Minkä ihmeen takia Tean pitää koko ajan mollata Artoa? Eikö jo riitä, että piti miesparalle julkisen lähtösaarnan? Nyt pitää vielä erikseen mollata ja nöyryyttää miestä, jonka jätti kuin nallin kalliolle. Miten kuvittelee Arton saavan koskaan kumppania, koska julkisesti sanoo tätä mustasukkaiseksi? Arto käyttäytyi normaalin miehen tavoin, sillä ei kai kukaan nyt ala katsomaan teerenpeliä vieraan miehen kanssa. Varmaan Tea ajettelee, että saa nyt ilmaisen rengin remontoimaan rähjäistä taloaan. Joku raja sentää mollaamisellakin! Pitäisi kutsua Arto vaikka johonkin TV-ohjelmaan puhumaan suunsa puhtaaksi mokomasta tuulellakäyvästä naisesta.
Minulla naisena kaikki sympatia Arton puolella. Kyllä nainen on aina se heikompi astia, joka ei yleensä osaa päättää asoistaan, vaan tervitsee kunnon miehen rinalleen. Sellaisen kuin Arto. Jukalla jo monta tenavaa, ja varmaan naisten naurattaja koko mies. Vähän aikaa pelehtii Tean kanssa ja löytää uuden. Saapa sitten Teakin maistaa omaa lääkettään!
Miksi pyritellä puukkoa haavassa?
7
735
Vastaukset
- gfgfgf
Asiallinen kirjoitus. Minullakin käy sääliksi Arto, mies kun ei todellakaan tehnyt mitään väärää.
Asiallisen oloinen tyyppi kaikin puolin.- ehditkin jo
vastata omaan aloitukseesi. Mutta ota vain rauhallisesti, ei Tea mitään puukkoa pyörittele missään, te ette vain sopineet toisillenne. Pääset kaikkein helpoimmalla kun elät omaa elämääsi eteenpäin ja muistat, että tämähän on vain viihdeohjelma. Ei Tea tosiaankaan ole ainoa hevosnainen tässä maassa.
- Onneksi Tea jätti!
Sairashan tuo äijä oliki! Yhden viikon vierailulla ja luulee jo omistavansa toisen! Tyhmä tyhmä!!!!
- jeps..
Julkkismies saa aina naisen, oli kuin paska ja ruma tahansa. Kannattaa Arton takoa rautaa vielä kun kuuma!
- Arto*
on oikea komistus! Miehen kokoinenkin, varmaan joka paikasta ;) Antaisin!
- löpsykkä
kandeis Artsin hakee vaikka BB:hen!Voisin sit alkaa itekkin seuraamaan ohjelmaa!
- fgdfgddg
mullekin, kunnon komistus! Jos joku tietää Arton sukunimen, niin mailatakaapa mulle: laura.pienoinen (at) gmail.com.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099