ei kiitos

suvikatti

on aika sanoa EI KIITOS kesäkissoille, eli sellaisille tyypeille jotka ottavat kissan vain kesän leluksi. Vastuu on myös meillä kissojen pennuttajilla. Ei anneta enää kissanpentuja sellaiselle henkilölle, joka ei lupaa ja vanno pitävänsä kattia myös telvella tallessa. Maksu ei tehoa, useimmilla on joutavaa rahaa ja satanenkin heitetöön noin vain, mutta kannattaa luvata muistaa porukkaa joulukorilla. Se saataisi antaa ajattelun aihetta.

0

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

        Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
        Lieksa
        50
        9140
      2. Sähköpotkulautaonnettomuus

        Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
        Vantaa
        93
        1315
      3. Ketä kaivattusi

        muistuttaa?
        Ikävä
        55
        1162
      4. Sä oot niin mukava

        Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
        Ikävä
        87
        1094
      5. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

        On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
        Ikävä
        61
        1044
      6. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

        Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
        Kotimaiset julkkisjuorut
        220
        1009
      7. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

        Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
        Hindulaisuus
        429
        975
      8. Ekstremistinen kristitty, menee moskeijaan raivolla pakkokäännyttämään muslimeja

        Ekstremistinen kristitty, menee moskeijaan raivolla pakkokäännyttämään muslimeja Ekstremistinen kristitty, joka terror
        Hindulaisuus
        429
        825
      9. Taidan rakastaa sua

        kaikista mahdollisista esteistä, asetelmista, tilanteista, mielenhäiriöistä, traumoista yms.huolimatta ja myös niiden ta
        Ikävä
        40
        812
      10. Kulta älä unohda minua

        Kulta en halua että katoat minulta.
        Ikävä
        31
        788
      Aihe