Oletko ollut kesätöissä jäätelökioskissa? Millaisia myyntipäiviä tulee parhaimmillaan kesässä? Suunnittelen kioskin avaamista lähiaikana ja kovasti kiinnostaisi millaisiin tuloihin siinä pääsisi.
Jäätelökioski
7
2621
Vastaukset
- 27
Siis oman kioskinko aiot pistää pystyyn? Prisman pihassa Hyllykalliolla parhaat päivät on olleet parinsadan euron luokkaa. Siitä maksat tietty jädet pois, joten ei se kyllä todellakaan ole mikään kultakaivos.
- sikahinnat
Ja kuka hullu enää maksaa kolmea euroa parista pikku jäätelöpallosta kun parilla eurolla
saa LIDListä ISON rasian paljon maukkaampaa jäätelöä? - Yrittäjäksi
sikahinnat kirjoitti:
Ja kuka hullu enää maksaa kolmea euroa parista pikku jäätelöpallosta kun parilla eurolla
saa LIDListä ISON rasian paljon maukkaampaa jäätelöä?Valitettavasti niitä "hulluja" kyllä piisaa ihan jonoksi asti :) Spr:n vieressä oleva jäätelökiska on varmaan todellinen rahasampo! asiakkaita riittää koko päiväksi ja tunnissa voi käydä n 100 "hullua" laskeppas siitä paljonko rahaa kilahti yrittäjän kassaan :)
- YÄK!
Ei niissä oo mitään järkee, kun tuolla tienvarressa olevasta kojusta, jossa ei oo minkäänlaista hygieniaa saa TODELLA pienen "pehmiksen" ja hinta taitaa olla tänä kesänä jo 3€ luokkaa. Nykyhuoltsikaltakin saa jo pehmiksen halvemmalla..... Kiertäkää noi tienvarsikopit kaukaa ja boikotoikaa niitten hintaa ja hygieniatasoa....
- asdsdfsdffgs
Ei se koko mitään hygieniaan vaikuta :) Eniten hygieniaan vaikuttaa sen koneen huolto ja puhdistus eli siis työntekijöiden moraali. Nykyään on onneksi iso osa pehmiskoneista itsepuhdistavia, joita ei tartte tyhjätä ja pestä lähes joka päivä kuten vanhoja.
Itsellä oli pehmismyyntiä edellisessä kotikaupungissa muutama vuosi sitten, mutta kunnon työväen puutteessa oli pakko lopulta lopettaa kun ei joka vuosi koko kesää jaksanu touhuta. Sillon tuli kesän kuumina päivinä 1000Eur myyntiä kun aamusta asti oli jonoa (myin kaupungin parhaaseen hintaan nääs). Mutta oli siinä kulujakin vaikka itse pehmislitku olikin halpaa. Ja vapaapäiviä ei ollu yhtään ja päivät oli 12-16h pitkiä.
15000Eur/kk oli keskimäärin kesän kuukausien myynti, eli ei todellakaan ollu aina 1000Eur päiviä. Mutta liikepaikka oli vilkkaalla kävelykadulla eteläsuomalaisessa kaupungissa, eli Seinäjoella ei semmosiin myynteihin toki koskaan pääse, on täällä vilkkaimmassakin paikassa aika hiljasta. - Uskotaan
asdsdfsdffgs kirjoitti:
Ei se koko mitään hygieniaan vaikuta :) Eniten hygieniaan vaikuttaa sen koneen huolto ja puhdistus eli siis työntekijöiden moraali. Nykyään on onneksi iso osa pehmiskoneista itsepuhdistavia, joita ei tartte tyhjätä ja pestä lähes joka päivä kuten vanhoja.
Itsellä oli pehmismyyntiä edellisessä kotikaupungissa muutama vuosi sitten, mutta kunnon työväen puutteessa oli pakko lopulta lopettaa kun ei joka vuosi koko kesää jaksanu touhuta. Sillon tuli kesän kuumina päivinä 1000Eur myyntiä kun aamusta asti oli jonoa (myin kaupungin parhaaseen hintaan nääs). Mutta oli siinä kulujakin vaikka itse pehmislitku olikin halpaa. Ja vapaapäiviä ei ollu yhtään ja päivät oli 12-16h pitkiä.
15000Eur/kk oli keskimäärin kesän kuukausien myynti, eli ei todellakaan ollu aina 1000Eur päiviä. Mutta liikepaikka oli vilkkaalla kävelykadulla eteläsuomalaisessa kaupungissa, eli Seinäjoella ei semmosiin myynteihin toki koskaan pääse, on täällä vilkkaimmassakin paikassa aika hiljasta.Kyllä minä ainakin täysin uskon että tuollaisia tuloja tulee jos kesä on lämmin ja on oikealla paikalla myymässä. Tunsin tässä vuosia sitten erään henkilön joka kävi etelä-suomessa tekemässä jäätelöbisnestä ja kertoi ihan samanlaisista tuloista kuin sinäkin, hän teki kauppaa lähinnä haminassa.
- eernas
Uskotaan kirjoitti:
Kyllä minä ainakin täysin uskon että tuollaisia tuloja tulee jos kesä on lämmin ja on oikealla paikalla myymässä. Tunsin tässä vuosia sitten erään henkilön joka kävi etelä-suomessa tekemässä jäätelöbisnestä ja kertoi ihan samanlaisista tuloista kuin sinäkin, hän teki kauppaa lähinnä haminassa.
minua kiinnostaisi kovasti tietää minkä ikäisiä jäätelökioskiin otetaan kesätöihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291