entä seuraavaksi

kotikriitikko

Oli varmasti paikallaan, että Soulsisters putosi, mutta tämä Enchant vai mikä tämä poikayhtye nimeltään on saisi panostaa jo kiireesti miehekkäämpään esitykseen, sopisi vaikka "Painu pois Jack" tai jotain muuta... Leena Tirronen on kaunis ja hyvä laulaja, mutta jotenkin tasapaksua esitystä ja stailaus ei ole ollut oikein kohdallaan. Olisi mielenkiintoista kuulla, miten Leena tulkitsee jotain kaunista suomalaista musiikkia, vaikkapa Eino Leinoa tai sitten jotain räväkkää ja iloista, uskon että onnistuisi häneltä. Samuli Taskinen on myös hyvä, mutta esiintymisessä toivomisen varaa. Elias ja Yrjänä... ei juuri lisäämistä, taitavat olla molemmat vahvoilla.

4

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maitpa

Enchantin pojat ei vaan osaa laulaa ja pelastusbiisikin kuulosti siltä, ku oisivat laulaneet kaikki nuotin vierestä. Hyvin osaavat kyllä esiintyä ja tuottaa "taustaääniä", mut heti kun pitää oikeesti laulaakin niin karmealta kuulostaa. Sinänsä sääli, että Soulsisters putosi, koska heillä olisi ollut musiikillisia kykyjä huomattavasti enemmän ja olisivat voineet menestyä, jos oisivat saaneet valita itse biisinsä ja esittää omanlaistaan musiikkia.

• Serpico

Järkeäkö elvistellä stemmalaululla jos ei ne stemmat mene kovin usein kohdalleen?

• aiskuliini
        Serpico kirjoitti:

Järkeäkö elvistellä stemmalaululla jos ei ne stemmat mene kovin usein kohdalleen?

mun mielest X factor on iha hulluu iha koko homma mut mukiinmenevää katottavaa :p

• xf
        Serpico kirjoitti:

Nimenomaan ne stemmat osuvat mallikkaasti kohdalleen. Mutta kuten nähtiin, soolosysteemi vähän onnahti.

Ilmiönä Enchant on kuitenkin raikkaampi, kuin se naislauma. Ne veti jotenkin överiksi kaiken, vaikea määritellä. Sanon saman, kuin poikakvartetin kohdalla, että heistä olisi voinut tulla toisessa ohjauksessa jotain parempaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1987
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1912
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1445
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1251
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1219
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe