jouni ja anne eroaa. Mikko ja Henna menee kihloihin.Sit Emmi ja Janne alkaaa seurusteleen niin ku lööpissä ilta lehdessä oli että ei ole kolmatta pyörää kuvioissa kun emmi vierailee kaveripohjalla jannen luona kuopiossa.
Kattokaa vaaan niin
2
662
Vastaukset
- mhghj
Niinpä yllätyksiä luvassa ja just noi mitä veikkaat varmaan onkin tulossa tän pv jaksossa,aika helppo arvaa kyl..sit jukan ja tean suhdeki vissiin vähän lämmenny olikohan is tai il ku kirjotti siit..en kyl usko et emmin faija hyväksyy noit sällei mitä siel kävi..tuskin emmikään noist lopullista valittee..mikko ja henna, siinä vasta pari,niit on mukava seurata.. tsemppii molemmille, ovat tosi mukavia ja järkevii kunnollisii nuoria ihmisii.Jännä oottaa iltaa..nähään!
- kohtahan se selviää
jouni varmaan suuttuu, kun anne antaa hänelle sen matkapuhelimen....(mikä sitten taas kertoo paljonkin yhdestä sun toisesta asiasta ;)...no, saas nähdä, mitä tuleman pitää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876