Nyt satuinkin ihan omilleni sillä 50 tuli täyteen tuossa alkaneena vuonna pakastuksen aikaan. Ei sillä, varmaan syntymän aikaan poika taisi olla yhtä jäässä, tiedä tuosta sen paremmin.
Suomi24 on melkosten hyvä palvelu, ajatellen vaikka terveyden asioita. Jos googlettaa omaa, pientäkin vaivaa, on siellä monta kertaa linkki Suomi24 sivustolle eli jollain muullakin on ollut kysyttävää. Vaikkapa hampaan kipu.
Palstoja Suomi24 pitää sisällään kaiketi kolmatta tuhatta eli perskeleellisesti. Ja kaikille myös riittänee kirjoittajia? Minkä tasoisia?
Monella palstalla, tälläkin provosointi velloaa. Ei niin typerää aloitusta etteikö siihen joku mene vastaamaan ja kenties jopa riita pystyssä?
Jos provosoit, älä provosoidu.
Hyvää iltaa
29
188
Vastaukset
- Suoraan sanon
kertakaikkiaan kummallista että tämmöistä mennään kertakaikkiaan hävytöntä ihan suoraan sanon kyllä on merkillistä kirjoittamista.
- LareCroft
ajatellen olen kanssasi varsin samaa mieltä :D
- P--S
oli vähän jäykkä peli, ei muuta tällä erää, kiitos!
- LareCroft
Systeri Lara onkin paljon kuuluisampi, ja nätimpi :Y
tervetuloa palstalle. On näitä joitakin aika hiljaisiakin palstoja, mutta kun katsoo aloitussivua, niin samat siellä top 10:ssä aina hilluvat. On tämäkin palsta sinne joskus päässyt, mutta vain ajoittain.
- LareCroft
Piikkipaikoista ei höpinöilläni kilipailla.
Tämmöistä näppäimiin tutustumista vaan :O
- lyh ui ipö u
Googlessa on muut kriteesit, kuin tiedon asiallisuus, suoli vaan hoitanut tai maksanut itsesä hyville pojoille hakuhin. Tosiasiassa ikinä kannata luottaa yhtään mihinkään keskustelupasltojen tietoihin. Kaikista vähiten suoleen. Käyttäjämäärät olleet laskussa muutamia vuosia. Kertoo tasosta. Huuhaana tää on hauska, ei asiallisissa asioissa. Siis koko suoli. Tällä palstalla on reilu parikymmentä vakituisempaa kirjoittajaa, ja se on paljon näissä kuvioissa. Olkoon vaikka miljoona rekisteröitynyttä käyttäjää, kyllä totuus on ihan muuta.
- Anjaniina
on mielenkiintoinen maailma, pahaa-aavistamattomille upottava suo
- LareCroft
Googlesta, oikein käytettynä, löytää kyllä ihan viimeisimmän tiedon jyvän.
Suoli on mitä on, kirjoittajat sen näkyvämmän osan tekevät.
Kyllä jokaisella pitäisi olla sellainen suodatin ihan omasta takaa ettei ainakaan provosoituisi, näkee, lukee mitä hyvänsä keskustelupalstalla.
Jos joku hakee vastausta, vaikka siihen hampaan kipuunsa, en kyllä mene ilkeilemään. Enkä muutenkaan. - LareCroft
Anjaniina kirjoitti:
on mielenkiintoinen maailma, pahaa-aavistamattomille upottava suo
ihmismieltä, varsinkin suomalaisen, tunteva ei pienistä hätkähtele :D
Voileipälautanen valmiina, kohta alkaa koitos ympyräradalla. Siinä on viihdetä parhaimmillaan tunnin verran.
Ja Kimikin kellottanut melkoisia aikoja taipaleella, siellä rallin maailmassa. - Anjaniina
LareCroft kirjoitti:
ihmismieltä, varsinkin suomalaisen, tunteva ei pienistä hätkähtele :D
Voileipälautanen valmiina, kohta alkaa koitos ympyräradalla. Siinä on viihdetä parhaimmillaan tunnin verran.
Ja Kimikin kellottanut melkoisia aikoja taipaleella, siellä rallin maailmassa.siirry minäkin.
Jotenkin ...tunnut tutulta ;) - LareCroft
Anjaniina kirjoitti:
siirry minäkin.
Jotenkin ...tunnut tutulta ;)vilkaista vaikka kiiturit jo pilttuissaan :U
Tunnut? Kosketitko liina silmillä? :G
Leikki nyt hetkoseksi sikseen, kommenttia sitten myöhemmin kilpaa-ajosta.
Jännätään...... - Anjaniina
LareCroft kirjoitti:
vilkaista vaikka kiiturit jo pilttuissaan :U
Tunnut? Kosketitko liina silmillä? :G
Leikki nyt hetkoseksi sikseen, kommenttia sitten myöhemmin kilpaa-ajosta.
Jännätään......tälle päivää ;)
Juu, kosketin ja tunsin ;))) LareCroft kirjoitti:
Googlesta, oikein käytettynä, löytää kyllä ihan viimeisimmän tiedon jyvän.
Suoli on mitä on, kirjoittajat sen näkyvämmän osan tekevät.
Kyllä jokaisella pitäisi olla sellainen suodatin ihan omasta takaa ettei ainakaan provosoituisi, näkee, lukee mitä hyvänsä keskustelupalstalla.
Jos joku hakee vastausta, vaikka siihen hampaan kipuunsa, en kyllä mene ilkeilemään. Enkä muutenkaan.mulle!!
En tajua, mikä mua alkanut riivaamaan, provot saa näkemään punaista ja sit niihin tulee ite heitellyks tyhmyyksiä.
Pitäs malttaa antaa olla vaan.- LareCroft
minttupuu kirjoitti:
mulle!!
En tajua, mikä mua alkanut riivaamaan, provot saa näkemään punaista ja sit niihin tulee ite heitellyks tyhmyyksiä.
Pitäs malttaa antaa olla vaan.tämöinen valkaisematon, kerran lävitse laskettu suodatinpussi? :V
Itse kun olen huono provosoitumaan, ajattelin laittaa semmoiseen kumminauhat ja vetää naaman eteen ulos läksiessä ettei kadun pöly käy henkeen.
Tosin siitäkin joku saattaisi provosoitua :S
- Heikunkeikku
Jahas, jasssoo, puolivuosisataa on sitten tullut täyteen. Mainiota. Tämä ikä onkin vallan ihana ikä.
Omasta puolestani toivotan sinut tervetulleeksi tälle palstalle.
Tämä palsta on moninainen moninaisine mongerruksineen ja siksi vallan mainio ja inspiroiva.
Voi valita mihin ketjuun helmensä tökkää ja siitä se sitten lähtöö. Jos ei halua helmeillä, niin sitten voi vain lueskella muiden muodostamia nauhoja. Sekin on ihan kivaa. Maan-mainioita tyyppejä täällä liikuskelee.
Joskus kyllä joudun hyppimään seinille, kun joku pläiskäsee semmosia kiusamielipiteitä, että siinä ei voi tehdä mitään muuta, kuin paiskautua seinään. Enimmät paineet, kun päästää joka kehon aukosta, henkeä haukkoen, niin sitten taas voi kaikessa rauhassa ruveta kirjoittelemaan hempeästi ja naurunvire suupielissä.
Tervetuloa :)- LareCroft
Ei tässä vielä ihan veteraanin iässä olla, mutta jos haluaa juosten kisata, iäkkäitten miesten joukkoon pitää mennä, ja ihan siksikin kun nuoremmille ei enää pärjää :K
Monikin elämän asia saa karvat nousemaan pystyyn ja puntin väpäjämään. Luulen vahvasti ettei netin palstalla kyllä mikään. Ja jos vastaan kävelevä sanoo että sika, vastaan siihen että röh, röh, ja palaan sitten kotoiseen lättiin :Z
Tuo viimeinen lause, heh. - Heikunkeikku
LareCroft kirjoitti:
Ei tässä vielä ihan veteraanin iässä olla, mutta jos haluaa juosten kisata, iäkkäitten miesten joukkoon pitää mennä, ja ihan siksikin kun nuoremmille ei enää pärjää :K
Monikin elämän asia saa karvat nousemaan pystyyn ja puntin väpäjämään. Luulen vahvasti ettei netin palstalla kyllä mikään. Ja jos vastaan kävelevä sanoo että sika, vastaan siihen että röh, röh, ja palaan sitten kotoiseen lättiin :Z
Tuo viimeinen lause, heh.Jep, on Huomattavasti helpompi juoskennella kisassa, jos vastapuolen immeiset ovat iäkkäitä köpöttelijöitä. :)
Hyvin heiluttelit sormiasi ja vieläpä siinä järjestyksessä, että lauseenpötkö osoitti, karvasi olevan ylähä nousevaa tyyppiä, mutta osaat hallita tilanteen, etkä ole moksiskaan.
Siasta tuli mieleen, että oletko kuullut lehmästä, joka meni kaupunkiin, eikä ollut varma saako siellä ammua?
Se kysäisi vastaantulijalta:
-saako täälä ammua?
-ilman muuta
-kiitos tiedosta
Ja niin lehmä lähti jolokuttelemaan eteenpäin ja huudeskeli: " Am, Am, Am"
- Putkivalo
halpaa hupia. Ja ilmeisesti kovin tarpeellinen, ainakin itkujen määrästä päätellen, aina kun jumii :)) Yksi kamu sanoi tätä joskus Suomi17, kun ei toimi 24h :))) Parempaan päin minusta mennään koko ajan, on jo Suomi20,5.
Itse olen vielä ala-ikäinen tänne, mutta pitäähän mun harjoitella viiskymppinä olemista. Sitäpaitsi, minkäs teette. Livahdan joka tapauksessa :P Ainiin, bannata voi aina... hitto....- ttttfffff
bannataan heti eikä viidestoita päivä.senkin räkänokka ;D
- Putkivalo
ttttfffff kirjoitti:
-sika! Ihan just äsken niistin!
- LareCroft
Tänään voi kai päästä jo lukemaan 21 sillä galleriakin aukesi, kuin vahingossa :Ö
Harjoittelu kannattaakin aloittaa ajoissa. Siten viisikymppisenä olo menee sujuvasti.
Tuntuu että ihan samanmoinen sitä on kuin kakskymppisenä noin mieleltään, mitä nyt pää on vähän enempi turvoksissa :W - LareCroft
ttttfffff kirjoitti:
häntä bannata jos todistaa ettei ole niistänyt kahteen tuntiin :N
Tervetuloa seuraan!
Kuka pääsi paalupaikalle?- LareCroft
mahrottomasti :J
Rouva Vettellin poikahan se kaahasi itsensä ykkösruutuun. LareCroft kirjoitti:
mahrottomasti :J
Rouva Vettellin poikahan se kaahasi itsensä ykkösruutuun.Vettel taitaa pärjätä melko hyvin tällä kaudella. Olisinhan minä sen tiedon jostakin löytänyt, mutta näin
pääsin helpommalla ;))))
Myöhästyneet onnentoivotukset ikääntymisesi johdosta, unohtui äsken!
- Yxitypy
Kun olet päässyt tähän parhaaseen ikään :=))
Täältähän löytyy kaikentasoista kirjoittajaa, joka on hyvä juttu. Jos kaikki olis samalla tasolla, ei täällä jaksais kirjoitella. - mitäkä mies
Minulle tää kaksnelonen on reikä monimuotoiseen ulottuvuuteen.Aika paljon lueskelen hyviä juttuja täällä,luen kyllä vähän huonojakin,siis riitasointuja.Riiteleminenkin kuuluu elämään,vaikka minua on vaikea saada mukaan siihen.Joskus väittelyni voi vaikuttaa siltä että olisin brovosoitunut,mutta se vain näyttää siltä,sillä nakutan AINA näppäimiä hymyssä suin..Joten tervetuloa viikyt vuotiaiden joukkioon.Viime vuonna itsekkin siirryin ikäisteni joukkoon,olin siis tarkkana kun täytin vuosia.
Minusta täällä on erittäin hyviä ja jopa loistavia ihmisiä,jotka päästävät meidät toiset päänsä sisään:)
Toivottavasti viihdyt. vaan vaikka näytät ottaneen nikkisi naftaliinista. Mitä on miekkonen tehnyt kaikki nämä vuodet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143240Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261374- 931258
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2591110Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi561092Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk661024Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253911- 41902
- 84841
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48788