Helppo elämä

jeesbox-

Kattooko kukaan? Omasta mielestä aika hyvä sarja. :)

13

1808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

en oo kattonu.mainoksia siinä näyttää tulevan joka viides minuutti,monta mainosta siinä tulee?

• elliivo

Katson ja on hyvä sarja.
      Olen seurannut alusta asti joka jakson. Mielestäni yksi parhaista tällä hetkellä näytettävistä sarjoista.

• jeesbox-

Aika mielenkiintonen ja jännittävä loppu oli. Sarja jatkunee talvella?

• alexanderrrrrrrrrrr

Joo, jatkuuhan se. Oli se jännä, kun Lampinen ja Jari sai napit kalloon. Tai ei siinä Jarin kuolemaa näytetty, mutta itse Antto Orasmaa aloitti opinnot helsingin oikiksessa, että tuskin jatkuu sen helppo elämä.

• kummisetä v.2
        alexanderrrrrrrrrrr kirjoitti:

Joo, jatkuuhan se. Oli se jännä, kun Lampinen ja Jari sai napit kalloon. Tai ei siinä Jarin kuolemaa näytetty, mutta itse Antto Orasmaa aloitti opinnot helsingin oikiksessa, että tuskin jatkuu sen helppo elämä.

Taisi Jarin loppujenlopuksi ampua oma kummisetä,tää mitä Taneli Mäkelä näyttelee...Kostoksi siitä epäonnistuneesta ryöstöretkestä joka oli ekalla kaudella. Ja tää saa Jarin kuoleman näyttämään niiden venäjäläisten teolta.

• -mää-
        kummisetä v.2 kirjoitti:

Taisi Jarin loppujenlopuksi ampua oma kummisetä,tää mitä Taneli Mäkelä näyttelee...Kostoksi siitä epäonnistuneesta ryöstöretkestä joka oli ekalla kaudella. Ja tää saa Jarin kuoleman näyttämään niiden venäjäläisten teolta.

Mistäs sitä tietää vaik olis ollut kummisedän tekosia... Ei tullut eilen tollanen mieleenkään...
        Mutta tosi jännä oli tuo eilinen jakso. Mielenkiinnolla jäämme odottamaan jatkoa...

• laadukas sarja
        kummisetä v.2 kirjoitti:

että Jari ei kuollutkaan vaan kummisetä antoi sellaisen viestin - tarkoituksella niin. Kummisetä toimitti Jarin jonnekin piiloon....Mielenkiinnolla odotan jatko-osia. Sarja on kansainvälistä tasoa, laadukas.

• Heinäsorsa

Aloin seurata sarjaa vasta tällä tuotantokaudella, jonka päätösjakso esitettiin eilen.

Hyvä ja mielenkiintoinen sarja. Se kyllä häiritsi ja suututti, kun mainoskatko tuntui tulevan muutaman minuutin välein.

• Kaura''

Minäkin luulen, että kummisetä pelasti Jarin, mutta kertoi tämän vanhemmille pojan kuolleen. Aika tehokas kosto. Tapiohan teki katalan tempun Ekille. Jari ilmestynee vielä sarjaan jossain vaiheessa.

• mietiskelyä
        Kaura'' kirjoitti:

Minäkin luulen, että kummisetä pelasti Jarin, mutta kertoi tämän vanhemmille pojan kuolleen. Aika tehokas kosto. Tapiohan teki katalan tempun Ekille. Jari ilmestynee vielä sarjaan jossain vaiheessa.

siinähän näytettiin että Jari sai väärennetyn passin. Eli mä luulen että ei kuollut vaan meni "maan alle". kummisetä varmaan pelasti sen ja sit siitä Jarista tosi roisto tulee. Ehkä jotkut venäläiset olis voinu sen jäljittää, ehkä niistä kaupoista on jotain dokumenttia. Siksi parempi että "kuoli" myös.

• kummisetä*
        mietiskelyä kirjoitti:

siinähän näytettiin että Jari sai väärennetyn passin. Eli mä luulen että ei kuollut vaan meni "maan alle". kummisetä varmaan pelasti sen ja sit siitä Jarista tosi roisto tulee. Ehkä jotkut venäläiset olis voinu sen jäljittää, ehkä niistä kaupoista on jotain dokumenttia. Siksi parempi että "kuoli" myös.

mietin. Kun Jarilla oli väärennetty passi hän meni kummisedän avustuksella jonnekin piiloon... jos kummisetä sai ammuttua muut venäläiset ( kuten oletus) niin maa polttaa jalkojen alla. Kun jatko-osat tulevat näemme miten lopulta kävi/käy. Tuskin jaksoja enää tulee kolmannen kauden jälkeen...

• olisiko kuitenkin...
        kummisetä* kirjoitti:

mietin. Kun Jarilla oli väärennetty passi hän meni kummisedän avustuksella jonnekin piiloon... jos kummisetä sai ammuttua muut venäläiset ( kuten oletus) niin maa polttaa jalkojen alla. Kun jatko-osat tulevat näemme miten lopulta kävi/käy. Tuskin jaksoja enää tulee kolmannen kauden jälkeen...

Tosi hyvä sarja. Luulen myös että Jari ei kuollut, vaan on ulkomailla.
        Kummisetänsä pelasti, eikä ihme, koska luulen että Eki on oikeasti Jarin isä. Eikös siinä yhdessä jaksossa vähän siihen suuntaan voinu saada vihiä.
        Se jakso jossa Eki Ja Jaana jutteli hotellihuoneessa, kun Jari oli menossa autolle ja Tapio oli poliisin kanssa kytiksellä. Voin toki olla väärässäkin, mutta jää nähtäväksi.

• helppo1987
        kummisetä* kirjoitti:

Joo, kyllä Jari elää tämä siis varma tieto. Orasmaa näyttelee Jaria myös 3.tuotantokauden jaksoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      3009
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1147
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1122
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      51
      1015
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      31
      974
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      858
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      837
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      822
    10. Oletko älykkäämpi kuin kaivattusi

Pitääkö kaivattusi sinua älykkäämpänä teistä? Mitä luulet?
      Ikävä
      71
      770
    Aihe