JEESUS tulee - oletko valmis ?

Kuin varkain, äkkiarvaamatta, Jeesus tulee - adventistien jäädessä odottelemaan kaipaamaansa sunnuntaipetoa. Meidän kristittyjen on
syytä valmistautua odottamaan todellakin Kristusta eikä antikristusta.
Tehdä niitä rakkauden töitä. Ja pyrkiä rauhaan kaikkien kanssa "mikäli
meistä riippuu". Turhasta ei kannata kinata, on vain tehtävä selväksi
ja esteettömäksi Pelastustie.

Ei ole mitään estettä Jeesuksen tulla vaikka tänä yönä, mutta pedon
ilmaantumista estää vielä muuan asia, se.

2. Tess. 2:6
Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
2. Tess. 2:7 :
Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,

Ilm. 3:3
Muista siis, mitä olet saanut ja kuullut, ja ota siitä vaari ja tee parannus. Jos et valvo, niin minä tulen kuin varas, etkä sinä tiedä, millä hetkellä minä sinun päällesi tule

25

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matt. 24. puhuu järistyksistä, tulesta ja savusta ym. ajan merkkinä, mutta
      varsinkin muistuttaa että uskollinen palvelija RUOKKII nälkäisiä eikä
      lyö lyötyä.

      44
      Olkaa siis tekin valmiit, sillä Ihmisen Poika tulee hetkellä, jota ette aavista.
      45
      "Kuka siis on uskollinen ja viisas palvelija, jonka talon isäntä asettaa palvelusväkensä esimieheksi katsomaan, että kaikki saavat ruokansa ajallaan?
      46
      Autuas se palvelija, jonka hänen herransa palatessaan tapaa näin tekemästä!

      47
      Totisesti: herra uskoo hänen hoitoonsa koko omaisuutensa.
      48
      "Mutta jos palvelija on kelvoton, hän ajattelee: 'Herrani ei tule vielä pitkään aikaan',
      49
      ja hän alkaa lyödä tovereitaan ja syö ja juo juoppojen seurassa.

      50
      Mutta päivänä, jota tuo palvelija ei arvaa, hetkenä, jota hän ei tiedä, hänen herransa tulee,
      Huomioi erityisesti tämä seuraava jae ...

      51
      hakkaa hänet kuoliaaksi ja tuomitsee hänet samaan paikkaan,
      jossa teeskentelijät ovat. Siellä itketään ja kiristellään hampaita.

      Väärämielinen loppuun saakka - lyödään ensin KUOLLEEKSI ja SITTEN
      sijoitetaan paikkaan jossa itketään ja irvistellään.
      Ei siis toivoakaan autuaasta olemattomaksi muuttumisesta !!!

      • 234234234

        puhuta mitään mistään ikuisesta piinasta eikä siinä sanota sitäkään, että olemattomuus olisi autuutta. Ei sanota missään Raamatussa niin.


      • 234234234 kirjoitti:

        puhuta mitään mistään ikuisesta piinasta eikä siinä sanota sitäkään, että olemattomuus olisi autuutta. Ei sanota missään Raamatussa niin.

        "" puhuta mitään mistään ikuisesta piinasta eikä siinä sanota sitäkään,
        että olemattomuus olisi autuutta. Ei sanota missään Raamatussa niin. ""

        Ei Raamattu käytä sanontaa "ikuinen piina" eikä Jeesuksen autuaaksijulistuksesta
        löydy teesiä "olemattomuuden autuus".

        Vaan on niin että pahaan paikkaan siellä ikuisuuden puolella joutunut on huolissaan
        sukulaisistaan, joille tuli valehdeltua, että kuoleman jälkeen vain nukutaan ikuista
        unta! SE TUSKA häntä piinaa, turha syytellä helvettiä tai Jumalaa tai saatanaa!!!

        Luuk. 16:28
        Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä,
        etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.'

        Ken ei ole irtojakeiden ystävä, lukekoon Luuk.16. luvun KOKONAAN !


    • ... sunnuntaipedon ilmestymistä "aivan lähiaikoina" adventisti odottaa, koskapa
      Jeesuksen odottaminen on aiheenakin vieras ja kiinnostusta herättämätön.
      Puhumattakaan että ymmärtäisi oikealla tavalla alkaa valmistautua siihen.
      Riisua kaikki turha pois ja kiinnittää katseensa Jeesuksen käskemiin
      asioihin.

      • 23423423423

        mutta emme me muuta sinulta odotakaan.


      • 23423423423 kirjoitti:

        mutta emme me muuta sinulta odotakaan.

        http://evl.fi/Evkirja.nsf/kalenteri/FI20100420?OpenDocument

        Raamatuntekstit: 2. sunnuntai pääsiäisestä (Misericordia Domini)
        Sana tänään:

        Hes. 34:15
        Minä kaitsen itse lampaitani ja vien itse
        ne lepäämään -- näin sanoo Herra Jumala.

        Halleluja!


    • 234234234234

      taitaa olla niin, että se peto pettää sinut, kun et suostu millään kuuntelemaan viisaampiasi.

      • Rakastat vain numeropellenimeäsi, et adventtivaipoissa kasvatettuna tiedä
        mistään mitään. Minä otan Herran opetusta vastaan vaikka se tulisi aasilta.
        Tässä lehmä opettaa minulle että sodat loppuvat ja tulee kestävä rauhan aika.
        Lehmäkin todistaa sen rinnakkaiselollaan karhun kanssa.
        Ja lehmämäisesti niskuroiva Israel on rauhanajassa alamainen Kristukselle.

        Jes. 11:7
        Lehmä ja karhu käyvät laitumella, niiden vasikat ja pennut yhdessä makaavat, ja jalopeura syö rehua kuin raavas.

        Hoos. 4:16
        Sillä niinkuin niskuri lehmä on Israel niskoitellut; nyt on Herra kaitseva heitä niinkuin karitsaa laajalla laitumella.


      • te vaan riitelette
        AnttiVKantola kirjoitti:

        Rakastat vain numeropellenimeäsi, et adventtivaipoissa kasvatettuna tiedä
        mistään mitään. Minä otan Herran opetusta vastaan vaikka se tulisi aasilta.
        Tässä lehmä opettaa minulle että sodat loppuvat ja tulee kestävä rauhan aika.
        Lehmäkin todistaa sen rinnakkaiselollaan karhun kanssa.
        Ja lehmämäisesti niskuroiva Israel on rauhanajassa alamainen Kristukselle.

        Jes. 11:7
        Lehmä ja karhu käyvät laitumella, niiden vasikat ja pennut yhdessä makaavat, ja jalopeura syö rehua kuin raavas.

        Hoos. 4:16
        Sillä niinkuin niskuri lehmä on Israel niskoitellut; nyt on Herra kaitseva heitä niinkuin karitsaa laajalla laitumella.

        turhasta, eli omasta viisaudestanne,kun tedän pitäisi YHDESSÄ YLISTÄÄ JEESUSTA! Mitä väliäon ihmisviisaudelle Jmalan suuruuden edessä?


      • te vaan riitelette kirjoitti:

        turhasta, eli omasta viisaudestanne,kun tedän pitäisi YHDESSÄ YLISTÄÄ JEESUSTA! Mitä väliäon ihmisviisaudelle Jmalan suuruuden edessä?

        AIVAN - IHMSIVIISAUS ON TYPERÄÄ

        " Mitä väliä on ihmisviisaudelle Jumalan suuruuden edessä? "

        Sitä minäkin kummastelen että miksi adventistin on mahdotonta myöntää,
        että lehmäkin Jes. 11. luvussa todistaa, että tuhatvuotinen rauhanaika
        vielä tulee. Sillä eihän ikuisessa elämässä lehmiä kasvateta.
        ( http://keskustelu.suomi24.fi/node/9009421 )

        Viisastelevat vain kun eivät voi itselleen myöntää ja iloita yhdessä
        totuuden kanssa. Adventismissa odotetaan kauheita aikoja eikä rauhanaikaa tai Jeesuksen tulemusta. Viisastelu käy lankeemuksen edellä,
        nöyryys pelastumisen edellä.


      • AnttiVKantola kirjoitti:

        Rakastat vain numeropellenimeäsi, et adventtivaipoissa kasvatettuna tiedä
        mistään mitään. Minä otan Herran opetusta vastaan vaikka se tulisi aasilta.
        Tässä lehmä opettaa minulle että sodat loppuvat ja tulee kestävä rauhan aika.
        Lehmäkin todistaa sen rinnakkaiselollaan karhun kanssa.
        Ja lehmämäisesti niskuroiva Israel on rauhanajassa alamainen Kristukselle.

        Jes. 11:7
        Lehmä ja karhu käyvät laitumella, niiden vasikat ja pennut yhdessä makaavat, ja jalopeura syö rehua kuin raavas.

        Hoos. 4:16
        Sillä niinkuin niskuri lehmä on Israel niskoitellut; nyt on Herra kaitseva heitä niinkuin karitsaa laajalla laitumella.

        Lehmäkin on Anttia viisaampi: Ei ole Antti ainakaan yhtään Biolokiaa lukenut. Näet Lihan syöjä eläimet ovat luonnon tasapainon pitäjiä. Tässäkin on kyse Profeetan antamasta vertauksesta. Tämänkin vertauksen täyttymyksen ajat ovat menneet. Näet eihän nuo käärmeetkään tule toimeen ihan maan tomulla.


    • Paljastajana

      Kuvittelemansa pilkan ansiosta: Tosiasiassahan hänelle voi käydä samoin mitä tapahtui Juutalaisten vihaaja Haamanille. Haamanhan pystytti hirsipuunkin Juutalaiselle Mordokaille. Oli kuitenkin kohtalon ivaa, koska hän itse pääsi tähän hirsipuuhun poikineen. Kantolan Antin ajatukset eivät ole Jumalan ajatuksia! Koeta Antti hyvä tehdä parannus Jumalattomista ajatuksistasi. Todellisuudessa Oman aivon käytön menettänyt on täysi Pakana, Joka palvelee luotuja kivi-Jumalia. Sinä toimit tällä palstalla vain Netti-kiusaajana. Raukka kun et löydä omaa Lesdatiolais palstaa jonka uskovat uskovat narri tarinasi. Adventistit ovat tehneet sinulle selväksi, etteivät he tule koskaan uskomaan Mytholokian taruihin joita sinä koetat heille totena syöttää!

      • [][][] Tosiasiassahan hänelle voi käydä samoin mitä tapahtui Juutalaisten vihaaja Haamanille. Haamanhan pystytti hirsipuunkin Juutalaiselle Mordokaille. [][][]

        Jos palstalaiset todellakin ovat saaneet tuollaisen käsityksen opetuksestani,
        että tahdon pystyttää hirsipuun juutalaisille, niin sellaista pyydän
        tuhannesti anteeksi ja vakuutan, että rakastan juutalaista, juutalaisuutta, israelilaisuutta
        ja Israelia. Onhan meillä yhteinen Kuningaskin. Iesus Nazarenus Rex Iudeorum.

        Minä en kuulu niihin jotka iloitsevat siitä että heil Hitler vältti tuomion.
        Uskon että Jumala rankaisee - kostaa - oikeudenmukaisesti hänellekin
        aikanaan. "Jättäkää sijaa Jumalan kostolle", sanoo Raamattu.
        "Kosto on Herran", "Älkää itse kostako".


      • Paljastus*
        AnttiVKantola kirjoitti:

        [][][] Tosiasiassahan hänelle voi käydä samoin mitä tapahtui Juutalaisten vihaaja Haamanille. Haamanhan pystytti hirsipuunkin Juutalaiselle Mordokaille. [][][]

        Jos palstalaiset todellakin ovat saaneet tuollaisen käsityksen opetuksestani,
        että tahdon pystyttää hirsipuun juutalaisille, niin sellaista pyydän
        tuhannesti anteeksi ja vakuutan, että rakastan juutalaista, juutalaisuutta, israelilaisuutta
        ja Israelia. Onhan meillä yhteinen Kuningaskin. Iesus Nazarenus Rex Iudeorum.

        Minä en kuulu niihin jotka iloitsevat siitä että heil Hitler vältti tuomion.
        Uskon että Jumala rankaisee - kostaa - oikeudenmukaisesti hänellekin
        aikanaan. "Jättäkää sijaa Jumalan kostolle", sanoo Raamattu.
        "Kosto on Herran", "Älkää itse kostako".

        Adventisteille hirsipuuta: Näet tässä tarinassa ei ole kyse Juutalaisista. Tämä Haamanin tarina oli vain vertaus Antin Adventisti vihasta. Antti on pystyttämässä Adventisteille Hirsipuuta. Toivokaamme Antille parempaa kohtaloa, mitä sai Haaman osakseen ettei hän Joutuisi itse siihen Hirsipuuhun, jonka hän on jo Adventisteille pystyttänyt. Vanha sanan lasku sanoo näin, joka toiselle kuoppaa kaivaa, niin siihen hän itse lankeaa. Piruko se on Antin Tuomariksi valtuuttanut?


      • halko
        Paljastus* kirjoitti:

        Adventisteille hirsipuuta: Näet tässä tarinassa ei ole kyse Juutalaisista. Tämä Haamanin tarina oli vain vertaus Antin Adventisti vihasta. Antti on pystyttämässä Adventisteille Hirsipuuta. Toivokaamme Antille parempaa kohtaloa, mitä sai Haaman osakseen ettei hän Joutuisi itse siihen Hirsipuuhun, jonka hän on jo Adventisteille pystyttänyt. Vanha sanan lasku sanoo näin, joka toiselle kuoppaa kaivaa, niin siihen hän itse lankeaa. Piruko se on Antin Tuomariksi valtuuttanut?

        kirjoituksessa sitä tuomion "kelloa" soittaakaan?
        Taitaapi "paljastus" paljastua itse tuomariksi.
        Eikös vain?


      • Paljastaja*
        halko kirjoitti:

        kirjoituksessa sitä tuomion "kelloa" soittaakaan?
        Taitaapi "paljastus" paljastua itse tuomariksi.
        Eikös vain?

        Anttikin lopettaisi nuo hirsipuun rakentelemiset {} Tuo Haamanin kohtalo on annettu varoitukseksi jopa Tuomari Antillekin. Minä suosittelisin hänelle Hirsipuun Kaatamista. On olemassa ikivanha sanonta elä ja anna lähimmäistesikin elää. Näet itse Jumala tuomitsee omalla mitta puullaan. Siis Laestatiolaisten mitta keppiä ei tällä palstalla tarvita {} !


      • Paljastus* kirjoitti:

        Adventisteille hirsipuuta: Näet tässä tarinassa ei ole kyse Juutalaisista. Tämä Haamanin tarina oli vain vertaus Antin Adventisti vihasta. Antti on pystyttämässä Adventisteille Hirsipuuta. Toivokaamme Antille parempaa kohtaloa, mitä sai Haaman osakseen ettei hän Joutuisi itse siihen Hirsipuuhun, jonka hän on jo Adventisteille pystyttänyt. Vanha sanan lasku sanoo näin, joka toiselle kuoppaa kaivaa, niin siihen hän itse lankeaa. Piruko se on Antin Tuomariksi valtuuttanut?

        "" Tämä Haamanin tarina oli vain vertaus Antin Adventisti vihasta. Antti on pystyttämässä Adventisteille Hirsipuuta.""

        Kyllä tuo historiallinen tositapahtuma Persian seudulta kertoo juutalaisvihasta eikä adventisteihin muka kohdistuvasta sapattisinetti-oppi-vihasta. Sitäpaitsi sapattioppiinne liittyy saumattomasti toinen puoli
        sapattisinetti-kolikkoa - nimittäin se sunnuntailakipedonmerkki.

        Tehän kuvaatte nettisivullanne sapattisinetin kääntöpuolta hienolla
        prinikalla, jonka takapuolella komeilee "sunnuntai". (Sivun puolivälin paikkeilla). http://www.endtime.net/finsk/KbK.htm

        RAKASTAN ERITYISESTI ADVENTISTEJA KUTEN JUMALAKIN RAKASTAA

        Käyn silloin tällöin Betelissä ja adventistien kanssa etsin yhteistä
        tekemsitä enkä erottavaa keskustelua. Vain jos adventisti itse ottaa
        puheeksi ellenlähtöiset adventtiopit, silloin tietysti vastailen kursailematta.
        Palstalaisille kerron mielipiteeni adventtijohtajien ylläpitämästä opista.

        Jos en rakastaisi piskuista adventtilaumaa (n.3600), en roikkuisi melkein
        kaiken vapaa-aikani tällä foorumilla lukijoita valistaen ja adv.kirjoittajien sekä alexkasin ja sirkkaiitan haukut päälleni saaden.
        Vuodesta toiseen ja kahdeksanteen.


      • Paljastaja* kirjoitti:

        Anttikin lopettaisi nuo hirsipuun rakentelemiset {} Tuo Haamanin kohtalo on annettu varoitukseksi jopa Tuomari Antillekin. Minä suosittelisin hänelle Hirsipuun Kaatamista. On olemassa ikivanha sanonta elä ja anna lähimmäistesikin elää. Näet itse Jumala tuomitsee omalla mitta puullaan. Siis Laestatiolaisten mitta keppiä ei tällä palstalla tarvita {} !

        "" Minä suosittelisin hänelle Hirsipuun Kaatamista.
        On olemassa ikivanha sanonta elä ja anna lähimmäistesikin elää. ""

        Niin. Jeesuskin sanoi ettei pidä nyhtää valhevehnää pois, sillä silloin
        saattaisi irrota jokunen aitokin.

        Mutta adventtiOPPI on kitkettävä vääränä hapatuksena pois, opettaa Herra.

        Hirsipuut on jo kaadettu ja vain Jeesus "hirtetty". Niin juutalaisen puolesta
        kuin myös kreikkalaisen ja suomalaisen.

        Joh.11:49
        Mutta eräs heistä, Kaifas, joka sinä vuonna oli ylimmäinen pappi, sanoi heille: "Te ette tiedä mitään
        50
        ettekä ajattele, että teille on parempi, että yksi ihminen kuolee kansan edestä, kuin että koko kansa hukkuu".

        Säälimättä meidän tulee laittaa syyllisyytemme Jeesuksen päälle.

        Jes.53:10
        Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella.
        Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa.

        Kun Herran tahto ei toteutunut lain kautta - eikä voinutkaan - näki Herra
        hyväksi toteuttaa tahtonsa viimeistä pilkkua ja veripisaraa myöden Pojassa.


      • Fniss!
        AnttiVKantola kirjoitti:

        "" Tämä Haamanin tarina oli vain vertaus Antin Adventisti vihasta. Antti on pystyttämässä Adventisteille Hirsipuuta.""

        Kyllä tuo historiallinen tositapahtuma Persian seudulta kertoo juutalaisvihasta eikä adventisteihin muka kohdistuvasta sapattisinetti-oppi-vihasta. Sitäpaitsi sapattioppiinne liittyy saumattomasti toinen puoli
        sapattisinetti-kolikkoa - nimittäin se sunnuntailakipedonmerkki.

        Tehän kuvaatte nettisivullanne sapattisinetin kääntöpuolta hienolla
        prinikalla, jonka takapuolella komeilee "sunnuntai". (Sivun puolivälin paikkeilla). http://www.endtime.net/finsk/KbK.htm

        RAKASTAN ERITYISESTI ADVENTISTEJA KUTEN JUMALAKIN RAKASTAA

        Käyn silloin tällöin Betelissä ja adventistien kanssa etsin yhteistä
        tekemsitä enkä erottavaa keskustelua. Vain jos adventisti itse ottaa
        puheeksi ellenlähtöiset adventtiopit, silloin tietysti vastailen kursailematta.
        Palstalaisille kerron mielipiteeni adventtijohtajien ylläpitämästä opista.

        Jos en rakastaisi piskuista adventtilaumaa (n.3600), en roikkuisi melkein
        kaiken vapaa-aikani tällä foorumilla lukijoita valistaen ja adv.kirjoittajien sekä alexkasin ja sirkkaiitan haukut päälleni saaden.
        Vuodesta toiseen ja kahdeksanteen.

        Kuuleeko toiset jotain kummallista taustamelua tällä palstalla?


      • Fniss! kirjoitti:

        Kuuleeko toiset jotain kummallista taustamelua tällä palstalla?

        Kun Jeesus kolmannen kerran kysyi minulta, niinkuin kysyy jokaiselta
        vastuuntuntoiselta oppilaaltaan, että rakastanko Häntä,
        niin murruin siinä tutkivassa tuomionmakuisessa kuulustelussa ja sain
        lopulta, aikani vakuuteltuani uskollista rakkauttani Häneen - lopulta vain
        pystyin sanomaan, että. Herra, sinä tiedät kaikki; tiedät että olet minulle
        rakas.
        Sen sanottuani tiesin että minun on ruokittava palstalaisia Herran Sanalla.

        Joh. 21:15
        Kun he olivat syöneet, Jeesus sanoi Simon Pietarille: "Simon, Johanneksen poika, rakastatko sinä minua enemmän kuin nämä toiset?" "Rakastan, Herra", Pietari vastasi, "sinä tiedät, että olet minulle rakas." Jeesus sanoi: "Ruoki minun karitsoitani."

        Joh. 21:16
        Sitten hän kysyi toistamiseen: "Simon, Johanneksen poika, rakastatko minua?" "Rakastan, Herra", Pietari vastasi, "sinä tiedät, että olet minulle rakas." Jeesus sanoi: "Kaitse minun lampaitani."

        Apt.4.
        19 Mutta Pietari ja Johannes vastasivat heille ja sanoivat: "Päättäkää itse, onko oikein Jumalan edessä kuulla teitä enemmän kuin Jumalaa;
        20 mutta me emme voi olla puhumatta siitä, mitä olemme nähneet ja kuulleet".
        21 Niin he uhkasivat heitä vielä enemmän ja päästivät heidät, koska eivät kansan tähden keksineet, miten rangaista heitä, sillä kaikki ylistivät Jumalaa siitä, mitä tapahtunut oli.


    • Luuk. 10:1
      Tämän jälkeen Herra valitsi vielä seitsemänkymmentäkaksi opetuslasta ja lähetti heidät KAKSITTAIN edellään jokaiseen kaupunkiin ja kylään, johon hän aikoi itse mennä.

      8 "Kun tulette kaupunkiin ja teidät otetaan siellä vastaan, syökää mitä teille tarjotaan,
      9 parantakaa kaupungin sairaat ja kertokaa kaikille: 'Jumalan valtakunta on tullut teitä lähelle.'

      • Oletko kuullut?

        Antin ja Riitan luona, eikä todistusta ole vastaanotettu.
        On jääty todistamaan vain isienperinnäissääntöä ja niillä alttareilla kumarrellaan.

        Jospa nämä todistajat on pyihkäissyt töppöset pölyinstänne teidän kaupunkinne jalkakäytävälle ja todennut Laodikealaisuuden, "pitäkää hyvänänne!"
        Katsos, Sodoman ja Komorran on helpompi tuomiopäivänä!.

        Heillä ei ollut raamattua, mutta teillä on.

        Jumalan laista ei katoa yksikään kirjain, eikä ainoakaan piirto, ennenkuin taivas ja maa on kadonnut, eli tuli polttanut. Eikä ole muuta lupa opettaakaan.

        Eli onko todistajia kuultu, niin sen mukaan sitten opetetaan ja on kuultu Jeesusta jae 16.

        Joka näin opettaa, on kutsuttava suureksi taivasten valtakunnassa.

        Eikös se näin mene=? Ainakin sanan mukaan ja isien perinnäissäänön äärellä ahkeroivat taas tekevät tyhjäksi Jumalan lain ja kiristelevät hampaitaan.


      • Oletko kuullut? kirjoitti:

        Antin ja Riitan luona, eikä todistusta ole vastaanotettu.
        On jääty todistamaan vain isienperinnäissääntöä ja niillä alttareilla kumarrellaan.

        Jospa nämä todistajat on pyihkäissyt töppöset pölyinstänne teidän kaupunkinne jalkakäytävälle ja todennut Laodikealaisuuden, "pitäkää hyvänänne!"
        Katsos, Sodoman ja Komorran on helpompi tuomiopäivänä!.

        Heillä ei ollut raamattua, mutta teillä on.

        Jumalan laista ei katoa yksikään kirjain, eikä ainoakaan piirto, ennenkuin taivas ja maa on kadonnut, eli tuli polttanut. Eikä ole muuta lupa opettaakaan.

        Eli onko todistajia kuultu, niin sen mukaan sitten opetetaan ja on kuultu Jeesusta jae 16.

        Joka näin opettaa, on kutsuttava suureksi taivasten valtakunnassa.

        Eikös se näin mene=? Ainakin sanan mukaan ja isien perinnäissäänön äärellä ahkeroivat taas tekevät tyhjäksi Jumalan lain ja kiristelevät hampaitaan.

        [][][] Jospa ne kaksi todistajaa on käynytkin
        Oletko kuullut? 30.4.2010 16:06
        Antin ja Riitan luona, eikä todistusta ole vastaanotettu.
        On jääty todistamaan vain isienperinnäissääntöä ja niillä alttareilla kumarrellaan. [][][]

        On varmaan Riitan luona Espossa kaksi todistajaa, jehovalaista käynytkin.
        Mutta ei ole menestyneet. Kas kun jehovalaisuus poikii samasta pettymyksen
        tuhkasta 1844-45, mistä adventismikin.

        Minun luonani täällä turunseudulla kävivät ahkeraan, perheemme teki jotain
        yhteistäkin heidän kanssaan. Väittelemisen lisäksi. Mutta kun vaadin keskustelua
        myös Israelista, niin sanoivat että seuraavalla kerralla. Niinpä ei pariinkymmeneen
        vuoteen ole jehovalaiset ovelleni koputtaneet. Saatana näet pelkää päästää
        sitomiaan herkkiä ihmisiä keskustelemaan Israelista minun kanssani.

        Minä näet luotan Jumalaan vankasti juuri siitä syystä että tiedän ettei Jumala
        koskaan hylkää Israelin kansaa ja maata - siksi ei hylkää minuakaan, joka Israelia
        siunaan sydämeni halusta.


    • E: 897 F

      Kysyttävänä minulla on vain pieni kysymys? Koska Jeesus on Raamatun mukaan siirtynyt aurinko-kultin alaisuuteen. Näet virallisesti aurinko kultti Kuuluu Lusifer nimiselle Enkelille ja hänen palvelioilleen! Sunnuntai on virallinen Saatana kultin tunnus. Jeesusksen tunnus on saunapäivä lauvantai! Eihän missään kohtaa Raamattua mainita Jeesuksen siirtymistä Saatanan alaiseksi palveliaksi? Jos et pysty esittämään todisteita asiasi puolesta olet tyypillinen valehtelia. Lue huolella APT: Niin tulet huomaamaan, ettei edes Paavali vielä elin aikanaan siirtynyt Enkeliruhtinas Lusiferin puolelle.

      Tästä sinun pelastuksestasi voinen mainita, että sinut tulee pelastamaan Tammus niminen Jumaluus, joka oli pyhitetty kokonaan aurinko-kulttiin. Sinun tulisi ymmärtää kahden hengellisen valtakunnan sinetit Catolisella kirkolla on tunnuksenaan Aurinko-sinetti merkki vallastaan. Juutalaisilla kuten Jeesuskin oli heillä on Jumalan sinetti, Joka on meidän tuntemamme saunapäivä eli lauvantai Jumala on antanut omalle kansalleen sapatin sinetiksi eli merkiksi.

      Hezekiel: 20:12. Myöskin sapattini minä annoin heille, olemaan merkkinä minun ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että minä olen Herra, joka pyhitän heidät.

      Hezekiel: 8 luku taas kertoo, kuinka itse Jumala suhtautuu sunnuntain pyhitykseen. Todellisen saarnaajan tulisi tietää kahden hengellisen valtakunnan valtiolliset tunnukset! Eiväthän Adventistit todella pelastukaan Tammus Jumalan kanssa kuten aurinko kulttilaiset tekevät. Jeesus pelastaa omansa jotka ovat hänen käskyilleen kuuliaisia. Uskon kuuliaisuudestahan tässä on kyse! Ehkä Jumala hyvyydessään voi pelastaa aurinko kultistakin Narrattuja jotka eivät ole koskaan totuutta kuulleet {!}

      • Olet saanut liikaa aurinkoa, lienetkö palvonut aurinkoa Pitcairn-paratiisisaarilla.
        Tekstistäsi päätellen olet vannoutunut materialisti. Kristittyjen Aurinko on Jeesus,
        valkeus.
        Jos meidän aurinkokuntamme aurinko sammuisi, niin kymmenkunta minuutin
        kuluttua kaikki jäätyisi ja pimeys koittaisi hetkessä, sillä valohan kulkee 300000 km sekunnissa.

        Kuinka sitten kukaan voisi elää hengellisesti hetkeäkään senjälkeen, jos Jeesus
        "sammuisi" - tai usko sammuisi.

        AURINKO ON HENGELLISYYDEN TUNNUSMERKKI, EI SAATANAN

        Ilm. 1:16
        Hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, hänen suustaan pisti esiin kaksiteräinen, terävä miekka, ja hänen kasvonsa olivat kuin loistava keskipäivän aurinko.

        Ilm. 10:1
        Sitten näin taas uuden, mahtavan enkelin, joka tuli alas taivaasta.
        Hänellä oli pukunaan pilvi ja hänen päänsä päällä oli sateenkaari,
        hänen kasvonsa olivat kuin aurinko ja hänen jalkansa kuin tulipatsaat,

        Ilm. 21:23
        Kaupunki ei myöskään tarvitse valokseen aurinkoa eikä kuuta,
        sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppuna on Karitsa.

        AURINKO KUVAA KRISTILLISYYTTÄ - LOHIKÄÄRME KUVAA SAATANALLISUUTTA !

        Ilm.12:1
        Taivaalla näkyi suuri tunnusmerkki: nainen, jolla oli pukunaan aurinko,
        kuu jalkojen alla ja pään päällä seppeleenä kaksitoista tähteä.
        2
        Hän oli raskaana ja huusi tuskissaan synnytyspolttojen vaivaamana.

        3 Toinenkin tunnusmerkki näkyi taivaalla:
        suuri tulipunainen lohikäärme, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea ja kruunu kaikissa seitsemässä päässä.

        Tarkkaan ottaen aurinko kuvaa Kristusta:

        5 Nainen synnytti lapsensa, pojan, joka on paimentava maailman kansoja rautaisella sauvalla.
        Tämä lapsi temmattiin Jumalan ja hänen valtaistuimensa luo.

        Kovin viekkaasti sinä, lienetkö alex tai unaforttuuna tai yksi ja sama, pyrit
        manipuloimaan lukijoita mieltämään aurinko pimeyden esikuvaksi vaikka se on
        valkeuden valtakunnan symbooli !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe