Autokatsastajat ry:lle

Näyttäkääpä nyt

onko teillä uskallusta alkaa lakkoon, vai viekö työnantaja taas kuin pässiä narussa.
Mutta miksi liittoonne kuuluu muita mm. K1- katsastuksen henkilökuntaa?
Miten ajatte muiden kuin a-katsastuksessa työskentelevien työoloja ja -etuja, kun autokatsastajat ry:hyn voi kuulua kuka tahansa katsureista?
Miksi hyysäätte liitossanne ARK:n aikaista porukkaa?

13

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oksettaa

vielä tiedä, että heidän eläkesäätiönsä on myyty jo ajat sitten muille maille ulkomaille. pitää vielä vanhasta
      tavasta nuolaista, vaikka jääkin jälkimaku kuin silloin kuin kusivat silmään.

• Liitonmies1

Sopimukset on nyt katkolla... Tulee lakko ihan lähiaikoina jos ei päästä sopimukseen. On ehdotettu työnantajan puolelta heikennyksiä työmiehille, menen kyllä lakkoon.

• aloittajan

kysymyksiin.

• vappumarssi

alkaa sitten lakko, eik's niin?
        Ja vitut ala, nyökky nyökyn nyökyn nyökyn nyökyn nyökyn...sama se on joka sopimuskierroksella.
        Tämän sopimuksen jos allekirjoitatte, laitan samantien irtisanomisilmoituksen liittoonne.

• Zorroi
        vappumarssi kirjoitti:

Ja vitut ala, nyökky nyökyn nyökyn nyökyn nyökyn nyökyn...sama se on joka sopimuskierroksella.
        Tämän sopimuksen jos allekirjoitatte, laitan samantien irtisanomisilmoituksen liittoonne.

Kerro edes lyhyesti mikä tarjolla olevassa sopimuksessa on vikana tai millainen se on.

• Liitonmies1
        vappumarssi kirjoitti:

Toivottavasti saadaan lakko päälle ! Itse sanoin päällikölle että en jatka sopparia syksyllä jos heikennyksiä tulee. En aijo olla mukana siinä kun palkansaajan asemaa heikennetään, ts. aloittamassa ko. kehitystä !

• Kaemo
        Liitonmies1 kirjoitti:

Toivottavasti saadaan lakko päälle ! Itse sanoin päällikölle että en jatka sopparia syksyllä jos heikennyksiä tulee. En aijo olla mukana siinä kun palkansaajan asemaa heikennetään, ts. aloittamassa ko. kehitystä !

Katsureillehan on tulossa todella kovat palkankorotukset muihin verrattuna, eläkeikää ollaan laskemassa, lauantaityöstä ja klo 17 jälkeen tehtävästä työstä on tulossa aiempaa huomattavasti paremmat korvaukset. Mistä te siis valitatte?

• hipzxi
        vappumarssi kirjoitti:

"Tämän sopimuksen jos allekirjoitatte, laitan samantien irtisanomisilmoituksen liittoonne. "

Sama juttu täällä, Loimaan kassalla paljon pienempi maksukin.

• toukka
        hipzxi kirjoitti:

"Tämän sopimuksen jos allekirjoitatte, laitan samantien irtisanomisilmoituksen liittoonne. "

Sama juttu täällä, Loimaan kassalla paljon pienempi maksukin.

mistä sopimuksen voi lukea???

• Kuippa

Olisit voinut edes hieman valaista, että miksi heidän pitäsi mielestäsi mennä lakkoon.

• pakotetuttuko

Minulle on uusi tieto, että katsastus on minulle pakollinen. Anna ystävä hyvä linkki, josta käy ilmi, että minua kansalaisena koskee katsastuspakko, vaikka minulla on käsitys, että vain kuolema olisi ainoa pakollinen asia kohdallani.

• ppopp
        pakotetuttuko kirjoitti:

Minulle on uusi tieto, että katsastus on minulle pakollinen. Anna ystävä hyvä linkki, josta käy ilmi, että minua kansalaisena koskee katsastuspakko, vaikka minulla on käsitys, että vain kuolema olisi ainoa pakollinen asia kohdallani.

Aivan oikein, ei ole pakkoa. Kaikki eivät vain sitä ymmärrä.

• vaarallista

Ei katsastajat voi mennä lakkoon. Avainala. Liikenneturvallisuus vaarantuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5518
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3071
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2684
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2045
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2032
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1859
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1822
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1752
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1240
    Aihe