parin voiton päässä. Turussa voittaminen on ollut kerta kerralta lähenpänä ja nyt tepsi häviää kotonaan jo tilastojenkin valossa. Sitten vaan kotona sama vire, mitä kahdessa ekassa kotipelissä. Jypin finaalipaikka on nyt todella lähellä, vaikka tepsi ansiokkaasti rimpuileekin vastaan. Se on Jyp - Hpk ja finaalit taas ne helpoimmat hommat hoitaa.
Finaalipaikka !
4
168
Vastaukset
- J:kylänmies
on ollut Jypin meno pudotuspeleissä. Ensin Kärpät murensi joukkueemme moraalista selkärankaa ja nyt on Tps tekemässä taikojaan. En uskalla edes ajatella, mitä tapahtuu finaaleissa, jos sinne asti päästään.
- Ifkirotsi
Kerranki fiksua puhetta joltain jyskyläläiseltä. Toi viestin aloittaja sen sijaan saa haukata ison palan sitä ihteään tänä iltana. Voisin korjata hänen viestiään sen verran että "Jypin finaalipaikka on nyt todella KAUKANA". Eli onnea vaan pronssipeliin Kalpaa vastaan vaikka siinäkin taitaa tulla nokkiin. t. Hifkipipo stadista
- tepsi hot jyp not
JUKOLAUT! Kyl tepsi vie nytki johtaa 3-2 vittu jyp on paska!
- Se on siinä...
Eiköhän se ollut siinä. Sitä saa mitä tilaa eli kun lähdetään pleioffiin takki auki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798