7 kuppia kahvia

acme__

join suunilleen yhden tunnin sisällä 7 kuppia kahvia (en tiedä miksi alkoi vain tehdä mieli) onko se miten vaarallista? sillä kädet tärisee kamalasti, huono olo ja huimaa.

4

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laxnesssssss090+

      Vaikuttaa kofeiinin yliannostukselta. Saattaa olla vaarallista silloin, kun sydän alkaa lyömään liiankin tiuhaan tahtiin... Olen itse saanut samanlaiset oireet kuin itse kuvailit useinkin, mutta ne ovat onneksi menneet yleensä muutamassa tunnissa ohi... VAikka pitkältä nuo tunnit on tuntuneet. Joskus oireet on olleet vieläkin pahempia. Tullut hengästynyt olo, oksettanut, hirveä päänsärky jne...

      Suosittelen pienempiä annoksia kahvia juotavaksi kerralla.

      • Sotis.

        Join kahvia useita kupillisia pitkin päivää, en tietenkään koskaan aloittajan kuvaamalla tavalla.
        Noita pahoinvoinnin, tykytysten ja jopa hikoilun oireita oli erityisesti aamukahvin jälkeen.

        Jossain vaiheessa kahvin tuoksu alkoi "tökkiä" ja pian kahvi maistuikin ihan hirveältä. Kiintiöni oli
        täyttynyt. Aikaa siitä, kun viimeisen kerran join kahvia on lähes päivälleen viisi vuotta.
        Koska en milloinkaan ole ollut mikään teefriikki, pärjään parilla kupillisella päivässä.

        Moni on kysynyt, tuliko kahvista luopumisesta vieroitusoireita. Luulen että nuo jutut ovat aika yksilöllisiä,
        mutta minulle ei minkäänlaista haittaa. Olo koheni kummasti, aamuhikoilu loppui kuin seinään. Ja vakuutan, että tässä ei ollut kyse mistään suunnitelmallisesta toiminnasta. Aivan puhdasta sattumaa, keho varoitti ja
        siihen uskominen on kantanut hedelmää.


      • Caius Julius.
        Sotis. kirjoitti:

        Join kahvia useita kupillisia pitkin päivää, en tietenkään koskaan aloittajan kuvaamalla tavalla.
        Noita pahoinvoinnin, tykytysten ja jopa hikoilun oireita oli erityisesti aamukahvin jälkeen.

        Jossain vaiheessa kahvin tuoksu alkoi "tökkiä" ja pian kahvi maistuikin ihan hirveältä. Kiintiöni oli
        täyttynyt. Aikaa siitä, kun viimeisen kerran join kahvia on lähes päivälleen viisi vuotta.
        Koska en milloinkaan ole ollut mikään teefriikki, pärjään parilla kupillisella päivässä.

        Moni on kysynyt, tuliko kahvista luopumisesta vieroitusoireita. Luulen että nuo jutut ovat aika yksilöllisiä,
        mutta minulle ei minkäänlaista haittaa. Olo koheni kummasti, aamuhikoilu loppui kuin seinään. Ja vakuutan, että tässä ei ollut kyse mistään suunnitelmallisesta toiminnasta. Aivan puhdasta sattumaa, keho varoitti ja
        siihen uskominen on kantanut hedelmää.

        Olin itse juomatta kerran pidemmän aikaa. Vointi oli noin 50% parempi kuin normaalisti. Suu ei ollut enää kuivuneen tuntuinen, ei hikoiluttanut, hiki ei haissut enää muutenkaan niin voimakkaasti... Vatsan toiminta oli ihan toisenlaista... Kyllä kai se on uskottava, että kahvi on eri myrkky. Sain hirveet vieroitusoireet kun viimeksi yritin lopettaa. Aivan sairas sykkivät päänsärky jo siinä vaiheessa, kun vähentää juomisen pariin kuppiin/pvä.


      • tIPitiititys
        Caius Julius. kirjoitti:

        Olin itse juomatta kerran pidemmän aikaa. Vointi oli noin 50% parempi kuin normaalisti. Suu ei ollut enää kuivuneen tuntuinen, ei hikoiluttanut, hiki ei haissut enää muutenkaan niin voimakkaasti... Vatsan toiminta oli ihan toisenlaista... Kyllä kai se on uskottava, että kahvi on eri myrkky. Sain hirveet vieroitusoireet kun viimeksi yritin lopettaa. Aivan sairas sykkivät päänsärky jo siinä vaiheessa, kun vähentää juomisen pariin kuppiin/pvä.

        Jos haluaa kofeiinin yliannostuksen, niin sen takia ei tarvitse juoda ylettömiä määriä kahvia ja rampata kusella. Riittää kun syö kourallisen kofeiinitabletteja, niin siitä tulee aivan varmasti mitä mahtavin olotila.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe