Keittiökaappikauneutta

neljän suora

Näin keväällä auringon kirkkaasti paistaessa koen joka vuosi suuren järkytyksen peiliin katsoessa luonnonvalossa!

Jösses mikä kalpean kirjava iho!

Onneksi keittiönkaapeista löytyy ensiapua:

Koko vartalolle tekee hyvää tehokas kuorinta:Karkeaa merisuolaa sekoitettuna esim. oliiviöljyyn,irrottaa tehokkaasti kuolleen solukon.

Kasvoille sopii sokeri/öljyseos(ei akneiholle).

Hunaja/kaurahiutalenaamio on kasvoille ihana,samoin kaura/maitonaamio.

Tummiin silmänalusiin ja silmäpusseihin tehoaa ainakin mulla vartin makaaminen märät (vihreä-) teepussit luomilla.

Nyt jakoon parhaat vinkit muiltakin,thanks!

13

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pala hiivaa, muutama tippa sitruunaa, vettä sen verran että tulee sopivaa levittää.
      Antaa vaikuttaa 10 min...

• Pukeli 1

Mutta ihan oikeesti, onko kasvonaamio ?

• Pukeli 1 kirjoitti:

Heh heh...vai pitäisi naamaa vielä kohottaakkin...;))))

Kirkastaa ihoa ja poistaa epäpuhtauksia, ja on kasvonaamio.

• OOOOOOOOOOOOOOO
        Pukeli 1 kirjoitti:

sellasta kun syö raakaa pullataikinaa niin sillä olis jotain "kohottavaa" vaikutusta ryntäisiin ;)))

• 17+3
        Pukeli 1 kirjoitti:

No ei varmasti, eikä persettäskään.ei niihi mikää auta.

• Enhän minä tosissani
        Pukeli 1 kirjoitti:

Enhän minä tosissani sinua halua nähdä. Onhan tuolla naamasi näytillä, iso mursun näköinen akka. Niin on kuin seinästä repäisty naamataulu. Hyi helvetti, meinasin oksentaa. Oletko tosiaan saanut naamankanto luvan? Olisit vaan siellä tuvassasi etkä näyttäytyisi ihmisten ilmoilla saatanan turvenuija. Paskanjauhaja, pilkkakirves,lialta ja hieltä haiseva akan-möhkäle. Äläkä mulle enää vastaile, en lue niitä ikinä.

• ---
        Enhän minä tosissani kirjoitti:

Enhän minä tosissani sinua halua nähdä. Onhan tuolla naamasi näytillä, iso mursun näköinen akka. Niin on kuin seinästä repäisty naamataulu. Hyi helvetti, meinasin oksentaa. Oletko tosiaan saanut naamankanto luvan? Olisit vaan siellä tuvassasi etkä näyttäytyisi ihmisten ilmoilla saatanan turvenuija. Paskanjauhaja, pilkkakirves,lialta ja hieltä haiseva akan-möhkäle. Äläkä mulle enää vastaile, en lue niitä ikinä.

Tila: Offline
        Kirjautunut viimeksi:
        Tänään klo 01:03
        Liittynyt jäseneksi: 01-12-2003

• virtuaali

Voi luoja!
      Jos naama koko pitkän talven on niin karmeelta näyttäny, et keväällä peiliin kattoessa maailma romahtaa, niin tuskin siihen mikkään rohdosvalmisteet enää auttaa.

Tuli muuten mieleeni yks vitsi.
      Vanha pariskunta oli aamuteellä ja ukko luki siinä ohella päivän lehteä.
      "Se on sitte Vilhelmiina Sörssellönkiin kuollu" hän sanoi vaimolleen.
      "Älä ny", huokasi vaimo. "Mihin se kuoli?"
      "Ei oo pantu" mies vastasi.
      "Voi saatana" vaimo kauhisteli. "Ei taida mullakaan enää sitteen montaa viikkoo jäljellä olla"?

• hyva paev

Hanski moi,miten jaksat tänään vai onks taas paha päivä tepalle terveiissii

• Ei ole mikään kalpean kirjava iho,kun on syntynyt vähän tämmöisen tummanpuoleiseksi :D.On nääs aina vähän tummahko iho.

Vartalon ihon saa pysymään rapautumatta,kun ennen suihkua kuivaharjaa.Vaikka pari kertaa viikossa.
      Jollain karkeahkolla sienellä,tai vaikka juuriharjalla.
      Saunaan vetelee välillä hunajaa,ja sitten hyvää kosteusvoidetta viimoiseksi ;)

Tummiin silmänalusiin ei taida auttaa minulla kuin pommi :/
      No,onneksi on sen verran tumma naamakin,ettei näytä niin oveen törmänneeltä.

• 20+5

hyviksi havaittuja konsteja, mulla on hunaja-kokovartalovoidetta mikä on tosi hyvää.

Onneksi on "peitepuikko" keksitty (käytän sitä silloin kun tarve vaatii) :)

• terveellinen.elämä

Kuules kun on säännölliset ja terveelliset elämäntavat, ei tarvitset minkäänlaisia poppaskonsteja edes naamavärkin kuosissa pitämiseen, ja aina on timmissä.

• Pukeli 1

taas piti kurkistaa ja neuvoa hakea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      914
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      858
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      788
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      698
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      665
    6. 78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      467
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe