Taas vuosittainen miettiminen. Mitä lahjaksi isovanhemmille. Äitinä sain itse viime vuonna
magneetit lasteni kuvista. Ihana yllätys. Nyt ovat piristämässä jääkaapin ovessa. Toinen isoäideistä
ei näe kunnolla, eli tätä ihastuttavaa lahjaa en voisi hänelle antaa.
Ajattelin, että toiselle voisi kerätä magneetit kaikista lapsen lapsista yhteisesti sisarusten kanssa.
Saamani magneetit oli tehty
www.brunni.fi
sivuston kautta.
Onko ideoita isoäideille ? Lahjaa ihmiselle, jolla on jo kaikkea ja lapsen lapset tosi tärkeitä.
Äitienpäiväksi lahja isovanhemmille ?
21
799
Vastaukset
- Lahjaidis
Kiitos hauskasta ideasta. Itse taidan käyttää tuota mummulle ja mummille äitienpäivänä. Kumpikin
näkee vielä ihan hyvin ja voisitko itse harkita antavasi vähän isomman magneetin esim. 15x15 cm tai
vielä isomman, niin huonosti näkeväkin isoäiti näkisi :)- ilmaismainos
että mainostaminen on näillä sivuilla kielletty.
- tällainen..
Meidän mummo yms. t-paidat on kivoja, sellaiset meillä lähtee tänä vuonna isoäideille lahjaksi. Tilasin nettikaupasta, mutta näköjään MLL:n kauttakin olisi saanut, kivempia (poikanen-tuotteet) - mutta hankittu, mitkä hankittu..
- idex
Käy Helsingissä Kansallimuseon kaupassa. Ostimme sieltä mummille t-paidan jonka rintamuksessa lukee ”museokamaa”. Mummi tykkää paidasta. Hän käy säikyttelemässä terveyskeskuksessa asioidessaan muita potilaita. Asnenne on kohdallaan meidän mummilla.
- piisaa
Minun äidille laitetaan kortti, mutta anoppi ei saa korttiakaan.
- vuoksi18
Tuo lapsen valokuvasta tehty magneetti kuulostaa hyvältä. Minä itsekin voisin haluta sellaiset omista lapsistani. miksei myös kummilapsista ja lapsen lapsista. Ukkostanikin on pari hyvää kuvaa, jotka jaksavat aina naurattaa, niin sellaisesta pitäisi teettää magneetti. Eipähän päivä voisi koskaan alkaa huonosti kun katsoo näitä mennessä jääkaapille aamulla.
Kurkkasin tuon sivuston idean. ( www.brunni.fi ) varsinkin tuo idea, että kummilapsesta annetaan magneetti syntymätietojen kanssa. Sehän on hauska, niin muistuvatpahan nuo kriittiset mitat myöhemminkin, kun tuppaavat unohtumaan. Päivän sitä jotenkin muistaa.
Tuolla sivustollahan oli muitakin kivoja ideoita. Täytyy tutustua paremmalla ajalla, nyt täytyy lähteä kauppaan.- vuoksi19
Piti lisätä tuohon edelliseen vielä se, että eivät ne isovanhemmat oikeasti mitään lahjoja odota, kunhan heitä muistetaan. Lapset lapsenlapset ovat tärkeitä.
- pyhhh
Olipa tosi huonosti naamioitu mainos.
- 18+19
minunkin silmään selkeä mainos, tosin vähän paremmin naamioitu, kuin monet muut. :)
- tökeröä
18+19 kirjoitti:
minunkin silmään selkeä mainos, tosin vähän paremmin naamioitu, kuin monet muut. :)
Jep, yksi ja sama kirjoittaja (=mainostaja) laittelee samantapaisia kirjoituksia. Tosi silmiinpistävää ja aiheuttaa vain vastareaktion, eli ei kiinnosta vierailla linkissä.
- IDEAT TERVETULLEITA
Kaikki ideat tervetulleita minullekin. Itse olen näissä asioissa peukalo keskellä kämmentä. Eikä haittaa todellakaan, kun saa lukea täältä erilaisia vaihtoehtoja eri ideoista. Joku niistä on sitten itselle mielekäs ja sopii omaan tilanteeseen. Kyllähän täältä tosiaankin välillä saa lukea aika älyttömiäkin ideoita ja ajatuksia, mutta eipä niitä tarvitse ottaa vakavasti.
Kaikki ideat ja uudet ajatukset ovat tervetulleita- ehdottaa
Äitienpäivä. En itse äitinä oikeastaan odota lahjaa, mutta isovanhemmille on kyllä kiva jotain
pientä antaa lasten kanssa. Äitienpäiviäkin on ehtinyt jo olla niin monen monta, että keinot kyllä
alkaa olla lopussa. Itsekin koluilen näitä palstoja löytääkseni jotain hyviä ideoita.
Täältä olen löytänyt jo matkan varrelta monen monta hyvää käyttökelpoista ideaa, joita muut
ovat suositelleet ja kokeilleet. - samanlainentoinen
ehdottaa kirjoitti:
Äitienpäivä. En itse äitinä oikeastaan odota lahjaa, mutta isovanhemmille on kyllä kiva jotain
pientä antaa lasten kanssa. Äitienpäiviäkin on ehtinyt jo olla niin monen monta, että keinot kyllä
alkaa olla lopussa. Itsekin koluilen näitä palstoja löytääkseni jotain hyviä ideoita.
Täältä olen löytänyt jo matkan varrelta monen monta hyvää käyttökelpoista ideaa, joita muut
ovat suositelleet ja kokeilleet.Meillä lapset ovat saaneet jo kerhossa ja koulussa työstää jotain käsityötunnilla tai veistotunnilla, jonka sitten ovat antaneet lahjaksi äidille tai isoäidille. On niin naulakkoa, patalappua ja erilaisia saviesineitä. Kun on monta lasta ja juhlia joka vuosi sekä isäpäivä että äitienpäivä, niin tuolla kouluissakin voisi miettiä, että työstäisivät erilaisia juttuja eri vuosina. Minulla on tällä hetkelllä 4 naulakkoa ja 3 samanlaista puulaatikkoa yms..
Lapsetkin reagoivat seuraavasti : minä annoin äidille viime vuonna samanlaisen
- näkevä
Meillä on huonosti näkevälle isoäidille annettu kirja lahjaksi. Hän on ollut niin kova lukemaan siis silloin kun vielä pystyi. Tähän lahjaan kuului myös se, että kirja luettiin hänelle. Tiedän, että on olemassa myös valmiiksi luettuja kirjoja, mutta tämä tuli näin henkilökohtaisemmaksi.
Tässä siis pientä uutta ideaa- kova kiitos
Kiitos asiallisista ideoista huonosti näkevän isovanhemman lahjaksi. Tuo kirja juttu kuulostaa hyvältä ja paita, mutta taidan kääntyä tuon kirjaehdotuksen puoleen, koska tälläkin puolella on oltu kovin innokkaita lukijoita silloin vielä, kun se oli mahdollista.
Sain myös toista kautta idean, että tv eteen voisi hankkia sellaisen suurennuslinssin, jotta hän pystyisi
katsomaan televisiota. En tiedä toimiiko tämä. Jos jollain on tietoa, niin ihmeessä kertokaa. Onko siitä apua huonosti näkevälle. Hän ei voi käyttää silmälaseja. Ne eivät auta hänelle.
- huonosti
Käy kurkkaamassa noiden sokeiden liikkeestä, siellä on mielestäni hyviä ideoita myös huonosti näkevälle.
- kysyjä 88
vinkkisivuasi
- Miniä on ruusu
niissä on jotain samaa!
- kysyjä100
Yritätkö viestittää Anopille jotain ?
- Miniä2010
kysyjä100 kirjoitti:
Yritätkö viestittää Anopille jotain ?
Onkohan tuo tarua vai totta. Olisiko suhteen osalta jotain väistämätöntä ?
- miniä 59
Miniä2010 kirjoitti:
Onkohan tuo tarua vai totta. Olisiko suhteen osalta jotain väistämätöntä ?
no, onneksi anopille ei tarvitse miettiä lahjaa, kun lapset ovat sen verran isoja, että jo
työstävät jotain pientä hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565