Näin keväällä auringon kirkkaasti paistaessa koen joka vuosi suuren järkytyksen peiliin katsoessa luonnonvalossa!
Jösses mikä kalpean kirjava iho!
Onneksi keittiönkaapeista löytyy ensiapua:
Koko vartalolle tekee hyvää tehokas kuorinta:Karkeaa merisuolaa sekoitettuna esim. oliiviöljyyn,irrottaa tehokkaasti kuolleen solukon.
Kasvoille sopii sokeri/öljyseos(ei akneiholle).
Hunaja/kaurahiutalenaamio on kasvoille ihana,samoin kaura/maitonaamio.
Tummiin silmänalusiin ja silmäpusseihin tehoaa ainakin mulla vartin makaaminen märät (vihreä-) teepussit luomilla.
Nyt jakoon parhaat vinkit muiltakin,thanks!
Keittiökaappikauneutta
13
267
Vastaukset
Pala hiivaa, muutama tippa sitruunaa, vettä sen verran että tulee sopivaa levittää.
Antaa vaikuttaa 10 min...- Pukeli 1
Mutta ihan oikeesti, onko kasvonaamio ?
Pukeli 1 kirjoitti:
Heh heh...vai pitäisi naamaa vielä kohottaakkin...;))))
Kirkastaa ihoa ja poistaa epäpuhtauksia, ja on kasvonaamio.- OOOOOOOOOOOOOOO
Pukeli 1 kirjoitti:
sellasta kun syö raakaa pullataikinaa niin sillä olis jotain "kohottavaa" vaikutusta ryntäisiin ;)))
- 17+3
Pukeli 1 kirjoitti:
No ei varmasti, eikä persettäskään.ei niihi mikää auta.
- Enhän minä tosissani
Pukeli 1 kirjoitti:
Enhän minä tosissani sinua halua nähdä. Onhan tuolla naamasi näytillä, iso mursun näköinen akka. Niin on kuin seinästä repäisty naamataulu. Hyi helvetti, meinasin oksentaa. Oletko tosiaan saanut naamankanto luvan? Olisit vaan siellä tuvassasi etkä näyttäytyisi ihmisten ilmoilla saatanan turvenuija. Paskanjauhaja, pilkkakirves,lialta ja hieltä haiseva akan-möhkäle. Äläkä mulle enää vastaile, en lue niitä ikinä.
- ---
Enhän minä tosissani kirjoitti:
Enhän minä tosissani sinua halua nähdä. Onhan tuolla naamasi näytillä, iso mursun näköinen akka. Niin on kuin seinästä repäisty naamataulu. Hyi helvetti, meinasin oksentaa. Oletko tosiaan saanut naamankanto luvan? Olisit vaan siellä tuvassasi etkä näyttäytyisi ihmisten ilmoilla saatanan turvenuija. Paskanjauhaja, pilkkakirves,lialta ja hieltä haiseva akan-möhkäle. Äläkä mulle enää vastaile, en lue niitä ikinä.
Tila: Offline
Kirjautunut viimeksi:
Tänään klo 01:03
Liittynyt jäseneksi: 01-12-2003
- virtuaali
Voi luoja!
Jos naama koko pitkän talven on niin karmeelta näyttäny, et keväällä peiliin kattoessa maailma romahtaa, niin tuskin siihen mikkään rohdosvalmisteet enää auttaa.
Tuli muuten mieleeni yks vitsi.
Vanha pariskunta oli aamuteellä ja ukko luki siinä ohella päivän lehteä.
"Se on sitte Vilhelmiina Sörssellönkiin kuollu" hän sanoi vaimolleen.
"Älä ny", huokasi vaimo. "Mihin se kuoli?"
"Ei oo pantu" mies vastasi.
"Voi saatana" vaimo kauhisteli. "Ei taida mullakaan enää sitteen montaa viikkoo jäljellä olla"?- hyva paev
Hanski moi,miten jaksat tänään vai onks taas paha päivä tepalle terveiissii
Ei ole mikään kalpean kirjava iho,kun on syntynyt vähän tämmöisen tummanpuoleiseksi :D.On nääs aina vähän tummahko iho.
Vartalon ihon saa pysymään rapautumatta,kun ennen suihkua kuivaharjaa.Vaikka pari kertaa viikossa.
Jollain karkeahkolla sienellä,tai vaikka juuriharjalla.
Saunaan vetelee välillä hunajaa,ja sitten hyvää kosteusvoidetta viimoiseksi ;)
Tummiin silmänalusiin ei taida auttaa minulla kuin pommi :/
No,onneksi on sen verran tumma naamakin,ettei näytä niin oveen törmänneeltä.- 20+5
hyviksi havaittuja konsteja, mulla on hunaja-kokovartalovoidetta mikä on tosi hyvää.
Onneksi on "peitepuikko" keksitty (käytän sitä silloin kun tarve vaatii) :)
- terveellinen.elämä
Kuules kun on säännölliset ja terveelliset elämäntavat, ei tarvitset minkäänlaisia poppaskonsteja edes naamavärkin kuosissa pitämiseen, ja aina on timmissä.
- Pukeli 1
taas piti kurkistaa ja neuvoa hakea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94914
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54858Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61788Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141698- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86467Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467