Aika urea homma koko maajussiohjelma Arvasin, kun se etukäteen kuvattiin ,ettei ole puhtaat aikeet.
Haistakaa paska juumassi kusettaja!
Juumassi kusettajat
4
637
Vastaukset
- se oli kyllä
Aivan perseestä koko ohjelma. Tunnen itseni täysin huijatuksi! Olisin ennemmin katsonut vaikka Ari-Villen tarinaa Pohjanmaalta kuin näitten hevoshuijareiden petkutusta.
Emmikin tuppas VARATUN miehen luokse ja aiheutti eron, turha sitä on kieltää! Voimia Merjalle, olet täysi uhri.
Säälittää kun Jouni ei löytänytkään (ehkä) rakkautta ohjelmasta. Hieno mies kuitenkin.
Juha ja Pia saavat täydet pisteet ja olen onnellinen jos heillä menee oikeasti hyvin, vieläkin. Symppispari ja todelliset "naimanaamat" kuten juontajakin ereessä haastattelussa sanoi!
Tsemppiä silti kaikille ohjelmaan osallistujille, Sitä saa mitä tilaa ja ken leikkiin ryhtyy niin leikin kestäköön ;-DDD
Mua ainakin hävettäs kun kaiken kansan nähden häväistään :-((((
Oli muuten viimeinen juumassit jonka minä katsoin, niin pahasti petyin huijareista! Kiitos ja hyvää matkaa!!!- Tollo mikä tollo
juntti tyyppi. Anne osti hänelle ystävällisyyttään kännykän kun lankapuhelin on sullkeutumassa ja äijä vain kiittämättömästi sanoi että olis mieluummin ottanut kylmän ämpärillisen vettä päähänsä kuin sen kännykän. Siis noin idiootti tyyppi ei ansaitse ketään naista. Pysyköön tallukka itsekseen siellä tönössään poissa sivistyksestä...
- Muamuija
Tollo mikä tollo kirjoitti:
juntti tyyppi. Anne osti hänelle ystävällisyyttään kännykän kun lankapuhelin on sullkeutumassa ja äijä vain kiittämättömästi sanoi että olis mieluummin ottanut kylmän ämpärillisen vettä päähänsä kuin sen kännykän. Siis noin idiootti tyyppi ei ansaitse ketään naista. Pysyköön tallukka itsekseen siellä tönössään poissa sivistyksestä...
Sivistys on paljolti myös sisäsyntyistä, ei se ainakaan puhelinlankoja, pankkikorttia ja tietokonetta omistamalla tule. Jounin entinen koulukaveri ainakin on kertonut Jounin olleen pohdiskelija jo peruskouluiässä, eikä syrjässä asuminen tee kenestäkään automaattisesti tollukkaa. Monet älykkäät huippututkijat ym.merkkihenkilöt ovat pienestä ja syrjäisestä paikasta lähtöisin.
- Kaikkea hyvää Jounil
Tollo mikä tollo kirjoitti:
juntti tyyppi. Anne osti hänelle ystävällisyyttään kännykän kun lankapuhelin on sullkeutumassa ja äijä vain kiittämättömästi sanoi että olis mieluummin ottanut kylmän ämpärillisen vettä päähänsä kuin sen kännykän. Siis noin idiootti tyyppi ei ansaitse ketään naista. Pysyköön tallukka itsekseen siellä tönössään poissa sivistyksestä...
Jounia. Alkumetreiltä näki, että Jouni ei ohjelmasta löydä seurustelukumppania itselleen. Jouni yrittää olla jokin menneen maailman saareke tässä maailmassa ja on vielä ylpeä siitä. Hän on täysin tietämätön siitä, että hänen elämäänsä voisivat pankkikortti, kännykkä ja tietokone helpottaa. Naiset, jotka Jouni valitsi maatilalle, olivat fiksuja. Nopeasti ainakin minulle selvisi, että Jounilla ei ole eväitä näiden naisten hurmaamiseen.
Kaikkea hyvää Jounille ja toivottasti hän pian havahtuu elämään tähän maailman. Ei muuta kuin nettiin seuranhakuilmoitusta, niin halukkaita alkaa löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664