Tea ihastui Jukkaan jo

farmiviikolla...

eikä homma jäänyt Artoltakaan huomaamatta...veikkaampas että siitä juonsi juurensa tämä Arton mustasukkaisuus ja mesoaminen...tuskin Arto olisi muuten noin lyhyen tuttavuuden jälkeen käyttäytynyt epätoivoisen miehen tavalla...pelkäsi selvästi Tean valitsevan komeamman ja taitavamman Jukan...
Sekin kielii vähän Tean ihastumisesta Jukkaan kun hän valitsi Jukan...olisihan Teakin voinut tehdä saman tempun kun Emmi tai aikaisemmalta kaudelta Jouni...ja se myös puhuu ihastumisen puolesta kun jo tämän viikon jaksossa saimme nähdä miten älyttömästi Tean ja Jukan välit olivat lämmenneet...se tuli kyllä yllätyksenä jos lähtee siitä liikkeelle että Tea oli "myynyt jo täysin sydämensä" Artolle tai ainakin antoi niin ymmärtää...ei ne tunteet ihan itsekseen tuohon pisteeseen lämpene että ollaan jo seurustelu asteella ja kuherrellaan selvästi rakastuneen oloisina...eli on selvää että farmiviikolla Tean kelkan on täytynyt kääntyä Jukan suuntaan...eikä se johtunut välttämättä pelkästään Arton käytöksestä...koska Arton käytös saattoi nimenomaan johtua siitä kun Huomasi Tean kiinnostuksen Jukkaa kohtaan...

Muutenkin Tea ja Arto olivat tapailleet ja lähestyneet toisiaan jo ennen farmiviikkoa ja tätä maajussien ja kumppaniehdokkaiden "ensitapaamista"...Tea ei siis saanut oikeastaan kunnolla tilaisuutta tutustua koko Jukkaan ennen kun valinta oli jo ns. "selvä"...farmiviikolla tutustuttuaan Jukkaan paremmin Tea tajusi tehneensä väärän valinnan...olihan Jukka todella touhukas koko viikon ja otti Arton ja Tean lämpivät välit ja koko tilanteen vastaan kuin mies ja käyttäytyi hillitysti ja asiallisesti...ja takuulla Tea pani merkille myös Jukan miellyttävän ulkomuodonkin siinä samalla :)

Noh...ihan hyvä pari ovat muuten mutta Jukka saisi kyllä paremmankin...en olisi hyväksynyt Jukkana enää Tean päätöstä koska oli maannut jo toisen miehen lakanoissa koko viikon...olis kannattanu Teankin malttaa katsoa se farmiviikko ihan rauhassa ottamatta liian läheistä tuntumaa kumpaankaan...ei niin lyhyen tuttavuuden perusteella voi olla mistään koskaan varma...kuten tämäkin tarina opetti...
Kaikenkaikkiaan kuitenkin paras maajussille morsian kausi ikinä...tässä on ollut eniten yllättäviä käänteitä ja draamaa...sehän se parasta viihdettä on :)

3

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näreet

      Arton mustasukkaisuus virisi juuri tuon takia, että Tea hairahtui Jukkaan.

      • jos Jukkaa ei olisi

        ollut mukana ja Tea olisi tehnyt niin kuin Arto haluaa, kaikki olisi mennyt hyvin, ellei sitten Tea olisi keksinyt mitään omia suunnitelmiaan, Tean olisi vain pitänyt oppia, että Arto osaa ajatella hänenkin puolestaan onhan Arto sentään miehenä Teankin pää, eikä puhettakaan siitä että Tea olisi Arton kaula, joten Tea on kokonaan syyllinen siihen, että Arto oli mustasukkainen, näihän se toki onkin


      • Muamuija

        Eihän sillä Tealla ollut hyvästä miehestä tietoa ennen Jukkaa, niin luuli edellistä paremmaksi kuin olikaan? Ei se mikään hairahdus ole, jos lyhyt tuttavuus toiseen johtaa eroon. Toki asian olisi voinut toisin hoitaa, mutta ohjelmassa aikataulut ei anna perään normaalille ajankäytölle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe