käytän sokerin korvikkeena joka päivä makeutusaineita. minkälaisia aineita ovat niiden sisältämät aspartaami, asesulfaami-K, maltodektriini ja fenyylialaniini? onko ne jotenkin ärsyttäviä tai haitallisia aineita ihoa ajatellen? en tiedä miten finnit puhkesi itselleni mutta voiko johtua makeutusjauheen käytöstä???
kiitos vastauksistanne!!!!!!
makautusaineet? ovatko vaarallisia iholle?
2
568
Vastaukset
- karro
No heipä hei!!
Sen verran oon aihetta kollannu ja asiasta kuullu että aspartaami (vaikka sitä käyttää nim.om. diapeetikot) sekoittaa oman kehon insuliini tuotannon ja myös siten verensokerin heittelyt on suuria. Insuliini ja verensokeri epätasapainotilat huonontaa ihon pintakerrosten veren kiertoa eli ihon oma puhdistus mekanismi ja hapenotto kyky häiriintyy. Itse käytän vain intiaanisokeria jota saa yrtti ja luontaistuote kaupoista. Se on täysin puhdasta käsittelemätöntä sokeria, joka on sisältää jopa todella tärkeitä hiven- ja kivennäisaineita. Ehkäisee mm. hammasmätää ja kariesta, myös veren sokeri pysyy kurissa. Oletko kuullut että kuumentaessa aspartaamista tulee varsinainen syöpä ja "viidakkokuume" riski???!!! En ny sano että musta varsinaista apua ny on mutta ajattelin jakaa tietoa kun voin. :)- jurri
Mistä moisia tietoja saa?? EU:n raporteissa kielletään melkein kaikki ja amerikkalaiset www-propagandasivut taas ei välttämättä ole niitä luotettavimpia tiedon lähteitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265