Illuminaatin viralliset nettisivut

Valaistunut673

Tiesittekö,että Illuminaatilla on omat nettisivut?
Tässä linkki:
http://www.armageddonconspiracy.co.uk/

Sivusto kertoo,että Illuminaatti ei ole sellainen paha maailmanvaltaa tavoitteleva järjestö kuten yleisesti luullaan.
Sen sijaan he pyrkivät kaatamaan nykyisen rikkaan eliitin johtaman Vanhan Maailmanjärjestyksen,ja luomaan sen tilalle positiivisen Uuden Maailmanjärjestyksen.
Tämä Uusi Maailmanjärjestys tulisi perustumaan meritokratiaan nykyisen plutokraattisen demokratian sijaan.
Illuminaatti on myös luonut aktivistiliikkeen nimeltä "The Movement".
Tähän liikkeeseen voi kuka tahansa liittyä,tavoitteena on auttaa Illuminaattia NWO:n luomisessa.
Tässä on The Movementin foorumi:
http://www.themovement.freeforums.org
Kyseisellä liikkeellä on myös suomenkieliset nettisivut:
http://themovement.suntuubi.com

Mielenkiintoista.

177

3307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tota olen

      miettinyt, että entä jos se illuminati järjestö onkin hyvis eikä pahis ja haluavat sen positiivisen uuden maailmanjärjestön tämän nykyisen negatiivisen tilalle? Sillä negatiivinen tämä nykyinen onkin ja voiko tämän pahemmaksi enää muuttua.

      Jospa ne vapaamuuraritki on hyviä. Oikeastaan olen sitämieltä että kaikki ihmiset on pohjimmiltaan hyviä.

      • Illuminakitus

        Viimeisinä aikoina eksytetään. Miksi tarvitaan salaseuroja? Toimiko oikeasti hyvä ihminen Jeesus salaisesti? Mihin illuminaatti valaisee, ja miksi se täytyy tehdä salaa? Eikö muka julkisesti voi ajaa hyvän asiaa?


      • eh???
        Illuminakitus kirjoitti:

        Viimeisinä aikoina eksytetään. Miksi tarvitaan salaseuroja? Toimiko oikeasti hyvä ihminen Jeesus salaisesti? Mihin illuminaatti valaisee, ja miksi se täytyy tehdä salaa? Eikö muka julkisesti voi ajaa hyvän asiaa?

        Voiko julkisesti pyrkiä kaatamaan nykyinen vanha negatiivinen maailmanjärjestys?


      • Auroora, parantaja
        Illuminakitus kirjoitti:

        Viimeisinä aikoina eksytetään. Miksi tarvitaan salaseuroja? Toimiko oikeasti hyvä ihminen Jeesus salaisesti? Mihin illuminaatti valaisee, ja miksi se täytyy tehdä salaa? Eikö muka julkisesti voi ajaa hyvän asiaa?

        Vain lähimmille opetuslapsilleen Jeesus kertoi kaiken, suurelle yleisölle hän puhui vertauksin. Usein Jeesus myös paransi salassa ja kielsi parantunutta kertomasta tästä kenellekään.

        Raamatusta löytyy totuus mikä ihminen on ja mistä hän on lähtöisin. Heränneelle ihmiselle Raamattu avautuu täysin uudella tavalla ja hän ymmärtää vertauskuvat.

        Tätä maailmaa hallitsee ihmisten egot ja näin ihmiset tekevät vääriä tekoja lähimmäisiään, luontoa ja Jumalaa kohtaan. Egonsa hallitsema ihminen on pahimmillaan kuin pahuuden riivaama, mutta oma itsensä häntä riivaa. Egojen hallitsemat ihmiset ovat sokeita ja kuuroja ja tekevät itsekkäitä tekoja, yhdessä tällaiset ihmiset saattavat muutkin kurjuuteen. Milloin maailma olisi ollut onnellinen? Aina on ollut sotia, väkivaltaa, nälkää, kärsimystä. Ei ole mitään salaliittoa, egot vain jylläävät yhteistyössä.

        Nyt eletään kuitenkin aikaa, jolloin ihmiset alkavat vähitellen heräillä unestaan. Heräämisestä seuraa se että meidän todellinen itse, Jumalan kipinä pääsee voitolle egosta. Meistä kaikista tulee joskus Kristuksia. Kristustietoisuuden hallitessa paha on voitettu, valo ja rakkaus saavat toimia täysillä. Silloin rakastamme Jumalaa täydestä sydämestämme ja lähimmäistä kuin itseämme. Haluamme toisille pelkkää hyvää, emme enää kilpaile, emme haali itsellemme liikaa mitään. Jumala kyllä antaa meille kaiken sen mitä tarvitsemme, jokaiselle riittää.

        Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa ja teille avataan. Kaiken mitä uskossa pyydätte te myös saatte.

        Jumala on rakkaus, me olemme Jumalan osasia, kukin omalla paikallamme, yhtä arvokkaita kaikki. Korkeimman valoa, iloa, rauhaa ja rakkautta teille kaikille toivon!


      • vapahtajaa.
        Auroora, parantaja kirjoitti:

        Vain lähimmille opetuslapsilleen Jeesus kertoi kaiken, suurelle yleisölle hän puhui vertauksin. Usein Jeesus myös paransi salassa ja kielsi parantunutta kertomasta tästä kenellekään.

        Raamatusta löytyy totuus mikä ihminen on ja mistä hän on lähtöisin. Heränneelle ihmiselle Raamattu avautuu täysin uudella tavalla ja hän ymmärtää vertauskuvat.

        Tätä maailmaa hallitsee ihmisten egot ja näin ihmiset tekevät vääriä tekoja lähimmäisiään, luontoa ja Jumalaa kohtaan. Egonsa hallitsema ihminen on pahimmillaan kuin pahuuden riivaama, mutta oma itsensä häntä riivaa. Egojen hallitsemat ihmiset ovat sokeita ja kuuroja ja tekevät itsekkäitä tekoja, yhdessä tällaiset ihmiset saattavat muutkin kurjuuteen. Milloin maailma olisi ollut onnellinen? Aina on ollut sotia, väkivaltaa, nälkää, kärsimystä. Ei ole mitään salaliittoa, egot vain jylläävät yhteistyössä.

        Nyt eletään kuitenkin aikaa, jolloin ihmiset alkavat vähitellen heräillä unestaan. Heräämisestä seuraa se että meidän todellinen itse, Jumalan kipinä pääsee voitolle egosta. Meistä kaikista tulee joskus Kristuksia. Kristustietoisuuden hallitessa paha on voitettu, valo ja rakkaus saavat toimia täysillä. Silloin rakastamme Jumalaa täydestä sydämestämme ja lähimmäistä kuin itseämme. Haluamme toisille pelkkää hyvää, emme enää kilpaile, emme haali itsellemme liikaa mitään. Jumala kyllä antaa meille kaiken sen mitä tarvitsemme, jokaiselle riittää.

        Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa ja teille avataan. Kaiken mitä uskossa pyydätte te myös saatte.

        Jumala on rakkaus, me olemme Jumalan osasia, kukin omalla paikallamme, yhtä arvokkaita kaikki. Korkeimman valoa, iloa, rauhaa ja rakkautta teille kaikille toivon!

        Olet väärässä. Sinusta ei koskaan tule Kristusta. Itse asiassa, et edes pääse taivaaseen, jos pidät harhaiset käsityksesi Kristuksesta.

        Opetuslapsilla ei ollut mitään salaista tietoa. He eivät edes ymmärtäneet Kristusta.
        Luuk. 18:34. "Opetuslapset eivät ymmärtäneet Jeesuksen sanoista mitään. Asia pysyi heiltä salassa, eivätkä he käsittäneet, mitä Jeesus tarkoitti."

        Jeesuksen tehtävä, sovintokuolema, olikin tarkoitettu pysymään salassa vain hänen ylösnousemukseensa asti. Sen jälkeen hänen verensä merkitys valkenisi.
        Mark. 4:22. "Kaikki kätketty on olemassa vain ilmi tuotavaksi, salassa oleva vain siksi että se tulisi julki."


      • asdfas
        vapahtajaa. kirjoitti:

        Olet väärässä. Sinusta ei koskaan tule Kristusta. Itse asiassa, et edes pääse taivaaseen, jos pidät harhaiset käsityksesi Kristuksesta.

        Opetuslapsilla ei ollut mitään salaista tietoa. He eivät edes ymmärtäneet Kristusta.
        Luuk. 18:34. "Opetuslapset eivät ymmärtäneet Jeesuksen sanoista mitään. Asia pysyi heiltä salassa, eivätkä he käsittäneet, mitä Jeesus tarkoitti."

        Jeesuksen tehtävä, sovintokuolema, olikin tarkoitettu pysymään salassa vain hänen ylösnousemukseensa asti. Sen jälkeen hänen verensä merkitys valkenisi.
        Mark. 4:22. "Kaikki kätketty on olemassa vain ilmi tuotavaksi, salassa oleva vain siksi että se tulisi julki."

        Mun mielipide Jeesuksesta on, että hän oli vain eräs näistä lukuisista Valaistuneista henkilöistä, joita tässä matkanvarrella on ollut. Jesse yritti opettaa ihmisille asioita joita egon on vaikea oppia, siis näitä henkisiä asioita. Ihminen on henkisielullinen olento, jolla on fyysinen egovaate päällä.


      • Auroora, parantaja
        vapahtajaa. kirjoitti:

        Olet väärässä. Sinusta ei koskaan tule Kristusta. Itse asiassa, et edes pääse taivaaseen, jos pidät harhaiset käsityksesi Kristuksesta.

        Opetuslapsilla ei ollut mitään salaista tietoa. He eivät edes ymmärtäneet Kristusta.
        Luuk. 18:34. "Opetuslapset eivät ymmärtäneet Jeesuksen sanoista mitään. Asia pysyi heiltä salassa, eivätkä he käsittäneet, mitä Jeesus tarkoitti."

        Jeesuksen tehtävä, sovintokuolema, olikin tarkoitettu pysymään salassa vain hänen ylösnousemukseensa asti. Sen jälkeen hänen verensä merkitys valkenisi.
        Mark. 4:22. "Kaikki kätketty on olemassa vain ilmi tuotavaksi, salassa oleva vain siksi että se tulisi julki."

        Jumala meissä on meidän vapahtajamme. Kristus tarkoittaa "vain" voideltua. Ihmisestä nimeltä Jeesus tuli Kristus, voideltu. Kristus Jeesus oli sekä Jumala että ihminen, aivan niinkuin jokainen meistä on. Meillä on vapaa tahto valita joko valon tie tai tietämättömyyden tie. Maailma on pitkään kulkenut tietämättömyyden tietä ja nyt elämme sen seurausten kanssa.

        Hedelmistään puu tunnetaan.


      • Kursailematon
        asdfas kirjoitti:

        Mun mielipide Jeesuksesta on, että hän oli vain eräs näistä lukuisista Valaistuneista henkilöistä, joita tässä matkanvarrella on ollut. Jesse yritti opettaa ihmisille asioita joita egon on vaikea oppia, siis näitä henkisiä asioita. Ihminen on henkisielullinen olento, jolla on fyysinen egovaate päällä.

        Jo se olisi sinulta valaistumista, jos ymmärtäisit ettei mitään valaistuneita ole ollut. Salaliittoja on hyvä tutkia oikeastaan vain siksi, että silloin huomaa miten systemaattisia ne ovat kaikessa hierarkkisuudessaan, sekä niiden vertauskuvallinen opetus vetää puoleensa myös niiden julkisivua kiillottavia idiootteja, joiden ansiosta kähmäilijät voivat vuosituhannesta toiseen toteuttaa agendaansa.

        Lopeta hölmöily.


      • Illuminoitu
        Illuminakitus kirjoitti:

        Viimeisinä aikoina eksytetään. Miksi tarvitaan salaseuroja? Toimiko oikeasti hyvä ihminen Jeesus salaisesti? Mihin illuminaatti valaisee, ja miksi se täytyy tehdä salaa? Eikö muka julkisesti voi ajaa hyvän asiaa?

        Erinomainen pointti, jonka vuoksi olen aina pitänyt vapaamuurareitakin arvelluttavina. Hyvät, vilpittömät ja rehelliset ihmiset eivät tarvitse salaseuroja. Vain pahuutta pitää piilotella.


      • äobhikuböi
        Illuminoitu kirjoitti:

        Erinomainen pointti, jonka vuoksi olen aina pitänyt vapaamuurareitakin arvelluttavina. Hyvät, vilpittömät ja rehelliset ihmiset eivät tarvitse salaseuroja. Vain pahuutta pitää piilotella.

        Kuulun seuraan, joka on suljettu ulkopuolisilta. Mukaan pääsee vain jonkun vanhan jäsenen suosittelemana ja silloinkin kaikkien muiden täytyy hyväksyä jäsenyys. Seurassa puhutaan myös asioista, joista ei julkisesti edes saa puhua. Pidän seuramme jäseniä silti sosiaalisesti "hyvinä" ihmisinä ja vähintäänkin keskimääräisen vilpittöminä.


    • asdfas

      Mitä vit--a. Ihan päinvastaista mitä olen Illuminatista luullut.

      Eikö Illuminati järjestö siis olekaa se paha järjestö mitä ootte toitottanut täällä meille?

      • asdfas

        eikös ne uhraakkaa pikkulapsia?


    • muka oikeat

      Joku on keksinyt hyvän tavan kerätä sivukävijöitä. Vielä kun laittaa mainoksia sivuille niin rahantulo on taattu.

      • 17+7=24

        Eipä salkkareita nyt niin paljon ole ja sitä paitsi mainokset ei heränneihin ihmisiin vaikuta millään tavalla.


    • 18+20

      Vähän niinkuin zeitgeist. Samoja aatteita.

      • asdfas

        Jep, kannatan zeitgeist movementtia, joten kaipa mä sitten kannatan myös tota movementtia.


      • Valaistunut673
        asdfas kirjoitti:

        Jep, kannatan zeitgeist movementtia, joten kaipa mä sitten kannatan myös tota movementtia.

        Joo,kyllä itsekin ajattelin vielä viime vuonna että Illuminaatti on paha ja ilkeä ym.
        Mutta sen jälkeen kun löysin nuo ArmageddonConspiracy-sivut niin mieli on muuttunut.
        Heidän tarjoamansa versio Illuminaatista kuulostaa paljon uskottavammalta.
        Miettikääpä nyt tätä:
        Eliitti on jo käytännössä orjuuttanut meidät kaikki,siispä mihinkä he muka tarvitsisivat jotain "uutta maailmanjärjestystä"?
        Tämä nykyinen järjestelmä passaa heille oikein hyvin.
        Ja se mitä jotkut eliitin edustajat (esim. Gordon Brown) aina joskus sanovat ikäänkuin vahingossa että "NWO on tulossa" tai että "tarvitsemme uuden maailmanjärjestyksen jne",se on kaikki pötypuhetta ja disinformaatiota,yrittävät kai mustamaalata Illuminaattia.
        Ja vapaamuurareista nuo AC-sivut sanovat niin,että Illuminaatti aikoinaan perusti vapaamuurarit,mutta sitten eliitin jäsenet onnistuivat "kaappaamaan" sen vähitellen,ja tänä päivänä vapaamuurarit ovat yhä liitossa eliitin ja Vanhan Maailmanjärjestyksen kanssa.

        Illuminakitus kirjoitti "...toimiko oikeasti hyvä ihminen Jeesus salaisesti?..."
        Millä perusteella pidät Jeesusta "hyvänä ihmisenä".
        Siksikö kun Raamattu niin sanoo?
        Kysykää kaikki itseltänne tämä kysymys:
        Palveleeko kristinusko teidän etuanne?
        Kyllä vai ei?
        Ainoa asia mitä kristinusko saa aikaan on passiivisuus ja passiivisuuteen kannustaminen("ilosanoman" levitys).
        Siispä se palvelee eliitin etua.
        Näin keskiajalla,ja näin tänäkin päivänä.


      • asdfas
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Joo,kyllä itsekin ajattelin vielä viime vuonna että Illuminaatti on paha ja ilkeä ym.
        Mutta sen jälkeen kun löysin nuo ArmageddonConspiracy-sivut niin mieli on muuttunut.
        Heidän tarjoamansa versio Illuminaatista kuulostaa paljon uskottavammalta.
        Miettikääpä nyt tätä:
        Eliitti on jo käytännössä orjuuttanut meidät kaikki,siispä mihinkä he muka tarvitsisivat jotain "uutta maailmanjärjestystä"?
        Tämä nykyinen järjestelmä passaa heille oikein hyvin.
        Ja se mitä jotkut eliitin edustajat (esim. Gordon Brown) aina joskus sanovat ikäänkuin vahingossa että "NWO on tulossa" tai että "tarvitsemme uuden maailmanjärjestyksen jne",se on kaikki pötypuhetta ja disinformaatiota,yrittävät kai mustamaalata Illuminaattia.
        Ja vapaamuurareista nuo AC-sivut sanovat niin,että Illuminaatti aikoinaan perusti vapaamuurarit,mutta sitten eliitin jäsenet onnistuivat "kaappaamaan" sen vähitellen,ja tänä päivänä vapaamuurarit ovat yhä liitossa eliitin ja Vanhan Maailmanjärjestyksen kanssa.

        Illuminakitus kirjoitti "...toimiko oikeasti hyvä ihminen Jeesus salaisesti?..."
        Millä perusteella pidät Jeesusta "hyvänä ihmisenä".
        Siksikö kun Raamattu niin sanoo?
        Kysykää kaikki itseltänne tämä kysymys:
        Palveleeko kristinusko teidän etuanne?
        Kyllä vai ei?
        Ainoa asia mitä kristinusko saa aikaan on passiivisuus ja passiivisuuteen kannustaminen("ilosanoman" levitys).
        Siispä se palvelee eliitin etua.
        Näin keskiajalla,ja näin tänäkin päivänä.

        Niinpä, muuttui kyllä munki suhtautuminen. Kyllä se on nyt ihmisten herättäminen käynnissä ja tietoisia ihmisiä on vaikea orjuuttaa.


      • Valaistunt673
        asdfas kirjoitti:

        Niinpä, muuttui kyllä munki suhtautuminen. Kyllä se on nyt ihmisten herättäminen käynnissä ja tietoisia ihmisiä on vaikea orjuuttaa.

        Tässä joku aika sittenhän oli myös kunnon keskustelua tästä aiheesta tuolla anarkistien kotisivulla:
        http://takku.net/forum/viewtopic.php?showtopic=5297


      • asdfas

      • asdfas
        Valaistunt673 kirjoitti:

        Tässä joku aika sittenhän oli myös kunnon keskustelua tästä aiheesta tuolla anarkistien kotisivulla:
        http://takku.net/forum/viewtopic.php?showtopic=5297

        TUolla The M():llä on hyviä pointteja. Toi että ihmiset saadaan ajattelemaan itse on juurikin se voima millä ihmiset saa sitä muutosta aikaiseksi positiiviseen suuntaan.


      • asdfas
        Valaistunt673 kirjoitti:

        Tässä joku aika sittenhän oli myös kunnon keskustelua tästä aiheesta tuolla anarkistien kotisivulla:
        http://takku.net/forum/viewtopic.php?showtopic=5297

        Yksi asia vain mietityttää, miksi pitää olla liike The Movement? Zeitgeist Movement liike on maailmanlaajuinen eksponentiaalisesti kasvava liike. Zeitgeist on mielestäni miltein identtinen The Movement liikkeen kanssa. Paitsi että The Movement ei mainosta teknologiaa.

        Onhan se tietysti hyvä että on muitakin herätysliikkeitä.


      • Valaistunut673
        asdfas kirjoitti:

        Yksi asia vain mietityttää, miksi pitää olla liike The Movement? Zeitgeist Movement liike on maailmanlaajuinen eksponentiaalisesti kasvava liike. Zeitgeist on mielestäni miltein identtinen The Movement liikkeen kanssa. Paitsi että The Movement ei mainosta teknologiaa.

        Onhan se tietysti hyvä että on muitakin herätysliikkeitä.

        Zeitgeist on kyllä iso liike,jos jäsenmäärässä mitataan,mutta se voisi kyllä mielestäni olla paljon aktiivisempi.
        Olen itse käynyt tsekaamassa liikkeen englanninkielistä foorumia,ja siellä ne vaan jauhaa salaliitoteorioista ynnä muusta joutavasta.
        Käyttäisivät mielikuvitustansa ja videoeditoria,niinkuin tämä The Movement:
        http://www.youtube.com/watch?v=03tZOqo1GW0
        http://www.youtube.com/watch?v=1riM5FlxRn8


      • asdfas
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Zeitgeist on kyllä iso liike,jos jäsenmäärässä mitataan,mutta se voisi kyllä mielestäni olla paljon aktiivisempi.
        Olen itse käynyt tsekaamassa liikkeen englanninkielistä foorumia,ja siellä ne vaan jauhaa salaliitoteorioista ynnä muusta joutavasta.
        Käyttäisivät mielikuvitustansa ja videoeditoria,niinkuin tämä The Movement:
        http://www.youtube.com/watch?v=03tZOqo1GW0
        http://www.youtube.com/watch?v=1riM5FlxRn8

        Eiköhän ne jossain vaiheessa kaikki muutosta haluavat liikkeet yhdisty.

        Nyt kun miettii, niin Illuminati on ehkäpä myös zeitgeist liikkeen takana ja todennäköisesti vähän älykkäämpää ja vaikutusvaltaisempaa porukkaa nämä jotka näiden liikkeiden kulissien takana ovat?


      • Valaistunut673
        asdfas kirjoitti:

        Eiköhän ne jossain vaiheessa kaikki muutosta haluavat liikkeet yhdisty.

        Nyt kun miettii, niin Illuminati on ehkäpä myös zeitgeist liikkeen takana ja todennäköisesti vähän älykkäämpää ja vaikutusvaltaisempaa porukkaa nämä jotka näiden liikkeiden kulissien takana ovat?

        Joo,luultavasti ovat myös Zeitgeistin ja Venus Projektin takana,joskaan tuo ArmageddonConspiracy-sivu ei tätä suoraan myönnä.(tarjoavat kuitenkin linkin Zeitgeistiin)


    • !!!

      Olen lukenut noita sivuja eilisestä asti, ja olen tullut vakuuttuneeksi, että illuminaatti todella on hyvien puolella, ja että salaliittoteoreetikot ovat pahoja, koska yrittävät estää uutta, parempaa maailmanjärjestystä syntymästä. Kiitos hyvästä linkistä!

      • asdfas

        Kyllä samaa mieltä, mitä itse olen myös lukenut. Nähtävästi illuminatit on juurikin niitä hyviä, jotka haluavat sitä positiivista muutosta. Hyvä että tällaisia positiivista muutosta haluavia liikkeitä kasvaa kun sieniä sateessa.


    • hah, ei helvetti!!!

      Tuo Movement on tuota eliitin omaa paskaa, epätoivoista, säälittävää, johon uskoo vain vajakit.

      "The Movement" sanoo, että lähes kaikki mitä sinulle on kerrottu illuminatista on valhetta, mutta ei hätää, sillä he kertovat miten on totuus.
      LOL!!!

      Samaa paskaa Zeitgeistin kanssa.

      p.s.
      Huvittavaa on myös, miten YLE teemalta tulee joku ympäristö ohjelma, missä on Rothschildin poika, joka valistaa ihmisiä, että eivät joisi pullovettä, että vesijohtovesi on aivan puhdasta.. ym. ym.

      • asdfas

        Jotkut haluavat sitä positiivista muutosta ja jotkut ei!


    • up up up

      Ylös ylös, niin tärkeää.

      • Valaistunut673

        Olen samaa mieltä,tämä keskutelu pitäisi naulata tuonne ihan ylös.
        Mitä mieltä tästä on sivuston ylläpito?


      • Sirpaleita
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä,tämä keskutelu pitäisi naulata tuonne ihan ylös.
        Mitä mieltä tästä on sivuston ylläpito?

        Nwo on iso juttu ja totta kai ihmisille annetaan paljon väärää informaatiota ja yritetään antaa hyvä kuva nwo:sta ja uskotellaan sen olevan jopa tavallisen tallaajan asialla.Nwo on iso ryhmä erilaisia ihmisiä ja organisaatioita ja salaseuroja.On ihan selvä asia,että ei ne hyvää tiedä.Sillä,jos ne olisi kansan asialla.Niin tavallisen kansan asiat olisi jo paljon paremmin.Olemme kuulleet osa totuuksia.Rockefellerit ja Rotschildit jne.Kannattaa ottaa huomioon Roomalais Katolilainen kirkko Vatikaani myös nwo juttuun ja Jesuiitat jne.
        Tämä koko nwo koneisto on niin iso,että ei moni edes käsitä sitä.
        Te tiedätte myös Albert Piken ja hänen vision maailmansodista.
        Näkeehän sen jo tapahtumista,että ei nwo hyvää tee tavalliselle ihmisille.


      • giugb
        Sirpaleita kirjoitti:

        Nwo on iso juttu ja totta kai ihmisille annetaan paljon väärää informaatiota ja yritetään antaa hyvä kuva nwo:sta ja uskotellaan sen olevan jopa tavallisen tallaajan asialla.Nwo on iso ryhmä erilaisia ihmisiä ja organisaatioita ja salaseuroja.On ihan selvä asia,että ei ne hyvää tiedä.Sillä,jos ne olisi kansan asialla.Niin tavallisen kansan asiat olisi jo paljon paremmin.Olemme kuulleet osa totuuksia.Rockefellerit ja Rotschildit jne.Kannattaa ottaa huomioon Roomalais Katolilainen kirkko Vatikaani myös nwo juttuun ja Jesuiitat jne.
        Tämä koko nwo koneisto on niin iso,että ei moni edes käsitä sitä.
        Te tiedätte myös Albert Piken ja hänen vision maailmansodista.
        Näkeehän sen jo tapahtumista,että ei nwo hyvää tee tavalliselle ihmisille.

        "Kannattaa ottaa huomioon Roomalais Katolilainen kirkko Vatikaani myös nwo juttuun ja Jesuiitat jne."

        Kannattaa käyttää rakentamiseen puuta, honkaa ja petäjää. Hei missä menet? Mitä tiedät katolisuudesta? Miten siihen liittyy Vatikaani tai jesuiitat?


      • Tutkikaa

    • hipheihurraa

      Movementin tavoitteena 100%:n perintövero??
      Siis totaalinen ihmisten orjuuttaminen

      • Illuminoitu

        "Tavoittelemamme Uusi Maailmanjärjestys tulee perustumaan meritokratiaan jossa kaikki ihmiset lähtevät samalta viivalta.
        Syntyperään ja perheen varallisuuteen liittyvät etuoikeudet tullaan poistamaan.
        Tulee 100 prosentin perintövero.
        Vanhat perhedynastiat,ns.mahtisuvut,menettävät asemansa.
        Tulee säännöstelty talousjärjestelmä.
        Tuotanto tulee vastaamaan tarvetta.
        Kulutushysteria tulee loppumaan.
        Kenenkään ei sallita ansaita 20 kertaa enemmän kuin vähiten ansaitseva ihminen.
        Tämä yhdessä 100 prosentin perintöveron kanssa poistaa käsitteen "rikas".
        Näin ihmisten motivaattorina ei enää ole raha,vaan hyödyllisyys muille.
        "

        Itse näen pikemminkin että nämä muutokset vapauttaa ihmiset velkavankeudesta, rikkauksien keräämisestä, vapaa-aika lisääntyy, ihminen ei enää ahnehdi kaikkea itselleen, vaan töitä tehdään yhteiskunnan hyvinvoinnin eteen.


      • öäugiyhgv
        Illuminoitu kirjoitti:

        "Tavoittelemamme Uusi Maailmanjärjestys tulee perustumaan meritokratiaan jossa kaikki ihmiset lähtevät samalta viivalta.
        Syntyperään ja perheen varallisuuteen liittyvät etuoikeudet tullaan poistamaan.
        Tulee 100 prosentin perintövero.
        Vanhat perhedynastiat,ns.mahtisuvut,menettävät asemansa.
        Tulee säännöstelty talousjärjestelmä.
        Tuotanto tulee vastaamaan tarvetta.
        Kulutushysteria tulee loppumaan.
        Kenenkään ei sallita ansaita 20 kertaa enemmän kuin vähiten ansaitseva ihminen.
        Tämä yhdessä 100 prosentin perintöveron kanssa poistaa käsitteen "rikas".
        Näin ihmisten motivaattorina ei enää ole raha,vaan hyödyllisyys muille.
        "

        Itse näen pikemminkin että nämä muutokset vapauttaa ihmiset velkavankeudesta, rikkauksien keräämisestä, vapaa-aika lisääntyy, ihminen ei enää ahnehdi kaikkea itselleen, vaan töitä tehdään yhteiskunnan hyvinvoinnin eteen.

        Edes vanhassa neukkulandiassa ei menty noin pitkälle totalitarismissa. Tuollainen olisi toteutuessaan koko yhteiskunnan rappio. Ettekö te nuoret ole lukeneet poliittista historiaa tai alkeitakaan talousopista.
        Tuon opin rinnalla kovinkin kommunismi kalpenee.

        Itsestäni tuntuu, että joku "teekkariporukka" on aloittanut tuon tutkiakseen, saako ihmisiä lähtemään täysin idioottimaisen hankkeen tukijoiksi.


      • Illuminoitu
        öäugiyhgv kirjoitti:

        Edes vanhassa neukkulandiassa ei menty noin pitkälle totalitarismissa. Tuollainen olisi toteutuessaan koko yhteiskunnan rappio. Ettekö te nuoret ole lukeneet poliittista historiaa tai alkeitakaan talousopista.
        Tuon opin rinnalla kovinkin kommunismi kalpenee.

        Itsestäni tuntuu, että joku "teekkariporukka" on aloittanut tuon tutkiakseen, saako ihmisiä lähtemään täysin idioottimaisen hankkeen tukijoiksi.

        Minusta tuntuu että ihmiset alkavat olee kurkkuaanmyöten täynnä noita muutamaa tuhatta pientä porstasta jotka johtavat pankkimaailmaa, aseteollisuutta, roskaviihde-alaa ym.


      • Illuminoitu
        öäugiyhgv kirjoitti:

        Edes vanhassa neukkulandiassa ei menty noin pitkälle totalitarismissa. Tuollainen olisi toteutuessaan koko yhteiskunnan rappio. Ettekö te nuoret ole lukeneet poliittista historiaa tai alkeitakaan talousopista.
        Tuon opin rinnalla kovinkin kommunismi kalpenee.

        Itsestäni tuntuu, että joku "teekkariporukka" on aloittanut tuon tutkiakseen, saako ihmisiä lähtemään täysin idioottimaisen hankkeen tukijoiksi.

        Ota huomioon vielä sekin että The Movementin takaa löytyy joukko voimakkaita tukijoita eri yhteiskunnan alueilta ympäri maailman. Muutkin kuin tavalliset ihmiset on kyllästyneitä näihin pikku porsaisiin.


      • äuihuh
        Illuminoitu kirjoitti:

        Ota huomioon vielä sekin että The Movementin takaa löytyy joukko voimakkaita tukijoita eri yhteiskunnan alueilta ympäri maailman. Muutkin kuin tavalliset ihmiset on kyllästyneitä näihin pikku porsaisiin.

        Montako tiedät ihan aikuisten oikeasti. Sivustoilla voidaan väittää ihan mitä tahansa.
        Kukaan täysipäinen ei esimerkiksi tue 100%:n omaisuusveroa. Muu "ohjelmajulistus" on suunnilleen saman tasoista kökköä. Utopioita on yritetty luoda maailman sivu ja aina ne ovat kaatuneet. Tämä on erityisen tökerö yritys.

        Tavalliset ihmiset eivät lue salkkarisivustoja, eikä heillä ole mitään mielenkiintoa mielikuvitus illuminaatteihin tai keksittyihin eliitteihin. Nämä ovat marginaaliporukan ajanvietettä.


      • Illuminoitu
        äuihuh kirjoitti:

        Montako tiedät ihan aikuisten oikeasti. Sivustoilla voidaan väittää ihan mitä tahansa.
        Kukaan täysipäinen ei esimerkiksi tue 100%:n omaisuusveroa. Muu "ohjelmajulistus" on suunnilleen saman tasoista kökköä. Utopioita on yritetty luoda maailman sivu ja aina ne ovat kaatuneet. Tämä on erityisen tökerö yritys.

        Tavalliset ihmiset eivät lue salkkarisivustoja, eikä heillä ole mitään mielenkiintoa mielikuvitus illuminaatteihin tai keksittyihin eliitteihin. Nämä ovat marginaaliporukan ajanvietettä.

        Tiedän monta.

        When the power of love overcomes the love of power the world will know peace. - Jimi Hendrix


      • Z = Zionismi
        Illuminoitu kirjoitti:

        Tiedän monta.

        When the power of love overcomes the love of power the world will know peace. - Jimi Hendrix

        http://bambuser.com/channel/Abdallahahah/broadc

        Kenneth Adelman on tunnettu äärimmäisen typeristä ja rasistisista arabien ja muslimien vastaisisista kommenteistaan.
        One of many Pentagon Advisors, Adelman also sits on the Pentagon's Defense Policy Board under Perle, and is another extremist pro-Israel advisor, who supported going to war against Iraq. Adelman frequently is a guest on Fox News, and often expresses EXTREMIST and often RIDICULUS anti-Arab and anti-Muslim views. Through his RACISM or ignorance, he actually called Arabs "anti-Semitic" on Fox News (11/28/2001), when he could have looked it up in the dictionary to find out that Arabs by definition are Semites.

        Reaganin neuvonantaja pukeutuu vapaa-ajallaan mielellään arabipukuun, ja hauskuuttaa ystäviään pernaruttovitseillä.
        http://www.youtube.com/watch?v=AzI_UQbSq2Y
        http://www.youtube.com/watch?v=uBG3vMC3Z6s
        http://www.youtube.com/watch?v=AGu03FlaWq4&feature=related
        http://farm1.static.flickr.com/223/452884282_80a8498df0.jpg
        http://www.bookmark2007.com/images/ken_adelman.jpg
        http://z.hubpages.com/u/6955_f520.jpg
        "Four pounds of anthrax – in a suitcase this big – carried by a fighter through tunnels from Mexico into the U.S., are guaranteed to kill 330,000 Americans within a single hour, if it is properly spread in population centers there.
        "What a horrifying idea. 9/11 will be small change in comparison. Am I right? There is no need for airplanes, conspiracies, timings, and so on.
        "One person, with the courage to carry four pounds of anthrax, will go to the White House lawn, and will spread this 'confetti' all over them, and then will do these cries of joy. It will turn into a real 'celebration.'" -- MEMRI

        -Neljä paunaa pernaruttoa tämän kokoisessa salkussa, jonka taistelija (mossadin agentti) salakuljettaa tunnelia pitkin Meksikosta Usaan, ja takuulla 330 000 amerikkalaista kuolee tunnin sisällä.
        -Jos se on kunnolla levitettynä asutuskeskukseen siellä.
        -Miten kauhistuttava ajatus.
        -9/11 terrori-iskua ei voi edes verrata siihen.
        -Olenko oikeassa?
        -Ei (Me emme) tarvitse lentokoneita, salaliittoja, ajoituksia, ja muita sellaisia.
        -Vain yksi rohkea (mossadin agentti) henkilö kantamaan neljä paunaa pernaruttoa.
        -Menee Valkoisen Talon ruohikolle, ja levittää sisällön heidän yllensä, ja sitten itkee ilosta.
        -Siitä tulee todellinen juhla.


        Ken on selvästi tunnistettavissa kämmenen juonteista, nenästä, viiksistä, korvalehdestä, eleistä, käsien heiluttelusta, huulista, huomaa oikean käden sormuksen paikka vaaleampi, vilkkaat silmät ei jätä epäilykselle sijaa, kasvojen juonteet ja myös kasvojen mittasuhteet täsmää 100%
        Sano ei Ziionismille!
        http://www.youtube.com/watch?v=YResfXTXd1c


      • Shakki & matti.
        Z = Zionismi kirjoitti:

        http://bambuser.com/channel/Abdallahahah/broadc

        Kenneth Adelman on tunnettu äärimmäisen typeristä ja rasistisista arabien ja muslimien vastaisisista kommenteistaan.
        One of many Pentagon Advisors, Adelman also sits on the Pentagon's Defense Policy Board under Perle, and is another extremist pro-Israel advisor, who supported going to war against Iraq. Adelman frequently is a guest on Fox News, and often expresses EXTREMIST and often RIDICULUS anti-Arab and anti-Muslim views. Through his RACISM or ignorance, he actually called Arabs "anti-Semitic" on Fox News (11/28/2001), when he could have looked it up in the dictionary to find out that Arabs by definition are Semites.

        Reaganin neuvonantaja pukeutuu vapaa-ajallaan mielellään arabipukuun, ja hauskuuttaa ystäviään pernaruttovitseillä.
        http://www.youtube.com/watch?v=AzI_UQbSq2Y
        http://www.youtube.com/watch?v=uBG3vMC3Z6s
        http://www.youtube.com/watch?v=AGu03FlaWq4&feature=related
        http://farm1.static.flickr.com/223/452884282_80a8498df0.jpg
        http://www.bookmark2007.com/images/ken_adelman.jpg
        http://z.hubpages.com/u/6955_f520.jpg
        "Four pounds of anthrax – in a suitcase this big – carried by a fighter through tunnels from Mexico into the U.S., are guaranteed to kill 330,000 Americans within a single hour, if it is properly spread in population centers there.
        "What a horrifying idea. 9/11 will be small change in comparison. Am I right? There is no need for airplanes, conspiracies, timings, and so on.
        "One person, with the courage to carry four pounds of anthrax, will go to the White House lawn, and will spread this 'confetti' all over them, and then will do these cries of joy. It will turn into a real 'celebration.'" -- MEMRI

        -Neljä paunaa pernaruttoa tämän kokoisessa salkussa, jonka taistelija (mossadin agentti) salakuljettaa tunnelia pitkin Meksikosta Usaan, ja takuulla 330 000 amerikkalaista kuolee tunnin sisällä.
        -Jos se on kunnolla levitettynä asutuskeskukseen siellä.
        -Miten kauhistuttava ajatus.
        -9/11 terrori-iskua ei voi edes verrata siihen.
        -Olenko oikeassa?
        -Ei (Me emme) tarvitse lentokoneita, salaliittoja, ajoituksia, ja muita sellaisia.
        -Vain yksi rohkea (mossadin agentti) henkilö kantamaan neljä paunaa pernaruttoa.
        -Menee Valkoisen Talon ruohikolle, ja levittää sisällön heidän yllensä, ja sitten itkee ilosta.
        -Siitä tulee todellinen juhla.


        Ken on selvästi tunnistettavissa kämmenen juonteista, nenästä, viiksistä, korvalehdestä, eleistä, käsien heiluttelusta, huulista, huomaa oikean käden sormuksen paikka vaaleampi, vilkkaat silmät ei jätä epäilykselle sijaa, kasvojen juonteet ja myös kasvojen mittasuhteet täsmää 100%
        Sano ei Ziionismille!
        http://www.youtube.com/watch?v=YResfXTXd1c

        Tässä hyvää informaatiota, mikä on illuminati, ja miten se toimii.

        http://www.rense.com/general30/illuminatidefector.htm

        He pelaavat shakkia, kansat ovat shakkinappuloita.


      • Illuminoitu

      • Illuminoitu

      • ludcflu
        Z = Zionismi kirjoitti:

        http://bambuser.com/channel/Abdallahahah/broadc

        Kenneth Adelman on tunnettu äärimmäisen typeristä ja rasistisista arabien ja muslimien vastaisisista kommenteistaan.
        One of many Pentagon Advisors, Adelman also sits on the Pentagon's Defense Policy Board under Perle, and is another extremist pro-Israel advisor, who supported going to war against Iraq. Adelman frequently is a guest on Fox News, and often expresses EXTREMIST and often RIDICULUS anti-Arab and anti-Muslim views. Through his RACISM or ignorance, he actually called Arabs "anti-Semitic" on Fox News (11/28/2001), when he could have looked it up in the dictionary to find out that Arabs by definition are Semites.

        Reaganin neuvonantaja pukeutuu vapaa-ajallaan mielellään arabipukuun, ja hauskuuttaa ystäviään pernaruttovitseillä.
        http://www.youtube.com/watch?v=AzI_UQbSq2Y
        http://www.youtube.com/watch?v=uBG3vMC3Z6s
        http://www.youtube.com/watch?v=AGu03FlaWq4&feature=related
        http://farm1.static.flickr.com/223/452884282_80a8498df0.jpg
        http://www.bookmark2007.com/images/ken_adelman.jpg
        http://z.hubpages.com/u/6955_f520.jpg
        "Four pounds of anthrax – in a suitcase this big – carried by a fighter through tunnels from Mexico into the U.S., are guaranteed to kill 330,000 Americans within a single hour, if it is properly spread in population centers there.
        "What a horrifying idea. 9/11 will be small change in comparison. Am I right? There is no need for airplanes, conspiracies, timings, and so on.
        "One person, with the courage to carry four pounds of anthrax, will go to the White House lawn, and will spread this 'confetti' all over them, and then will do these cries of joy. It will turn into a real 'celebration.'" -- MEMRI

        -Neljä paunaa pernaruttoa tämän kokoisessa salkussa, jonka taistelija (mossadin agentti) salakuljettaa tunnelia pitkin Meksikosta Usaan, ja takuulla 330 000 amerikkalaista kuolee tunnin sisällä.
        -Jos se on kunnolla levitettynä asutuskeskukseen siellä.
        -Miten kauhistuttava ajatus.
        -9/11 terrori-iskua ei voi edes verrata siihen.
        -Olenko oikeassa?
        -Ei (Me emme) tarvitse lentokoneita, salaliittoja, ajoituksia, ja muita sellaisia.
        -Vain yksi rohkea (mossadin agentti) henkilö kantamaan neljä paunaa pernaruttoa.
        -Menee Valkoisen Talon ruohikolle, ja levittää sisällön heidän yllensä, ja sitten itkee ilosta.
        -Siitä tulee todellinen juhla.


        Ken on selvästi tunnistettavissa kämmenen juonteista, nenästä, viiksistä, korvalehdestä, eleistä, käsien heiluttelusta, huulista, huomaa oikean käden sormuksen paikka vaaleampi, vilkkaat silmät ei jätä epäilykselle sijaa, kasvojen juonteet ja myös kasvojen mittasuhteet täsmää 100%
        Sano ei Ziionismille!
        http://www.youtube.com/watch?v=YResfXTXd1c

        "Neljä paunaa pernaruttoa tämän kokoisessa salkussa, jonka taistelija (mossadin agentti) salakuljettaa tunnelia pitkin Meksikosta Usaan, ja takuulla 330 000 amerikkalaista kuolee tunnin sisällä. "

        Tunnin sisällä? Ei mikään tunnettu tauti tapa tunnissa. Ja "takuulla 330 000".... mikei 594732? Kaikki kaistapäisetkin väitteet uppoavat kuin häkä.


      • Zack Abdallah Ken
        ludcflu kirjoitti:

        "Neljä paunaa pernaruttoa tämän kokoisessa salkussa, jonka taistelija (mossadin agentti) salakuljettaa tunnelia pitkin Meksikosta Usaan, ja takuulla 330 000 amerikkalaista kuolee tunnin sisällä. "

        Tunnin sisällä? Ei mikään tunnettu tauti tapa tunnissa. Ja "takuulla 330 000".... mikei 594732? Kaikki kaistapäisetkin väitteet uppoavat kuin häkä.

        Usan suurlähettiläs ja monikymmenvuotinen hallituksen neuvonantaja pukeutuu arabiksi ja uhkailee pernaruttoiskulla omaa kotimaataan.


      • äoibhö
        Zack Abdallah Ken kirjoitti:

        Usan suurlähettiläs ja monikymmenvuotinen hallituksen neuvonantaja pukeutuu arabiksi ja uhkailee pernaruttoiskulla omaa kotimaataan.

        Sairaus


      • Ihmettelijä eppu
        äoibhö kirjoitti:

        Sairaus

        Itse en usko,että illuminatilla on mitään hyviä aikeita tavallista ihmistä kohtaan.Itse olen ainakin huomannut,että on paljon väärän informaation antajia,jotka antavat osa totuuksia.Kuten Alex Jones ja David Icke ja monia muita.
        Kannattaa olla varovainen,koska illuminatilla on suuri voima ja resurssit käytössä ohjata ihmisiä harhaan.Mediat ja elokuvat ja musiikki bisnes ja peli bisnes ja netti jne.


      • Valaistunut673
        Ihmettelijä eppu kirjoitti:

        Itse en usko,että illuminatilla on mitään hyviä aikeita tavallista ihmistä kohtaan.Itse olen ainakin huomannut,että on paljon väärän informaation antajia,jotka antavat osa totuuksia.Kuten Alex Jones ja David Icke ja monia muita.
        Kannattaa olla varovainen,koska illuminatilla on suuri voima ja resurssit käytössä ohjata ihmisiä harhaan.Mediat ja elokuvat ja musiikki bisnes ja peli bisnes ja netti jne.

        Tässä koko salaliittohömpötyksessä on kyse väärästä terminologiasta.
        Ihmiset ovat keksineet kutsua nykyistä valtaeliittiä nimellä "Illuminati".
        Tämä on väärä termi.
        Oikea termi valtaeliitille on Vanha Maailmanjärjestys(Old World Order,OWO).

        Illuminaatti on maailman vanhin salaseura,jonka tehtävänä on tuhota OWO ja kohottaa ihmiskunta seuraavalle askelmalle(Uusi Maailmanjärjestys,NWO).

        Alex Jones ja David Icke ym. ovat todennäköisesti OWOn disinformaatioagentteja.
        Heidän tehtävänään on pitää ihmiset pelon vallassa.
        Kun ihminen pelkää,niin ei voi saada mitään aikaan,pysyy vain paikoillaan,ja yrittää "selviytyä".
        Osa siitä mitä nämä isot "salaliittojehut" sanovat on toki totta,tällä tavoin he saavat uskottavuutta.
        Mutta samalla he syyttävät kaikesta väärää tahoa,Illuminaattia.
        Yhteinen maailmanvaluutta,mikrosirut ja orjavaltio;nämä ovat kaikki OWOn suunnitelmia,eivätkä Illuminaatin.
        Tämä orjavaltio juttu on itseasiassa Vanha Maailmanjärjestys versio 2.0.
        Mikään ei siinä mallissa muutu parempaan suuntaan,päinvastoin.
        Tuo orjavaltio juttuhan on kirjattu raamattuunkin,"ja se saa kaikki ihmiset kumartamaan petoa ja ottamaan sen merkin...",siis jos olet ihminen,niin otat merkin ja siinä se.Ainoat jotka pelastuvat ovat 144000 juutalaista "valittua"=zionistinen maailman eliitti.
        Raamattu on OWOn kirjoittama salakoodattu suunnitelma ja aivopesun väline.

        Mutta Illuminaatin visio Uudesta Maailmanjärjestyksestä tarjoaa todellisen muutoksen.
        Illuminismi korvaa nykyiset korruptoituneet uskonnot.
        100% perintövero tuhoaa kaikki oligarkkisuvut,kuten Rothschildit ja Rockefellerit.
        Valtion verotulot kasvavat huimasti,ja kaikki oligarkkien rahat voidaan käyttää yhteiskunnan hyväksi.
        Kaikki lähtevät elämään samalta viivalta,ei enää yksityiskouluja tai etuoikeuksia.


      • Ihmettelijä eppu
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Tässä koko salaliittohömpötyksessä on kyse väärästä terminologiasta.
        Ihmiset ovat keksineet kutsua nykyistä valtaeliittiä nimellä "Illuminati".
        Tämä on väärä termi.
        Oikea termi valtaeliitille on Vanha Maailmanjärjestys(Old World Order,OWO).

        Illuminaatti on maailman vanhin salaseura,jonka tehtävänä on tuhota OWO ja kohottaa ihmiskunta seuraavalle askelmalle(Uusi Maailmanjärjestys,NWO).

        Alex Jones ja David Icke ym. ovat todennäköisesti OWOn disinformaatioagentteja.
        Heidän tehtävänään on pitää ihmiset pelon vallassa.
        Kun ihminen pelkää,niin ei voi saada mitään aikaan,pysyy vain paikoillaan,ja yrittää "selviytyä".
        Osa siitä mitä nämä isot "salaliittojehut" sanovat on toki totta,tällä tavoin he saavat uskottavuutta.
        Mutta samalla he syyttävät kaikesta väärää tahoa,Illuminaattia.
        Yhteinen maailmanvaluutta,mikrosirut ja orjavaltio;nämä ovat kaikki OWOn suunnitelmia,eivätkä Illuminaatin.
        Tämä orjavaltio juttu on itseasiassa Vanha Maailmanjärjestys versio 2.0.
        Mikään ei siinä mallissa muutu parempaan suuntaan,päinvastoin.
        Tuo orjavaltio juttuhan on kirjattu raamattuunkin,"ja se saa kaikki ihmiset kumartamaan petoa ja ottamaan sen merkin...",siis jos olet ihminen,niin otat merkin ja siinä se.Ainoat jotka pelastuvat ovat 144000 juutalaista "valittua"=zionistinen maailman eliitti.
        Raamattu on OWOn kirjoittama salakoodattu suunnitelma ja aivopesun väline.

        Mutta Illuminaatin visio Uudesta Maailmanjärjestyksestä tarjoaa todellisen muutoksen.
        Illuminismi korvaa nykyiset korruptoituneet uskonnot.
        100% perintövero tuhoaa kaikki oligarkkisuvut,kuten Rothschildit ja Rockefellerit.
        Valtion verotulot kasvavat huimasti,ja kaikki oligarkkien rahat voidaan käyttää yhteiskunnan hyväksi.
        Kaikki lähtevät elämään samalta viivalta,ei enää yksityiskouluja tai etuoikeuksia.

        Kerro mistä saa parhaiten tietoa? Nettisivuja. En ole asiantuntija. Mutta minun on vaikea uskoa tuohon. Kuka sitten tuhoaa tuon noin sanotun owo:n. Kuullostaa juonittelulta.
        Eli onko owo se nwo sittenkin.Haluan lisää infoa asiasta. On vaikea uskoa,että kaikki lähtisivät samalta viivalta.Sen takia en oikein pysty uskomaan siihen.


      • Valaistunut673
        Ihmettelijä eppu kirjoitti:

        Kerro mistä saa parhaiten tietoa? Nettisivuja. En ole asiantuntija. Mutta minun on vaikea uskoa tuohon. Kuka sitten tuhoaa tuon noin sanotun owo:n. Kuullostaa juonittelulta.
        Eli onko owo se nwo sittenkin.Haluan lisää infoa asiasta. On vaikea uskoa,että kaikki lähtisivät samalta viivalta.Sen takia en oikein pysty uskomaan siihen.

        Tässä Illuminaatti itse selittää mikä on OWO:
        http://www.armageddonconspiracy.co.uk/The-Old-World-Order(1025563).htm
        Tuossa kerrotaan meritokratiasta(AC-sisarsivu):
        http://www.meritocracy.org.uk/
        The Movement Suomi:
        http://themovement.suntuubi.com/

        Tällä hetkellä vain Illuminaatin ja Movementin sivut tarjoavat tietoa jossa termit ovat oikein.

        OWOsta silti liikkuu jo paljon tietoa,nykyään vain lähes kaikki sivut kutsuvat heitä väärällä nimellä illuminaatiksi.
        Tsekkaa mikä tahansa tavallinen salaliittosivu(infowars,jeff rense ym.),vaihda vain sanat NWO ja Illuminaatti OWOksi,ja siinä on about totuus.

        OWO = zionistinen eliitti,Bilderberg,Goldman Sachs,business eliitti,Vatikaani,plutokraattinen "demokratia",Rothschild,Bush,kaikki "mahtisuvut" ym.

        Illuminaatti = hyväntahtoinen salaseura,tavoitteena positiivinen Uusi Maailmanjärjestys.

        Ihmiset voivat tuhota OWOn,jos kaikki sitä haluavat.
        Niin kauan kun sakki vaan istuu ja pelkää muutosta,niin mikään ei voi muuttua.
        The Movement on perustettu OWOn tuhoamiseksi.
        Kuka tahansa voi liittyä.
        Kun ihmisten ajattelutapa muuttuu,niin silloin on OWO tullut tiensä päähän.

        Se että kaikki lähtevät samalta viivalta,tarkoittaa sitä että kaikille valtion toimesta tarjotaan yhtäläiset mahdollisuudet.
        Sikarikkaus kielletään lailla.
        Ja siiten kun ei ole enää eliittiä,eikä heidän luomaansa hyvä-veli järjestelmää,niin kaikilla on yhtäläiset mahdollisuudet luoda uraa ym.
        Ei enää suosimista syntyperän/varallisuuden perusteella.


      • Pyörätuolipotilas.
        Zack Abdallah Ken kirjoitti:

        Usan suurlähettiläs ja monikymmenvuotinen hallituksen neuvonantaja pukeutuu arabiksi ja uhkailee pernaruttoiskulla omaa kotimaataan.

        Juuri niin - vitsi. Vain vakaumuksellinen juutalaisenvihaaja ei käsitä hurttia mustaa huumoria, joka kohdistuu esittäjänsä omaan viiteryhmään.
        P.S. Mikä on musta ja istuu portaiden yläpäässä?-Pyörätuolipotilas tulipalossa.


      • Illuminoitu
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Tässä Illuminaatti itse selittää mikä on OWO:
        http://www.armageddonconspiracy.co.uk/The-Old-World-Order(1025563).htm
        Tuossa kerrotaan meritokratiasta(AC-sisarsivu):
        http://www.meritocracy.org.uk/
        The Movement Suomi:
        http://themovement.suntuubi.com/

        Tällä hetkellä vain Illuminaatin ja Movementin sivut tarjoavat tietoa jossa termit ovat oikein.

        OWOsta silti liikkuu jo paljon tietoa,nykyään vain lähes kaikki sivut kutsuvat heitä väärällä nimellä illuminaatiksi.
        Tsekkaa mikä tahansa tavallinen salaliittosivu(infowars,jeff rense ym.),vaihda vain sanat NWO ja Illuminaatti OWOksi,ja siinä on about totuus.

        OWO = zionistinen eliitti,Bilderberg,Goldman Sachs,business eliitti,Vatikaani,plutokraattinen "demokratia",Rothschild,Bush,kaikki "mahtisuvut" ym.

        Illuminaatti = hyväntahtoinen salaseura,tavoitteena positiivinen Uusi Maailmanjärjestys.

        Ihmiset voivat tuhota OWOn,jos kaikki sitä haluavat.
        Niin kauan kun sakki vaan istuu ja pelkää muutosta,niin mikään ei voi muuttua.
        The Movement on perustettu OWOn tuhoamiseksi.
        Kuka tahansa voi liittyä.
        Kun ihmisten ajattelutapa muuttuu,niin silloin on OWO tullut tiensä päähän.

        Se että kaikki lähtevät samalta viivalta,tarkoittaa sitä että kaikille valtion toimesta tarjotaan yhtäläiset mahdollisuudet.
        Sikarikkaus kielletään lailla.
        Ja siiten kun ei ole enää eliittiä,eikä heidän luomaansa hyvä-veli järjestelmää,niin kaikilla on yhtäläiset mahdollisuudet luoda uraa ym.
        Ei enää suosimista syntyperän/varallisuuden perusteella.

        Tuossa olitkin hyvin ja ytimekkäästi selittänyt kaikki tarpeelliset!


      • Holocaustivitsi
        Pyörätuolipotilas. kirjoitti:

        Juuri niin - vitsi. Vain vakaumuksellinen juutalaisenvihaaja ei käsitä hurttia mustaa huumoria, joka kohdistuu esittäjänsä omaan viiteryhmään.
        P.S. Mikä on musta ja istuu portaiden yläpäässä?-Pyörätuolipotilas tulipalossa.

        juutalaisten huumorintaju on vielä huonompaa kuin englantilaisten, ja se on todella huonoa.


      • Valaistunut673
        Holocaustivitsi kirjoitti:

        juutalaisten huumorintaju on vielä huonompaa kuin englantilaisten, ja se on todella huonoa.

        Miettikääpä kaikki nyt hetken tätä koko salaliittotouhua.
        Alex Jonesilla ja David Ickellä on varmasti miljoonia faneja.
        He muodollisesti vastustavat valtaeliittiä ym.
        Mutta tästä huolimatta he ovat jo vuosia saaneet rauhassa paasata,eikä kukaan heitä yritä vaimentaa.
        Näin siksi koska he eivät kannusta ihmisiä aktiivisuuteen.
        Kumpi tahansa noista ukkeleista voisi helposti perustaa sanomansa ympärille aktivistiliikkeen,joka pyrkisi oikeasti muuttamaan asioita.(joo,AJ:llä on 911-totuusliikkeensä,mitähän hyötyä siitäkin on?)
        Mutta sen sijaan nämä äijät vain kertovat kansalle viimeisimmät kauheusuutiset maailmalta,ja siinä se.
        Heidän päällimmäinen viestinsä on "pelätkää NWOta."
        Mitä hyötyä on tämän pelon levittämisestä?
        Kyseisten herrojen kirjat ja videot ainakin menevät kaupaksi.
        Mutta miten hyötyy tavallinen ihminen?
        Kysykää itseltänne tämä kysymys:
        "Palveleeko David Icke tai Alex Jones teidän etuanne?"
        Entä Jeff Rense tai Henry Makow?
        Entä miksi nämä kaikki "totuudenpuhujat" ovat tehneet itsestään brändin?
        "Alex Jones' Infowars".
        "Hal Turner Show"
        Kuulostaa ihan joltain TV-showlta,kuten Tonight's show tai Larry King Live.
        Jones ja Icke myös mielellään koristelevat omat sivunsa omilla pärstäkuvillaan.
        Egomaanikkoja kumpikin.
        Herätkää ihmiset.


      • Eräs pöljä
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Miettikääpä kaikki nyt hetken tätä koko salaliittotouhua.
        Alex Jonesilla ja David Ickellä on varmasti miljoonia faneja.
        He muodollisesti vastustavat valtaeliittiä ym.
        Mutta tästä huolimatta he ovat jo vuosia saaneet rauhassa paasata,eikä kukaan heitä yritä vaimentaa.
        Näin siksi koska he eivät kannusta ihmisiä aktiivisuuteen.
        Kumpi tahansa noista ukkeleista voisi helposti perustaa sanomansa ympärille aktivistiliikkeen,joka pyrkisi oikeasti muuttamaan asioita.(joo,AJ:llä on 911-totuusliikkeensä,mitähän hyötyä siitäkin on?)
        Mutta sen sijaan nämä äijät vain kertovat kansalle viimeisimmät kauheusuutiset maailmalta,ja siinä se.
        Heidän päällimmäinen viestinsä on "pelätkää NWOta."
        Mitä hyötyä on tämän pelon levittämisestä?
        Kyseisten herrojen kirjat ja videot ainakin menevät kaupaksi.
        Mutta miten hyötyy tavallinen ihminen?
        Kysykää itseltänne tämä kysymys:
        "Palveleeko David Icke tai Alex Jones teidän etuanne?"
        Entä Jeff Rense tai Henry Makow?
        Entä miksi nämä kaikki "totuudenpuhujat" ovat tehneet itsestään brändin?
        "Alex Jones' Infowars".
        "Hal Turner Show"
        Kuulostaa ihan joltain TV-showlta,kuten Tonight's show tai Larry King Live.
        Jones ja Icke myös mielellään koristelevat omat sivunsa omilla pärstäkuvillaan.
        Egomaanikkoja kumpikin.
        Herätkää ihmiset.

        Olisi kiva tietää keitä nuo Illuminatin jäsenet ovat? Ovatko oikeasti valaistuneita?

        Ei noita kahta kaveria tosiaan jaksa kauaa kuunnella (David Icke, Alex Jones), ei niillä ole mitään järkevää tarjottavana. Onneksi on näitä muutosliikkeitä (The Movement ja Zeitgeist Movement), jotka oikeasti pyrkivät muuttamaan asioita. Zeitgeistissä jo ihan kivasti jäseniäkin. Itse arvelen että The Movement taitaa jäädä jäsenmäärältään melko pieneksi Illuminatin jättämän varjon takia ja kyllähän sen ymmärtää kun on niin paljon negatiivista tietoa, ellei sitten oikeasti ihmiset ala tutkimaan asioita.

        Valaistumiseen kuitenkin on jonkinverran matkaa, vaikka se onkin ihan tässä läsnä :). Mutta se ego on kuitenkin niin vahvana ihmisillä.


      • rtiouhreoertg
        Eräs pöljä kirjoitti:

        Olisi kiva tietää keitä nuo Illuminatin jäsenet ovat? Ovatko oikeasti valaistuneita?

        Ei noita kahta kaveria tosiaan jaksa kauaa kuunnella (David Icke, Alex Jones), ei niillä ole mitään järkevää tarjottavana. Onneksi on näitä muutosliikkeitä (The Movement ja Zeitgeist Movement), jotka oikeasti pyrkivät muuttamaan asioita. Zeitgeistissä jo ihan kivasti jäseniäkin. Itse arvelen että The Movement taitaa jäädä jäsenmäärältään melko pieneksi Illuminatin jättämän varjon takia ja kyllähän sen ymmärtää kun on niin paljon negatiivista tietoa, ellei sitten oikeasti ihmiset ala tutkimaan asioita.

        Valaistumiseen kuitenkin on jonkinverran matkaa, vaikka se onkin ihan tässä läsnä :). Mutta se ego on kuitenkin niin vahvana ihmisillä.

        Tuo The Movement on samaa paskaa ja illuminatin tuotos.
        Niin läpinäkyvää, kuin olla ja voi.

        David Ickea on aina ilo kuunnella.


      • Movement =illuminati
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Miettikääpä kaikki nyt hetken tätä koko salaliittotouhua.
        Alex Jonesilla ja David Ickellä on varmasti miljoonia faneja.
        He muodollisesti vastustavat valtaeliittiä ym.
        Mutta tästä huolimatta he ovat jo vuosia saaneet rauhassa paasata,eikä kukaan heitä yritä vaimentaa.
        Näin siksi koska he eivät kannusta ihmisiä aktiivisuuteen.
        Kumpi tahansa noista ukkeleista voisi helposti perustaa sanomansa ympärille aktivistiliikkeen,joka pyrkisi oikeasti muuttamaan asioita.(joo,AJ:llä on 911-totuusliikkeensä,mitähän hyötyä siitäkin on?)
        Mutta sen sijaan nämä äijät vain kertovat kansalle viimeisimmät kauheusuutiset maailmalta,ja siinä se.
        Heidän päällimmäinen viestinsä on "pelätkää NWOta."
        Mitä hyötyä on tämän pelon levittämisestä?
        Kyseisten herrojen kirjat ja videot ainakin menevät kaupaksi.
        Mutta miten hyötyy tavallinen ihminen?
        Kysykää itseltänne tämä kysymys:
        "Palveleeko David Icke tai Alex Jones teidän etuanne?"
        Entä Jeff Rense tai Henry Makow?
        Entä miksi nämä kaikki "totuudenpuhujat" ovat tehneet itsestään brändin?
        "Alex Jones' Infowars".
        "Hal Turner Show"
        Kuulostaa ihan joltain TV-showlta,kuten Tonight's show tai Larry King Live.
        Jones ja Icke myös mielellään koristelevat omat sivunsa omilla pärstäkuvillaan.
        Egomaanikkoja kumpikin.
        Herätkää ihmiset.

        Alex Jones voi olla disinformaattori, mutta Alex Jonesilla ja David Ickella ei ole mitään yhteistä juuri.

        David Icke tarjoaa ratkaisuja.
        Myös Jeff Rense on hieno tyyppi.

        Jokainen varmaan tajuaa, että B. Fulford on disinformaatikko.


      • Varokaa
        Movement =illuminati kirjoitti:

        Alex Jones voi olla disinformaattori, mutta Alex Jonesilla ja David Ickella ei ole mitään yhteistä juuri.

        David Icke tarjoaa ratkaisuja.
        Myös Jeff Rense on hieno tyyppi.

        Jokainen varmaan tajuaa, että B. Fulford on disinformaatikko.

        Ne on kusetuksia kaikki ja ihmisiä johdetaan harhaan kaikin tavoin. En suosittele http://www.armageddonconspiracy.co.uk/ ja the movementia ja zetgeistia kenellekkään.
        OWO on NWO.


      • Juuro
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Tässä Illuminaatti itse selittää mikä on OWO:
        http://www.armageddonconspiracy.co.uk/The-Old-World-Order(1025563).htm
        Tuossa kerrotaan meritokratiasta(AC-sisarsivu):
        http://www.meritocracy.org.uk/
        The Movement Suomi:
        http://themovement.suntuubi.com/

        Tällä hetkellä vain Illuminaatin ja Movementin sivut tarjoavat tietoa jossa termit ovat oikein.

        OWOsta silti liikkuu jo paljon tietoa,nykyään vain lähes kaikki sivut kutsuvat heitä väärällä nimellä illuminaatiksi.
        Tsekkaa mikä tahansa tavallinen salaliittosivu(infowars,jeff rense ym.),vaihda vain sanat NWO ja Illuminaatti OWOksi,ja siinä on about totuus.

        OWO = zionistinen eliitti,Bilderberg,Goldman Sachs,business eliitti,Vatikaani,plutokraattinen "demokratia",Rothschild,Bush,kaikki "mahtisuvut" ym.

        Illuminaatti = hyväntahtoinen salaseura,tavoitteena positiivinen Uusi Maailmanjärjestys.

        Ihmiset voivat tuhota OWOn,jos kaikki sitä haluavat.
        Niin kauan kun sakki vaan istuu ja pelkää muutosta,niin mikään ei voi muuttua.
        The Movement on perustettu OWOn tuhoamiseksi.
        Kuka tahansa voi liittyä.
        Kun ihmisten ajattelutapa muuttuu,niin silloin on OWO tullut tiensä päähän.

        Se että kaikki lähtevät samalta viivalta,tarkoittaa sitä että kaikille valtion toimesta tarjotaan yhtäläiset mahdollisuudet.
        Sikarikkaus kielletään lailla.
        Ja siiten kun ei ole enää eliittiä,eikä heidän luomaansa hyvä-veli järjestelmää,niin kaikilla on yhtäläiset mahdollisuudet luoda uraa ym.
        Ei enää suosimista syntyperän/varallisuuden perusteella.

        typerä juttu, niin propakandistinen että menee alta riman. Ei järjen häivääkään!


      • maailmanvaltio
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Tässä koko salaliittohömpötyksessä on kyse väärästä terminologiasta.
        Ihmiset ovat keksineet kutsua nykyistä valtaeliittiä nimellä "Illuminati".
        Tämä on väärä termi.
        Oikea termi valtaeliitille on Vanha Maailmanjärjestys(Old World Order,OWO).

        Illuminaatti on maailman vanhin salaseura,jonka tehtävänä on tuhota OWO ja kohottaa ihmiskunta seuraavalle askelmalle(Uusi Maailmanjärjestys,NWO).

        Alex Jones ja David Icke ym. ovat todennäköisesti OWOn disinformaatioagentteja.
        Heidän tehtävänään on pitää ihmiset pelon vallassa.
        Kun ihminen pelkää,niin ei voi saada mitään aikaan,pysyy vain paikoillaan,ja yrittää "selviytyä".
        Osa siitä mitä nämä isot "salaliittojehut" sanovat on toki totta,tällä tavoin he saavat uskottavuutta.
        Mutta samalla he syyttävät kaikesta väärää tahoa,Illuminaattia.
        Yhteinen maailmanvaluutta,mikrosirut ja orjavaltio;nämä ovat kaikki OWOn suunnitelmia,eivätkä Illuminaatin.
        Tämä orjavaltio juttu on itseasiassa Vanha Maailmanjärjestys versio 2.0.
        Mikään ei siinä mallissa muutu parempaan suuntaan,päinvastoin.
        Tuo orjavaltio juttuhan on kirjattu raamattuunkin,"ja se saa kaikki ihmiset kumartamaan petoa ja ottamaan sen merkin...",siis jos olet ihminen,niin otat merkin ja siinä se.Ainoat jotka pelastuvat ovat 144000 juutalaista "valittua"=zionistinen maailman eliitti.
        Raamattu on OWOn kirjoittama salakoodattu suunnitelma ja aivopesun väline.

        Mutta Illuminaatin visio Uudesta Maailmanjärjestyksestä tarjoaa todellisen muutoksen.
        Illuminismi korvaa nykyiset korruptoituneet uskonnot.
        100% perintövero tuhoaa kaikki oligarkkisuvut,kuten Rothschildit ja Rockefellerit.
        Valtion verotulot kasvavat huimasti,ja kaikki oligarkkien rahat voidaan käyttää yhteiskunnan hyväksi.
        Kaikki lähtevät elämään samalta viivalta,ei enää yksityiskouluja tai etuoikeuksia.

        Mutta Illuminaatin visio Uudesta Maailmanjärjestyksestä tarjoaa todellisen muutoksen.
        Illuminismi korvaa nykyiset korruptoituneet uskonnot.
        100% perintövero tuhoaa kaikki oligarkkisuvut,kuten Rothschildit ja Rockefellerit.
        Valtion verotulot kasvavat huimasti,ja kaikki oligarkkien rahat voidaan käyttää yhteiskunnan hyväksi.
        Kaikki lähtevät elämään samalta viivalta,ei enää yksityiskouluja tai etuoikeuksia.

        Eli Illujen maailmanvaltio tasapäistäisi kaikki ihmiset kontrolloimalla uskontoa koulutusta ja taloutta, sekä kahmisi alamaisilta kaiken pääoman ja omaisuuden sekä palkat?
        Mitä sen jälkeen?
        Lakkauttaisi kaiken vanhan ja loisi esim uudet maailmanlaajuiset lait?

        Tuolle on toinenkin nimi Diktatuuri!
        Tuollaisessa maailmassa jokainen olisi täysin riippuvainen hallinnosta mikä kontrolloisi koko yhteiskuntaa!
        AIKA VASTENMIELINEN SKENAARIO!


      • asdfas
        Varokaa kirjoitti:

        Ne on kusetuksia kaikki ja ihmisiä johdetaan harhaan kaikin tavoin. En suosittele http://www.armageddonconspiracy.co.uk/ ja the movementia ja zetgeistia kenellekkään.
        OWO on NWO.

        Jos et ymmärrä niin OWO on pelkkää kusetusta ihmiselämän alusta loppuun saakka.


      • Illuminoitu
        Varokaa kirjoitti:

        Ne on kusetuksia kaikki ja ihmisiä johdetaan harhaan kaikin tavoin. En suosittele http://www.armageddonconspiracy.co.uk/ ja the movementia ja zetgeistia kenellekkään.
        OWO on NWO.

        Miksi vastustaa NWO:ta? Eikö ihmiset halua että järjestelmä palvelisi kaikkia eikä vain sitä kourallista eliittiä? Vastustakaa mieluummin OWOa.

        Tässä järjestelmässä ihmisiä pienestä pitäen johdettu harhaan ja aivopesty palvelemaan Eliittiä. Vääristämällä kaikkia mahdollisia testituloksia ihmiset syövät epäterveellisesti hiilaripitoista sapuskaa. Jopa diabetes liitto suosittelee diabeetikoille kevyttä hiilarisapuskaa ja hiilari nimenomaan on pahaksi diabeetikolle ja jopa kakkostyypin diabeetikot ovat voineet jättää insuliinipiikit kokonaan pois syömällä oikein, itse tunnen muutaman ihmisen.

        http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=173
        http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/04/1107878

        Meidän järjestelmä on epäonnistunut miltein kaikessa kuviteltavissa olevissa asioissa. Yhä enempi ihmisistä sairastuvat syöpään, joka olisi ennaltaehkäistävissä terveellisellä ravinnolla.

        Herätkää ihmiset.


      • JMNP
        Illuminoitu kirjoitti:

        Miksi vastustaa NWO:ta? Eikö ihmiset halua että järjestelmä palvelisi kaikkia eikä vain sitä kourallista eliittiä? Vastustakaa mieluummin OWOa.

        Tässä järjestelmässä ihmisiä pienestä pitäen johdettu harhaan ja aivopesty palvelemaan Eliittiä. Vääristämällä kaikkia mahdollisia testituloksia ihmiset syövät epäterveellisesti hiilaripitoista sapuskaa. Jopa diabetes liitto suosittelee diabeetikoille kevyttä hiilarisapuskaa ja hiilari nimenomaan on pahaksi diabeetikolle ja jopa kakkostyypin diabeetikot ovat voineet jättää insuliinipiikit kokonaan pois syömällä oikein, itse tunnen muutaman ihmisen.

        http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=173
        http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/04/1107878

        Meidän järjestelmä on epäonnistunut miltein kaikessa kuviteltavissa olevissa asioissa. Yhä enempi ihmisistä sairastuvat syöpään, joka olisi ennaltaehkäistävissä terveellisellä ravinnolla.

        Herätkää ihmiset.

        Siis tuohan menee juuri niin kuin nwo haluaa.Tapetaan Jumala mukamas ja kristin usko tapetaan.Owo on todellisuudessa nwo:n takana.Oikeita uskovia vainotaan.
        Tämähän menee juuri niin kuin Albert Piken saatanallisessa visiossa oli.
        Moni ihminen on pukeutunut uskonnolisuuden viittaan ja ei ole elävässä uskossa.
        New agea Mike Hockney ja nuo jutut.


      • Illuminoitu
        JMNP kirjoitti:

        Siis tuohan menee juuri niin kuin nwo haluaa.Tapetaan Jumala mukamas ja kristin usko tapetaan.Owo on todellisuudessa nwo:n takana.Oikeita uskovia vainotaan.
        Tämähän menee juuri niin kuin Albert Piken saatanallisessa visiossa oli.
        Moni ihminen on pukeutunut uskonnolisuuden viittaan ja ei ole elävässä uskossa.
        New agea Mike Hockney ja nuo jutut.

        Ketkä ovat oikeita uskovaisia? Ne pedofiili papit vai?


      • Valaistunut673
        Illuminoitu kirjoitti:

        Ketkä ovat oikeita uskovaisia? Ne pedofiili papit vai?

        Vastaapa tähän kysymykseen JMNP:
        Palveleeko kristinusko ihmiskunnan etua?
        Ja jos palvelee,niin perustele miksi.


      • JMNP
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Vastaapa tähän kysymykseen JMNP:
        Palveleeko kristinusko ihmiskunnan etua?
        Ja jos palvelee,niin perustele miksi.

        Usein uskovia pidetään sotaa lietsovina tai sodan aiheuttajina.Itse olen uskossa ollut vuodesta 2005 asti.Eli löysin Jeesuksen Kristuksen elämääni.Itse en halua tuomita ketään ja se ei ole minun tehtävänikään.Jumala antoi ihmisille vapaan tahdon valita tiensä.Ihminen ei ole täydellinen.Minussakin on paljon vikoja.Sotimaan en lähde ja en halua ketään väkivaltaisesti kohdella.
        Jumala pystyy ihmeisiin.Minä en.Jumala on olemassa ja hän on parantanut ihmisiä.Vaikeista sairauksista ja tehnyt paljon ihmeitä.Esim.kun ajattelee wtc iskujakin.Niin siellä takana ei ollut Jumalaa uskovia ihmisiä.Siellä oli taustalla saatanaa palvovia ihmisiä.Uskonnolisuuden viittaan puketuvia ihmisiä,jotka sanovat "God bless America".Mutta heidän jumala on saatana.Tätä maailmaa ollaan viemässä kohti kolmatta maailmansotaa ja tarkoitus on hävittää kristin usko ja islam.Länsi maista maailmaa pidetään kristin uskon tyyssijana.Mutta sekin on vain kulissi.Niitä todellisia uskovia on vähän.Esim. luterilaisessa kirkossa on leipä pappeja ja Roomalais katolilainen kirkko on yksi suuri kulissi ja näyttää siltä,että sen kulissin takaa on aiheutettu sotia ja selkkauksia.Ainakin niitä on edistetty.Roomalais katolisella kirkolla on suuri valta tässä maailmassa.Mutta toki sieltäkin löytyy Jeesukseen uskovia ihmisiä,jotka ovat eronneet katolilaisuudesta,kun ovat löytäneet Jeesuksen.Sitten on varmasti niitä,jotka ovat uskossa ja kuuluvat siihen.Mutta eivät hyväksy kirkon touhuja.Kuten pedofiliaa ja muita menoja.
        Minä tunnen ihmisiä,jotka ovat olleet alkoholisteja ja huume veikkoja ja ovat tulleet uskoon ja lopettaneet ne touhut.
        Sitä asiaa olen kyllä miettinyt kuinka paljon raamatun sanaa on muutettu ja sitä on mitä ilmeisemmin muutettu aika rankasti ja jotain ilmeisesti jätetty poiskin.Eli sanomaa on vesitetty.
        Toista tietä ei ole kuin Kristuksen kautta.
        Kerran katsoin youtubesta tässä videon ja siinä oli ihminen,joka ei ollut uskossa.Mutta oli pannut merkille,että kaikinpuolin yritetään saada Jeesus Kristus pois kaikesta ja luoda jotain maailman yhtä uskontoa,jonka päämärä olisi tappaa Jumala jollain lailla.Eli tätä nwo touhua.Minusta owo on todellisuudessa nwo.
        Sen sanon,että kannataa olla varovainen.
        Rauhaa ja rakkautta kaikille.Anteeksi mä en ole hyvä kirjoittamaan.Uskossa pitää luottaa Jumalaan ja kaikkea ei ihmis järki käsitä.Jumala pystyy ihan mihin vain ja sitä ei ihmis järjellä pysty selittämään tai tieteellä.


      • Valaistunut673
        JMNP kirjoitti:

        Usein uskovia pidetään sotaa lietsovina tai sodan aiheuttajina.Itse olen uskossa ollut vuodesta 2005 asti.Eli löysin Jeesuksen Kristuksen elämääni.Itse en halua tuomita ketään ja se ei ole minun tehtävänikään.Jumala antoi ihmisille vapaan tahdon valita tiensä.Ihminen ei ole täydellinen.Minussakin on paljon vikoja.Sotimaan en lähde ja en halua ketään väkivaltaisesti kohdella.
        Jumala pystyy ihmeisiin.Minä en.Jumala on olemassa ja hän on parantanut ihmisiä.Vaikeista sairauksista ja tehnyt paljon ihmeitä.Esim.kun ajattelee wtc iskujakin.Niin siellä takana ei ollut Jumalaa uskovia ihmisiä.Siellä oli taustalla saatanaa palvovia ihmisiä.Uskonnolisuuden viittaan puketuvia ihmisiä,jotka sanovat "God bless America".Mutta heidän jumala on saatana.Tätä maailmaa ollaan viemässä kohti kolmatta maailmansotaa ja tarkoitus on hävittää kristin usko ja islam.Länsi maista maailmaa pidetään kristin uskon tyyssijana.Mutta sekin on vain kulissi.Niitä todellisia uskovia on vähän.Esim. luterilaisessa kirkossa on leipä pappeja ja Roomalais katolilainen kirkko on yksi suuri kulissi ja näyttää siltä,että sen kulissin takaa on aiheutettu sotia ja selkkauksia.Ainakin niitä on edistetty.Roomalais katolisella kirkolla on suuri valta tässä maailmassa.Mutta toki sieltäkin löytyy Jeesukseen uskovia ihmisiä,jotka ovat eronneet katolilaisuudesta,kun ovat löytäneet Jeesuksen.Sitten on varmasti niitä,jotka ovat uskossa ja kuuluvat siihen.Mutta eivät hyväksy kirkon touhuja.Kuten pedofiliaa ja muita menoja.
        Minä tunnen ihmisiä,jotka ovat olleet alkoholisteja ja huume veikkoja ja ovat tulleet uskoon ja lopettaneet ne touhut.
        Sitä asiaa olen kyllä miettinyt kuinka paljon raamatun sanaa on muutettu ja sitä on mitä ilmeisemmin muutettu aika rankasti ja jotain ilmeisesti jätetty poiskin.Eli sanomaa on vesitetty.
        Toista tietä ei ole kuin Kristuksen kautta.
        Kerran katsoin youtubesta tässä videon ja siinä oli ihminen,joka ei ollut uskossa.Mutta oli pannut merkille,että kaikinpuolin yritetään saada Jeesus Kristus pois kaikesta ja luoda jotain maailman yhtä uskontoa,jonka päämärä olisi tappaa Jumala jollain lailla.Eli tätä nwo touhua.Minusta owo on todellisuudessa nwo.
        Sen sanon,että kannataa olla varovainen.
        Rauhaa ja rakkautta kaikille.Anteeksi mä en ole hyvä kirjoittamaan.Uskossa pitää luottaa Jumalaan ja kaikkea ei ihmis järki käsitä.Jumala pystyy ihan mihin vain ja sitä ei ihmis järjellä pysty selittämään tai tieteellä.

        Kiitos vastauksestasi JMNP.
        On toki totta että kristinusko kykenee tarjoamaan ihmisille henkisiä kokemuksia.
        Mutta mielestäni tuon henkisyyden raja tulee vastaan nimenomaan tässä "Usko Jeesukseen niin pelastut" ideologiassa.
        Se on raja jonka yli useimmat kristityt eivät pääse,koska raamattu sanoo,ettei sen yli pidäkään päästä,riittää kun uskoo.
        Tämä uskominen sitten johtaa siihen,että ihmisistä tulee henkisesti passiivisia.
        He ovat toki "löytäneet Jumalan Jeesuksen kautta",mutta probleema tässä on se että tuo jumala on heidän itsensä ulkopuolella.
        Kristityt eivät usko omaan jumaluuteensa.
        Sen sijaan heistä uskon myötä tulee lampaita(mikä on jälleen kerran hyvä juttu,raamatun mukaan)
        Nämä "lammas-ihmiset" sitten helposti hyväksyvät itseensä kohdistuvan vääryyden,koska raamattuhan neuvoo kääntämään toisen posken.
        Senkus uskot,lopussa sitten pääset taivaaseen(jos pidät uskosi),ja siinä se.
        Tämä kristinuskon lammasmeininki on aina palvellut vallanpitäjien etua,ja palvelee sitä tänäkin päivänä.
        Siksi mielestäni ihmisten pitää kuvaannoollisesti "tappaa Jumala" ja tajuta oma jumaluutensa.
        Mietipä jos jokainen ihminen ajattelisi olevansa jumala lampaan sijasta.
        Silloin he olisivat psykologisesti vapaita,eivätkä he enää suostuisi ottamaan käskyjä joltain pieneltä elitistiseltä sikalaumalta.


      • Homekorva1
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi JMNP.
        On toki totta että kristinusko kykenee tarjoamaan ihmisille henkisiä kokemuksia.
        Mutta mielestäni tuon henkisyyden raja tulee vastaan nimenomaan tässä "Usko Jeesukseen niin pelastut" ideologiassa.
        Se on raja jonka yli useimmat kristityt eivät pääse,koska raamattu sanoo,ettei sen yli pidäkään päästä,riittää kun uskoo.
        Tämä uskominen sitten johtaa siihen,että ihmisistä tulee henkisesti passiivisia.
        He ovat toki "löytäneet Jumalan Jeesuksen kautta",mutta probleema tässä on se että tuo jumala on heidän itsensä ulkopuolella.
        Kristityt eivät usko omaan jumaluuteensa.
        Sen sijaan heistä uskon myötä tulee lampaita(mikä on jälleen kerran hyvä juttu,raamatun mukaan)
        Nämä "lammas-ihmiset" sitten helposti hyväksyvät itseensä kohdistuvan vääryyden,koska raamattuhan neuvoo kääntämään toisen posken.
        Senkus uskot,lopussa sitten pääset taivaaseen(jos pidät uskosi),ja siinä se.
        Tämä kristinuskon lammasmeininki on aina palvellut vallanpitäjien etua,ja palvelee sitä tänäkin päivänä.
        Siksi mielestäni ihmisten pitää kuvaannoollisesti "tappaa Jumala" ja tajuta oma jumaluutensa.
        Mietipä jos jokainen ihminen ajattelisi olevansa jumala lampaan sijasta.
        Silloin he olisivat psykologisesti vapaita,eivätkä he enää suostuisi ottamaan käskyjä joltain pieneltä elitistiseltä sikalaumalta.

        Ainakin tulee mieleen,että eliitissä osa luulee olevansa jumalia,jotka sortaa köyhiä ja tavallisia ihmisiä ja määrä mitä tehdä.
        Se olisi,kun kaikki lopettaisi työt ja koko systeemin niin se noin sanottu pyramidi romahtaisi,kun sitä ei ole ylläpitämässä työläiset ja ne hallinnon pikku virkamiehet ja kaikki.
        Ihmisiä hallitaan pelolla:"Jos et tee näin niin rahat loppuu" malliin.Ihmisiä manipuloidaan kokoajan.


      • Valaistunut673
        Homekorva1 kirjoitti:

        Ainakin tulee mieleen,että eliitissä osa luulee olevansa jumalia,jotka sortaa köyhiä ja tavallisia ihmisiä ja määrä mitä tehdä.
        Se olisi,kun kaikki lopettaisi työt ja koko systeemin niin se noin sanottu pyramidi romahtaisi,kun sitä ei ole ylläpitämässä työläiset ja ne hallinnon pikku virkamiehet ja kaikki.
        Ihmisiä hallitaan pelolla:"Jos et tee näin niin rahat loppuu" malliin.Ihmisiä manipuloidaan kokoajan.

        Totta,eliitin jäsenet uskovat omaan jumaluuteensa.
        Jos ihmiset haluavat päihittää tuon eliitin,heidän on myös itse uskottava jumaluuteensa.
        On totta että vain Jumala pystyy ihmeisiin.
        Olkaa siis Jumalia,niin asiat voivat muuttua.


      • Illuminoitu
        JMNP kirjoitti:

        Usein uskovia pidetään sotaa lietsovina tai sodan aiheuttajina.Itse olen uskossa ollut vuodesta 2005 asti.Eli löysin Jeesuksen Kristuksen elämääni.Itse en halua tuomita ketään ja se ei ole minun tehtävänikään.Jumala antoi ihmisille vapaan tahdon valita tiensä.Ihminen ei ole täydellinen.Minussakin on paljon vikoja.Sotimaan en lähde ja en halua ketään väkivaltaisesti kohdella.
        Jumala pystyy ihmeisiin.Minä en.Jumala on olemassa ja hän on parantanut ihmisiä.Vaikeista sairauksista ja tehnyt paljon ihmeitä.Esim.kun ajattelee wtc iskujakin.Niin siellä takana ei ollut Jumalaa uskovia ihmisiä.Siellä oli taustalla saatanaa palvovia ihmisiä.Uskonnolisuuden viittaan puketuvia ihmisiä,jotka sanovat "God bless America".Mutta heidän jumala on saatana.Tätä maailmaa ollaan viemässä kohti kolmatta maailmansotaa ja tarkoitus on hävittää kristin usko ja islam.Länsi maista maailmaa pidetään kristin uskon tyyssijana.Mutta sekin on vain kulissi.Niitä todellisia uskovia on vähän.Esim. luterilaisessa kirkossa on leipä pappeja ja Roomalais katolilainen kirkko on yksi suuri kulissi ja näyttää siltä,että sen kulissin takaa on aiheutettu sotia ja selkkauksia.Ainakin niitä on edistetty.Roomalais katolisella kirkolla on suuri valta tässä maailmassa.Mutta toki sieltäkin löytyy Jeesukseen uskovia ihmisiä,jotka ovat eronneet katolilaisuudesta,kun ovat löytäneet Jeesuksen.Sitten on varmasti niitä,jotka ovat uskossa ja kuuluvat siihen.Mutta eivät hyväksy kirkon touhuja.Kuten pedofiliaa ja muita menoja.
        Minä tunnen ihmisiä,jotka ovat olleet alkoholisteja ja huume veikkoja ja ovat tulleet uskoon ja lopettaneet ne touhut.
        Sitä asiaa olen kyllä miettinyt kuinka paljon raamatun sanaa on muutettu ja sitä on mitä ilmeisemmin muutettu aika rankasti ja jotain ilmeisesti jätetty poiskin.Eli sanomaa on vesitetty.
        Toista tietä ei ole kuin Kristuksen kautta.
        Kerran katsoin youtubesta tässä videon ja siinä oli ihminen,joka ei ollut uskossa.Mutta oli pannut merkille,että kaikinpuolin yritetään saada Jeesus Kristus pois kaikesta ja luoda jotain maailman yhtä uskontoa,jonka päämärä olisi tappaa Jumala jollain lailla.Eli tätä nwo touhua.Minusta owo on todellisuudessa nwo.
        Sen sanon,että kannataa olla varovainen.
        Rauhaa ja rakkautta kaikille.Anteeksi mä en ole hyvä kirjoittamaan.Uskossa pitää luottaa Jumalaan ja kaikkea ei ihmis järki käsitä.Jumala pystyy ihan mihin vain ja sitä ei ihmis järjellä pysty selittämään tai tieteellä.

        On hienoa että on löytänyt Jumalan johon uskoa! Mutta jos aina kääntää toisen posken, niin käy juuri niin kuin on käymässä, eli eliitti orjuuttaa ihmiset tai oikeastaan hehän ovat jo orjuuttaneet, mutta kaikki vain pahenee jatkuvasti ja kärsimys vain lisääntyy. Kukaan ei tule ihmisiä pelastamaan, vaikka kuinka kauan odottaisi, ihmisten täytyy ottaa itse vastuu elämästään.


      • ilman komplekseja
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Totta,eliitin jäsenet uskovat omaan jumaluuteensa.
        Jos ihmiset haluavat päihittää tuon eliitin,heidän on myös itse uskottava jumaluuteensa.
        On totta että vain Jumala pystyy ihmeisiin.
        Olkaa siis Jumalia,niin asiat voivat muuttua.

        Ihminen ei voi olla Jumala, vai pystytkö sinä ihmeisiin, luomaan jotakin? Ihminen on vain ihminen. Jumala/Jeesus kompleksisia ihmisiä hoidetaan samoilla lääkkeillä kuin Napoleon kompleksisia enkä suosittelisi sullekaan tuota kompleksia.


      • rauhaa---
        Illuminoitu kirjoitti:

        On hienoa että on löytänyt Jumalan johon uskoa! Mutta jos aina kääntää toisen posken, niin käy juuri niin kuin on käymässä, eli eliitti orjuuttaa ihmiset tai oikeastaan hehän ovat jo orjuuttaneet, mutta kaikki vain pahenee jatkuvasti ja kärsimys vain lisääntyy. Kukaan ei tule ihmisiä pelastamaan, vaikka kuinka kauan odottaisi, ihmisten täytyy ottaa itse vastuu elämästään.

        Maailman meno menee aina vain huonompaan suuntaan oli ihminen millainen hyvänsä. Jos pistät eliitille vastaan rikot lakia ja sinut orjuutetaan. Ainoa keino selvitä tässä kelkassa on kääntää toinenkin poski. Eihän vaan kukaan usko että joku NWO toisi tavalliselle pulliaiselle paremmat ajat? NWO tulee orjuuttamaan ihmiset. Vahvinkaan itsensä jumalaksi ylistänyt ihminen ei sitä pääse pakenemaan eikä ne jotka kuvittelevat ottavansa vastuun elämästään. Vain henkinen viisaus on turva ja kääntämällä toisen posken ihminen osoittaa että mikään väkivalta ei häntä alista.


      • Illuminoitu
        rauhaa--- kirjoitti:

        Maailman meno menee aina vain huonompaan suuntaan oli ihminen millainen hyvänsä. Jos pistät eliitille vastaan rikot lakia ja sinut orjuutetaan. Ainoa keino selvitä tässä kelkassa on kääntää toinenkin poski. Eihän vaan kukaan usko että joku NWO toisi tavalliselle pulliaiselle paremmat ajat? NWO tulee orjuuttamaan ihmiset. Vahvinkaan itsensä jumalaksi ylistänyt ihminen ei sitä pääse pakenemaan eikä ne jotka kuvittelevat ottavansa vastuun elämästään. Vain henkinen viisaus on turva ja kääntämällä toisen posken ihminen osoittaa että mikään väkivalta ei häntä alista.

        En tarkoittanutkaan että pitäisi ryhtyä väkivaltaiseksi, eikä toki yksi ihminen mitään mahda, mutta kun näitä heränneitä ihmisiä alkaa olemaan miljoonia saman asian takana, niin silloin he pystyvät vastustamaan jo pelkästään boikotoimalla. Tällä hetkellä herätellään ja järjestäydytään, seuraavalla hetkellä vaaditaan muutosta.

        Jostain kuulin etta muutoksen alkuun potkaisevaksi kriittisen massan maaraksi riittaa ihan alyttoman pieni joukko, koko väestöstä, vain about 25 tuhatta ihmistä. Se on jo ylittynyt reilusti. Muutosta ei enää pysäytä mikään.


      • i8yhå98yh
        Illuminoitu kirjoitti:

        En tarkoittanutkaan että pitäisi ryhtyä väkivaltaiseksi, eikä toki yksi ihminen mitään mahda, mutta kun näitä heränneitä ihmisiä alkaa olemaan miljoonia saman asian takana, niin silloin he pystyvät vastustamaan jo pelkästään boikotoimalla. Tällä hetkellä herätellään ja järjestäydytään, seuraavalla hetkellä vaaditaan muutosta.

        Jostain kuulin etta muutoksen alkuun potkaisevaksi kriittisen massan maaraksi riittaa ihan alyttoman pieni joukko, koko väestöstä, vain about 25 tuhatta ihmistä. Se on jo ylittynyt reilusti. Muutosta ei enää pysäytä mikään.

        "Jostain kuulin etta muutoksen alkuun potkaisevaksi kriittisen massan maaraksi riittaa ihan alyttoman pieni joukko, koko väestöstä, vain about 25 tuhatta ihmistä. Se on jo ylittynyt reilusti. Muutosta ei enää pysäytä mikään."

        Miksi sitten Jehikset, mormoonit, uusnatsit, homeopaatit, lestadiolaiset jne eivät aatteineen ole vallanneet koko maailmaa? Kaikissa ryhmissä on paljon enemmin kuin mainitsemasi 25 000 ja ainakin osa porukkaa todella fanaattisia.

        Yhden asian sirpaleliikkeet jäävät yhden asian sirpaleliikkeiksi. Tuo teidän agendanne kun ei normaali-ihmisessä herätä minkäänlaista vastakaikua. Päin vastoin. Osa väitteistänne lähestyy jo idiotismia.


      • Illuminoitu
        i8yhå98yh kirjoitti:

        "Jostain kuulin etta muutoksen alkuun potkaisevaksi kriittisen massan maaraksi riittaa ihan alyttoman pieni joukko, koko väestöstä, vain about 25 tuhatta ihmistä. Se on jo ylittynyt reilusti. Muutosta ei enää pysäytä mikään."

        Miksi sitten Jehikset, mormoonit, uusnatsit, homeopaatit, lestadiolaiset jne eivät aatteineen ole vallanneet koko maailmaa? Kaikissa ryhmissä on paljon enemmin kuin mainitsemasi 25 000 ja ainakin osa porukkaa todella fanaattisia.

        Yhden asian sirpaleliikkeet jäävät yhden asian sirpaleliikkeiksi. Tuo teidän agendanne kun ei normaali-ihmisessä herätä minkäänlaista vastakaikua. Päin vastoin. Osa väitteistänne lähestyy jo idiotismia.

        Vaikka Suomalaiset ovat lampaita, niin muualla mailmassa tapahtuu. Johan ne saksassaki nauraa meille.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010020411048321_uu.shtml

        Kyllä nää mailmanlaajuiset muutosliikkeet on jäänyt pysyviksi, nukkuvat heränneet ja eksponentiaalisesti muutoliikkeet kasvavat jatkuvasti.


      • qwerqtqwertqw
        Illuminoitu kirjoitti:

        Vaikka Suomalaiset ovat lampaita, niin muualla mailmassa tapahtuu. Johan ne saksassaki nauraa meille.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010020411048321_uu.shtml

        Kyllä nää mailmanlaajuiset muutosliikkeet on jäänyt pysyviksi, nukkuvat heränneet ja eksponentiaalisesti muutoliikkeet kasvavat jatkuvasti.

        Kyllä tätä maata johtaa jotkut muut kun poliitikot. Suomalaiset on ihan kahvilla.

        Muualla poliitikot ois mennyt vaihtoon hyvin äkkiä.


      • ei muutosta tule
        Illuminoitu kirjoitti:

        En tarkoittanutkaan että pitäisi ryhtyä väkivaltaiseksi, eikä toki yksi ihminen mitään mahda, mutta kun näitä heränneitä ihmisiä alkaa olemaan miljoonia saman asian takana, niin silloin he pystyvät vastustamaan jo pelkästään boikotoimalla. Tällä hetkellä herätellään ja järjestäydytään, seuraavalla hetkellä vaaditaan muutosta.

        Jostain kuulin etta muutoksen alkuun potkaisevaksi kriittisen massan maaraksi riittaa ihan alyttoman pieni joukko, koko väestöstä, vain about 25 tuhatta ihmistä. Se on jo ylittynyt reilusti. Muutosta ei enää pysäytä mikään.

        Toimii vain teoriassa. Suomessakin on paljon esimerkkejä siitä kuinka on vastustettu joitakin säädöksiä kautta lakeja miljoonien ihmisten toimesta. Esim. kukaan suomalainen ei halua maksaa omistamastaan autosta käyttöveroa mutta kumma kyllä vastustus ei ole millään lailla vaikuttanut päättäjiin.
        Maailmassa on valtavasti esimerkkejä vastustuksesta halllituksia kohtaan (esim Kiina) mutta 100 miljoonatkaan ihmiset eivät voi muuttaa lakia. Teoria ja käytäntö ei vastaa toisiaan. Muutosta ei tapahtu kuin valtion suostumuksella ja vain jos siitä on jotakin hyötyä valtiolle. Ihmisistä ei mikään virallinen taho välitä.


      • teitäjäää
        ei muutosta tule kirjoitti:

        Toimii vain teoriassa. Suomessakin on paljon esimerkkejä siitä kuinka on vastustettu joitakin säädöksiä kautta lakeja miljoonien ihmisten toimesta. Esim. kukaan suomalainen ei halua maksaa omistamastaan autosta käyttöveroa mutta kumma kyllä vastustus ei ole millään lailla vaikuttanut päättäjiin.
        Maailmassa on valtavasti esimerkkejä vastustuksesta halllituksia kohtaan (esim Kiina) mutta 100 miljoonatkaan ihmiset eivät voi muuttaa lakia. Teoria ja käytäntö ei vastaa toisiaan. Muutosta ei tapahtu kuin valtion suostumuksella ja vain jos siitä on jotakin hyötyä valtiolle. Ihmisistä ei mikään virallinen taho välitä.

        on tuossa http://www.youtube.com/watch?v=7P-ejodr4bM


      • Valaistunut673
        teitäjäää kirjoitti:

        on tuossa http://www.youtube.com/watch?v=7P-ejodr4bM

        ei muutosta tule kirjoitti:
        "Muutosta ei tapahtu kuin valtion suostumuksella ja vain jos siitä on jotakin hyötyä valtiolle. Ihmisistä ei mikään virallinen taho välitä."

        Niimpä,valtio ei välitä ihmisistä,eikä kukaan meitä siellä eduskunnassa "edusta".
        Näin ollen ei mikään virallinen valittaminen tuota tulosta.
        Kansalaisten on tehostettava vaatimuksiaan boikotin ja lakkoilun avulla.
        Ja vaatimuksena on oltava kokonaan uuden järjestyksen luominen.


        rauhaa-- kirjoitti:
        "Vain henkinen viisaus on turva ja kääntämällä toisen posken ihminen osoittaa että mikään väkivalta ei häntä alista."

        Eipä tuo kuulosta "henkiseltä viisaudelta".
        Nimenomaan tuolla tavalla osoitat alistuvasi väkivaltaan ja lopulta täyteen tyranniaan.
        Katsokaa mitä tahansa tyranniaa historian aikana.
        Ne olivat täynnä passiivisia ihmisiä,jotka alistuivat kaikkeen mitä ylhäältä sanottiin.


      • pöi9guy7ö
        Valaistunut673 kirjoitti:

        ei muutosta tule kirjoitti:
        "Muutosta ei tapahtu kuin valtion suostumuksella ja vain jos siitä on jotakin hyötyä valtiolle. Ihmisistä ei mikään virallinen taho välitä."

        Niimpä,valtio ei välitä ihmisistä,eikä kukaan meitä siellä eduskunnassa "edusta".
        Näin ollen ei mikään virallinen valittaminen tuota tulosta.
        Kansalaisten on tehostettava vaatimuksiaan boikotin ja lakkoilun avulla.
        Ja vaatimuksena on oltava kokonaan uuden järjestyksen luominen.


        rauhaa-- kirjoitti:
        "Vain henkinen viisaus on turva ja kääntämällä toisen posken ihminen osoittaa että mikään väkivalta ei häntä alista."

        Eipä tuo kuulosta "henkiseltä viisaudelta".
        Nimenomaan tuolla tavalla osoitat alistuvasi väkivaltaan ja lopulta täyteen tyranniaan.
        Katsokaa mitä tahansa tyranniaa historian aikana.
        Ne olivat täynnä passiivisia ihmisiä,jotka alistuivat kaikkeen mitä ylhäältä sanottiin.

        Tunnetko henkilön nimeltä Indira Ganhi? Hän vei passiivisen passifistisen vastarinnan huippuunsa Intiassa ja oli vapauttamassa Intian Briteiltä itsenäisyyteen. Passiivista väkivallatonta vastarintaa.
        Kyllä se toisenkin posken kääntäminen tehoaa.

        Mitö vastaan pitäisi boikotoida?
        Missä on se viisaus, joka kertoo ketä vastaan ja koska pitää boikotoida.
        Entä lakkoilu. Lakoissa häviävät aina kaikki. Työmarkkinoilla on pelisäännöt. Pitäisikö ne nyt heittää yli laidan ja lähteä anarkistiseen lakkoiluun? Ja taas; mistä se viisaus joka sanoo, milloin lakkoilla? Kun lakkoilet liikaa, firma jossa olet töissä kaatuu ja silloin olet työtyön yhteiskunnan elätti. Jos yhteiskunnassa lakot lisääntyvät radikaalisti, on yhteiskunta melko äkkiä selvitystilassa.

        "Ken ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä", pitää laajassakin mitassa inhottavalla tavalla paikkaansa.


      • Valaistunut673
        pöi9guy7ö kirjoitti:

        Tunnetko henkilön nimeltä Indira Ganhi? Hän vei passiivisen passifistisen vastarinnan huippuunsa Intiassa ja oli vapauttamassa Intian Briteiltä itsenäisyyteen. Passiivista väkivallatonta vastarintaa.
        Kyllä se toisenkin posken kääntäminen tehoaa.

        Mitö vastaan pitäisi boikotoida?
        Missä on se viisaus, joka kertoo ketä vastaan ja koska pitää boikotoida.
        Entä lakkoilu. Lakoissa häviävät aina kaikki. Työmarkkinoilla on pelisäännöt. Pitäisikö ne nyt heittää yli laidan ja lähteä anarkistiseen lakkoiluun? Ja taas; mistä se viisaus joka sanoo, milloin lakkoilla? Kun lakkoilet liikaa, firma jossa olet töissä kaatuu ja silloin olet työtyön yhteiskunnan elätti. Jos yhteiskunnassa lakot lisääntyvät radikaalisti, on yhteiskunta melko äkkiä selvitystilassa.

        "Ken ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä", pitää laajassakin mitassa inhottavalla tavalla paikkaansa.

        Joo.
        Gandhin passiivisen vastarinnan ideologia oli itse asiassa aktiivista järjestelmän vastustamista,joka toimi hyvin.
        Väkivaltaa ei tarvinnut käyttää.
        Mutta toisen posken kääntäminen edustaa pikemminkin pahuuden hyväksymistä ja alistumista tyranniaan.
        Maailmassa on yli miljardi kristittyä.
        Jos he kaikki toimisivat kuten Gandhi,niin maailma muuttuisi hetkessä.
        Mutta sen sijaan he alistuvat vallitsevaan tilanteeseen,ja passiivisesti odottavat "pelastajaa".

        "Mitä vastaan pitäisi boikotoida?"
        Boikotoikaa kaikkia turhia tuotteita ja palveluita.
        Ostakaa vain sen verran mitä tarvitsette.
        Jättäkää kaikki ylimääräinen kauppaan.
        Älkää ostako musiikkia,elokuvia,pelejä,muotivaatteita,kosmetiikkaa tai mitään sellaista jota ilmankin tulisitte toimeen.
        Älkää käykö ravintoloissa,baareissa tai elokuvissa.
        Jne.

        "Talouskasvu" on iso pyramidihuijaus,jossa isot herrat(OWO) voittavat aina.
        Katsokaa nyt mihin Suomen valtion kaikki rahat menevät:
        Kilpailukyvyn edistämiseen,niin että saataisiin talouskasvua.
        Tämä luo zombieyhteiskunnan jossa tavallisen ihmisen rooli on pelkkä tuottaja/kuluttaja,ja ne ainoat voittajat ovat niitä oligarkkeja huipulla.

        Mutta jos tavalliset ihmiset kieltäytyvät massakulutuksesta,niin silloin tuo pyramidihuijaus luhistuu.
        Sitten voidaan rakentaa uusi,kestävään kehitykseen perustuva malli.

        Talouskasvu on poliitikoille ja liikemiehille kuin uskonto.
        Kuvitteleppa jos joku kansanedustaja uskaltaisi ehdottaa luopumista talouskasvun ideologiasta.
        Hän joutuisi välittömästi naurunalaiseksi eduskunnassa,ja saisi potkut puolueesta.
        Siksi vain tavalliset ihmiset voivat ostoskäyttäytymisellään tuhota tämän talouskasvuhömpötyksen.


      • kjhb-lj
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Joo.
        Gandhin passiivisen vastarinnan ideologia oli itse asiassa aktiivista järjestelmän vastustamista,joka toimi hyvin.
        Väkivaltaa ei tarvinnut käyttää.
        Mutta toisen posken kääntäminen edustaa pikemminkin pahuuden hyväksymistä ja alistumista tyranniaan.
        Maailmassa on yli miljardi kristittyä.
        Jos he kaikki toimisivat kuten Gandhi,niin maailma muuttuisi hetkessä.
        Mutta sen sijaan he alistuvat vallitsevaan tilanteeseen,ja passiivisesti odottavat "pelastajaa".

        "Mitä vastaan pitäisi boikotoida?"
        Boikotoikaa kaikkia turhia tuotteita ja palveluita.
        Ostakaa vain sen verran mitä tarvitsette.
        Jättäkää kaikki ylimääräinen kauppaan.
        Älkää ostako musiikkia,elokuvia,pelejä,muotivaatteita,kosmetiikkaa tai mitään sellaista jota ilmankin tulisitte toimeen.
        Älkää käykö ravintoloissa,baareissa tai elokuvissa.
        Jne.

        "Talouskasvu" on iso pyramidihuijaus,jossa isot herrat(OWO) voittavat aina.
        Katsokaa nyt mihin Suomen valtion kaikki rahat menevät:
        Kilpailukyvyn edistämiseen,niin että saataisiin talouskasvua.
        Tämä luo zombieyhteiskunnan jossa tavallisen ihmisen rooli on pelkkä tuottaja/kuluttaja,ja ne ainoat voittajat ovat niitä oligarkkeja huipulla.

        Mutta jos tavalliset ihmiset kieltäytyvät massakulutuksesta,niin silloin tuo pyramidihuijaus luhistuu.
        Sitten voidaan rakentaa uusi,kestävään kehitykseen perustuva malli.

        Talouskasvu on poliitikoille ja liikemiehille kuin uskonto.
        Kuvitteleppa jos joku kansanedustaja uskaltaisi ehdottaa luopumista talouskasvun ideologiasta.
        Hän joutuisi välittömästi naurunalaiseksi eduskunnassa,ja saisi potkut puolueesta.
        Siksi vain tavalliset ihmiset voivat ostoskäyttäytymisellään tuhota tämän talouskasvuhömpötyksen.

        Boikottilistasi hyväksyn. Elokuvissa käyn ehkä kerran vuodessa, mutta syömässä käyn tyttäreni kanssa vähintään kerran kuukaudessa eräällä yksityiskerholla, jonka jäsen olen. Muuten noudatan listaasi 100%.

        Tietysti voi kysyä liittyen kohtaan "Ostakaa vain sen verran mitä tarvitsette.", ovatko harrastusvälineet, kuten sukset tai kävelysauvat tarpeellisia? Jos tarpeellisuuden raja vedetään siihen, millä selviää hengissä, on minullakin tinkimisenvaraa vielä paljon.

        Yliampuvia kommenttejasi talouskasvusta ja zombieyhteikunnassta sensijaan en sellaisenaan allekirjoita. Talouskavulle tulee rajat joskus vastaan ja silloin yhteiskunnassa tapahtuu muutosta, mutta ei talouskasvu sinänsä mikään perkele ole. Tuhlaus ja luonnonvarojen riisto kyllä on syvältä, mutta sen suhteen pää tulee pakostakin vetävän käteen.


      • Illuminoitu
        kjhb-lj kirjoitti:

        Boikottilistasi hyväksyn. Elokuvissa käyn ehkä kerran vuodessa, mutta syömässä käyn tyttäreni kanssa vähintään kerran kuukaudessa eräällä yksityiskerholla, jonka jäsen olen. Muuten noudatan listaasi 100%.

        Tietysti voi kysyä liittyen kohtaan "Ostakaa vain sen verran mitä tarvitsette.", ovatko harrastusvälineet, kuten sukset tai kävelysauvat tarpeellisia? Jos tarpeellisuuden raja vedetään siihen, millä selviää hengissä, on minullakin tinkimisenvaraa vielä paljon.

        Yliampuvia kommenttejasi talouskasvusta ja zombieyhteikunnassta sensijaan en sellaisenaan allekirjoita. Talouskavulle tulee rajat joskus vastaan ja silloin yhteiskunnassa tapahtuu muutosta, mutta ei talouskasvu sinänsä mikään perkele ole. Tuhlaus ja luonnonvarojen riisto kyllä on syvältä, mutta sen suhteen pää tulee pakostakin vetävän käteen.

        Mielestäni uskovaiset on itse pahuuden ilmentymiä. Jos he oikeasti olisivat hyvän asialla, niin heidän tulisi vastustaa kaikkein eniten tätä sairasta järjestelmää, jossa pahuutta on joka puolella, mutta sen sijaan että pyrkisivät tekemään jotain pahuuden eteen, he vain kääntävät toisen posken tai kääntävät koko selkänsä pahuudelle ja alistuvat pahuudelle tekemättä yhtään mitään. He vain odottavat että joku tulisi pelastamaan. Uskovaiset varmasti odottaisivat sitä hyvyyttä vaikka maailman loppuun asti, mutta eivät ymmärrä että heillä on se hyvyyden avaimet kädessä.

        Jos jollaki ihmisellä menee huonosti, niin yleensä uskovainen tyytyy vain rukoilemaan hänen puolestaan. Sitten joku ihminen joka ei ole uskovainen menee ja auttaa tätä vaikeuksissa olevaa ihmistä. Tämä ei uskovainen on aito ihminen ja Jumalan silmissä varmasti "parempi" kun tämä uskovainen itse joka tyytyi vain rukoilemaan apua tälle vaikeuksissa olevalle ihmiselle.


    • Illuminoitu

      Isot varakkaat bisnesyhtiöt omistavat sinut, he omistavat ja hallitsevat yhtiöitä jotka ovat ajat sitten ostaneet ja maksaneet senaatin, kongressin ja hallintorakennuksen väen he hallitsevat asioita ja tekevät kaikki tärkeät päätökset. He omistavat kaikki tärkeät maat. He haluavat enemmän itselleen ja vähemmän kaikille muille. He eivät halua että kriittiseen ajatteluun kykeneviä, hyvin koulutettuja ja valveutuneita kansalaisia.

      George Carlinin mietteitä yhtiöistä, politiikoista ja koulutuksesta:
      http://www.youtube.com/user/Zeitgeistliike#p/u/10/61F3p-5BpoU

      • Valaistunut673

        kjhb-lj kirjoitti:
        "Yliampuvia kommenttejasi talouskasvusta ja zombieyhteikunnassta sensijaan en sellaisenaan allekirjoita. Talouskavulle tulee rajat joskus vastaan ja silloin yhteiskunnassa tapahtuu muutosta, mutta ei talouskasvu sinänsä mikään perkele ole. Tuhlaus ja luonnonvarojen riisto kyllä on syvältä, mutta sen suhteen pää tulee pakostakin vetävän käteen. "

        Niimpä,se raja kyllä tulee vastaan,mutta siinä vaiheessa onkin jo kaikki luonnonvarat ehditty törsätä,ja kaikki rahat ovat pienen eliitin taskuissa.
        Ja luonnonvarojen loppuminenhan on historian saatossa johtanut siihen,että eliitti käskee kansalaisia lähtemään sotaan.
        Mitäs sitten tehdään?

        Ihmisten pitää toimia nyt kuin planeetta on vielä suht ehjänä.

        ---------------------------------------------------------------------------
        Tulipa yhtäkkiä mieleen tämä:
        Mielestäni tämä keskustelunaihe pitäisi nuppineulalla kiinnittää tämän salaliittopalstan huipulle.
        Pistäkää kaikki Suomi24:jää sähköpositilla,jotta tämä toteutuisi.
        Kun totuus Illuminaatista olisi heti kaikkien nähtävillä,niin se toisi vähän lisää miettimisen aihetta ja näkökulmaa kaikille tämän palstan lukijoille.
        ---------------------------------------------------------------------------


      • Valaistunut673
        Valaistunut673 kirjoitti:

        kjhb-lj kirjoitti:
        "Yliampuvia kommenttejasi talouskasvusta ja zombieyhteikunnassta sensijaan en sellaisenaan allekirjoita. Talouskavulle tulee rajat joskus vastaan ja silloin yhteiskunnassa tapahtuu muutosta, mutta ei talouskasvu sinänsä mikään perkele ole. Tuhlaus ja luonnonvarojen riisto kyllä on syvältä, mutta sen suhteen pää tulee pakostakin vetävän käteen. "

        Niimpä,se raja kyllä tulee vastaan,mutta siinä vaiheessa onkin jo kaikki luonnonvarat ehditty törsätä,ja kaikki rahat ovat pienen eliitin taskuissa.
        Ja luonnonvarojen loppuminenhan on historian saatossa johtanut siihen,että eliitti käskee kansalaisia lähtemään sotaan.
        Mitäs sitten tehdään?

        Ihmisten pitää toimia nyt kuin planeetta on vielä suht ehjänä.

        ---------------------------------------------------------------------------
        Tulipa yhtäkkiä mieleen tämä:
        Mielestäni tämä keskustelunaihe pitäisi nuppineulalla kiinnittää tämän salaliittopalstan huipulle.
        Pistäkää kaikki Suomi24:jää sähköpositilla,jotta tämä toteutuisi.
        Kun totuus Illuminaatista olisi heti kaikkien nähtävillä,niin se toisi vähän lisää miettimisen aihetta ja näkökulmaa kaikille tämän palstan lukijoille.
        ---------------------------------------------------------------------------

        Talouskasvusta vielä.
        Katsokaa,ketkä sitä puolustavat;poliitikot ja liikemiehet.
        Enpä ole koskaan nähnyt tai kuullut yhdenkään tavallisen ihmisen puolustavan talouskasvua.
        Vastatkaapa jokainen mielessänne tähän kysymykseen:
        Ajaako talouskasvu teidän etuanne?
        Ja jos ajaa niin miten?

        Tällainen itseltä kysyminen on hyvä tapa saada selville totuus asiasta kuin asiasta.
        Kenen etu?
        Cui bono?


      • öäiougäoh
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Talouskasvusta vielä.
        Katsokaa,ketkä sitä puolustavat;poliitikot ja liikemiehet.
        Enpä ole koskaan nähnyt tai kuullut yhdenkään tavallisen ihmisen puolustavan talouskasvua.
        Vastatkaapa jokainen mielessänne tähän kysymykseen:
        Ajaako talouskasvu teidän etuanne?
        Ja jos ajaa niin miten?

        Tällainen itseltä kysyminen on hyvä tapa saada selville totuus asiasta kuin asiasta.
        Kenen etu?
        Cui bono?

        "Ajaako talouskasvu teidän etuanne?
        Ja jos ajaa niin miten? "

        Tottakai ajaa.
        Talouskasvu mahdollistaa paremman työllisyyden. Korkeampi työllisyysaste lisää valtion tuloja ja palveluja voidaan parantaa tai vaihtoehtoisesti veroja alentaa.
        Totta kai se hyödyttää, vai haluaisitko asua jossain vinkuintiassa, jossa vuosittainen BKT/henki on tuhannen euron paikkeilla vuodessa. Ei siitä sosiaaliturvaa, sairaanhoitoa tai koulutusta makseta.


      • Illuminoitu
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Talouskasvusta vielä.
        Katsokaa,ketkä sitä puolustavat;poliitikot ja liikemiehet.
        Enpä ole koskaan nähnyt tai kuullut yhdenkään tavallisen ihmisen puolustavan talouskasvua.
        Vastatkaapa jokainen mielessänne tähän kysymykseen:
        Ajaako talouskasvu teidän etuanne?
        Ja jos ajaa niin miten?

        Tällainen itseltä kysyminen on hyvä tapa saada selville totuus asiasta kuin asiasta.
        Kenen etu?
        Cui bono?

        Empä ole kuullut et joku täysjärjissään oleva talouskasvua koskaan on puolustanut, jos joku on puolustanut niin ei ole sattunut törmäämään niihin ei järjissään oleviin ihmisiin.

        Kyllähän se edellisenki talouskasvunaikana köyhyys vain lisääntyi. Järkevässä ja kestävässä yhteiskunnassa töitä tehdään ihmisten, siis yhteisön eteen, eikä tavoitella sitä omaa etua. Jos kaikki ihmiset ajattelisivat ihmiskunnan hyvinvointia niin meillä ei ongelmia enää ole.


      • Valaistunut673
        Illuminoitu kirjoitti:

        Empä ole kuullut et joku täysjärjissään oleva talouskasvua koskaan on puolustanut, jos joku on puolustanut niin ei ole sattunut törmäämään niihin ei järjissään oleviin ihmisiin.

        Kyllähän se edellisenki talouskasvunaikana köyhyys vain lisääntyi. Järkevässä ja kestävässä yhteiskunnassa töitä tehdään ihmisten, siis yhteisön eteen, eikä tavoitella sitä omaa etua. Jos kaikki ihmiset ajattelisivat ihmiskunnan hyvinvointia niin meillä ei ongelmia enää ole.

        öäiougäoh kirjoitti:
        " Talouskasvu mahdollistaa paremman työllisyyden. Korkeampi työllisyysaste lisää valtion tuloja ja palveluja voidaan parantaa tai vaihtoehtoisesti veroja alentaa. "

        Niimpä niin,mutta suurin osa rahoista menee maan kilpailukyvyn ylläpitoon.
        Eikä sekään riitä,vaan pitää ottaa velkaa.
        Talouskasvua tavoitellaan jotta Suomi menestyisi globaalissa rahapelissä.
        Häviäjämaat muuttuvat sitten ylivelkaantuneiksi kehityismaiksi,mm. Kreikka on nyt sellainen.
        Kreikkaa hallitsee tästä lähin IMF.
        Sama kohtalo on suomellakin ajan myötä edessä,5 miljoonan asukkaan maa ei voi selvitä kovin pitkään laudalla.

        Talouskasvu tuottaa rahaa,mutta suurin osa siitä menee globaalin eliitin taskuihin.
        Ja aina säännöllisin väliajoin tulee lama,niinkuin nyt,ja sitten voidaankin taas leikata noita mainetsemiasi palveluita,palkkoja laskea ja veroja korottaa.
        Tämähän on nyt käynnissä suomessa,kouluja ja päiväkoteja lakkautetaan ja "toimintaa tehostetaan" valtion virastoissa(mm.sosiaalitoimi),niin jotta systeemistä tulee "tuottavampi".

        Tavallisen ihmisen rooli tässä monopolipelissä on pelkkä tuottaja/kuluttaja.
        Siksi talouskasvu ei aja tavallisen ihmisen etua.

        Koko järjestelmä on uusittava.
        Voitontavoitteluun perustuva kapitalismi on kaadettava,ja sen tilalle on luotava tiukasti säännöstelty,resursseihin perustuva talousmalli,joka ajaa kaikkien ihmisten ja luonnon etua.


      • ögjlökhgcv
        Valaistunut673 kirjoitti:

        öäiougäoh kirjoitti:
        " Talouskasvu mahdollistaa paremman työllisyyden. Korkeampi työllisyysaste lisää valtion tuloja ja palveluja voidaan parantaa tai vaihtoehtoisesti veroja alentaa. "

        Niimpä niin,mutta suurin osa rahoista menee maan kilpailukyvyn ylläpitoon.
        Eikä sekään riitä,vaan pitää ottaa velkaa.
        Talouskasvua tavoitellaan jotta Suomi menestyisi globaalissa rahapelissä.
        Häviäjämaat muuttuvat sitten ylivelkaantuneiksi kehityismaiksi,mm. Kreikka on nyt sellainen.
        Kreikkaa hallitsee tästä lähin IMF.
        Sama kohtalo on suomellakin ajan myötä edessä,5 miljoonan asukkaan maa ei voi selvitä kovin pitkään laudalla.

        Talouskasvu tuottaa rahaa,mutta suurin osa siitä menee globaalin eliitin taskuihin.
        Ja aina säännöllisin väliajoin tulee lama,niinkuin nyt,ja sitten voidaankin taas leikata noita mainetsemiasi palveluita,palkkoja laskea ja veroja korottaa.
        Tämähän on nyt käynnissä suomessa,kouluja ja päiväkoteja lakkautetaan ja "toimintaa tehostetaan" valtion virastoissa(mm.sosiaalitoimi),niin jotta systeemistä tulee "tuottavampi".

        Tavallisen ihmisen rooli tässä monopolipelissä on pelkkä tuottaja/kuluttaja.
        Siksi talouskasvu ei aja tavallisen ihmisen etua.

        Koko järjestelmä on uusittava.
        Voitontavoitteluun perustuva kapitalismi on kaadettava,ja sen tilalle on luotava tiukasti säännöstelty,resursseihin perustuva talousmalli,joka ajaa kaikkien ihmisten ja luonnon etua.

        Muuta Haitiin tai Albaniaan. Siellä ei paha talouskasvu ole päässyt jylläämään. Siellä ei ole voittoja, joita joku voisi kääriä taskuihinsa. Eipä siellä ole myöskään koululaitosta, ei kunnon terveydenhoitoa, ei minkäänlaista sosiaaliturvaa....


      • asdfas
        ögjlökhgcv kirjoitti:

        Muuta Haitiin tai Albaniaan. Siellä ei paha talouskasvu ole päässyt jylläämään. Siellä ei ole voittoja, joita joku voisi kääriä taskuihinsa. Eipä siellä ole myöskään koululaitosta, ei kunnon terveydenhoitoa, ei minkäänlaista sosiaaliturvaa....

        Eli Haiti voisi olla hyvä paikka perustaa ensimmäinen sivistynyt ei korruptoitunut yhteisö.


      • asdfas
        ögjlökhgcv kirjoitti:

        Muuta Haitiin tai Albaniaan. Siellä ei paha talouskasvu ole päässyt jylläämään. Siellä ei ole voittoja, joita joku voisi kääriä taskuihinsa. Eipä siellä ole myöskään koululaitosta, ei kunnon terveydenhoitoa, ei minkäänlaista sosiaaliturvaa....

        Tiesitkö muuten että Haiti on yksi köyhimpiä valtioita ja OLI pysyvän velkataakan alla. Velkataakka on lamauttanut taloudellisen ja yhteiskunnallisen kehityksen täysin. Haiti pakotettiin maksamaan Ranskalle sen menettämästä omaisuudesta, orjista. Haiti on myös yksi korruptoitunein valtio. Eli taas tämä sairas rahajärjestelmä on senkin maan pitänyt kurjuuden pihdeissä.

        Haitin ulkomaanvelka 1.2 miljardi dollaria on kuitenkin mitätöity tänävuonna. Eli aika vähän oli velkaa, kun vertaa esim. mikä on Suomen velka. Eli Suomi on aika köyhä maa, kun niin veloissaan ettei sitä ikinä pystytä maksamaan pois. Mitä Kreikka edellä, sitä Suomi perässä. Kun talous kaatunut, niin puhtaalta pöydältä onkin sitten helpompaa rakentaa jotain uutta.


      • ä-uigivyk
        asdfas kirjoitti:

        Tiesitkö muuten että Haiti on yksi köyhimpiä valtioita ja OLI pysyvän velkataakan alla. Velkataakka on lamauttanut taloudellisen ja yhteiskunnallisen kehityksen täysin. Haiti pakotettiin maksamaan Ranskalle sen menettämästä omaisuudesta, orjista. Haiti on myös yksi korruptoitunein valtio. Eli taas tämä sairas rahajärjestelmä on senkin maan pitänyt kurjuuden pihdeissä.

        Haitin ulkomaanvelka 1.2 miljardi dollaria on kuitenkin mitätöity tänävuonna. Eli aika vähän oli velkaa, kun vertaa esim. mikä on Suomen velka. Eli Suomi on aika köyhä maa, kun niin veloissaan ettei sitä ikinä pystytä maksamaan pois. Mitä Kreikka edellä, sitä Suomi perässä. Kun talous kaatunut, niin puhtaalta pöydältä onkin sitten helpompaa rakentaa jotain uutta.

        Vertaat kahden kansantalouden velkoja. Toinen on kansantuotteeltaan eräs maailman suurimmista/henki ja toinen heikoin maailmassa. Sitten vedät johtopäätöksen, ettei Suomi pysty maksamaan velkojaan. Älykästäkö????
        Ja miksi pitäisi pystyä maksamaan velka pois. Jokin aika sitten ainoa velaton maa Euroopassa oli Norja ja saattaa olla vieläkin. Suomen velka bruttokansantuoteeseen nähden on maltillinen ja luottoluokitus paras mahdollinen. Eli finanssipiirit kyllä uskovat Suomen selviävän velkojensa HOIDOSTA.
        Ei pitäisi Aku Ankka tietämyksellä leikkiä finanssiviisasta, mutta sellaisiahan te salkkarit olette.


      • asdfas
        ä-uigivyk kirjoitti:

        Vertaat kahden kansantalouden velkoja. Toinen on kansantuotteeltaan eräs maailman suurimmista/henki ja toinen heikoin maailmassa. Sitten vedät johtopäätöksen, ettei Suomi pysty maksamaan velkojaan. Älykästäkö????
        Ja miksi pitäisi pystyä maksamaan velka pois. Jokin aika sitten ainoa velaton maa Euroopassa oli Norja ja saattaa olla vieläkin. Suomen velka bruttokansantuoteeseen nähden on maltillinen ja luottoluokitus paras mahdollinen. Eli finanssipiirit kyllä uskovat Suomen selviävän velkojensa HOIDOSTA.
        Ei pitäisi Aku Ankka tietämyksellä leikkiä finanssiviisasta, mutta sellaisiahan te salkkarit olette.

        Finanssipiirit ehkä väittävät sellaista uskovan, mutta koko paska vielä tulee kaatumaan.


      • äujäiou
        asdfas kirjoitti:

        Finanssipiirit ehkä väittävät sellaista uskovan, mutta koko paska vielä tulee kaatumaan.

        Taloustieteen itsensä kanssa väitellyt erikoisasiantuntija tohtori. Vai?
        Juttunne ovat lapsellisisa. Asiantuntemuksenne on nolla. Naurettavaa porukkaa.


    • Illuminoitu
      • FollowerOfHorus

        Olisiko tuolla alafoorumia suomen kielellä myös?

        Jos ei, niin ehkä tuo suomalainen sivu voisi sellaisenkin tehdä.

        Myös mailitiedot mahd. yhteydenottoja varten olisivat hyvät.

        Mielestäni OWO ei edes ole salaliitto, sillä ei heidän mitään tarvtse salailla. He hallitsevat maailmaa ja kuvittelevat sen pitävänsäkin hallussaan ikuisesti.

        Illuminati on sadat vuodet ollut salaliitto (lue vastarintaliike) ja toivon mukaan kärsivällisyys kantaa hedelmää pian. The Movement oli heiltä kyllä loistava veto. Hienoa työtä!


      • Illuminoitu
        FollowerOfHorus kirjoitti:

        Olisiko tuolla alafoorumia suomen kielellä myös?

        Jos ei, niin ehkä tuo suomalainen sivu voisi sellaisenkin tehdä.

        Myös mailitiedot mahd. yhteydenottoja varten olisivat hyvät.

        Mielestäni OWO ei edes ole salaliitto, sillä ei heidän mitään tarvtse salailla. He hallitsevat maailmaa ja kuvittelevat sen pitävänsäkin hallussaan ikuisesti.

        Illuminati on sadat vuodet ollut salaliitto (lue vastarintaliike) ja toivon mukaan kärsivällisyys kantaa hedelmää pian. The Movement oli heiltä kyllä loistava veto. Hienoa työtä!

        Ei taita olla suomenkielellä.

        Kyllä vain. OWO yrittää viimeiseen asti pitää ohjakset käsissä ja haluaa viimeiseen asti pitää ihmiset unessa ja aivopestä typerällä propagandallaan. Eivät he halua että ihmiset olisivat vapaita.


    • The M

      Illuminati on hyväntahtoinen salaseura,ja Uusi Maailmanjärjestys on hyvä asia. Nykyinen talousjärjestelmä on iso pyramidihuijaus ja velkasysteemin avulla Ihmiset ja valtiot pyritään orjuuttamaan. Tätä systeemiä johtaa rikkaiden perhedynastioiden yhteenliittymä, OWO, jossa on VAIN 6000 jäsentä. Nykyuskonnot ovat aivopesua.

      • Valaistunut673

        Kyllä,Vain 6000 ihmistä johtaa koko maailmaa.
        Tavallisten ihmisten passiivisuus on tehnyt tämän tilanteen mahdolliseksi.


      • Se on juoni

        Näinhän teille halutaan uskotella.Kaiken takana on tuhota uskonnot ja saada uusi maailman uskonto pystyyn ja järkeis oppi.Ovelat ihmiset vetävät taas höplästä saaden illuminaatin kuullostamaan muka oikeasti hyvältä seuralta.Se uusi maailman järjestys ei tule olemaan sen parempi kuin nykyinenkään.
        Niin kauan kuin ihminen täällä tallaa.Niin ei tule ikinä olemaan hyvää järjestelmää.Hyviä yrityksiä ja puheita tulee olemaan kylläkin.Mutta totuus on se,että jotkut johtavat ihmisiä aina kuin karjaa.Tämäkin the movement on yksi tapa hallita karjaa taas.Se tulee nopeuttamaan oikeasti suunnitelmaa saada se uusi maailman järjestys ja jossa tosi asiassa on takana saada owo muka katoamaan ja saada sen valta muka murenemaan.Vaikka tosiasiassa owo onkin sen nwo:n takana.
        Owo:hon kuuluu todellisuudessa paljon enemmän ihmisiä ja ne on se tuleva nwo.
        Ihminen haluaa olla taas kerran jumala tai jumalia ja tappaa Jumala.Jumalaa ei voi tappaa.Taas vedotaan siihen,että kaikki selitetään ihmisen järjellä ja tieteellisesti.Eli todellisuudessa nwo onkin uusi uskonto ja tätä kautta saadaan yritys yhdistää ihmiset yhteen ja luoda yhtä tulevaa uutta maailmaa,joka on todellisuudessa yhtä mätä kuin tämä nykyinen järjestelmä.Pinta hyvä ja sisus mätä kumminkin.


      • Illuminoitu
        Se on juoni kirjoitti:

        Näinhän teille halutaan uskotella.Kaiken takana on tuhota uskonnot ja saada uusi maailman uskonto pystyyn ja järkeis oppi.Ovelat ihmiset vetävät taas höplästä saaden illuminaatin kuullostamaan muka oikeasti hyvältä seuralta.Se uusi maailman järjestys ei tule olemaan sen parempi kuin nykyinenkään.
        Niin kauan kuin ihminen täällä tallaa.Niin ei tule ikinä olemaan hyvää järjestelmää.Hyviä yrityksiä ja puheita tulee olemaan kylläkin.Mutta totuus on se,että jotkut johtavat ihmisiä aina kuin karjaa.Tämäkin the movement on yksi tapa hallita karjaa taas.Se tulee nopeuttamaan oikeasti suunnitelmaa saada se uusi maailman järjestys ja jossa tosi asiassa on takana saada owo muka katoamaan ja saada sen valta muka murenemaan.Vaikka tosiasiassa owo onkin sen nwo:n takana.
        Owo:hon kuuluu todellisuudessa paljon enemmän ihmisiä ja ne on se tuleva nwo.
        Ihminen haluaa olla taas kerran jumala tai jumalia ja tappaa Jumala.Jumalaa ei voi tappaa.Taas vedotaan siihen,että kaikki selitetään ihmisen järjellä ja tieteellisesti.Eli todellisuudessa nwo onkin uusi uskonto ja tätä kautta saadaan yritys yhdistää ihmiset yhteen ja luoda yhtä tulevaa uutta maailmaa,joka on todellisuudessa yhtä mätä kuin tämä nykyinen järjestelmä.Pinta hyvä ja sisus mätä kumminkin.

        Ensinnäkin kiitoksia oikein paljon kun nostit tärkeän ketjun ylös ja teidän kriittisten ihmisten viestejä on aina ilo lukea! Se on nimittäin totta että kriittisiä ihmisiä ei vedetä helposti höplästä.

        Minkälaiseksi kuvittelisit meidän maailman muuttuvan jos kaikki ihmiset tai edes suurin osa ovat itsenäisiä ajattelevia otuksia, eivätkä aivopestyjä, valheisiin uskovia, vaan heränneitä kriittisesti ajattelevia ja jotka haluavat muille enemmän ja itselleen vähemmän. Nämä rikkaat joilla nyt on valtaa haluavat itselleen enemmän ja kaikille muille vähemmän. Ajatteleppas asiaa toistepäin. Mitäs jos nämä rikkaat eliitit joilla on valtaa haluavatkin, että kaikille muille enemmän ja itselleen vähemmän? Mitäs jos kaikki ihmiset ajattelisi niin että kaikille muille enemmän, mutta mulle vähemmän? Sellaista järjestelmää The Movement tavoittelee ja myös zeitgeist jossa ihmisten motivaattorina ei enää ole raha, vaan hyödyllisyys muille ihmisille eli hyödyllisyys yhteisölle. Yksilö joka haluaa kaikille muille enemmän saa myös itselleen enemmän koska muut yksilöt ajattelvat samalla tavalla eli kaikkien ja myös sinun etua. Tämmöinen maailma jossa motivaattorina ei ole enää raha vaan hyödyllisyys muille kuulostaa aika lailla paratiisilta ja sellainen maailma me saadaan, jos ihmiset niin haluaisivat.

        Uskovaisille voisin sanoa vielä, että uskonto on hieno asia, koskas me otetaan se käyttöön? Raamatussa on paljon hienoja oivalluksia.

        Raamatussa lukee mm. “Rakasta naapuriasi kuin itseäsi”. Mutta kuinka? Kuinka voimme saavuttaa yhteiskunnan, jossa ihmiset elävät yhdessä sopusoinnussa, työskennellen yhteishyvän vuoksi, niin kuin uskonnolliset ihanteet julistavat? Vastuu järjestelmän suunnittelusta, jossa nämä ihanteet otetaan huomioon, on ihmisillä.

        Kristinusko:
        “Tee toisille niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän.”
        Buddhalaisuus:
        “Asettaen itsensä toisen asemaan, kenenkään ei tulisi tappaa eikä johdattaa toisia
        tappamaan.”
        Kungfutselaisuus:
        “Älä aseta toisia alttiiksi sellaiselle mitä et valitsisi myös itsellesi.”
        Hindulaisuus:
        “Kenenkään ei pitäisi koskaan tehdä muille sellaista mitä pitää vahingollisena
        itselle.”
        Islam:
        “Älä vahingoita ketään, jotta kukaan ei voisi vahingoittaa sinua.”
        Juutalaisuus:
        “Vieras, joka majoittuu luonasi olkoon sinulle kuin omaa kansaasi; sinun tulee rakastaa
        häntä kuin itseäsi.”
        Taolaisuus:
        “Näe naapurisi onni omanasi, ja hänen epäonnensa niin kuin se olisi sinun.”

        Paljonkos uskovaisia on nyt? ~miljardi? Mitäs jos edes uskovaiset ryhtyisivät puheista tekoihin? Saatte paljon ei uskovaisia ihmisiä mukaan tukemaan teidän raamatussa esiteltyjä hienoja asioita. Myös minut.


      • Hiil man
        Illuminoitu kirjoitti:

        Ensinnäkin kiitoksia oikein paljon kun nostit tärkeän ketjun ylös ja teidän kriittisten ihmisten viestejä on aina ilo lukea! Se on nimittäin totta että kriittisiä ihmisiä ei vedetä helposti höplästä.

        Minkälaiseksi kuvittelisit meidän maailman muuttuvan jos kaikki ihmiset tai edes suurin osa ovat itsenäisiä ajattelevia otuksia, eivätkä aivopestyjä, valheisiin uskovia, vaan heränneitä kriittisesti ajattelevia ja jotka haluavat muille enemmän ja itselleen vähemmän. Nämä rikkaat joilla nyt on valtaa haluavat itselleen enemmän ja kaikille muille vähemmän. Ajatteleppas asiaa toistepäin. Mitäs jos nämä rikkaat eliitit joilla on valtaa haluavatkin, että kaikille muille enemmän ja itselleen vähemmän? Mitäs jos kaikki ihmiset ajattelisi niin että kaikille muille enemmän, mutta mulle vähemmän? Sellaista järjestelmää The Movement tavoittelee ja myös zeitgeist jossa ihmisten motivaattorina ei enää ole raha, vaan hyödyllisyys muille ihmisille eli hyödyllisyys yhteisölle. Yksilö joka haluaa kaikille muille enemmän saa myös itselleen enemmän koska muut yksilöt ajattelvat samalla tavalla eli kaikkien ja myös sinun etua. Tämmöinen maailma jossa motivaattorina ei ole enää raha vaan hyödyllisyys muille kuulostaa aika lailla paratiisilta ja sellainen maailma me saadaan, jos ihmiset niin haluaisivat.

        Uskovaisille voisin sanoa vielä, että uskonto on hieno asia, koskas me otetaan se käyttöön? Raamatussa on paljon hienoja oivalluksia.

        Raamatussa lukee mm. “Rakasta naapuriasi kuin itseäsi”. Mutta kuinka? Kuinka voimme saavuttaa yhteiskunnan, jossa ihmiset elävät yhdessä sopusoinnussa, työskennellen yhteishyvän vuoksi, niin kuin uskonnolliset ihanteet julistavat? Vastuu järjestelmän suunnittelusta, jossa nämä ihanteet otetaan huomioon, on ihmisillä.

        Kristinusko:
        “Tee toisille niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän.”
        Buddhalaisuus:
        “Asettaen itsensä toisen asemaan, kenenkään ei tulisi tappaa eikä johdattaa toisia
        tappamaan.”
        Kungfutselaisuus:
        “Älä aseta toisia alttiiksi sellaiselle mitä et valitsisi myös itsellesi.”
        Hindulaisuus:
        “Kenenkään ei pitäisi koskaan tehdä muille sellaista mitä pitää vahingollisena
        itselle.”
        Islam:
        “Älä vahingoita ketään, jotta kukaan ei voisi vahingoittaa sinua.”
        Juutalaisuus:
        “Vieras, joka majoittuu luonasi olkoon sinulle kuin omaa kansaasi; sinun tulee rakastaa
        häntä kuin itseäsi.”
        Taolaisuus:
        “Näe naapurisi onni omanasi, ja hänen epäonnensa niin kuin se olisi sinun.”

        Paljonkos uskovaisia on nyt? ~miljardi? Mitäs jos edes uskovaiset ryhtyisivät puheista tekoihin? Saatte paljon ei uskovaisia ihmisiä mukaan tukemaan teidän raamatussa esiteltyjä hienoja asioita. Myös minut.

        Kuullostaa hienolta.Mutta ei tule ikinä toteutumaan.Rahasta,kun luovuttaisi niin ihmisille tulisi tärkeäksi,joku muu asia jota kerätä ja siitä tulisi samanlaista riistoa kuin nytkin on ja kieroa vallan käyttöä toisia ihmisiä kohtaan.
        Itse olen sitä mieltä,että nämä jutut ovat eliitin yksi valhe muiden monien valheiden joukossa johtaa ihmisiä harhaan.
        Historia toistaa itseään tavalla tai toisella.Se on kuin sykli.
        Toiset auttaisivat toisia ja toiset käyttäisivät hyväksi toisten apua sumeilematta.


      • Illuminoitu
        Hiil man kirjoitti:

        Kuullostaa hienolta.Mutta ei tule ikinä toteutumaan.Rahasta,kun luovuttaisi niin ihmisille tulisi tärkeäksi,joku muu asia jota kerätä ja siitä tulisi samanlaista riistoa kuin nytkin on ja kieroa vallan käyttöä toisia ihmisiä kohtaan.
        Itse olen sitä mieltä,että nämä jutut ovat eliitin yksi valhe muiden monien valheiden joukossa johtaa ihmisiä harhaan.
        Historia toistaa itseään tavalla tai toisella.Se on kuin sykli.
        Toiset auttaisivat toisia ja toiset käyttäisivät hyväksi toisten apua sumeilematta.

        Kyllä se toteutuu, koska ihmiselle synnynnäistä on olla auttamishaluinen ja ystävällinen. Ihminen on ohjelmoitu lähestymään toista ihmistä empaattisesti. Ainoat, jotka ovat immuuneja toisen ihmisen tilannetta kohtaan, ovat psykopaatit.

        http://www.hs.fi/keskustelu/Vauvat syntyv%E4t auttavaisina ja yst%E4v%E4llisin%E4/thread.jspa?threadID=221583&tstart=0


    • Illuminoitu

      OWO on superrikkaiden perhedynastioiden yhteenliittymä,jolla on vain yksi päämäärä:Pysyä vallassa ikuisesti.
      OWO:n jäsenet ovat megakorporaatioiden ohtajia, suursijoittajia, mediamoguleita, superrikkaita, superjulkkiksia ja poliitikkoja. He omistavat kaikki merkittävät suuryritykset, pankit, sijoitusyhtiöt, ase-,viihde- ja lääketeollisuuden sekä median. OWO:n jäsenmäärä on noin 6000 henkilöä. Jäseneksi pääsee vain jos syntyy johonkin mahtisuvuista. Varsinaisten jäsenten ympärillä on joukko hännystelijöitä,useimmat "tärkeät henkilöt" ja poliitikot kuuluvat näihin.

      Tavallisten ihmisten asiat eivät kiinnosta OWO:n jäseniä. Heille riittää kunhan tavikset "elävät elämäänsä", eivätkä häiritse heitä. OWO:lle tavalliset ihmiset ovat pelkkiä työläisiä ja kuluttajia,numeroita ruudulla. OWO ei tarvitse vankileirejä tai mikrosiruja ihmisten orjuuttamiseen. Riittää kunhan ihmisillä on "ajanvietettä": TV, elokuvia, musiikkia, tietokonepelejä, pornoa, huumeita, kaljaa, urheilua ym. Kaikki nämä saavat aikaan sen ettei ihmisiä kiinnosta nousta vastarintaan. Vanhassa Maailmanjärjestyksessä ihmiset tekevät mitä käsketään. Lopun ajasta he istuvat TV:n ääressä.

      USA:n vuoden 2004 vaaleissa amerkikkalaiset saivat valita kahdesta ehdokkaasta: George W. Bush ja John Kerry. He kummatkin ovat jäseniä Skull & Bones salaseurassa.

      Jotkut ihmiset silti etsivät totuutta. Heille OWO tarjoaa joukon erilaisia salaliittoteoreetikkoja. Liskoihmisiä, mikrosirutus uhkaa, antikristus tulee,"Uuden Maailmanjärjestyksen" pelkoa jne. Salaliittosivut toimivat samalla periaatteella kuin TV. Joka päivä "tulee ilmi" jotain uutta kauheutta,ja taas on "NWO" askeleen lähempänä. Näin totuutta etsivät ihmiset saadaan koukutettua,ja he haaskaavat kaiken aikansa passiiviseen "NWO:n tarkkailuun". Tunnetuimmilla salaliittoteoreetikoilla on miljoonia "faneja". Kuvitelkaapa jos he perustaisivat sanomansa ympärille aktivistiliikkeen,joka oikeasti pyrkisi muuttamaan asioita. Mutta näin tehdessään he eivät enää palvelisi järjestelmän etua,siksipä tällaista liikettä ei koskaan tule.

      Yleisen ahdistuksen vastalääkkeeksi OWO tarjoaa uskonnot. Uskontojen tehtävänä on tarjota lohdutusta ihmisille. Näin ihmiset saadaan odottamaan pelastusta (helvetin uhalla) sen sijaan että he yrittäisivät muuttaa asioita, ja näin pelastaisivat itse itsensä. Yhtäkään odottajaa ei ole koskaan pelastettu koko ihmiskunnan historian aikana, EI YHTÄKÄÄN! Maailma on täynnä uskonnollisia liikkeitä joissa on miljoonia jäseniä. Mitä he tekevät? Odottavat,ja käännyttävät lisää ihmisiä odottamaan. Kyse on osittain samasta ilmiöstä kuin salaliittoteorioiden kohdalla. Jonkun asian passiivista odottamista/pelkäämistä.

      OWO toteuttaa agendaansa raha- ja yritysmaailman sekä luomiensa organisaatioden kautta.
      Näihin organisaatioihin kuuluvat muun muassa:
      - YK
      - EU
      - NATO
      - IMF
      - WTO
      - Bilderberg ryhmä

      Nämä yllä mainitut organisaatiot yhdessä globaalin velkaorjuuttamisen kanssa tekevät kaikista valtioista OWO:n sätkynukkeja.

      Myös tavalliset ihmiset pyritään velkaorjuuttamaan. Heidät pakotetaan ottamaan erilaisia lainoja,jotta he "pääsevät elämässä eteenpäin". Jo kouluiässä monet joutuvat ottamaan lainaa kattaakseen opiskelunsa. Opiskelun jälkeen seuraavalaina on luultavasti opintolaina. Ainoa keino välttyä esimerkiksi opintolainalta on syntyä rikkaaseen perheeseen joka maksaa koulutuksesi.

      • Illuminoitu

    • iiikkremimiN
    • The Movement

      Tavoitteenamme on aikaansaada maailmanlaajuinen paradigman muutos.
      Pyrimme kaatamaan nykyisen Vanhan Maailmanjärjestyksen(Old World Order,OWO) ja luomaan sen tilalle positiivisen Uuden Maailmanjärjestyksen(New World Order,NWO).
      Pyrimme muuttamaan kaikkia yhteiskunnan osa-alueita:talousjärjestelmää,uskontoa,politiikkaa ym.

      Tavoitteenamme on luoda viruksen lailla levittäytyvä informaatio-,herätys- ja aktivistiliike.

      Kaikki mitä tarvitaan tämän systeemin kaatamiseen on tämä:
      Älkää ostako mitään.
      Älkää tukeko talouskasvua.
      Ostakaa vain tarpeellisia tuotteita kuten ruokaa,saippuaa ja vaatteita,mutta jättäkää kaikki muu ostamatta.
      Älkää ostako musiikkia,elokuvia,pelejä,kosmetiikkaa,kodin elektroniikkaa,lehtiä,karkkia,eikä minkäänlaisia muotituotteita.
      Älkää käykö ravintoloissa tai baareissa.
      Lopettakaa kaikki lehtitalaukset.
      Lopettakaa oluen ja kahvin juonti sekä tupakan poltto.
      Älkää pelatko lottoa tai muita uhkapelejä.(Jos ihmiset lakkaisivat häviämästä rahojaan joka lauantai,niin Veikkaus menisi konkurssiin.)
      Jos pysyt elossa ilman sitä,niin älä osta sitä.
      Näin pyramidihuijaus lakkaa toimimasta;ei tarpeeksi rahaa systeemin ylläpitoon.
      Jos zombiemassat poistuisivat supermarketeista,niin Vanha Maailmanjärjestys lakkaisi olemasta yhdessä päivässä.

      M for the Movement
      http://www.youtube.com/watch?v=1riM5FlxRn8

      • Valaistunut673

      • Illuminoitu

      • Tästä aiheesta
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Yhteinen alitajuinen pyytömme on saavuttanut TheMovement-sivun tekijät.
        Suomenkielinen Movement-foorumi on tulossa:
        http://themovement.suntuubi.com/?cat=12&id=4&lang=fi

        Iloitkaamme.

        on kyllä tullut todella suosittu, kiva että ihmisiä kiinnostaa.


      • Against_NWO

    • Think Twice

      Tämän sitaatin kun pitää mielessä ja uskonsa Jumalaan ja Jeesukseen vahvana, niin välttyy pahimmilta harha-askeleilta:

      "Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan" (Matt. 24:24)

      • Illuminoitu

        Ketkä on valittuja? Mihin harhaan? Mitä tunnustekoja ja ihmeitä?

        Sen hyvän ja oikean messiaan tai pelastajan odotteleminen johtaa ihmiskunnan tuhoon ennen pitkään, kun ihmiset itse ei viitsi tehdä mitään tilanteensa eteen. Kyllä se hyvyys tai pahuus on siellä ihmisen sydämmessä. Eikä ihmisen tartteisi edes mitään ihmeitä tehdä, riittää valinta pelko vai rakkaus.


    • Illuminoitu
      • Valaistunut673

        Mistähän muuten nuo kaikki "peukalo alas" luvut oikein ovat peräisin?
        On niitä sen verran paljon ihan yksittäisten viestienkin kohdalla,että pistää miettimään,onkohan se jollekin ihan työtä painaa tuota "peukalo alas" nappulaa.
        Tai sitten ei sakkia kiinnosta oman elämänsä parantaminen kun kaikki nuo "alasrankkaukset" näyttävät olevan niiden viestien kohdalla jotka kannustavat aktiivisuuteen.


      • Illuminoitu
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Mistähän muuten nuo kaikki "peukalo alas" luvut oikein ovat peräisin?
        On niitä sen verran paljon ihan yksittäisten viestienkin kohdalla,että pistää miettimään,onkohan se jollekin ihan työtä painaa tuota "peukalo alas" nappulaa.
        Tai sitten ei sakkia kiinnosta oman elämänsä parantaminen kun kaikki nuo "alasrankkaukset" näyttävät olevan niiden viestien kohdalla jotka kannustavat aktiivisuuteen.

        Joo, jollakin on kova työ painella peukkuja alas.


    • Valaistunut673

      David Icke, Alex Jones, sekä Suomen luetuin NWO-blogi http://www.nwohavaintoja.blogspot.com sisältävät disinformaatiota.

      The Movement-liike ei ole disinformaatiota, koska meidän toimintaamme tukee myös aidon ja pahat illuminaatit mm. Rockefellerit rahoittavat tätä liikettä tällä hetkellä. Eli saamme tältä satanistiselta verenimijäsuvulta suoraa rahoitusta, että pääsisimme kaatamaan nämä samat nilkit.

      Suomessa taas The Movement-liikettä ja sen lobbausta avustaa mm. SUPO:n maksetut nettitrollit ja meidän tehtävämme on mustamaalata kaikkia salaliittoteoreetikkoja ja meidän korkein päämäärä on käännyttää heidät tällä MOVEMENT kusetuksella.

      • asdfas

        Hah, TROLLI!


      • asdfas

        Onko kiva käyttää muiden nimimerkkiä? Et kuulosta lainkaan siltä valaistuneelta joka aikaisemmin on täällä kirjoitellut.


      • 17+3=20

        Heh, itseasiassa vähän epäilen että NWO-blogia ylläpitää SUPO:n maksetut kätyrit. Ja heidän tehtävänä on mustamaalta parempaa maailmanjärjestystä toivomaa tahoa.


    • Valaistunut673

      Hyvät ihmiset minun on pakko kertoa, että illuminaatit pelkäävät eniten salaliittoteoreetikkoja, koska heillä on hyvin paljon tietoa ja heti jos he pääsevät verkostoitumaan keskenään tulee heistä valtioille "terroristeja". He voivat levittää tätä tietoa illuminaatien toiminnasta. Niin jälkelle jää enää, että illuminaatit keksivät tämän viimeisimmän säälittävimmän konstin yrittää käännyttää nämä inhottavat salaliittoteoreetikot tällä THE MOVEMENT-liike kusetuksella hurraamaan NWO:lle ja uudelle maailmanjärjestykselle.

      • asdfas

        Hah, TROLLI!


      • Illuminoitu

        On totta että Illuminatit on perustanut liikkeen nimeltä The Movement. Heidän tavoitteena on kaataa nykyinen täysin läpeensä korruptoitunut vanha maailmanjärjestys (Old World Order,OWO) ja luomaan sen tilalle positiivinen uusi maailmanjärjestys (New World Order,NWO). Tämä uusi järjestelmä tulee perustumaan meritokratiaan jossa kaikki ihmiset lähtevät samalta viivalta. Syntyperään ja perheen varallisuuteen liittyvät etuoikeudet tullaan poistamaan.

        Heidän tavoitteena aluksi on ihmisten tietoisuustason nostaminen lähinnä Internettiä käyttäen. The Movement on hyvin samantapainen kuin Zeitgeist Movement. Erona Zeitgeistiin kuitenkin on illuminismi, eli uusi valaistumiseen perustuva "uskonto".

        Meidän järjestelmässä demokratia ei toimi, koska raha ei kuuntele. Raha on meidän johtaja, joka tekee päätökset meidän puolesta ja päätöksiä tehdään voittoa ja talouskasvua silmälläpitäen. Rahalla saisi hyvinvointia, mutta kun sitä hyvinvointia luodaan vain silloin, jos siitä saadaan taloudellista voittoa (eli ei juuri koskaan).

        The Movement koostuu tavallisista ihmisistä, eikä se ole poliittinen puolue. The Movemen pyrkii korvaamaan demokratian meritokratialla. Meritokratia tarkoittaa sitä, että ne valitaan johtotehtäviin joilla on johtamistaitoa, ja jotka ajavat kaikkien yhteistä etua parhaiten. Näiden johtajien tulee jatkuvasti antaa positiivisia näyttöjä,muuten he menettävät virkansa. Meritokratiassa kansa ottaa aktiivisesti osaa päätöksentekoon. Jos nyt eläisimme meritokratiassa,niin Matti Vanhanen olisi aikoja sitten menettänyt virkansa. Kuvitelkaapa kansanäänestystä,jossa kysyttäisiin:"Palveleeko Matti Vanhanen kansan etua?"
        Voisi tulla tylyt numerot ruudulle?


      • öiugöiyöpy
        Illuminoitu kirjoitti:

        On totta että Illuminatit on perustanut liikkeen nimeltä The Movement. Heidän tavoitteena on kaataa nykyinen täysin läpeensä korruptoitunut vanha maailmanjärjestys (Old World Order,OWO) ja luomaan sen tilalle positiivinen uusi maailmanjärjestys (New World Order,NWO). Tämä uusi järjestelmä tulee perustumaan meritokratiaan jossa kaikki ihmiset lähtevät samalta viivalta. Syntyperään ja perheen varallisuuteen liittyvät etuoikeudet tullaan poistamaan.

        Heidän tavoitteena aluksi on ihmisten tietoisuustason nostaminen lähinnä Internettiä käyttäen. The Movement on hyvin samantapainen kuin Zeitgeist Movement. Erona Zeitgeistiin kuitenkin on illuminismi, eli uusi valaistumiseen perustuva "uskonto".

        Meidän järjestelmässä demokratia ei toimi, koska raha ei kuuntele. Raha on meidän johtaja, joka tekee päätökset meidän puolesta ja päätöksiä tehdään voittoa ja talouskasvua silmälläpitäen. Rahalla saisi hyvinvointia, mutta kun sitä hyvinvointia luodaan vain silloin, jos siitä saadaan taloudellista voittoa (eli ei juuri koskaan).

        The Movement koostuu tavallisista ihmisistä, eikä se ole poliittinen puolue. The Movemen pyrkii korvaamaan demokratian meritokratialla. Meritokratia tarkoittaa sitä, että ne valitaan johtotehtäviin joilla on johtamistaitoa, ja jotka ajavat kaikkien yhteistä etua parhaiten. Näiden johtajien tulee jatkuvasti antaa positiivisia näyttöjä,muuten he menettävät virkansa. Meritokratiassa kansa ottaa aktiivisesti osaa päätöksentekoon. Jos nyt eläisimme meritokratiassa,niin Matti Vanhanen olisi aikoja sitten menettänyt virkansa. Kuvitelkaapa kansanäänestystä,jossa kysyttäisiin:"Palveleeko Matti Vanhanen kansan etua?"
        Voisi tulla tylyt numerot ruudulle?

        "Kuvitelkaapa kansanäänestystä,jossa kysyttäisiin:"Palveleeko Matti Vanhanen kansan etua?"
        Voisi tulla tylyt numerot ruudulle? "
        Kuinka tylyt? Kannatus olisi vieläkin Keskustan kannatus vähän päälle. Ei vanhanen pääministerin tehtävissään huono ole ollut. Muut sähläilyt sensijaan ovat arveluttavia.Salkkarisivustoilta saa vähän väärän kuvan kansan luottamuksesta johtajiin.

        "Näiden johtajien tulee jatkuvasti antaa positiivisia näyttöjä,muuten he menettävät virkansa."
        Kuten kaikessa liike-elämässä tänä päivänä. Tulos tai ulos on liike-elämässä ollut sääntönä aina . Mikä muuttuu? Jos sama viedään politiikkaan, niin vaikeutena on tuloksen mittaaminen.

        Hienoja haaveita, mutta ei mitään radikaalia muutosta. Ei sillä, että liian radikaalia muutosta tarviikaan.


      • Erzibwoy
        öiugöiyöpy kirjoitti:

        "Kuvitelkaapa kansanäänestystä,jossa kysyttäisiin:"Palveleeko Matti Vanhanen kansan etua?"
        Voisi tulla tylyt numerot ruudulle? "
        Kuinka tylyt? Kannatus olisi vieläkin Keskustan kannatus vähän päälle. Ei vanhanen pääministerin tehtävissään huono ole ollut. Muut sähläilyt sensijaan ovat arveluttavia.Salkkarisivustoilta saa vähän väärän kuvan kansan luottamuksesta johtajiin.

        "Näiden johtajien tulee jatkuvasti antaa positiivisia näyttöjä,muuten he menettävät virkansa."
        Kuten kaikessa liike-elämässä tänä päivänä. Tulos tai ulos on liike-elämässä ollut sääntönä aina . Mikä muuttuu? Jos sama viedään politiikkaan, niin vaikeutena on tuloksen mittaaminen.

        Hienoja haaveita, mutta ei mitään radikaalia muutosta. Ei sillä, että liian radikaalia muutosta tarviikaan.

        Siis huhhuh miten sekasin on porukat. tännehän on tyyliin palkattu henkilöt valaistunut ja illuminoitu levittämään tätä sairasta propagandaa. Miten te voitte vaahdota näin paskan asian puolesta? johdatatte ihmisiä harhaan. Ootte mukana pahan agendassa, joko sen tiedostaen tai typeryyttänne.
        Muutenkin teidän kirjoituksenne ovat tosi lapsellisia. Puhutte siihen tyyliin kuin itse olisitte joitain tämän "positiivisen uuden maailmanjärjestyksen" perustajia ja päättäisitte säännöista, sekä että kaikki jakautuu tasan.

        Älkää uskoko ihmiset tätä. eläkää vaan elämäänne ja keino miten te voitte oikeasti muutta asioita radikaalisti, on henkilökohtainen muutos ajattelutavoissamme.
        En itse mikään lammas ole. Aika radikaali tapaus ollut aina, ja siksi just en suostu lankeamaan näin helppoon ansaan.. Että muka itse vielä lähtisin mukaan huutelemaan uutta maailmanjärjestystä.
        Iluminatin nettisivut.. jotain rajaa


      • Valaistunut673
        Erzibwoy kirjoitti:

        Siis huhhuh miten sekasin on porukat. tännehän on tyyliin palkattu henkilöt valaistunut ja illuminoitu levittämään tätä sairasta propagandaa. Miten te voitte vaahdota näin paskan asian puolesta? johdatatte ihmisiä harhaan. Ootte mukana pahan agendassa, joko sen tiedostaen tai typeryyttänne.
        Muutenkin teidän kirjoituksenne ovat tosi lapsellisia. Puhutte siihen tyyliin kuin itse olisitte joitain tämän "positiivisen uuden maailmanjärjestyksen" perustajia ja päättäisitte säännöista, sekä että kaikki jakautuu tasan.

        Älkää uskoko ihmiset tätä. eläkää vaan elämäänne ja keino miten te voitte oikeasti muutta asioita radikaalisti, on henkilökohtainen muutos ajattelutavoissamme.
        En itse mikään lammas ole. Aika radikaali tapaus ollut aina, ja siksi just en suostu lankeamaan näin helppoon ansaan.. Että muka itse vielä lähtisin mukaan huutelemaan uutta maailmanjärjestystä.
        Iluminatin nettisivut.. jotain rajaa

        Jokainen saa uskoa mitä haluaa.
        Nyt kun teillä on mahdollisuus ensimmäistä kertaa elämässänne lukea Illuminatin oma versio totuudesta,niin kehoitan käyttämään tuota mahdollisuutta hyväksi.
        Siinä vielä linkki:
        http://www.armageddonconspiracy.co.uk

        Ne jotka uskovat että Illuminati on se paha eliitti,niin herätkää nyt jo.
        Eliitti ei ikinä vaatisi eliitin tuhoamista,tai perustaisi aktivistiliikettä.
        Käyttäkää nyt järkeänne.

        Eikä minua tänne ole kukaan "palkannut puhumaan".
        The Movementin jäsenyys perustuu vapaaehtoisuuteen,eikä mitäään rahapalkkaa makseta.
        Tekemisen meininki ja asioihin vaikuttaminen riittää minulle palkaksi.


      • Illuminoitu
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Jokainen saa uskoa mitä haluaa.
        Nyt kun teillä on mahdollisuus ensimmäistä kertaa elämässänne lukea Illuminatin oma versio totuudesta,niin kehoitan käyttämään tuota mahdollisuutta hyväksi.
        Siinä vielä linkki:
        http://www.armageddonconspiracy.co.uk

        Ne jotka uskovat että Illuminati on se paha eliitti,niin herätkää nyt jo.
        Eliitti ei ikinä vaatisi eliitin tuhoamista,tai perustaisi aktivistiliikettä.
        Käyttäkää nyt järkeänne.

        Eikä minua tänne ole kukaan "palkannut puhumaan".
        The Movementin jäsenyys perustuu vapaaehtoisuuteen,eikä mitäään rahapalkkaa makseta.
        Tekemisen meininki ja asioihin vaikuttaminen riittää minulle palkaksi.

        Ilmeisesti mieluummin ihmiset haluavat elää orjuudessa.


      • äugöiug
        Illuminoitu kirjoitti:

        Ilmeisesti mieluummin ihmiset haluavat elää orjuudessa.

        Miten orjuudessa? Eiköhän se orjuus ole ihan omia iltanuotiojuttujanne. Itse en ainakaan koe olevani kenenkään orja. Taidan siis kuulua illuminoituun eliittiin.


      • Illuminoitu
        äugöiug kirjoitti:

        Miten orjuudessa? Eiköhän se orjuus ole ihan omia iltanuotiojuttujanne. Itse en ainakaan koe olevani kenenkään orja. Taidan siis kuulua illuminoituun eliittiin.

        Ensinnäkin isot varakkaat bisnesyhtiöt omistavat sinut, he omistavat ja hallitsevat yhtiöitä jotka ovat ajat sitten ostaneet ja maksaneet senaatin, kongressin ja hallintorakennuksen väen he hallitsevat asioita ja tekevät kaikki tärkeät päätökset. He omistavat kaikki tärkeät maat. He haluavat enemmän itselleen ja vähemmän kaikille muille. He eivät halua että kriittiseen ajatteluun kykeneviä, hyvin koulutettuja ja valveutuneita kansalaisia.

        Useimman orjan päivärytmi:

        1. He käyvät töissä
        2. He katsovat TV:tä
        3. He nukkuvat
        4. He siirtyvät kohtaan 1


      • Against_NWO
        Illuminoitu kirjoitti:

        Ensinnäkin isot varakkaat bisnesyhtiöt omistavat sinut, he omistavat ja hallitsevat yhtiöitä jotka ovat ajat sitten ostaneet ja maksaneet senaatin, kongressin ja hallintorakennuksen väen he hallitsevat asioita ja tekevät kaikki tärkeät päätökset. He omistavat kaikki tärkeät maat. He haluavat enemmän itselleen ja vähemmän kaikille muille. He eivät halua että kriittiseen ajatteluun kykeneviä, hyvin koulutettuja ja valveutuneita kansalaisia.

        Useimman orjan päivärytmi:

        1. He käyvät töissä
        2. He katsovat TV:tä
        3. He nukkuvat
        4. He siirtyvät kohtaan 1

        Ja jälkeen NWO:n orjan päivärytmi on:

        1. He käyvät töissä
        2. He nukkuvat
        3. He siirtyvät kohtaan 1

        NWO:n mukaan pitäisi luopua suurinpiirtein kaikesta maallisesta omaisuudesta, joten eipä paljoa jää tekemistäkään sen jälkeen. Tietysti voi palvoa fasistisia johtajiaan.


      • Illuminoitu
        Against_NWO kirjoitti:

        Ja jälkeen NWO:n orjan päivärytmi on:

        1. He käyvät töissä
        2. He nukkuvat
        3. He siirtyvät kohtaan 1

        NWO:n mukaan pitäisi luopua suurinpiirtein kaikesta maallisesta omaisuudesta, joten eipä paljoa jää tekemistäkään sen jälkeen. Tietysti voi palvoa fasistisia johtajiaan.

        Ei kyllä tuo sinun versiosi on OWO:n suunnitelmia.

        Mieti miten he ovat saavuttaneet tämän nykyisenkaltaisen tilan, ihmiset ovat passiivisa hyväksymään lähes kaiken tekemättä yhtään mitään vastustaakseen suurta ja ihmeellistä eliittiä.

        Luuletko tosiaan että kriittisesti ajattelevat heränneet ihmiset antaisivat orjuuttaa itsensä? Tuollainen sinun esittämäsi versio on hyvin mahdollista jos ihmiset ei herää, vaan antavat itsensä orjuuttaa niille 6000 vanhalle miehellä jotka omistavat jo miltein kaiken.

        Miksi et muuten againstNWO perusta liikettä sanomasi ympärille? Vastustamaan tätä oligarggi eliittiä.

        Se NWO, millä ihmisiä pelotellaan, on tätä samaa OWOa (Old World Order), nykyinen maailmanjärjestys, jonka vallalla on nuo eliitit (Rothschild ja kumppanit). Siksi tulisi vastustaa nykyistä maailmanjärjestystä sen sijaan että pelotellaan NWO:lla. OWO siis jatkuvasti tiukentaa otettaan Euroopasta. Ja jos tuo liittovaltio toteutuu, niin silloin eliitti hallitsee Eurooppaa ja Suomea entistä enemmän. Samat vanhat ukot siellä on vallassa, eikä mikään muutu. Paitsi että me ollaan vielä enemmän kahleissa. Jotta ne ukot saadaan heivattua pihalle, niin kaikkien ihmisten on aktivoiduttava tekemään asioille jotain sen pelkäämisen sijaan.


      • Illuminoitu
        Against_NWO kirjoitti:

        Ja jälkeen NWO:n orjan päivärytmi on:

        1. He käyvät töissä
        2. He nukkuvat
        3. He siirtyvät kohtaan 1

        NWO:n mukaan pitäisi luopua suurinpiirtein kaikesta maallisesta omaisuudesta, joten eipä paljoa jää tekemistäkään sen jälkeen. Tietysti voi palvoa fasistisia johtajiaan.

        Vai oletko sitä mieltä että tämä nykyinen järjestelmä ja demokratia toimii hienosti ja kaikki on nyt hyvin ja mitään asioiden eteen ei kannata tehdä?


      • asdfas
        Against_NWO kirjoitti:

        Ja jälkeen NWO:n orjan päivärytmi on:

        1. He käyvät töissä
        2. He nukkuvat
        3. He siirtyvät kohtaan 1

        NWO:n mukaan pitäisi luopua suurinpiirtein kaikesta maallisesta omaisuudesta, joten eipä paljoa jää tekemistäkään sen jälkeen. Tietysti voi palvoa fasistisia johtajiaan.

        "NWO:n mukaan pitäisi luopua suurinpiirtein kaikesta maallisesta omaisuudesta, joten eipä paljoa jää tekemistäkään sen jälkeen. Tietysti voi palvoa fasistisia johtajiaan."

        Zeitgeist ja The Movement on ainoat maailmanlaajuiset liikkeet jotka pyrkivät muuttamaan asoita. Ja toi omistus juttu on sellainen harha että todellisuudessa et omista edes omaa ruumistas. Venus Projectin esittämä resurssipohajinen talousjärjestelmässä kukaan ei omista yhtään mitään. Kaikki tavarat on yhteisön yhteisessä käytössä, joten The Movementin esittämä versio on lievää siihen verrattuna. Tosin itse kannatan henkilökohtaisesti molempia liikkeitä.

        Salaliitoilla pelottelevat vastustavat näitä liikkeitä, eikä mikään ihme kun ovat eliittien maksamia kätyreitä, kuten Alex Jones.


      • öuihiugöiåu
        Illuminoitu kirjoitti:

        Ensinnäkin isot varakkaat bisnesyhtiöt omistavat sinut, he omistavat ja hallitsevat yhtiöitä jotka ovat ajat sitten ostaneet ja maksaneet senaatin, kongressin ja hallintorakennuksen väen he hallitsevat asioita ja tekevät kaikki tärkeät päätökset. He omistavat kaikki tärkeät maat. He haluavat enemmän itselleen ja vähemmän kaikille muille. He eivät halua että kriittiseen ajatteluun kykeneviä, hyvin koulutettuja ja valveutuneita kansalaisia.

        Useimman orjan päivärytmi:

        1. He käyvät töissä
        2. He katsovat TV:tä
        3. He nukkuvat
        4. He siirtyvät kohtaan 1

        Mitä järjettömyyttä: "maksaneet senaatin, kongressin..."

        Näin sinisilmäisesti siis suomalaiset salkkarit imevät ajattelematta jenkkisalkkarien sivustot.
        Oletko huomannut, ettei meillä edes ole senaattia ja kongressia. Olet laittanut omat aivosi totaalisesti narikkaan ja toistat kuin papukaija jotain nettisivujen "totuuksia", jotka eivät tietysti jenkkilässäkään ole sen enempää totta kuin vainoharhaiset jargonit yleensäkään.

        Minun kohdallani listastasi ainoastaan kohta 3 pitää paikkaansa.

        Olen hyvin ansaitulla eläkkeellä.
        Telkun katselun sijasta kehitän itseäni opiskelemalla.
        Liikun aktiivisesti.
        Vietän aikaani hyvän kaveriporukan kanssa.
        Nukun hyvin.

        Niin ja omistan myös maata.
        Sidokseni mihinkään yhtioihin ovat 0.


      • öugäouh
        Illuminoitu kirjoitti:

        Ei kyllä tuo sinun versiosi on OWO:n suunnitelmia.

        Mieti miten he ovat saavuttaneet tämän nykyisenkaltaisen tilan, ihmiset ovat passiivisa hyväksymään lähes kaiken tekemättä yhtään mitään vastustaakseen suurta ja ihmeellistä eliittiä.

        Luuletko tosiaan että kriittisesti ajattelevat heränneet ihmiset antaisivat orjuuttaa itsensä? Tuollainen sinun esittämäsi versio on hyvin mahdollista jos ihmiset ei herää, vaan antavat itsensä orjuuttaa niille 6000 vanhalle miehellä jotka omistavat jo miltein kaiken.

        Miksi et muuten againstNWO perusta liikettä sanomasi ympärille? Vastustamaan tätä oligarggi eliittiä.

        Se NWO, millä ihmisiä pelotellaan, on tätä samaa OWOa (Old World Order), nykyinen maailmanjärjestys, jonka vallalla on nuo eliitit (Rothschild ja kumppanit). Siksi tulisi vastustaa nykyistä maailmanjärjestystä sen sijaan että pelotellaan NWO:lla. OWO siis jatkuvasti tiukentaa otettaan Euroopasta. Ja jos tuo liittovaltio toteutuu, niin silloin eliitti hallitsee Eurooppaa ja Suomea entistä enemmän. Samat vanhat ukot siellä on vallassa, eikä mikään muutu. Paitsi että me ollaan vielä enemmän kahleissa. Jotta ne ukot saadaan heivattua pihalle, niin kaikkien ihmisten on aktivoiduttava tekemään asioille jotain sen pelkäämisen sijaan.

        "Samat vanhat ukot siellä on vallassa, eikä mikään muutu. "

        Vanhat ukot tapaavat heittää lusikan nurkkaan jo ihan lähivuosina. Ei kai samat vanhat ukot voi vuosikymmeniä hallita. Pois ne kuolevat.


      • öäougöiäug
        asdfas kirjoitti:

        "NWO:n mukaan pitäisi luopua suurinpiirtein kaikesta maallisesta omaisuudesta, joten eipä paljoa jää tekemistäkään sen jälkeen. Tietysti voi palvoa fasistisia johtajiaan."

        Zeitgeist ja The Movement on ainoat maailmanlaajuiset liikkeet jotka pyrkivät muuttamaan asoita. Ja toi omistus juttu on sellainen harha että todellisuudessa et omista edes omaa ruumistas. Venus Projectin esittämä resurssipohajinen talousjärjestelmässä kukaan ei omista yhtään mitään. Kaikki tavarat on yhteisön yhteisessä käytössä, joten The Movementin esittämä versio on lievää siihen verrattuna. Tosin itse kannatan henkilökohtaisesti molempia liikkeitä.

        Salaliitoilla pelottelevat vastustavat näitä liikkeitä, eikä mikään ihme kun ovat eliittien maksamia kätyreitä, kuten Alex Jones.

        Miksi vastustaa utopioita, joilla ei ole mitään toimintaedellytyksiä. Lapsellista satuilua ja haaveilua.


      • Against_NWO
        Illuminoitu kirjoitti:

        Vai oletko sitä mieltä että tämä nykyinen järjestelmä ja demokratia toimii hienosti ja kaikki on nyt hyvin ja mitään asioiden eteen ei kannata tehdä?

        Se mitä ihmiset on tottuneet käsittämään sanalla NWO (New World Order) on juuri sitä mitä nykyinen valtaeliitti ajaa tällä hetkellä. Sehän on jo todestetusti ollut pitkään valllanpitäjien puheissa mukana. Perusväittämä on sama kuin The Movement liikkeellä, eli saada aikaan uusi parempi maailma, keinolla millä hyvänsä. Eli käytännössähän tämä merkitsee maiden luopumisesta vadaudestaa yhden maailman hallituksen alle. Kuulostaa kieltämättä aika fasistiselta. Johan esim. Hitler kokeili vastaavaa ja seuraukset tiedetään.

        Jotenkin vaikuttaa että tämä kyseinen The Movement liike on perustettu kokeilulla saadaanko ihimiset uskomaan siihen ja lopetettua salaliittojen epäilyt. Itse uskon salaliittoihin osittain, eli niiltä osin kun ne on todistettavissa tai muuten käy järkeen. Pidättäydyn kuitenkin ihan maanpäällisissä asioissa, eli unohdetaan liskomiehet ym.

        Sehän on selvää että nykyistä maailmaa hallitsee raha ja tietty eliitti sen takana. Se miksi tätä eliittiä kutsuu (illuminati, NWO jne..), ei ole merkitystä.Pääasia on että muutosta saataisiin. Ja jos tällainen Illuminati on vieläkin voimissaan, niin miksi sen tulee pysytellä niin salassa, varsinkin jos ajaa hyviä asioita? Tuon illmunati sivuston selitykset salassa pysymisestä ovat hataralla pohjalla. Jos ne pelkäävät Illuminati salaseuran nimen mainetta ja että heitä tultaisiin jahtaamaan, niin miksei he perusta uutta järjestöä, jonka nimissä voisivat ajaa hyviä asioita eteenpäin.

        The Movement liikeen idea ei tue ihmisen kehitystä oikeaan suuntaan, vaan vie sen kehityksessä taaksepäin. Se on ns. nykyseisen kulutusyhteiskunnan täydellinen vastakohta. Eli On/Off periaatella mennään. Kärjistettynä joko mennään nykymallin mukaan tai palataan asumaan luoliin. Jos kaikki saisivat suurinpiirtein samat tulot, niin kuka enää haluaisi haastavimpiin tehtäviin töihin? Entä työttömät, turvattaisiinko heidänkin tulot? Eli kaikki voisi jäädä työttömäksi. Jos tehdään töitä vain sen verran että saadaan ainoastaa tarvittava elanto, ei kehitystä tule tapahtumaan. Se myös johtaisi siihen että ihmiset alkaisivat turhautumaan pitemmällä aika välillä.

        Mielestäni pitäisi saada kuitenkin jotain tältä väliltä ja tukea kestävää kehitystä, mikä vie asiat oikeaan suuntaan. Eli lakataan haaskaamasta luonnonvaroja, keksitään vaihtoehtoisia energian muotoja, hankitaan ruokaa vain tarvittava määrä jne..

        Mitä tulee uskontoihin, niin jokainen saa uskoa mihin haluaa, kunhan pitää sen omana asianaan. Uskonnot kun tahtovat olla rahan ohella suurin syy sotiin ja kurjuuteen. En myöskään hyväksy eri uskontojen tapaa aivopestä lapset pienestä pitäen noudattamaan kyseistä uskontoa.


      • Illuminoitu
        Against_NWO kirjoitti:

        Se mitä ihmiset on tottuneet käsittämään sanalla NWO (New World Order) on juuri sitä mitä nykyinen valtaeliitti ajaa tällä hetkellä. Sehän on jo todestetusti ollut pitkään valllanpitäjien puheissa mukana. Perusväittämä on sama kuin The Movement liikkeellä, eli saada aikaan uusi parempi maailma, keinolla millä hyvänsä. Eli käytännössähän tämä merkitsee maiden luopumisesta vadaudestaa yhden maailman hallituksen alle. Kuulostaa kieltämättä aika fasistiselta. Johan esim. Hitler kokeili vastaavaa ja seuraukset tiedetään.

        Jotenkin vaikuttaa että tämä kyseinen The Movement liike on perustettu kokeilulla saadaanko ihimiset uskomaan siihen ja lopetettua salaliittojen epäilyt. Itse uskon salaliittoihin osittain, eli niiltä osin kun ne on todistettavissa tai muuten käy järkeen. Pidättäydyn kuitenkin ihan maanpäällisissä asioissa, eli unohdetaan liskomiehet ym.

        Sehän on selvää että nykyistä maailmaa hallitsee raha ja tietty eliitti sen takana. Se miksi tätä eliittiä kutsuu (illuminati, NWO jne..), ei ole merkitystä.Pääasia on että muutosta saataisiin. Ja jos tällainen Illuminati on vieläkin voimissaan, niin miksi sen tulee pysytellä niin salassa, varsinkin jos ajaa hyviä asioita? Tuon illmunati sivuston selitykset salassa pysymisestä ovat hataralla pohjalla. Jos ne pelkäävät Illuminati salaseuran nimen mainetta ja että heitä tultaisiin jahtaamaan, niin miksei he perusta uutta järjestöä, jonka nimissä voisivat ajaa hyviä asioita eteenpäin.

        The Movement liikeen idea ei tue ihmisen kehitystä oikeaan suuntaan, vaan vie sen kehityksessä taaksepäin. Se on ns. nykyseisen kulutusyhteiskunnan täydellinen vastakohta. Eli On/Off periaatella mennään. Kärjistettynä joko mennään nykymallin mukaan tai palataan asumaan luoliin. Jos kaikki saisivat suurinpiirtein samat tulot, niin kuka enää haluaisi haastavimpiin tehtäviin töihin? Entä työttömät, turvattaisiinko heidänkin tulot? Eli kaikki voisi jäädä työttömäksi. Jos tehdään töitä vain sen verran että saadaan ainoastaa tarvittava elanto, ei kehitystä tule tapahtumaan. Se myös johtaisi siihen että ihmiset alkaisivat turhautumaan pitemmällä aika välillä.

        Mielestäni pitäisi saada kuitenkin jotain tältä väliltä ja tukea kestävää kehitystä, mikä vie asiat oikeaan suuntaan. Eli lakataan haaskaamasta luonnonvaroja, keksitään vaihtoehtoisia energian muotoja, hankitaan ruokaa vain tarvittava määrä jne..

        Mitä tulee uskontoihin, niin jokainen saa uskoa mihin haluaa, kunhan pitää sen omana asianaan. Uskonnot kun tahtovat olla rahan ohella suurin syy sotiin ja kurjuuteen. En myöskään hyväksy eri uskontojen tapaa aivopestä lapset pienestä pitäen noudattamaan kyseistä uskontoa.

        "Mielestäni pitäisi saada kuitenkin jotain tältä väliltä ja tukea kestävää kehitystä, mikä vie asiat oikeaan suuntaan. Eli lakataan haaskaamasta luonnonvaroja, keksitään vaihtoehtoisia energian muotoja, hankitaan ruokaa vain tarvittava määrä jne.."

        Mielestäni tuo on myös mitä parhain idea, mutta kun mitään tuonkaltaista ei tehdä koska se on ristiriidassa tämän järjestelmän kanssa joka perustuu talouskasvuun. Raha on meidän johtaja, joka sanelee päätökset meidän puolesta ja päätöksiä tehdään voittoa ja talouskasvua silmälläpitäen. Rahalla saisi hyvinvointia, mutta kun sitä hyvinvointia luodaan vain silloin, jos siitä saadaan taloudellista voittoa (eli ei juuri koskaan). Lisääntyvissä määrin luonnonvaroja vain haaskataan, metsiä lannoitetaan ja luonto kärsii. Kaikki maat on täysin läpeensä korruptoituneita. Tällä hetkellä ainut viisas edustaja meidän hallituksessa on Uuspaavalniemi, joka kertoo asiat niinkun ne ovat. Nykyinen talous on suuri pyramidihuijaus jossa jokainen maa pyritään velkaannuttamaan ja siten orjuuttamaan ihmiset tanssimaan entistä enemän eliitin pillin mukaan. Harvoja edes hirveästi kiinnostaa mitä Uusis puhui.

        Edellisen kasvun aikanakin köyhyys vain lisääntyi. Tällä hetkellä tuotetaan enemmän kun mitä 20 vuotta sitten pienemmällä ihmistyövoimalla teknologian kehityksen ansiosta ja mitä ihmiset tästä vapaudesta on hyötynyt? Leipäjonot vain kasvavat.

        Joten jotain tämänkaltaisia liikkeitä kaivataan, jotka kertovat miten asiat oikeasti ovat ja itse en näe mitään muuta vaihtoehtoa kun yhdistyminen saman aatteen alle ja oikeasti asioihin puuttumiseen. Ja näihin asioihin kun ei nähtästi puututa pyramidin ylemmillä tasoille, niin sen muutoksen täytyy lähteä täältä ruohonjuuritasolta. Jokaisella ostokella jokainen ihminen tukee tuota pyramidihuijaussysteemiä tai on tukematta.

        Joten unelmoi sinä vain kestävästä kehityksestä, koska unelmiisi se todennäköisesti tulee jäämään, jos ihmiset eivät aktiivisesti ala puuttumaan asioihin, boikotoimaan, lakkoilemaan, ym. mitä aktiivisia ideoita vain keksitään..


      • Against_NWO
        Illuminoitu kirjoitti:

        "Mielestäni pitäisi saada kuitenkin jotain tältä väliltä ja tukea kestävää kehitystä, mikä vie asiat oikeaan suuntaan. Eli lakataan haaskaamasta luonnonvaroja, keksitään vaihtoehtoisia energian muotoja, hankitaan ruokaa vain tarvittava määrä jne.."

        Mielestäni tuo on myös mitä parhain idea, mutta kun mitään tuonkaltaista ei tehdä koska se on ristiriidassa tämän järjestelmän kanssa joka perustuu talouskasvuun. Raha on meidän johtaja, joka sanelee päätökset meidän puolesta ja päätöksiä tehdään voittoa ja talouskasvua silmälläpitäen. Rahalla saisi hyvinvointia, mutta kun sitä hyvinvointia luodaan vain silloin, jos siitä saadaan taloudellista voittoa (eli ei juuri koskaan). Lisääntyvissä määrin luonnonvaroja vain haaskataan, metsiä lannoitetaan ja luonto kärsii. Kaikki maat on täysin läpeensä korruptoituneita. Tällä hetkellä ainut viisas edustaja meidän hallituksessa on Uuspaavalniemi, joka kertoo asiat niinkun ne ovat. Nykyinen talous on suuri pyramidihuijaus jossa jokainen maa pyritään velkaannuttamaan ja siten orjuuttamaan ihmiset tanssimaan entistä enemän eliitin pillin mukaan. Harvoja edes hirveästi kiinnostaa mitä Uusis puhui.

        Edellisen kasvun aikanakin köyhyys vain lisääntyi. Tällä hetkellä tuotetaan enemmän kun mitä 20 vuotta sitten pienemmällä ihmistyövoimalla teknologian kehityksen ansiosta ja mitä ihmiset tästä vapaudesta on hyötynyt? Leipäjonot vain kasvavat.

        Joten jotain tämänkaltaisia liikkeitä kaivataan, jotka kertovat miten asiat oikeasti ovat ja itse en näe mitään muuta vaihtoehtoa kun yhdistyminen saman aatteen alle ja oikeasti asioihin puuttumiseen. Ja näihin asioihin kun ei nähtästi puututa pyramidin ylemmillä tasoille, niin sen muutoksen täytyy lähteä täältä ruohonjuuritasolta. Jokaisella ostokella jokainen ihminen tukee tuota pyramidihuijaussysteemiä tai on tukematta.

        Joten unelmoi sinä vain kestävästä kehityksestä, koska unelmiisi se todennäköisesti tulee jäämään, jos ihmiset eivät aktiivisesti ala puuttumaan asioihin, boikotoimaan, lakkoilemaan, ym. mitä aktiivisia ideoita vain keksitään..

        Eli olet sitä mieltä ettei meidän tulisi omistaa mitään ja kaikki jaetaan tasaisesti kaikkien kesken? Ainahan sitä saa unelmoida. Tuo ajattelu malli takaa myös sen, että asiat rupeaa rappeutumaan. Jos kukaan ei omista mitään, ei kukaan kanna siitä myöskään vastuuta. Tämähän on nähty jo neuvostoliiton ajoista.

        Ihminen on kuitenkin omistushaluinen. En halua jakaa asuntoani, autoani, hammasharmaajani ym. kenenkään muun kanssa. Minun tulee myös saada kuunnella musiikkia, lukea kirjoja, katsoa elokuvia, ottaa oluen jne. jos niin tahdon. Sitähän vapaa tahto nimenomaan on. Maallisen omaisuuden riistämäinen sotii vapaata tahtoa vastaan ja johtaa orjuuttamiseen.


      • Illuminoitu
        Against_NWO kirjoitti:

        Eli olet sitä mieltä ettei meidän tulisi omistaa mitään ja kaikki jaetaan tasaisesti kaikkien kesken? Ainahan sitä saa unelmoida. Tuo ajattelu malli takaa myös sen, että asiat rupeaa rappeutumaan. Jos kukaan ei omista mitään, ei kukaan kanna siitä myöskään vastuuta. Tämähän on nähty jo neuvostoliiton ajoista.

        Ihminen on kuitenkin omistushaluinen. En halua jakaa asuntoani, autoani, hammasharmaajani ym. kenenkään muun kanssa. Minun tulee myös saada kuunnella musiikkia, lukea kirjoja, katsoa elokuvia, ottaa oluen jne. jos niin tahdon. Sitähän vapaa tahto nimenomaan on. Maallisen omaisuuden riistämäinen sotii vapaata tahtoa vastaan ja johtaa orjuuttamiseen.

        En suinkaan ole niin tyhmä!

        Loppujenlopuksihan sen järjestelmän luodaan me ihmiset, eikä sitä tiedetä minkälainen se tulisi olemaan, koska meitä kuluttajia on ~6miljardia!

        Itseäni mielyttää tuo mitä The Movement sivulle on kirjoitettu:
        "Tuotanto tulee vastaamaan tarvetta. Kulutushysteria tulee loppumaan. Kenenkään ei sallita ansaita 20 kertaa enemmän kuin vähiten ansaitseva ihminen. (Itseäni ei tietenkään haittaa vaikka se eniten tienaava tienaisi enemmän kun tuo 20x.) Tämä yhdessä 100 prosentin perintöveron kanssa poistaa käsitteen "rikas". Näin ihmisten motivaattorina ei enää ole raha,vaan hyödyllisyys muille."

        Tämä ei suinkaan tarkoita sitä ettet omista enää mitään. Ja itse myös unelmoin tuosta kestävästä kehityksestä mitä mainitsit, lakataan haaskaamasta luonnonvaroja, keksitään vaihtoehtoisia energian muotoja, hankitaan ruokaa vain tarvittava määrä jne.. Haaveilen myös tuosta venus projectin utopiasta.

        Jos nyt kuvitellaan että sellainen käytännössä onnistuisi että ME täällä ruohonjuuritasolla alettais puuttumaan asioihin, eli myös sinä ja minä kuuluttais samaan liikkeeseen. Siis meillä ihmisillä tavallaan on valta päättää mitä asioita haluamme ja miten ne asiat haluamme. Me ollaan niitä kuluttajia / tuottajia. Niin tätä valtaa oikein käyttämällä ME voidaan se tulevaisuus luoda sellaiskeksi kuin ME sen haluamme.

        Nyt käskyt tulee ylemmältä tasolta ja me tottelemme kuin lampaat ja käskyt on nyt sellaisia mikä mua itseäni vituttaa äärettömän paljon. Sikti täälläkin vaahtoan. Tietysti olisi paljon kivempaa lähtee vaikka istuskelemaan järven rannalle kalastamaan, mutta jumalautakun ne kohta tulee ja myy sen järvenki pois! Missäs mä sitten kalastelen? -Tää nyt oli zoukki, mutta ymmärsit varmaan mitä tarkoitan.


      • 11JakinBoas11
        öuihiugöiåu kirjoitti:

        Mitä järjettömyyttä: "maksaneet senaatin, kongressin..."

        Näin sinisilmäisesti siis suomalaiset salkkarit imevät ajattelematta jenkkisalkkarien sivustot.
        Oletko huomannut, ettei meillä edes ole senaattia ja kongressia. Olet laittanut omat aivosi totaalisesti narikkaan ja toistat kuin papukaija jotain nettisivujen "totuuksia", jotka eivät tietysti jenkkilässäkään ole sen enempää totta kuin vainoharhaiset jargonit yleensäkään.

        Minun kohdallani listastasi ainoastaan kohta 3 pitää paikkaansa.

        Olen hyvin ansaitulla eläkkeellä.
        Telkun katselun sijasta kehitän itseäni opiskelemalla.
        Liikun aktiivisesti.
        Vietän aikaani hyvän kaveriporukan kanssa.
        Nukun hyvin.

        Niin ja omistan myös maata.
        Sidokseni mihinkään yhtioihin ovat 0.

        Mitä porukka täällä vaahtoaa?

        Kaikki ovat tervetulleita The Movementin foorumille keskustelemaan.


      • Against_NWO
        Illuminoitu kirjoitti:

        En suinkaan ole niin tyhmä!

        Loppujenlopuksihan sen järjestelmän luodaan me ihmiset, eikä sitä tiedetä minkälainen se tulisi olemaan, koska meitä kuluttajia on ~6miljardia!

        Itseäni mielyttää tuo mitä The Movement sivulle on kirjoitettu:
        "Tuotanto tulee vastaamaan tarvetta. Kulutushysteria tulee loppumaan. Kenenkään ei sallita ansaita 20 kertaa enemmän kuin vähiten ansaitseva ihminen. (Itseäni ei tietenkään haittaa vaikka se eniten tienaava tienaisi enemmän kun tuo 20x.) Tämä yhdessä 100 prosentin perintöveron kanssa poistaa käsitteen "rikas". Näin ihmisten motivaattorina ei enää ole raha,vaan hyödyllisyys muille."

        Tämä ei suinkaan tarkoita sitä ettet omista enää mitään. Ja itse myös unelmoin tuosta kestävästä kehityksestä mitä mainitsit, lakataan haaskaamasta luonnonvaroja, keksitään vaihtoehtoisia energian muotoja, hankitaan ruokaa vain tarvittava määrä jne.. Haaveilen myös tuosta venus projectin utopiasta.

        Jos nyt kuvitellaan että sellainen käytännössä onnistuisi että ME täällä ruohonjuuritasolla alettais puuttumaan asioihin, eli myös sinä ja minä kuuluttais samaan liikkeeseen. Siis meillä ihmisillä tavallaan on valta päättää mitä asioita haluamme ja miten ne asiat haluamme. Me ollaan niitä kuluttajia / tuottajia. Niin tätä valtaa oikein käyttämällä ME voidaan se tulevaisuus luoda sellaiskeksi kuin ME sen haluamme.

        Nyt käskyt tulee ylemmältä tasolta ja me tottelemme kuin lampaat ja käskyt on nyt sellaisia mikä mua itseäni vituttaa äärettömän paljon. Sikti täälläkin vaahtoan. Tietysti olisi paljon kivempaa lähtee vaikka istuskelemaan järven rannalle kalastamaan, mutta jumalautakun ne kohta tulee ja myy sen järvenki pois! Missäs mä sitten kalastelen? -Tää nyt oli zoukki, mutta ymmärsit varmaan mitä tarkoitan.

        Monestakin asiasta näytetään olevan samaa mieltä, mutta monesta myös eri mieltä. 100% perintäverosta karsisi myös köyhät, eli kun ei ole varaa maksaa edes pienestä perinnöstä veroa. Rikkaimmat taas hyötyisivät, koska heillä on rahaa maksaa jopa perinnöistä. Mites varallisuuden siirtoverot? Aina löytyy kepuli konsteja siirtää varallisuutta, kuin pelkästään perintö.

        Ja takerrun edelleen termiin NWO, joka on nimenomaan nykyisen eliitin keksimä ja käyttämä. Sitä vastaan olen.


      • Illuminoitu
        Against_NWO kirjoitti:

        Monestakin asiasta näytetään olevan samaa mieltä, mutta monesta myös eri mieltä. 100% perintäverosta karsisi myös köyhät, eli kun ei ole varaa maksaa edes pienestä perinnöstä veroa. Rikkaimmat taas hyötyisivät, koska heillä on rahaa maksaa jopa perinnöistä. Mites varallisuuden siirtoverot? Aina löytyy kepuli konsteja siirtää varallisuutta, kuin pelkästään perintö.

        Ja takerrun edelleen termiin NWO, joka on nimenomaan nykyisen eliitin keksimä ja käyttämä. Sitä vastaan olen.

        "Ja takerrun edelleen termiin NWO, joka on nimenomaan nykyisen eliitin keksimä ja käyttämä. Sitä vastaan olen. "

        Sekin on vain termi :). Itselleni helpompi on käsittää että nykyinen täysin korruptoitunut maailmanjärjestys on OWO (old world order) ja tämä OWO muuttuu jatkuvasti vain huonompaan suuntaan ja tuleva on positiivinen NWO, jonka me voitaisiin luoda.


      • Against_OWO
        Against_NWO kirjoitti:

        Monestakin asiasta näytetään olevan samaa mieltä, mutta monesta myös eri mieltä. 100% perintäverosta karsisi myös köyhät, eli kun ei ole varaa maksaa edes pienestä perinnöstä veroa. Rikkaimmat taas hyötyisivät, koska heillä on rahaa maksaa jopa perinnöistä. Mites varallisuuden siirtoverot? Aina löytyy kepuli konsteja siirtää varallisuutta, kuin pelkästään perintö.

        Ja takerrun edelleen termiin NWO, joka on nimenomaan nykyisen eliitin keksimä ja käyttämä. Sitä vastaan olen.

        Pelkääkö herra Against_NWO muutosta? Luuletko että mikään asia muuttuu jos kukaan ei asioihin puutu?


    • Herätkää!!

      Leipäjonot kasvaa, köyhyys lisääntyy, palkatta tehdään töitä, pyramidin ylemmällä tasolla herrat on miljardöörejä, luonto saastuu, vedetki myydään pois. Salaliittohäiriköt pelottelevat jollain NWO:lla, vaikka tämä nykyinen järjestelmä on pelkkää kusetusta.

    • Zeitgeistiläinen

      Mistä tiedätte keitä oikeasti Illuminatin jäseninä on ja mitkä ovat heidän lopulliset tavoitteet? Tietysti ihmisten on yhdistyttävä, mutta mikä tuollaisen salaisen järjestön motiivi ja miksi he eivät omia nimiä paljasta?

      Zeitgeist on pajon avoimempi ja luotettavampi järjestö, johon pyydetään jäseniksi ihan kaikkia ihmisiä, eikä tavoitella sitä valaistuneisuutta.

      www.zeitgeist.fi

      • Illuminoitu

        Terve.

        Kannatan zeitgeistiä, ei mulla mitään sitä vastaan ole, toivon liikkeenne menestyvän ja kasvavan, mutta toivoisin vain että olisitte vielä aktiivisempia. Tuolla jäsenmäärällä luulisi jo enempi saavan aikaan. Käyttäkää sitä nettiä hyväksenne enempi, kun sillä tavoittaa niitä ihmisiä tehokkaasti, boikotoikaa, kaikkea mahdollista aktiivisuutta mitä vain keksitte. Utopianne jää haaveeksi tota menoa.

        http://www.youtube.com/user/tetraktys36#p/a/u/2/QzoMOAGPGJM


        --------- The Movement ---------

        HERÄÄ !!!
        Oletko kyllästynyt tähän maailmaan?
        Sitä johtaa eliittikerho johon kuuluu vain 6000 miestä.
        He päättivät,että sinun pitää:
        1.Liikkua kun sinua käsketään.
        2.Pysähtyä kun sinua käsketään.
        3.Olla kiltisti kun päällesi paskataan.
        4.Jos olet yhä elossa,siirry kohtaan 1.

        Oletko kyllästynyt tähän? HERÄÄ !!!
        Sinä olet Puhdasta Valoa !
        Sinä olet Kuolematon Sielu !
        Et voi kuolla !
        Sinut pakotettin menemään kouluun,missä opetetaan että olemme lihanpaloja !
        Älä enää kävele ympyrää !
        HERÄÄ !!!

        Haluatko muutosta? Se on Helppoa ja Nopeaa.
        Levitä tätä tekstiä jokaista mahdollista kanavaa pitkin,
        digitaalisena tai paperi versiona,käytä internettiä,e-mailia,kännykkää ym.
        Ja älä enää hyväksy roskatuotteita,roskaruokaa,roskaTV:tä,roska "viihdettä" ja roska-uskontoja.

        Liity "The Movementtiin"
        The Movement on maailmanlaajuinen muutosvoima,johon kaikkia maailman ihmisiä
        kannustetaan liittymään.Kaikki maailman maat ovat yhdessä mukana.

        Kuinka voit liityä?
        Yksinkertaista.
        Uskalla Ajatella.
        Uskalla Tietää.
        Uskalla Toimia.

        Lisää tietoa netissä:

        http://www.armageddonconspiracy.co.uk
        http://themovement.suntuubi.com
        http://themovement.munfoorumi.com

        --------- Levitä tätä viestiä käyttäen kaikkia mahdollisia kanavia. ---------


      • Illuminoitu

        Mitä tulee noihin sinun kysymyksiisi. Niin se on kyllä totta, ei sitä tiedäkkään. Mutta jos he nyt sitten olisivatkin pahoja orjuuttajia ym. mitä kaikkea niistä on keksittykkin sanoa, niin kyllähän niiden luulisi ymmärtävän ja kaikkien muidenkin, että silloin liike nousee hetä itseään vastaan.


      • Illuminoitu

      • gnqwe
        Illuminoitu kirjoitti:

        Terve.

        Kannatan zeitgeistiä, ei mulla mitään sitä vastaan ole, toivon liikkeenne menestyvän ja kasvavan, mutta toivoisin vain että olisitte vielä aktiivisempia. Tuolla jäsenmäärällä luulisi jo enempi saavan aikaan. Käyttäkää sitä nettiä hyväksenne enempi, kun sillä tavoittaa niitä ihmisiä tehokkaasti, boikotoikaa, kaikkea mahdollista aktiivisuutta mitä vain keksitte. Utopianne jää haaveeksi tota menoa.

        http://www.youtube.com/user/tetraktys36#p/a/u/2/QzoMOAGPGJM


        --------- The Movement ---------

        HERÄÄ !!!
        Oletko kyllästynyt tähän maailmaan?
        Sitä johtaa eliittikerho johon kuuluu vain 6000 miestä.
        He päättivät,että sinun pitää:
        1.Liikkua kun sinua käsketään.
        2.Pysähtyä kun sinua käsketään.
        3.Olla kiltisti kun päällesi paskataan.
        4.Jos olet yhä elossa,siirry kohtaan 1.

        Oletko kyllästynyt tähän? HERÄÄ !!!
        Sinä olet Puhdasta Valoa !
        Sinä olet Kuolematon Sielu !
        Et voi kuolla !
        Sinut pakotettin menemään kouluun,missä opetetaan että olemme lihanpaloja !
        Älä enää kävele ympyrää !
        HERÄÄ !!!

        Haluatko muutosta? Se on Helppoa ja Nopeaa.
        Levitä tätä tekstiä jokaista mahdollista kanavaa pitkin,
        digitaalisena tai paperi versiona,käytä internettiä,e-mailia,kännykkää ym.
        Ja älä enää hyväksy roskatuotteita,roskaruokaa,roskaTV:tä,roska "viihdettä" ja roska-uskontoja.

        Liity "The Movementtiin"
        The Movement on maailmanlaajuinen muutosvoima,johon kaikkia maailman ihmisiä
        kannustetaan liittymään.Kaikki maailman maat ovat yhdessä mukana.

        Kuinka voit liityä?
        Yksinkertaista.
        Uskalla Ajatella.
        Uskalla Tietää.
        Uskalla Toimia.

        Lisää tietoa netissä:

        http://www.armageddonconspiracy.co.uk
        http://themovement.suntuubi.com
        http://themovement.munfoorumi.com

        --------- Levitä tätä viestiä käyttäen kaikkia mahdollisia kanavia. ---------

        Luulisi Illuminati (jos sellaista edes on) tulisi ulos kaapistaan mikäli tavoitteet ovat hyvät. Miksi tehdä amatoorimäiset webbisivut ja perustaa liike the movement jollekin ilmaisille webbisivu palveluille, joka itsessään jo karsii uskottavuutta. Tällaisen liikkeen voi kuka tahansa perustaa vaikka jehovien nimellä, mikäli vain aikaa ja kiinnostusta löytyy. Kiertäähän jehovatkin ovelta ovelle valistamassa miten maailmasta tulisi parempi ja siihen se sitten jääkin.

        The movementin sivuilta löytyy aika vähän konkreettista tietoa miten nykyjärjestelmä tultaisiin muuttamaan. Koko ajatus perustuu taas uudelle uskonnolle, Illunismi. Eli palvottaisiin jotain illuminatia, joka olisi johdossa ja rivikansan tulisi luopuo vapauksistaan. Zeitgeist ei sentään perustu mihinkään uskontoon.


      • Illuminoitu
        gnqwe kirjoitti:

        Luulisi Illuminati (jos sellaista edes on) tulisi ulos kaapistaan mikäli tavoitteet ovat hyvät. Miksi tehdä amatoorimäiset webbisivut ja perustaa liike the movement jollekin ilmaisille webbisivu palveluille, joka itsessään jo karsii uskottavuutta. Tällaisen liikkeen voi kuka tahansa perustaa vaikka jehovien nimellä, mikäli vain aikaa ja kiinnostusta löytyy. Kiertäähän jehovatkin ovelta ovelle valistamassa miten maailmasta tulisi parempi ja siihen se sitten jääkin.

        The movementin sivuilta löytyy aika vähän konkreettista tietoa miten nykyjärjestelmä tultaisiin muuttamaan. Koko ajatus perustuu taas uudelle uskonnolle, Illunismi. Eli palvottaisiin jotain illuminatia, joka olisi johdossa ja rivikansan tulisi luopuo vapauksistaan. Zeitgeist ei sentään perustu mihinkään uskontoon.

        Itse en ole sivujen ylläpitäjä, joten siihen en ota kantaa, miksi ne on sellaiset.

        The Movement vastustaa old world orderia ja minä myös. Toki The Movement kehoittaa ihmisiä tutustumaan erilaisiin systeemeihin ja ottamaan asioista selvää.

        Zeitgeist saa rauhassa mun puolesta luoda sen uuden järjestelmän sitten tämän vanhan tilalle. Onhan sitä venus projectia jo pitkälle kehitettykkin, ehkä jokin välivaihe voisi olla ihan jees? En tiedä, se on sitten zeitgeistin murhe :)

        Henkilökohtaisesti mulla ei ole mitää vastaan näitä vanhoja huuhaa uskontoja.

        Itse olen sitä mieltä että olemme kaikki yhtä ja meidän pitäisi elää harmonisesti tasapainossa luonnon kanssa. Mielestäni Jumala on kaikkialla läsnäolevana tietoisuutena, sekä sinussa että minussa, meissä kaikissa. Mutta tämä vain minun mielipiteeni, joku voi nähdä asian toisin, tai ei näe asiaa mitenkään.


      • Valaistunut673
        Illuminoitu kirjoitti:

        Kannattaa oikeasti lukea nuo sivut, niin ymmärtää vähän enemmän ja pelkää vähemmän.

        http://www.armageddonconspiracy.co.uk/

        gnqwe kirjoitti:
        "Luulisi Illuminati (jos sellaista edes on) tulisi ulos kaapistaan mikäli tavoitteet ovat hyvät. Miksi tehdä amatoorimäiset webbisivut ja perustaa liike the movement jollekin ilmaisille webbisivu palveluille, joka itsessään jo karsii uskottavuutta."

        The Movementin jäsenet ovat tavallisia ihmisiä,jotka ovat lukeneet mitä Illuminatilla on sanottavaa,ja jotka sitten ovat päättäneet auttaa heitä.
        Nuo Suntuubi-sivut ovat ymmärtääkseni tällaisen tavallisen ihmisen tekemät ja ylläpitämät.
        Eikä se karsi liikkeen uskottavuutta,päinvastoin:se osoittaa että liike on aktiivinen ja että se kannustaa yksilölliseen toimintaan.


      • BMWMW
        Valaistunut673 kirjoitti:

        gnqwe kirjoitti:
        "Luulisi Illuminati (jos sellaista edes on) tulisi ulos kaapistaan mikäli tavoitteet ovat hyvät. Miksi tehdä amatoorimäiset webbisivut ja perustaa liike the movement jollekin ilmaisille webbisivu palveluille, joka itsessään jo karsii uskottavuutta."

        The Movementin jäsenet ovat tavallisia ihmisiä,jotka ovat lukeneet mitä Illuminatilla on sanottavaa,ja jotka sitten ovat päättäneet auttaa heitä.
        Nuo Suntuubi-sivut ovat ymmärtääkseni tällaisen tavallisen ihmisen tekemät ja ylläpitämät.
        Eikä se karsi liikkeen uskottavuutta,päinvastoin:se osoittaa että liike on aktiivinen ja että se kannustaa yksilölliseen toimintaan.

        Kirjailija tienaa varmaan hyvin kirjallaan.Tuo Hockney meinaan.Minusta tämä on yksi eliitin tekemä kerho ja ehkä tällä lailla on helppo kartoittaa ne ihmiset,jotka ovat uhka eliitille.Minun on vaikea uskoa,että tämä liike on tavalliselle pulliaiselle vastaus ja että se lopulta ajaisi tavallisten pulliaisten asiaa.


      • Illuminismi
        BMWMW kirjoitti:

        Kirjailija tienaa varmaan hyvin kirjallaan.Tuo Hockney meinaan.Minusta tämä on yksi eliitin tekemä kerho ja ehkä tällä lailla on helppo kartoittaa ne ihmiset,jotka ovat uhka eliitille.Minun on vaikea uskoa,että tämä liike on tavalliselle pulliaiselle vastaus ja että se lopulta ajaisi tavallisten pulliaisten asiaa.

        Onko tätä vaikea uskoa:
        Leipäjonot kasvaa, köyhyys lisääntyy, palkatta tehdään töitä, pyramidin ylemmällä tasolla herrat tienaa miljardeja, luonto saastuu, vedetki myydään pois.

        Tavallinen pulliainen voi vaikuttaa paljonkin asioihin. Me ollaan niitä kuluttajia / tuottajia. Me voidaan päättää mitä haluamme ja miten haluamme.

        "Minusta tämä on yksi eliitin tekemä kerho ja ehkä tällä lailla on helppo kartoittaa ne ihmiset,jotka ovat uhka eliitille."

        Väkivaltaa ei käytetä, emmekä siihen yllytä ketään.


      • äpyhäpy
        Illuminismi kirjoitti:

        Onko tätä vaikea uskoa:
        Leipäjonot kasvaa, köyhyys lisääntyy, palkatta tehdään töitä, pyramidin ylemmällä tasolla herrat tienaa miljardeja, luonto saastuu, vedetki myydään pois.

        Tavallinen pulliainen voi vaikuttaa paljonkin asioihin. Me ollaan niitä kuluttajia / tuottajia. Me voidaan päättää mitä haluamme ja miten haluamme.

        "Minusta tämä on yksi eliitin tekemä kerho ja ehkä tällä lailla on helppo kartoittaa ne ihmiset,jotka ovat uhka eliitille."

        Väkivaltaa ei käytetä, emmekä siihen yllytä ketään.

        The Movement on teekkareiden tekemä parodia Zeitgeist-liikkeestä ja muista vastaavista.

        Miettikää nyt vähän, ihmiset! Jos liikkeen takana on oikeasti vaikutusvaltainen Illuminati, ei liikkeen sivut tosiaan ole missään ilmaisissa ja mainosia pursuavissa freeboardeissa ja suntuubeissa!

        Hyvä pila mutta liika toisto rupeaa kyllästyttämään.


      • The Movement
        äpyhäpy kirjoitti:

        The Movement on teekkareiden tekemä parodia Zeitgeist-liikkeestä ja muista vastaavista.

        Miettikää nyt vähän, ihmiset! Jos liikkeen takana on oikeasti vaikutusvaltainen Illuminati, ei liikkeen sivut tosiaan ole missään ilmaisissa ja mainosia pursuavissa freeboardeissa ja suntuubeissa!

        Hyvä pila mutta liika toisto rupeaa kyllästyttämään.

        Johan se on aikakin alkaa pilailemaan tästä nykyisenlaisesta feikki pyramidihuijausjärjestelmästä ja oikein kunnolla!

        Lisäksi ihmisten tietoisuudentasoa tulee nostaa. Ihmisten tulee oppia ajattelemaan kriittisesti asioista omilla aivoilla. Kun ihmiset ovat tietoisia elinympäristöstään, ja tietoisia omasta voimastaan, niin heitä ei enää voi huijata jollain piilotyrannialla JA KAIKKI TULEVAT VAATIMAAN SITÄ MUUTOSTA, ketään ei tarvitse pakottaa.

        Tämä maailmanlaajuinen The Movement liike tulee olemaan liikkeiden liike, eli kaikki positiivista muutosta haluavat tahot tulee yhdistymään yhdeksi ainoaksi liikkeeksi, koska kaikilla on sama tavoite: Positiivinen Uusi Maailmanjärjestys.


      • synteettisen
        The Movement kirjoitti:

        Johan se on aikakin alkaa pilailemaan tästä nykyisenlaisesta feikki pyramidihuijausjärjestelmästä ja oikein kunnolla!

        Lisäksi ihmisten tietoisuudentasoa tulee nostaa. Ihmisten tulee oppia ajattelemaan kriittisesti asioista omilla aivoilla. Kun ihmiset ovat tietoisia elinympäristöstään, ja tietoisia omasta voimastaan, niin heitä ei enää voi huijata jollain piilotyrannialla JA KAIKKI TULEVAT VAATIMAAN SITÄ MUUTOSTA, ketään ei tarvitse pakottaa.

        Tämä maailmanlaajuinen The Movement liike tulee olemaan liikkeiden liike, eli kaikki positiivista muutosta haluavat tahot tulee yhdistymään yhdeksi ainoaksi liikkeeksi, koska kaikilla on sama tavoite: Positiivinen Uusi Maailmanjärjestys.

        flunssan kautta synteettiseen zeigeistiin. Al-Qaida = Al-Jude


        http://www.youtube.com/watch?v=GsUtvOW6SR0 Fake Al Qaeda Actors EXPOSED! Adam Gadahn & Yousef al-Khattab

        Arabixi pukeutunut KEN tekee Freudilaisen lipsahduksen kahdesti. Humalassa oleva Ken käsittelee arabien rukousliinaa kuin tavallista länsimaista kaulaliinaa, joka huiskautetaan kädellä seläntaa.
        http://www.youtube.com/watch?v=5oSptfJUQMI&feature=related
        Ensin vasemmalta 00:15 sitten oikealta 04:52 CIA agentti tulee, pistää mikrofonin kiinne ja huomauttaa asiasta.


    • The Movement

      -------- The Movement -------

      ---------------------------------
      --------- SANASOTA --------
      ---------------------------------
      Realistit vastaan Fantasistit
      ---------------------------------

      Tervehdys,sanasoturi.
      Me olemme nyt taistelukentällä.
      Jatkuvasti raivoaa maailmanlaajuinen älyjen taistelu.
      Joka päivä kohtaamme muiden ajatuksia ja mielipiteitä.
      Nämä ajatukset vaikuttavat aina meihin jollain tavalla.
      Ne muuttavat käsitystämme todellisuudesta.
      Kyse on sanasodasta.

      Tämän sodan päänäyttämö on internet.
      Raivokasta keskustelua foorumeilla,ketju E-maileja lähetetään,viruksen lailla leviää tieto kaikkialle,ja ihmisten on pakko valita puolensa.
      Tässä sodassa on kaksi puolta: Realistit ja Fantasistit.
      He keskustelevat tulevaisuudesta.
      Ja heidän mielipiteensä ovat täysin vastakkaiset.

      Realistit ovat melko tyytyväisiä nykyiseen Vanhaan Maailmanjärjestykseen.
      He uskovat ettei sitä voi haastaa,joten he eivät edes yritä.
      Sen sijaan he puolustavat sitä.
      Näin siksi,koska he uskovat että tämä nykinen systeemi on "todellinen".
      He ovat kasvaneet tässä systeemissä.
      He ovat saaneet koulutuksensa systeemin kouluista ja muilta ihmisiltä,jotka uskoivat että systeemi on "totta".
      Tämä sitten luo pohjan heidän "realistiselle" maailmankuvalleen.
      Jokainen meistä on joissain määrin aivopesty,enemmän tai vähemmän.
      Jotkut voivat murtautua vapaaksi,jotkut eivät.

      Ne jotka murtautuvat vapaaksi alkavat haastaa systeemiä,koska he näkevät kuinka se orjuuttaa ihmisiä.
      He luovat fantasioita.
      Heistä tulee fantasisteja.
      Fantasointi tarkoittaa uuden todellisuuden luomista mielikuvitusta käyttäen.
      Luodaan visio Uudesta Maailmanjärjestyksestä.
      Visio maailmasta ilman sääntöjä tai rajoituksia.
      Maailma,jossa ei tarvita 10 kilon lakikirjoja.
      Maailma,joka perustuu Kosmiseen Rakkauteen,eikä rahaan.

      The Movement kutsuu kaikkia maailman fantasisteja kokoontumaan yhden yhteisen nimen alle:"The Movement".
      Näin saadaan aikaan globaali,todelliseen muutokseen pystyvä aktivistiliike.
      Jos kaikki maailman muutosta haluavat ihmiset saadaan yhdistettyä,niin mikään ei voi heitä pysäyttää.
      Tavoitteenamme on kaataa nykyinen Vanha Maailmanjärjestys ja luoda sen tilalle positiivinen Uusi Maailmanjärjestys.
      The Movement pysähtyy vasta sitten kun saavutamme tuon tavoitteen.

      Monet pelkäävät että tulee täysi kaaos ja anarkia,jos tapahtuu jonkin sortin vallankumous.
      Mutta älkää huolehtiko.
      Kyllä se siitä.
      Unohtakaa pelko.
      Rentoutukaa.
      Vapauttakaa Mielenne.
      Ei ole olemassa mitään rajoja.
      Voitte Ajatella Mitä Tahansa.
      Ja muista:
      Koskaan et kulje yksin.

      No,sanasoturi,kenen puolella olet?

      -------------------------------------
      http://www.armageddonconspiracy.co.uk
      http://themovement.suntuubi.com
      http://themovement.munfoorumi.com

      --------- Levitä tätä viestiä käyttäen kaikkia mahdollisia kanavia. ---------

      • hehe jhehhh hherh

        Ihan minkä vaan mutten Movementin (NWO) puolella, on se kummaa miten nämä NWO jätkät/akat yrittää kokoajan huiputtaa ihmisiä tavalla tai toisella, puhumalla hyvää oikealle ja puhumalla paskaa vasemmalle (enkä puhu nyt polittisista suunnista).


      • mitä pahaa?
        hehe jhehhh hherh kirjoitti:

        Ihan minkä vaan mutten Movementin (NWO) puolella, on se kummaa miten nämä NWO jätkät/akat yrittää kokoajan huiputtaa ihmisiä tavalla tai toisella, puhumalla hyvää oikealle ja puhumalla paskaa vasemmalle (enkä puhu nyt polittisista suunnista).

        Onhan tuonne suomen the movementin sivulle paljon erittäin hyvää asiaa kirjoitettu josta olen täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa, kuten talouskasvusta, kristinuskosta, tv:stä, julkkiskulttuurista, demokratiasta, tämä nykyinen (vanha) maailmanjärjestys.

        http://themovement.suntuubi.com

        Valtaosa ihmisistä on vaan niin unessa etteivät edes tajua olevansa pelkkiä eliitin heittopusseja (lampaita).


      • no niin no
        mitä pahaa? kirjoitti:

        Onhan tuonne suomen the movementin sivulle paljon erittäin hyvää asiaa kirjoitettu josta olen täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa, kuten talouskasvusta, kristinuskosta, tv:stä, julkkiskulttuurista, demokratiasta, tämä nykyinen (vanha) maailmanjärjestys.

        http://themovement.suntuubi.com

        Valtaosa ihmisistä on vaan niin unessa etteivät edes tajua olevansa pelkkiä eliitin heittopusseja (lampaita).

        The Movement liike on vaan NWO:n kasvojen pesuliike, Puhutaan hyvää oikealle ja tehdään paskaa vasemmalla, kyllä se oikea movement liike on jossain muualla kun "The Movement"- liikkeessä.

        Jos usko NWO/Movement propagandaa joudut juuri niiden "lampaiden" mitä et halua olevasi mukaan.


      • No niin no mutta
        no niin no kirjoitti:

        The Movement liike on vaan NWO:n kasvojen pesuliike, Puhutaan hyvää oikealle ja tehdään paskaa vasemmalla, kyllä se oikea movement liike on jossain muualla kun "The Movement"- liikkeessä.

        Jos usko NWO/Movement propagandaa joudut juuri niiden "lampaiden" mitä et halua olevasi mukaan.

        mistäs sä sen voit tietää että tekee paskaa vasemmalla? Ja jos tekee niin kyllähän se on sitten aika se taho puhdistaa joka on sen liikkeen takana, liikehän kääntyy niitä itseään vastaan, jos nimittäin haluavat orjuuttaa ihmiset tms. Mitä olen nyt lukenut, niin the movement haluaa nimenomaan herättää ihmiset ajattelemaan kriittisesti, ajattelemaan asioista omilla aivoilla, erottamaan valheellisen tiedon oikeasta, huomaamaan propagandan.

        Ja joku Alex Jones joka suurimmin huutelee Illuista ja tosta bilderberg hommelista, niin luulis et olis henki luiskahtanut aika äkkii ja seki ukko vaiennettu, jos ovat kerta niin pahoja.

        Ja miksi muuten AJ ei perusta sanomansa ympärille aktivistiliikettä, joka pyrkisi oikeasti muuttamaan asioita parempaan suuntaan ja vastustamaan noita eliittejä ja tätä täysin korruptoitunutta paska järjestelmää? Onhan hänellä sentään jo milijoonia faneja. Ainoat jotka vastustavat korruptoitunutta paskaa ja eliittiä on Illut itse ja heidän liike :) Vähän nurinkurista. Eikö?


      • Katoppas
        no niin no kirjoitti:

        The Movement liike on vaan NWO:n kasvojen pesuliike, Puhutaan hyvää oikealle ja tehdään paskaa vasemmalla, kyllä se oikea movement liike on jossain muualla kun "The Movement"- liikkeessä.

        Jos usko NWO/Movement propagandaa joudut juuri niiden "lampaiden" mitä et halua olevasi mukaan.

        Aika varmoja näyttävät muuten olevan, että meritokratia olisi täällä vajaa vuoden päästä :)

        http://www.meritocracy.org.uk/


    • tuituit

      Aika paljon miinuksia..

      • Just a one man

        Maailmassa on niin paljon kaksinaamaista kieroutta,että ei kaikki sitä välttämättä tajua. Tuo movement on nwo tahojen tekemä harhautus. Itse en usko sen olevan tavallisen ihmisen asialla lopulta. Luulen ja ajattelen todellisesti me tavalliset ihmiset emme tajua kuinka suuri koko todellinen nwo on edes. Se on varmasti vuosien saatossa lonkeroitunut ympäri maailman ja moneen haaraan. Sitä paitsi varmasti eliitti hallitsee myös vaihtoehto medioita ja noin sanottuja vastarinta liikkeitä. Todelliset nwo vastaiset ihmiset jotka ovat jotain saaneet selville ja yrittäneet kertoa jotain on tapettu tai vangittu.
        Nyt,jos ajattelee,että ihmisiä pystytään valvomaan netin kautta jo. Niin ihan pian saattaa olla vaikeaa muodostaa todellista nwo vastaisuutta ja eliitti vastaisuutta. Ehkä pian tulee kova sensuuri ja tavalliset ihmiset joutuu ajattelemaan,että millä tavalla kommunikoidaan niin,että ei meitä seurata tai vakoilla jotenkin. Monet ei edes usko,että joku seuraisi ja valvoisi meitä netissä jo nyt. Moni ei usko,että on edes olemassa salaliittoja tai juonitteluja tavallista kansaa kohtaan maailmassa ja EU:ssa. Me olemme peli nappuloita ja tavallinen ihminen on vain väline jota voi käyttää ja manipuloida sotimaan ja tekemään ne raskaat hommat. No minä olen vain hullu. Mutta en tyhmä. :-)


      • uhhowcdjn
        Just a one man kirjoitti:

        Maailmassa on niin paljon kaksinaamaista kieroutta,että ei kaikki sitä välttämättä tajua. Tuo movement on nwo tahojen tekemä harhautus. Itse en usko sen olevan tavallisen ihmisen asialla lopulta. Luulen ja ajattelen todellisesti me tavalliset ihmiset emme tajua kuinka suuri koko todellinen nwo on edes. Se on varmasti vuosien saatossa lonkeroitunut ympäri maailman ja moneen haaraan. Sitä paitsi varmasti eliitti hallitsee myös vaihtoehto medioita ja noin sanottuja vastarinta liikkeitä. Todelliset nwo vastaiset ihmiset jotka ovat jotain saaneet selville ja yrittäneet kertoa jotain on tapettu tai vangittu.
        Nyt,jos ajattelee,että ihmisiä pystytään valvomaan netin kautta jo. Niin ihan pian saattaa olla vaikeaa muodostaa todellista nwo vastaisuutta ja eliitti vastaisuutta. Ehkä pian tulee kova sensuuri ja tavalliset ihmiset joutuu ajattelemaan,että millä tavalla kommunikoidaan niin,että ei meitä seurata tai vakoilla jotenkin. Monet ei edes usko,että joku seuraisi ja valvoisi meitä netissä jo nyt. Moni ei usko,että on edes olemassa salaliittoja tai juonitteluja tavallista kansaa kohtaan maailmassa ja EU:ssa. Me olemme peli nappuloita ja tavallinen ihminen on vain väline jota voi käyttää ja manipuloida sotimaan ja tekemään ne raskaat hommat. No minä olen vain hullu. Mutta en tyhmä. :-)

        Eilen tuli televisiossa internetissä toimivan urheilukaupan mainos ja niiden mainoslause kuuluu jotta Join the movement. Yrittääkö illuminati iskostaa the movementtiä alitajuntaan


      • The Movement
        uhhowcdjn kirjoitti:

        Eilen tuli televisiossa internetissä toimivan urheilukaupan mainos ja niiden mainoslause kuuluu jotta Join the movement. Yrittääkö illuminati iskostaa the movementtiä alitajuntaan

        Liity tai älä liity.

        Miten voin liittyä The Movementtiin?

        Liittyminen tapahtuu tulemalla mukaan toimintaan.

        Pääsyvaatimukset:
        The Movementin arvomaailma ja sanoma perustuvat pitkälti Illuminatin Armageddon Conspiracy sivustollaan esittämiin asioihin:
        http://www.armageddonconspiracy.co.uk

        On suositeltavaa,että ennen The Movementtiin liittymistä luette tuon sivuston ja ymmärrätte suurimman osan sen sisällöstä.
        Jos havaitsette olevanne erimieltä useimpien sivun artikkeleiden kanssa,niin silloin The Movement ei ole teille tarkoitettu.
        Jos ette osaa englantia,niin tämä Suntuubi-sivustomme tarjoaa suomenkielisen vaihtoehdon,joskaan kirjoitusten laatu ei aivan yllä AC-sivun tasolle.

        Oletamme,että jokainen jäsen on opetellut ennen liittymistään seuraavat termit ja tajuaa niiden tarkoituksen:
        -Illuminati (hyväntahtoinen salaseura)
        -Vanha Maailmanjärjestys,OWO (maailman johtava eliitti)
        -Uusi Maailmanjärjestys,NWO (Illuminatin tavoittelema meritokratiaan perustuva maailma)
        -Meritokratia (yksilön kyvyt palkitseva,tasapuolinen yhteiskuntamalli)
        -Illuminismi (uusi,oman jumaluuden etsimiseen ja löytämiseen perustuva uskonto)

        Oletamme myös,että jokainen jäsen:
        -Kannattaa 100% perintöveroa
        -Uskoo sielun olemassaoloon
        -Vastustaa aabrahaamisia uskontoja (juutalaisuus,kristinusko,islam)



        The Movementin foorumin löydätte täältä:
        http://themovement.munfoorumi.com/index.php


      • meni vähän yli :S
        The Movement kirjoitti:

        Liity tai älä liity.

        Miten voin liittyä The Movementtiin?

        Liittyminen tapahtuu tulemalla mukaan toimintaan.

        Pääsyvaatimukset:
        The Movementin arvomaailma ja sanoma perustuvat pitkälti Illuminatin Armageddon Conspiracy sivustollaan esittämiin asioihin:
        http://www.armageddonconspiracy.co.uk

        On suositeltavaa,että ennen The Movementtiin liittymistä luette tuon sivuston ja ymmärrätte suurimman osan sen sisällöstä.
        Jos havaitsette olevanne erimieltä useimpien sivun artikkeleiden kanssa,niin silloin The Movement ei ole teille tarkoitettu.
        Jos ette osaa englantia,niin tämä Suntuubi-sivustomme tarjoaa suomenkielisen vaihtoehdon,joskaan kirjoitusten laatu ei aivan yllä AC-sivun tasolle.

        Oletamme,että jokainen jäsen on opetellut ennen liittymistään seuraavat termit ja tajuaa niiden tarkoituksen:
        -Illuminati (hyväntahtoinen salaseura)
        -Vanha Maailmanjärjestys,OWO (maailman johtava eliitti)
        -Uusi Maailmanjärjestys,NWO (Illuminatin tavoittelema meritokratiaan perustuva maailma)
        -Meritokratia (yksilön kyvyt palkitseva,tasapuolinen yhteiskuntamalli)
        -Illuminismi (uusi,oman jumaluuden etsimiseen ja löytämiseen perustuva uskonto)

        Oletamme myös,että jokainen jäsen:
        -Kannattaa 100% perintöveroa
        -Uskoo sielun olemassaoloon
        -Vastustaa aabrahaamisia uskontoja (juutalaisuus,kristinusko,islam)



        The Movementin foorumin löydätte täältä:
        http://themovement.munfoorumi.com/index.php

        Mä en ymmärrä miksi Movement puhuu itsestään illuminatina mutta sivulla ei ole ainuttakaan todistetta niiden yhteyksistä illuminatiin. Ja muka weishaupt olisi perustanut huvikseen baijerin illuminati nimisen salaseuran vittuilakseen movementille. :D Voiko tota ottaa vakavasti. Nuo sepustukset vaikuttaa muutenkin keksityiltä. Ennemmin tuo movement on uskon asia. Sivulla ei ole ainuttakaan väitettä, minkä voisi todistaa oikeaksi. Movement sopii kaikille laiskoille jotka eivät itse jaksa ottaa asioista selvää. Aina pitää olla joku johdattamassa ja vielä kädestä kiinni pitäen. Hyvää päivän jatkoa!


      • mikrosiru lenkkareis
        meni vähän yli :S kirjoitti:

        Mä en ymmärrä miksi Movement puhuu itsestään illuminatina mutta sivulla ei ole ainuttakaan todistetta niiden yhteyksistä illuminatiin. Ja muka weishaupt olisi perustanut huvikseen baijerin illuminati nimisen salaseuran vittuilakseen movementille. :D Voiko tota ottaa vakavasti. Nuo sepustukset vaikuttaa muutenkin keksityiltä. Ennemmin tuo movement on uskon asia. Sivulla ei ole ainuttakaan väitettä, minkä voisi todistaa oikeaksi. Movement sopii kaikille laiskoille jotka eivät itse jaksa ottaa asioista selvää. Aina pitää olla joku johdattamassa ja vielä kädestä kiinni pitäen. Hyvää päivän jatkoa!

        Pistänpä tähän linkin siihen mainokseen, kun se oli pistetty youtubeen...
        http://www.youtube.com/watch?v=kAAr53GUXCU


      • alkaako flipata pääs

      • The Movement
        meni vähän yli :S kirjoitti:

        Mä en ymmärrä miksi Movement puhuu itsestään illuminatina mutta sivulla ei ole ainuttakaan todistetta niiden yhteyksistä illuminatiin. Ja muka weishaupt olisi perustanut huvikseen baijerin illuminati nimisen salaseuran vittuilakseen movementille. :D Voiko tota ottaa vakavasti. Nuo sepustukset vaikuttaa muutenkin keksityiltä. Ennemmin tuo movement on uskon asia. Sivulla ei ole ainuttakaan väitettä, minkä voisi todistaa oikeaksi. Movement sopii kaikille laiskoille jotka eivät itse jaksa ottaa asioista selvää. Aina pitää olla joku johdattamassa ja vielä kädestä kiinni pitäen. Hyvää päivän jatkoa!

        Myönnän toki että olen harhaoppinen.

        "Ennemmin tuo movement on uskon asia."

        Itseasiassa itse en edes halua että joku uskoisi mitä The Movement kertoilee, koska en edes usko itsekkään, mutta sen sijaan tiedän ja pidän siitä sanomasta ja arvomaailmasta mitä tuo Illuminatin Armageddon Conspiracy sivusto ja The Movement sivusto esittää.

        Uskonasioista olen muutenkin sitä mieltä että mitään uskoa ei ole olemassa. On vain tietoa jota ei ymmärretä tai vääräätietoa jota ei osata kyseenalaistaa. Väärä tieto tai tieto jota ei ymmärretä luo ihmisen mielessä uskomuksen, uskomuksen jota ei ole olemassa.

        Enkä itse kuulu Illuminatiin, The Movement on vain aktivistiliike jonka Illuminati on perustanut.

        Tässä vielä nämä suomenkieliset nettisivut:
        http://themovement.suntuubi.com/?cat=8


      • jbhnkjlö
        The Movement kirjoitti:

        Myönnän toki että olen harhaoppinen.

        "Ennemmin tuo movement on uskon asia."

        Itseasiassa itse en edes halua että joku uskoisi mitä The Movement kertoilee, koska en edes usko itsekkään, mutta sen sijaan tiedän ja pidän siitä sanomasta ja arvomaailmasta mitä tuo Illuminatin Armageddon Conspiracy sivusto ja The Movement sivusto esittää.

        Uskonasioista olen muutenkin sitä mieltä että mitään uskoa ei ole olemassa. On vain tietoa jota ei ymmärretä tai vääräätietoa jota ei osata kyseenalaistaa. Väärä tieto tai tieto jota ei ymmärretä luo ihmisen mielessä uskomuksen, uskomuksen jota ei ole olemassa.

        Enkä itse kuulu Illuminatiin, The Movement on vain aktivistiliike jonka Illuminati on perustanut.

        Tässä vielä nämä suomenkieliset nettisivut:
        http://themovement.suntuubi.com/?cat=8

        mielenkiintoisaa...


      • the movement

    • dodiiiii

      Löytyipäs mielenkiintoinen ketju..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3161
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2582
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      385
      2513
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2066
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1897
    6. 173
      1315
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1131
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      990
    Aihe