Joskus olen kuullut jonkun venäläisen viisaasti tokaisseen, että Venäjän pitäisi julistaa uudestaan Suomelle sota... ja...sitten antautua välittömästi tälle lakia ja järjestystä kunnioittavalle, hyvinvoivalle tsuhnakansalle ilman ensimmäistäkään uhria.
Tämä olisi suurenmoinen onnenpotku kummallekin kansakunnalle. Sillä samalla kun Suomi saisi hyvityksen kärsimälleen vääryydelle ja Karjala tulisi korkoineen ja peräkylineen takaisin hieman entisestään laajentuneena Uralin tuolle puolen, koittaisi venäläisille ennenkokematon demokratian, turvallisuuden ja hämmästyttävän hyvinvoinnin aikakausi, ilman sen ihmeellisempiä ponnistuksia...Dadaa и Uraa !!!
Asiasta olisi syytä järjestää kansanäänestys molemmin puolin rajaa, niin voitaisiin unohtaa se sodanjulistuskin.
Venäjä antautukoon heti !
2
152
Vastaukset
- aset
Oletko kusipäisen EvakkoPojan lähisukulainen?
- ajatella enste
”Joskus olen kuullut jonkun venäläisen viisaasti tokaisseen, että Venäjän pitäisi julistaa uudestaan Suomelle sota... ja...sitten antautua välittömästi tälle lakia ja järjestystä kunnioittavalle, hyvinvoivalle tsuhnakansalle ilman ensimmäistäkään uhria.
Tämä olisi suurenmoinen onnenpotku kummallekin kansakunnalle. Sillä samalla kun Suomi saisi hyvityksen kärsimälleen vääryydelle ja Karjala tulisi korkoineen ja peräkylineen takaisin hieman entisestään laajentuneena Uralin tuolle puolen, koittaisi venäläisille ennenkokematon demokratian, turvallisuuden ja hämmästyttävän hyvinvoinnin aikakausi, ilman sen ihmeellisempiä ponnistuksia...Dadaa и Uraa !!!
Asiasta olisi syytä järjestää kansanäänestys molemmin puolin rajaa, niin voitaisiin unohtaa se sodanjulistuskin.”
Taas yksinkertainen lahtari on viisaan venäläisen koukkuun iskenyt niin kuin ennen viimeistä sotaa kun saksalainen laittoi venäläisten bolsevikkien koukkuun mehevän korko madon ja yksinkertainen ahne rytilahtari iski kiinni välittömästi ajattelematta seurauksia, Karjalahan siinä meni ahneiden rytilahtarien takia.
Yksinkertainen lahtari kun olet levittänyt venäläisille ennekokematon demokratiasi, sitten tulee eduskunta ja presidentin vaalit eiköhän sinulle valkene yksinkertaisuutesi kun huomaat että Suomi onkin vähemmistökieli jota valittujen edustajien ei tarvitse käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161