Juumassi kusettajat

Haiset Veelle

Aika urea homma koko maajussiohjelma Arvasin, kun se etukäteen kuvattiin ,ettei ole puhtaat aikeet.
Haistakaa paska juumassi kusettaja!

4

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se oli kyllä

      Aivan perseestä koko ohjelma. Tunnen itseni täysin huijatuksi! Olisin ennemmin katsonut vaikka Ari-Villen tarinaa Pohjanmaalta kuin näitten hevoshuijareiden petkutusta.

      Emmikin tuppas VARATUN miehen luokse ja aiheutti eron, turha sitä on kieltää! Voimia Merjalle, olet täysi uhri.

      Säälittää kun Jouni ei löytänytkään (ehkä) rakkautta ohjelmasta. Hieno mies kuitenkin.

      Juha ja Pia saavat täydet pisteet ja olen onnellinen jos heillä menee oikeasti hyvin, vieläkin. Symppispari ja todelliset "naimanaamat" kuten juontajakin ereessä haastattelussa sanoi!

      Tsemppiä silti kaikille ohjelmaan osallistujille, Sitä saa mitä tilaa ja ken leikkiin ryhtyy niin leikin kestäköön ;-DDD

      Mua ainakin hävettäs kun kaiken kansan nähden häväistään :-((((

      Oli muuten viimeinen juumassit jonka minä katsoin, niin pahasti petyin huijareista! Kiitos ja hyvää matkaa!!!

      • Tollo mikä tollo

        juntti tyyppi. Anne osti hänelle ystävällisyyttään kännykän kun lankapuhelin on sullkeutumassa ja äijä vain kiittämättömästi sanoi että olis mieluummin ottanut kylmän ämpärillisen vettä päähänsä kuin sen kännykän. Siis noin idiootti tyyppi ei ansaitse ketään naista. Pysyköön tallukka itsekseen siellä tönössään poissa sivistyksestä...


      • Muamuija
        Tollo mikä tollo kirjoitti:

        juntti tyyppi. Anne osti hänelle ystävällisyyttään kännykän kun lankapuhelin on sullkeutumassa ja äijä vain kiittämättömästi sanoi että olis mieluummin ottanut kylmän ämpärillisen vettä päähänsä kuin sen kännykän. Siis noin idiootti tyyppi ei ansaitse ketään naista. Pysyköön tallukka itsekseen siellä tönössään poissa sivistyksestä...

        Sivistys on paljolti myös sisäsyntyistä, ei se ainakaan puhelinlankoja, pankkikorttia ja tietokonetta omistamalla tule. Jounin entinen koulukaveri ainakin on kertonut Jounin olleen pohdiskelija jo peruskouluiässä, eikä syrjässä asuminen tee kenestäkään automaattisesti tollukkaa. Monet älykkäät huippututkijat ym.merkkihenkilöt ovat pienestä ja syrjäisestä paikasta lähtöisin.


      • Kaikkea hyvää Jounil
        Tollo mikä tollo kirjoitti:

        juntti tyyppi. Anne osti hänelle ystävällisyyttään kännykän kun lankapuhelin on sullkeutumassa ja äijä vain kiittämättömästi sanoi että olis mieluummin ottanut kylmän ämpärillisen vettä päähänsä kuin sen kännykän. Siis noin idiootti tyyppi ei ansaitse ketään naista. Pysyköön tallukka itsekseen siellä tönössään poissa sivistyksestä...

        Jounia. Alkumetreiltä näki, että Jouni ei ohjelmasta löydä seurustelukumppania itselleen. Jouni yrittää olla jokin menneen maailman saareke tässä maailmassa ja on vielä ylpeä siitä. Hän on täysin tietämätön siitä, että hänen elämäänsä voisivat pankkikortti, kännykkä ja tietokone helpottaa. Naiset, jotka Jouni valitsi maatilalle, olivat fiksuja. Nopeasti ainakin minulle selvisi, että Jounilla ei ole eväitä näiden naisten hurmaamiseen.

        Kaikkea hyvää Jounille ja toivottasti hän pian havahtuu elämään tähän maailman. Ei muuta kuin nettiin seuranhakuilmoitusta, niin halukkaita alkaa löytyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe