Hyundai Sonata on

sonata=magentis

36

1717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exSonata 2,7 V6

      Sonatan ja Magentiksen kompastuskivenä on puuttuvat farmarimallit. Anjovikseen en koske pitkällä tikullakaan.

    • Sonata,

      ostin sonatan taksiin.erittäin hyvä auto ajaa.kia oli aika kiikkerä ja ei yhtä tilava kuin hyundai.sonatahan on edustusautoluokkaa.suosittelen koeajamaan.

      • nipponisti.

        että oikein edustusautoluokkaa? Salli mun nauraa. Sonata on varmasti ihan hyvä perheauto, jos sedan korinen riittää. Mutta kun tilaan taksin, silloin tulee aivan varmasti Mersu, ei Hyundai.


      • Sonata is best
        nipponisti. kirjoitti:

        että oikein edustusautoluokkaa? Salli mun nauraa. Sonata on varmasti ihan hyvä perheauto, jos sedan korinen riittää. Mutta kun tilaan taksin, silloin tulee aivan varmasti Mersu, ei Hyundai.

        Lue toi oikein ajatuksen kanssa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8992262


      • sillen vaaaaan
        nipponisti. kirjoitti:

        että oikein edustusautoluokkaa? Salli mun nauraa. Sonata on varmasti ihan hyvä perheauto, jos sedan korinen riittää. Mutta kun tilaan taksin, silloin tulee aivan varmasti Mersu, ei Hyundai.

        tulee.. no sanonpa vaan että asun ihan taksikentän läheisyydessä nytkin on 4 sonataa parkis ja yks wolkkari tässä on hyvä seuraa mitä merkkejä käytetään Mersu ainakin on hävinnyt meitin taksimiehiltä
        vaikka en mollaa mitään merkkiä..kun laatupelin saa halvemmallakin kyllä ne taksimiehetkin nykyään ajttelee autonhintaa ja varustuksia...miksi maksaa ylihinnasta ei mitään järkee saman lailla se PYLLYKULKEE sonatassakin .................


      • Auto.
        nipponisti. kirjoitti:

        että oikein edustusautoluokkaa? Salli mun nauraa. Sonata on varmasti ihan hyvä perheauto, jos sedan korinen riittää. Mutta kun tilaan taksin, silloin tulee aivan varmasti Mersu, ei Hyundai.

        Kun tilaan taksin, olen iloinen, jos sieltä tulee Sonata. Ihan vaan sen takia, että on tilaa kunnolla isollekin miehelle ja kyyti on juhlavan hiljaista sekä vakaata.


      • nipponisti.
        sillen vaaaaan kirjoitti:

        tulee.. no sanonpa vaan että asun ihan taksikentän läheisyydessä nytkin on 4 sonataa parkis ja yks wolkkari tässä on hyvä seuraa mitä merkkejä käytetään Mersu ainakin on hävinnyt meitin taksimiehiltä
        vaikka en mollaa mitään merkkiä..kun laatupelin saa halvemmallakin kyllä ne taksimiehetkin nykyään ajttelee autonhintaa ja varustuksia...miksi maksaa ylihinnasta ei mitään järkee saman lailla se PYLLYKULKEE sonatassakin .................

        olisiko niin että hyundait todella odottavat parkissa niitä kyytejä, mersuille on aina ajoja kun asiakkaat haluavat matkustaa hieman tasokkaammilla autoilla? Tuossa sinulle hieman tietoa väittämäni tueksi, ettei tartte kenenkään taas syytellä että olen itse tuon keksinyt. http://www.digipaper.fi/vip/3012/index.php?pgnumb=16


      • kuule.
        nipponisti. kirjoitti:

        olisiko niin että hyundait todella odottavat parkissa niitä kyytejä, mersuille on aina ajoja kun asiakkaat haluavat matkustaa hieman tasokkaammilla autoilla? Tuossa sinulle hieman tietoa väittämäni tueksi, ettei tartte kenenkään taas syytellä että olen itse tuon keksinyt. http://www.digipaper.fi/vip/3012/index.php?pgnumb=16

        Kyllä kuule Sonatan kyyti kelpaa aivan eri yhteiskuntaluokkiin kuuluville.Ei mitään sen parempaa ole mesessä.
        Imagosta mesessä joutuu maksamaan ei mistään muusta.Tätä Hyundain vähättelemistä on jo Nipponisti tällä palstalla jo vuosia harrastanut.
        Tässä Sonatan menestymisiä:

        Sonata talvitestin voittaja 2006 TM

        "Hyundai Sonata-Paras perheauto
        Drivers Choice Award MotorWeek USA 2006"

        Hyundai Sonata-kolmas luotettavuustutkimuksessa
        kokoluokassaan J.D Power Associates USA 2005

        Hyundai Sonata-kokonaistyytyväisyys autoon paras
        luokassaan TNS Gallup,uuden auton ostajat 2006

        Sonata-viisi tähteä törmäystestissä
        National Highway Traffic Safety Administration
        USA 2006

        Hyundai kolmas uusien autojen laatututkimuksessa
        J.D Power Associates USA 2006

        Hyundaille kaikkien aikojen paras tulos huolto-
        testissä Saksassa
        Auto Bild tammikuu 2006

        Hyundai neljäs, Auto Bildin laaturaportissa
        Saksassa Auto Bild

        Tänä vuonna Hyundai oli viides Auto Bildin
        raportissa


      • q---
        nipponisti. kirjoitti:

        olisiko niin että hyundait todella odottavat parkissa niitä kyytejä, mersuille on aina ajoja kun asiakkaat haluavat matkustaa hieman tasokkaammilla autoilla? Tuossa sinulle hieman tietoa väittämäni tueksi, ettei tartte kenenkään taas syytellä että olen itse tuon keksinyt. http://www.digipaper.fi/vip/3012/index.php?pgnumb=16

        Olen ajanut -06 Sonatalla (diesel) nyt muutaman tuhat kilometriä, aikaisemmin (-08) B-mersulla , ja sitäennen
        E-mersulla(-05). Sonata ,ajettu 130 tkm, toimii hyvin on varsin hiljainen,tasapainoinen ajaa, kulutus keskimäärin n.7 litraa , tilava auto hinta/laatusuhde näin käytettynä varsin oivallin
        Samanikäinen "eemeli" maksaa 2-3 kertaa enemmän, pirun kallis on tuo tähti nokalla, juuri mitään muuta eroa en ole huomannut.....


      • nipponisti.
        kuule. kirjoitti:

        Kyllä kuule Sonatan kyyti kelpaa aivan eri yhteiskuntaluokkiin kuuluville.Ei mitään sen parempaa ole mesessä.
        Imagosta mesessä joutuu maksamaan ei mistään muusta.Tätä Hyundain vähättelemistä on jo Nipponisti tällä palstalla jo vuosia harrastanut.
        Tässä Sonatan menestymisiä:

        Sonata talvitestin voittaja 2006 TM

        "Hyundai Sonata-Paras perheauto
        Drivers Choice Award MotorWeek USA 2006"

        Hyundai Sonata-kolmas luotettavuustutkimuksessa
        kokoluokassaan J.D Power Associates USA 2005

        Hyundai Sonata-kokonaistyytyväisyys autoon paras
        luokassaan TNS Gallup,uuden auton ostajat 2006

        Sonata-viisi tähteä törmäystestissä
        National Highway Traffic Safety Administration
        USA 2006

        Hyundai kolmas uusien autojen laatututkimuksessa
        J.D Power Associates USA 2006

        Hyundaille kaikkien aikojen paras tulos huolto-
        testissä Saksassa
        Auto Bild tammikuu 2006

        Hyundai neljäs, Auto Bildin laaturaportissa
        Saksassa Auto Bild

        Tänä vuonna Hyundai oli viides Auto Bildin
        raportissa

        näyttää olevan hyundai-uskovaiset vielä aatteellisempaa sakkia kun tojo-uskovaiset, joille vain se oma merkki on aina paras. Eikä ole mitään hyundain vähättelyä jos kirjoittaa sen olevan esimerkiksi aivan hyvä perheauto, mutta ei se mikään edustusauto ole, luulis jokaisen oikeasti eri autoilla joskus ajaneen tai matkustaneen huomaavan eron vaikka mersussa ja hyundaissa, miksei tojossakin. Otetaan nyt vaikka sellainen esimerkki kun joku teistä täällä kirjoitti että hyundain johonkin uuteen malliin tulee nykyaikainen 6-vaihteinen automaatti, eikös sellaisia ole mersulla ja bemarilla, myös volkkarilla, ollut jo vuosia tarjolla? Kannattaisi teidänkin elää todellisuudessa, niin ei menisi aina herne nenään kun joku arvostelee hyundaita.


      • Sonata mies
        nipponisti. kirjoitti:

        näyttää olevan hyundai-uskovaiset vielä aatteellisempaa sakkia kun tojo-uskovaiset, joille vain se oma merkki on aina paras. Eikä ole mitään hyundain vähättelyä jos kirjoittaa sen olevan esimerkiksi aivan hyvä perheauto, mutta ei se mikään edustusauto ole, luulis jokaisen oikeasti eri autoilla joskus ajaneen tai matkustaneen huomaavan eron vaikka mersussa ja hyundaissa, miksei tojossakin. Otetaan nyt vaikka sellainen esimerkki kun joku teistä täällä kirjoitti että hyundain johonkin uuteen malliin tulee nykyaikainen 6-vaihteinen automaatti, eikös sellaisia ole mersulla ja bemarilla, myös volkkarilla, ollut jo vuosia tarjolla? Kannattaisi teidänkin elää todellisuudessa, niin ei menisi aina herne nenään kun joku arvostelee hyundaita.

        Oletko koskaan koeajanut Hyundai Sonataa?


      • mikä-
        nipponisti. kirjoitti:

        näyttää olevan hyundai-uskovaiset vielä aatteellisempaa sakkia kun tojo-uskovaiset, joille vain se oma merkki on aina paras. Eikä ole mitään hyundain vähättelyä jos kirjoittaa sen olevan esimerkiksi aivan hyvä perheauto, mutta ei se mikään edustusauto ole, luulis jokaisen oikeasti eri autoilla joskus ajaneen tai matkustaneen huomaavan eron vaikka mersussa ja hyundaissa, miksei tojossakin. Otetaan nyt vaikka sellainen esimerkki kun joku teistä täällä kirjoitti että hyundain johonkin uuteen malliin tulee nykyaikainen 6-vaihteinen automaatti, eikös sellaisia ole mersulla ja bemarilla, myös volkkarilla, ollut jo vuosia tarjolla? Kannattaisi teidänkin elää todellisuudessa, niin ei menisi aina herne nenään kun joku arvostelee hyundaita.

        No mikä ero on mesessä ja Hyundaissa? Kerro.


      • qqq,,
        nipponisti. kirjoitti:

        näyttää olevan hyundai-uskovaiset vielä aatteellisempaa sakkia kun tojo-uskovaiset, joille vain se oma merkki on aina paras. Eikä ole mitään hyundain vähättelyä jos kirjoittaa sen olevan esimerkiksi aivan hyvä perheauto, mutta ei se mikään edustusauto ole, luulis jokaisen oikeasti eri autoilla joskus ajaneen tai matkustaneen huomaavan eron vaikka mersussa ja hyundaissa, miksei tojossakin. Otetaan nyt vaikka sellainen esimerkki kun joku teistä täällä kirjoitti että hyundain johonkin uuteen malliin tulee nykyaikainen 6-vaihteinen automaatti, eikös sellaisia ole mersulla ja bemarilla, myös volkkarilla, ollut jo vuosia tarjolla? Kannattaisi teidänkin elää todellisuudessa, niin ei menisi aina herne nenään kun joku arvostelee hyundaita.

        http://translate.google.fi/translate?js=y&prev=_t&hl=fi&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fmotormouths.com%2Fcar%2Fhyundai%...


      • No Toy
        nipponisti. kirjoitti:

        näyttää olevan hyundai-uskovaiset vielä aatteellisempaa sakkia kun tojo-uskovaiset, joille vain se oma merkki on aina paras. Eikä ole mitään hyundain vähättelyä jos kirjoittaa sen olevan esimerkiksi aivan hyvä perheauto, mutta ei se mikään edustusauto ole, luulis jokaisen oikeasti eri autoilla joskus ajaneen tai matkustaneen huomaavan eron vaikka mersussa ja hyundaissa, miksei tojossakin. Otetaan nyt vaikka sellainen esimerkki kun joku teistä täällä kirjoitti että hyundain johonkin uuteen malliin tulee nykyaikainen 6-vaihteinen automaatti, eikös sellaisia ole mersulla ja bemarilla, myös volkkarilla, ollut jo vuosia tarjolla? Kannattaisi teidänkin elää todellisuudessa, niin ei menisi aina herne nenään kun joku arvostelee hyundaita.

        No nipponisti on näitä Toyo uskovaisia.


      • nipponisti.
        mikä- kirjoitti:

        No mikä ero on mesessä ja Hyundaissa? Kerro.

        voi teitä kun loukkaannutte pienestä! Anteeks vaan että pilasin taas päivänne! Ihan esimerkiksi voisi ottaa että Mersussa on istuimet, hynussa penkit. Mersussa on äänieristeet, hynussa matot toimittamassa sitä virkaa. Mersussa on tyyli, hynu on kopioiden yhdistelmä monesta hyvin myyvästä automallista. Mersun automaatti vaihtaa täysin pehmeästi, kuinkas hynussa? Mersuun voi valita haluamansa mausteet, hynuun metallivärin. Kumpi on todennäköisemmin liikenteessä kun mittarissa on 600tkm? Tietysti niillä kummallakin voi hoitaa ajamisensa, mutta jostakin syystä ammattiautoilijat valitsevat mielummin Mersun (25%) - hynu (4%), vai miten se oli? Olen muuten ajanut Sonatalla.


      • nipponisti.
        No Toy kirjoitti:

        No nipponisti on näitä Toyo uskovaisia.

        kysykö joku jotakin sinulta?


      • qq--
        nipponisti. kirjoitti:

        voi teitä kun loukkaannutte pienestä! Anteeks vaan että pilasin taas päivänne! Ihan esimerkiksi voisi ottaa että Mersussa on istuimet, hynussa penkit. Mersussa on äänieristeet, hynussa matot toimittamassa sitä virkaa. Mersussa on tyyli, hynu on kopioiden yhdistelmä monesta hyvin myyvästä automallista. Mersun automaatti vaihtaa täysin pehmeästi, kuinkas hynussa? Mersuun voi valita haluamansa mausteet, hynuun metallivärin. Kumpi on todennäköisemmin liikenteessä kun mittarissa on 600tkm? Tietysti niillä kummallakin voi hoitaa ajamisensa, mutta jostakin syystä ammattiautoilijat valitsevat mielummin Mersun (25%) - hynu (4%), vai miten se oli? Olen muuten ajanut Sonatalla.

        Tota.En ole loukkaantunut mielipiteistäsi.Nää on niitä makuasioita.Pidän joka tapauksessa Sonataa parempana autona.Se siittä.Turha maksaa imagosta.Tämä on minun mielipiteeni.
        Ps.En ole loukkantunut.


      • dbdfgfg
        nipponisti. kirjoitti:

        näyttää olevan hyundai-uskovaiset vielä aatteellisempaa sakkia kun tojo-uskovaiset, joille vain se oma merkki on aina paras. Eikä ole mitään hyundain vähättelyä jos kirjoittaa sen olevan esimerkiksi aivan hyvä perheauto, mutta ei se mikään edustusauto ole, luulis jokaisen oikeasti eri autoilla joskus ajaneen tai matkustaneen huomaavan eron vaikka mersussa ja hyundaissa, miksei tojossakin. Otetaan nyt vaikka sellainen esimerkki kun joku teistä täällä kirjoitti että hyundain johonkin uuteen malliin tulee nykyaikainen 6-vaihteinen automaatti, eikös sellaisia ole mersulla ja bemarilla, myös volkkarilla, ollut jo vuosia tarjolla? Kannattaisi teidänkin elää todellisuudessa, niin ei menisi aina herne nenään kun joku arvostelee hyundaita.

        Oletkos koskaan kuullut tuosta sakemannin laatikon kestävyydestä, etenkin dieselissä? Et ilmeisesti.


      • kokemusta on
        nipponisti. kirjoitti:

        voi teitä kun loukkaannutte pienestä! Anteeks vaan että pilasin taas päivänne! Ihan esimerkiksi voisi ottaa että Mersussa on istuimet, hynussa penkit. Mersussa on äänieristeet, hynussa matot toimittamassa sitä virkaa. Mersussa on tyyli, hynu on kopioiden yhdistelmä monesta hyvin myyvästä automallista. Mersun automaatti vaihtaa täysin pehmeästi, kuinkas hynussa? Mersuun voi valita haluamansa mausteet, hynuun metallivärin. Kumpi on todennäköisemmin liikenteessä kun mittarissa on 600tkm? Tietysti niillä kummallakin voi hoitaa ajamisensa, mutta jostakin syystä ammattiautoilijat valitsevat mielummin Mersun (25%) - hynu (4%), vai miten se oli? Olen muuten ajanut Sonatalla.

        vaihtaa pehmeästi kun on vanhan tekniikkaan perustuva hiukan luistava 4 -portainen MUTTA Mersun automaatti vaihtaa nykäisten koska on uudenlainen momentinmuuntimen lukituksella oleva 6 -portainen. Tämä on myös todettu käytännössä olemalla molempien kyydissä. Hyundaissa oli mukavampi kyyti. Varsinkin C-mese on aivan liian ahdas takatiloiltaan taksikäyttöön.


      • Jerpander
        nipponisti. kirjoitti:

        kysykö joku jotakin sinulta?

        Pää kiinni tojoääliö.


      • ne loput
        nipponisti. kirjoitti:

        voi teitä kun loukkaannutte pienestä! Anteeks vaan että pilasin taas päivänne! Ihan esimerkiksi voisi ottaa että Mersussa on istuimet, hynussa penkit. Mersussa on äänieristeet, hynussa matot toimittamassa sitä virkaa. Mersussa on tyyli, hynu on kopioiden yhdistelmä monesta hyvin myyvästä automallista. Mersun automaatti vaihtaa täysin pehmeästi, kuinkas hynussa? Mersuun voi valita haluamansa mausteet, hynuun metallivärin. Kumpi on todennäköisemmin liikenteessä kun mittarissa on 600tkm? Tietysti niillä kummallakin voi hoitaa ajamisensa, mutta jostakin syystä ammattiautoilijat valitsevat mielummin Mersun (25%) - hynu (4%), vai miten se oli? Olen muuten ajanut Sonatalla.

        rosentit on. Jos märssä niin hieno kun sä näät unissas niin pitäis olla 110% Märssaa tolpalla vaan ei oo enää mikähän ois syy, eikai laatu ja korjaamojutut.


      • Hyvinkäältä ??
        q--- kirjoitti:

        Olen ajanut -06 Sonatalla (diesel) nyt muutaman tuhat kilometriä, aikaisemmin (-08) B-mersulla , ja sitäennen
        E-mersulla(-05). Sonata ,ajettu 130 tkm, toimii hyvin on varsin hiljainen,tasapainoinen ajaa, kulutus keskimäärin n.7 litraa , tilava auto hinta/laatusuhde näin käytettynä varsin oivallin
        Samanikäinen "eemeli" maksaa 2-3 kertaa enemmän, pirun kallis on tuo tähti nokalla, juuri mitään muuta eroa en ole huomannut.....

        vaan ostannu tota :)


      • Faktoja...
        nipponisti. kirjoitti:

        voi teitä kun loukkaannutte pienestä! Anteeks vaan että pilasin taas päivänne! Ihan esimerkiksi voisi ottaa että Mersussa on istuimet, hynussa penkit. Mersussa on äänieristeet, hynussa matot toimittamassa sitä virkaa. Mersussa on tyyli, hynu on kopioiden yhdistelmä monesta hyvin myyvästä automallista. Mersun automaatti vaihtaa täysin pehmeästi, kuinkas hynussa? Mersuun voi valita haluamansa mausteet, hynuun metallivärin. Kumpi on todennäköisemmin liikenteessä kun mittarissa on 600tkm? Tietysti niillä kummallakin voi hoitaa ajamisensa, mutta jostakin syystä ammattiautoilijat valitsevat mielummin Mersun (25%) - hynu (4%), vai miten se oli? Olen muuten ajanut Sonatalla.

        Hyundai nyt sattuu olemaan maailman neljänneksi suurin autonvalmistaja, pidit siitä tai et.
        Siihen asemaan ei nousta ellei tuotteet ole hyviä.

        Kyllä laadukkaat koneet kiinnostaa muitakin nähtävästi:
        http://www.egmcartech.com/2008/05/09/hyundai-may-sell-4-cylinder-engines-to-mercedes-benz/

        Mitä automaattiin tulee niin Sonatassa on erittäin hienosti vaihtava automaatti.
        Ei uusinta uutta vaihteiden lukumäärässä, mutta vastaavasti on äärimmäisen luotettava ja km kestää paljon. Selvennetään vielä, että laatikkossa on myös momentinmuuntimen lukitus.


      • No Toy
        nipponisti. kirjoitti:

        kysykö joku jotakin sinulta?

        nipponisti=Toyo Tero veti herneen nenään.


    • dfgdfgd

      Siksi, koska Sonata on onnistuneesti muotoiltu auto, mutta Magentis ei ole.

      (itse ajan Kia Sportagella).

    • Sonata-

      SONATA VOITTI VERTAILUN "Isot mutta edulliset"

      Tuulilasin (10/2007) vertailussa olivat Hyundai Sonata 2,4 GLS, Chevrolet Epica Star 2,5 ja Kia Magentis 2,6 V6. Sonata sai vertailussa parhaat pisteet. Tuulilasi mainitsee Sonatan muita tilavammaksi ja mukavammaksi.

      "Ajettavuudessa on ison auton leppoisuutta...Tilaa on niin ihmisille kuin tavaroillekin, ja matkustusmukavuuden kruunaa alhainen melutaso... Huollattaminen on joukon edullisinta..."

      • joukko-oppi

        Tuossa joukossa testivoitto ei paljoa merkitse. Onpahan kuitenkin säälittävän kolmikon paras. Saavutus sekin.
        Minulla oli ilo omistaa Sonata diesel automaatti reilun vuoden. Auto oli tosiaan hiljainen, lämmin ja mitä huonommaksi keli kävi, sitä paremmaksi Sonata muuttui.
        Negatiivisena puolena huono lisävarustevalikoima, ei edes mahdollisuutta xenoneihin, vakiona poppikone jossa C-kasettisoitin ja radio ilman RDS:ä, nelivaihteinen automaatti joka todella tuhlasi menovettä luistelullaan! Kuskin penkki ihan onneton pitkälle kuljettajalle, ehkä max. 180cm pitkä saattaa saada tyydyttävän ajoasennon, sitä pidempi ei varmasti saa. Pohjassa suurin osa paljasta peltiä vailla mitään suojaa.
        Pisteenä i:n päällä etuovien takayläkulmat sisäpuolelta, kaksi profiiliputkea hepattu kiinni oikealla räkäpallolla, kohta hiottu puolittain kulmahiomakoneella, loppusauma irvistää ja koko komeus on maalattu päälle. Suoraan sanoen hirveän näköinen viritys. Avatkaa jompi kumpi etuovi, katsokaa ja ihailkaa korealaista työn laatua. Jos tuon jälkeen kehtaatte verrata mihinkään saksalaiseen merkkiin niin ihme on.


      • aaaö
        joukko-oppi kirjoitti:

        Tuossa joukossa testivoitto ei paljoa merkitse. Onpahan kuitenkin säälittävän kolmikon paras. Saavutus sekin.
        Minulla oli ilo omistaa Sonata diesel automaatti reilun vuoden. Auto oli tosiaan hiljainen, lämmin ja mitä huonommaksi keli kävi, sitä paremmaksi Sonata muuttui.
        Negatiivisena puolena huono lisävarustevalikoima, ei edes mahdollisuutta xenoneihin, vakiona poppikone jossa C-kasettisoitin ja radio ilman RDS:ä, nelivaihteinen automaatti joka todella tuhlasi menovettä luistelullaan! Kuskin penkki ihan onneton pitkälle kuljettajalle, ehkä max. 180cm pitkä saattaa saada tyydyttävän ajoasennon, sitä pidempi ei varmasti saa. Pohjassa suurin osa paljasta peltiä vailla mitään suojaa.
        Pisteenä i:n päällä etuovien takayläkulmat sisäpuolelta, kaksi profiiliputkea hepattu kiinni oikealla räkäpallolla, kohta hiottu puolittain kulmahiomakoneella, loppusauma irvistää ja koko komeus on maalattu päälle. Suoraan sanoen hirveän näköinen viritys. Avatkaa jompi kumpi etuovi, katsokaa ja ihailkaa korealaista työn laatua. Jos tuon jälkeen kehtaatte verrata mihinkään saksalaiseen merkkiin niin ihme on.

        Siistejä pelejä nämä ovat:
        http://images.google.fi/images?hl=fi&q=hyundai grandeur&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi


      • erö-
        joukko-oppi kirjoitti:

        Tuossa joukossa testivoitto ei paljoa merkitse. Onpahan kuitenkin säälittävän kolmikon paras. Saavutus sekin.
        Minulla oli ilo omistaa Sonata diesel automaatti reilun vuoden. Auto oli tosiaan hiljainen, lämmin ja mitä huonommaksi keli kävi, sitä paremmaksi Sonata muuttui.
        Negatiivisena puolena huono lisävarustevalikoima, ei edes mahdollisuutta xenoneihin, vakiona poppikone jossa C-kasettisoitin ja radio ilman RDS:ä, nelivaihteinen automaatti joka todella tuhlasi menovettä luistelullaan! Kuskin penkki ihan onneton pitkälle kuljettajalle, ehkä max. 180cm pitkä saattaa saada tyydyttävän ajoasennon, sitä pidempi ei varmasti saa. Pohjassa suurin osa paljasta peltiä vailla mitään suojaa.
        Pisteenä i:n päällä etuovien takayläkulmat sisäpuolelta, kaksi profiiliputkea hepattu kiinni oikealla räkäpallolla, kohta hiottu puolittain kulmahiomakoneella, loppusauma irvistää ja koko komeus on maalattu päälle. Suoraan sanoen hirveän näköinen viritys. Avatkaa jompi kumpi etuovi, katsokaa ja ihailkaa korealaista työn laatua. Jos tuon jälkeen kehtaatte verrata mihinkään saksalaiseen merkkiin niin ihme on.

        Mielestäni erittäin siistiä työtä.Tässä kuvia xg:stä:
        http://fin.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=216500&view=10&cache_missing=1


      • laadukas,
        joukko-oppi kirjoitti:

        Tuossa joukossa testivoitto ei paljoa merkitse. Onpahan kuitenkin säälittävän kolmikon paras. Saavutus sekin.
        Minulla oli ilo omistaa Sonata diesel automaatti reilun vuoden. Auto oli tosiaan hiljainen, lämmin ja mitä huonommaksi keli kävi, sitä paremmaksi Sonata muuttui.
        Negatiivisena puolena huono lisävarustevalikoima, ei edes mahdollisuutta xenoneihin, vakiona poppikone jossa C-kasettisoitin ja radio ilman RDS:ä, nelivaihteinen automaatti joka todella tuhlasi menovettä luistelullaan! Kuskin penkki ihan onneton pitkälle kuljettajalle, ehkä max. 180cm pitkä saattaa saada tyydyttävän ajoasennon, sitä pidempi ei varmasti saa. Pohjassa suurin osa paljasta peltiä vailla mitään suojaa.
        Pisteenä i:n päällä etuovien takayläkulmat sisäpuolelta, kaksi profiiliputkea hepattu kiinni oikealla räkäpallolla, kohta hiottu puolittain kulmahiomakoneella, loppusauma irvistää ja koko komeus on maalattu päälle. Suoraan sanoen hirveän näköinen viritys. Avatkaa jompi kumpi etuovi, katsokaa ja ihailkaa korealaista työn laatua. Jos tuon jälkeen kehtaatte verrata mihinkään saksalaiseen merkkiin niin ihme on.

        http://www.themotorreport.com.au/wp-content/gallery/hyundai-genesis-official/hyundai-genesis-themotorreport-3.jpg


      • Autoilija.
        joukko-oppi kirjoitti:

        Tuossa joukossa testivoitto ei paljoa merkitse. Onpahan kuitenkin säälittävän kolmikon paras. Saavutus sekin.
        Minulla oli ilo omistaa Sonata diesel automaatti reilun vuoden. Auto oli tosiaan hiljainen, lämmin ja mitä huonommaksi keli kävi, sitä paremmaksi Sonata muuttui.
        Negatiivisena puolena huono lisävarustevalikoima, ei edes mahdollisuutta xenoneihin, vakiona poppikone jossa C-kasettisoitin ja radio ilman RDS:ä, nelivaihteinen automaatti joka todella tuhlasi menovettä luistelullaan! Kuskin penkki ihan onneton pitkälle kuljettajalle, ehkä max. 180cm pitkä saattaa saada tyydyttävän ajoasennon, sitä pidempi ei varmasti saa. Pohjassa suurin osa paljasta peltiä vailla mitään suojaa.
        Pisteenä i:n päällä etuovien takayläkulmat sisäpuolelta, kaksi profiiliputkea hepattu kiinni oikealla räkäpallolla, kohta hiottu puolittain kulmahiomakoneella, loppusauma irvistää ja koko komeus on maalattu päälle. Suoraan sanoen hirveän näköinen viritys. Avatkaa jompi kumpi etuovi, katsokaa ja ihailkaa korealaista työn laatua. Jos tuon jälkeen kehtaatte verrata mihinkään saksalaiseen merkkiin niin ihme on.

        Varusteet on valinnainen kysymys, mutta Euroopassa suunniteltu ja muotoiltu etupenkki ei todellakaan ole korealaisten omaa vastaavaa tasoa (vrt. aiemmat mallit).
        Muuten eurooppalaisiin vertailu ontuu, koska eurooppalaisilla tuntuu olevan vaikekuksia tuottaa vastaavaa korkeata laatutasoa; vrt. takuu 2v takuu 5 vuotta. On siinä pojilla vielä oppimista ja tekemistä. Mutta odotellaan, jospa se joskus tulee sekin aika. Aika innokkaitahan nuo ovat matkimaan.


    • urpo.....

      Demarien ennakkoluuloisuus ja tietämättömyys. Koreaa luullaan Kiinaksi.

    • Sonatan

      hinta jo asettunnu paremmalle tasolle ja kai se huoltokin on ainakin maineeltaan halvempi.

      Ei noita Hynyjäkään kovin väärällä hinnalla mene. Tutkippa vaikka Nettieutosta , siel niitä roikkuu jos ei oo hinta kohillaan.

      Sama koskee KIAa. Kauppa käy käytetyillä jos hinta kohtaa ostajan ajatukset, jos ei niin kaupan on edelleen.

      Molemmat hienoja autoja, käytettyjen autojen ja uusien varaosien ja hultojen hinta vaan hirvittää kun niitö eiu saa kun maahantuojalta. Motonettiin jne ei kannata ottaa marginaalimallien osai. jos ne ei käy muihin malleihin / merkkeihin.

      Toinen on tietty se hihnanokka jota osa kansaa vierastaa käytetyissä erityisesti.

      • kuuppo

        ketju ainakin 2.4


      • onki !
        kuuppo kirjoitti:

        ketju ainakin 2.4

        Bensamallissa Kiisselissä hihna


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos yhdistät nimikirjaimet

      Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      109
      6973
    2. Oletko katkera kun

      Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4461
    3. Mies vinkkinä sulle

      Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      52
      4063
    4. Paljon niitä puheita

      susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3558
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

      Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3532
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

      Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      192
      3525
    7. Odotan että sanot

      Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2989
    8. Nainen vinkkinä sulle!

      Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2734
    9. Vietetään yö yhdessä

      Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      49
      2559
    10. Hei seksikäs

      Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13
      1934
    Aihe