7 kuppia kahvia

acme__

join suunilleen yhden tunnin sisällä 7 kuppia kahvia (en tiedä miksi alkoi vain tehdä mieli) onko se miten vaarallista? sillä kädet tärisee kamalasti, huono olo ja huimaa.

4

653

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laxnesssssss090+

Vaikuttaa kofeiinin yliannostukselta. Saattaa olla vaarallista silloin, kun sydän alkaa lyömään liiankin tiuhaan tahtiin... Olen itse saanut samanlaiset oireet kuin itse kuvailit useinkin, mutta ne ovat onneksi menneet yleensä muutamassa tunnissa ohi... VAikka pitkältä nuo tunnit on tuntuneet. Joskus oireet on olleet vieläkin pahempia. Tullut hengästynyt olo, oksettanut, hirveä päänsärky jne...

Suosittelen pienempiä annoksia kahvia juotavaksi kerralla.

• Sotis.

Join kahvia useita kupillisia pitkin päivää, en tietenkään koskaan aloittajan kuvaamalla tavalla.
        Noita pahoinvoinnin, tykytysten ja jopa hikoilun oireita oli erityisesti aamukahvin jälkeen.

Jossain vaiheessa kahvin tuoksu alkoi "tökkiä" ja pian kahvi maistuikin ihan hirveältä. Kiintiöni oli
        täyttynyt. Aikaa siitä, kun viimeisen kerran join kahvia on lähes päivälleen viisi vuotta.
        Koska en milloinkaan ole ollut mikään teefriikki, pärjään parilla kupillisella päivässä.

Moni on kysynyt, tuliko kahvista luopumisesta vieroitusoireita. Luulen että nuo jutut ovat aika yksilöllisiä,
        mutta minulle ei minkäänlaista haittaa. Olo koheni kummasti, aamuhikoilu loppui kuin seinään. Ja vakuutan, että tässä ei ollut kyse mistään suunnitelmallisesta toiminnasta. Aivan puhdasta sattumaa, keho varoitti ja
        siihen uskominen on kantanut hedelmää.

• Caius Julius.
        Sotis. kirjoitti:

Join kahvia useita kupillisia pitkin päivää, en tietenkään koskaan aloittajan kuvaamalla tavalla.
        Noita pahoinvoinnin, tykytysten ja jopa hikoilun oireita oli erityisesti aamukahvin jälkeen.

Jossain vaiheessa kahvin tuoksu alkoi "tökkiä" ja pian kahvi maistuikin ihan hirveältä. Kiintiöni oli
        täyttynyt. Aikaa siitä, kun viimeisen kerran join kahvia on lähes päivälleen viisi vuotta.
        Koska en milloinkaan ole ollut mikään teefriikki, pärjään parilla kupillisella päivässä.

Moni on kysynyt, tuliko kahvista luopumisesta vieroitusoireita. Luulen että nuo jutut ovat aika yksilöllisiä,
        mutta minulle ei minkäänlaista haittaa. Olo koheni kummasti, aamuhikoilu loppui kuin seinään. Ja vakuutan, että tässä ei ollut kyse mistään suunnitelmallisesta toiminnasta. Aivan puhdasta sattumaa, keho varoitti ja
        siihen uskominen on kantanut hedelmää.

Olin itse juomatta kerran pidemmän aikaa. Vointi oli noin 50% parempi kuin normaalisti. Suu ei ollut enää kuivuneen tuntuinen, ei hikoiluttanut, hiki ei haissut enää muutenkaan niin voimakkaasti... Vatsan toiminta oli ihan toisenlaista... Kyllä kai se on uskottava, että kahvi on eri myrkky. Sain hirveet vieroitusoireet kun viimeksi yritin lopettaa. Aivan sairas sykkivät päänsärky jo siinä vaiheessa, kun vähentää juomisen pariin kuppiin/pvä.

• tIPitiititys
        Caius Julius. kirjoitti:

Olin itse juomatta kerran pidemmän aikaa. Vointi oli noin 50% parempi kuin normaalisti. Suu ei ollut enää kuivuneen tuntuinen, ei hikoiluttanut, hiki ei haissut enää muutenkaan niin voimakkaasti... Vatsan toiminta oli ihan toisenlaista... Kyllä kai se on uskottava, että kahvi on eri myrkky. Sain hirveet vieroitusoireet kun viimeksi yritin lopettaa. Aivan sairas sykkivät päänsärky jo siinä vaiheessa, kun vähentää juomisen pariin kuppiin/pvä.

Jos haluaa kofeiinin yliannostuksen, niin sen takia ei tarvitse juoda ylettömiä määriä kahvia ja rampata kusella. Riittää kun syö kourallisen kofeiinitabletteja, niin siitä tulee aivan varmasti mitä mahtavin olotila.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      2997
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      70
      2467
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2324
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      2008
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1416
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1366
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1363
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1249
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10