eli vauvalla pahoja mahavaivoja, olen ollut maidottomalla 2vkoa, oireet helpottanu selvästi. ja nyt menos huomenna yksityiselle lääkärille allergia asiasta, että miten siellä toimitaan, olen jo itsenäisesti dietin alottanu ja apua ollu, mikä seurava vaihe? määrääkö erityiskorvikkeelle kokeiluun loppuuko oireet kokonaan, ja miten imetyksen sitten käy =( ? kokemusta. kun joku sano että vauva ei ole nyt täysin maidoton vaikka itse olenkin, siis täh? vai meinaako se erityiskorvikkeelle sitä että esim neocatella sais oireettomaks, sehän kertois muistakin allergioista kun pelkkä maito. epäilen kyllä kananmunaa, voisko sit sillekkin dietiille alkaa ja eikö ne voi ottaa testejä lääkäris, vaikkain ne ei kuulemma näytä totuuta. kertokaa jotka käyneet, mitkä on kuviot? ja siis tottahan lopetan imetyksen jos vauvan hyvä olo sitä vaatii mutta jotenkin ahistaa nyt kun ei tietä mitä tulevan pitää, tosin kohtahan se selviää mutta kuitenkin :)
pelottaa..
1
656
Vastaukset
- bakteeri
......jatkuu
""- Pro'biootti on anti'biootti vastakohta.
- Voit varmistaa jo odotus'aikana lapsesi mahdollisimman hyvän terveyden syömällä kolmea tärkeintä maitohappobakteeria koko ajan.
- Voit varmistaa lapsesi mahdollisimman terveen elämän antamalla lapsellesi maitohappobakteereita jo vauvasta asti, jo senkin takia että lapsen immuunipuolustus kehittyy yhteen ikävuoteen mennessä. Ja syömällä itsekin maitohappobakteereita koko imetyksen ajan, jolla varmistat sen että oma immuunipuolustuksesi tuottamat vasta-aineet siirtyvät lapseesi äidinmaidossa. Ja varmistat myöskin itsesi pysymisen infektiovapaana. Emättimestä löytyy noin 20g bakteereita.""
jatkuu.....
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Tiesitko_etta.html
.
Tee tuolta immuunitesti:
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kolme_vaikutukseltaan_tarkeinta_bakteeria.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332124Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.481732Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121536Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041266Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041044Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76998Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,35896- 59885
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101763