Aika loppu kesken, jäi liia kauva pähkäileen paria kohtaa :)

• Parhaimman tuloksen saa kun ei pähkäile liikaa. Valitsee sen vaihtoehdon mikä ensi silmäyksellä mielestään on se oikea.

• Aatteleppaite2.0
        missxcessive kirjoitti:

Parhaimman tuloksen saa kun ei pähkäile liikaa. Valitsee sen vaihtoehdon mikä ensi silmäyksellä mielestään on se oikea.

testissä sai yli sen 105 jos klikkas koko aika samaa vastausta;)
        Eli vaikka apina saisi tuon normaali ihmisen älykkyyden tuloksen itselleen.

• ????

Aloituksen testissä, a:ta napsuttelemalla 120. Nyt en uskalla kokeilla, jos vaikka tulee huonompi tulos.

.

• Aatteleppaite2.0
        missxcessive kirjoitti:

.

toinenkin juttu tuli mieleen.
        Simpanssit laitettiin pörssimeklareiksi,sijoittivat mihin sijoittivat,pärjäsivät vähintään yhtä hyvin kuin aidot meklarit.
        Tarina on tosi.

toinenkin juttu tuli mieleen.
        Simpanssit laitettiin pörssimeklareiksi,sijoittivat mihin sijoittivat,pärjäsivät vähintään yhtä hyvin kuin aidot meklarit.
        Tarina on tosi.

Simpanssit ei ole mitään tyhmiä elukoita. Oikeesti.

• Aatteleppaite2.0
        missxcessive kirjoitti:

Simpanssit ei ole mitään tyhmiä elukoita. Oikeesti.

mutta osakesalkuista eivät tajua hevonvittua,mutta enemmän kuin meklarit ilmeisesti;)

Emmekös heistä ole polveutuneet??

mutta osakesalkuista eivät tajua hevonvittua,mutta enemmän kuin meklarit ilmeisesti;)

Emmekös heistä ole polveutuneet??

"Emmekös heistä ole polveutuneet??"

Kyllä vain ja olen ylpeä siitä :)

• missxcessive kirjoitti:

Parhaimman tuloksen saa kun ei pähkäile liikaa. Valitsee sen vaihtoehdon mikä ensi silmäyksellä mielestään on se oikea.

Taidat olla ihan oikiassa. Varmaan siihen ensi silmäyksellä valittuun päätyy vaikka pähkäileekin. Itse vaan oon semmonen pähkäilijä luonne, nii ei iha heleppo pääse siitä irti..heh :)

• Testiä on monenlaisia ja esim. mensan testit suosivat nopeaa ajattelijaa. Osalla meistä aivot ovat diesel koneita ja osa ilokaasulla höystettyjä yli 100 oktaanisella pyöriviä. On tärkeää että jokaiselle on testi jolla voi ulosmitata koko suorituskyvyn. Jos haluaa uhrata 20€ tässä on äärimmäinen testi loogiselle päättelylle. Aikarajaa ei ole.

http://www.iq-tests-for-the-high-range.com/daedalus.html

• Aatteleppaite2.0

älykkyyttä,se on itseäni näissä testeissä eniten harmittanut,haluaisin on vikkelämpi.
        20 taalaa en suostu maksamaan mutta tuo testi kyllä kiinnostaa,varsinkin jos aikarajaa ei ole,saisi pähkäillä päänsä puhki.

Mikään ei ole kivempaa kuin ajattelu;)

• vakkari..

Täällä yksi atte-palstan nikitön vakikävijä.

Tuon testin olen tehnyt jo aiemmin, tuloksena oli 142.
      Tosin testihän ei sitten mittaa sosiaalista älykkyyttä eikä montaa muutakaan älykkyytenä pitämääni osa-aluetta.. mutta kertoohan sejotain aivojen nopeudesta ja tehokkuudesta yhdistellä asioita, ratkaista ongelmia ja tehdä johtopäätöksiä.

Nämä ominaisuudet monesti juuri monelta uskikselta tälläkin palstalla puuttuu.. silloinhan he näkisivät oman uskontonsa ristiriidat ja kykenisivät tekemään siitä johtopäätökset ja huomaamaan kuinka tuhoava, raadollinen ja omahyväinen heidän oma uskontonsa on. Eikä heidän silloin tarvitsisi kokoajan tukeutua ohjekirjaan, kun pystyisivät ajattelemaan itse ja muodostamaan mielipiteitä.

• nekosan

tuo sun testishän ei näytä alle 120 olevia tuloksia..

• Aatteleppaite2.0

lukee.
        Tämä testi ei anna tarkempaa numeroarvoa tuloksille jotka eivät ylitä arvoa 120.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      103
      6412
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      523
      4477
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      2993
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      131
      1214
    5. 43
      1151
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      103
      856
    7. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      49
      852
    8. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      824
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      26
      771
    10. Oletko antanut kaivatullesi jonkin lahjan?

Jos olet, niin minkä? Ja minkä vuoksi?
      Ikävä
      43
      758
    Aihe