Sw-faneilla tyttö/poikaystäviä?

SW-fan 1."¤4242525

Koska tällä aiheella aina välillä vitsaillaan televisiossa niin onko siinä perää? No ainakin omalla
kohdalla se pitää paikkaansa, ei tyttöystävää. Tosin ei se ihan taida syyksi riittää enkä mitenkään
mainosta faniuttani joka tulee vain ilmi keskustellessa vaikka elokuvista.

16

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sem-mois-ta

      Tunnen yhden sw-pojan joka on ollut peräti naimisissa pari kertaa, mutta kummallakin kerralla vaimo vaihtoi tosi mieheen alle kahdessa vuodessa.

      • Veteranfan

        Eipä ole itse George Lucasillakaan tyttöystävää ollut saatikka avioliittoa lähes kolmeenkymmeneen vuoteen,vaikka hänellä on kolme ottolasta elätettävänään.George Lucas erosi Jedin Paluun kuvausten aikana editoija vaimostaan Marciasta,joka vaihtoi Georgen hieman nuorempaan mieheen.Jostain syystä Star Wars faneja pidetään yleisesti naisten keskuudessa pehmoina luusereina.Fanit ovat yleisin lähtöisin köyhistä elinoloista,kuten meikäläinen,mikä saattaa nostaa suhteen kynnystä.Tosin fanit ovat ehkä myös epäsovinnaisempia ja näin ajattelevat naisen "riistämisen" olevan vastenmielistä puuhaa,saattaahan se riistäminen sujua naisilta kuten miehiltäkin.

        Jediritareillahan ei ole suhteita juuri laisinkaan vakaumuksellisen elämäntavan takia,ehkäpä Star Wars fanit olemme jollain tavalla vakaumuksellisia ,eli uskomme suhteettoman elämäntyyliin olevan tärkeää itse elämän oppimisessa.Mielestäni elämän oppiin kuuluu toisen sukupuolen siis naisen perusteellinen tuntemus.


      • 2fdfg
        Veteranfan kirjoitti:

        Eipä ole itse George Lucasillakaan tyttöystävää ollut saatikka avioliittoa lähes kolmeenkymmeneen vuoteen,vaikka hänellä on kolme ottolasta elätettävänään.George Lucas erosi Jedin Paluun kuvausten aikana editoija vaimostaan Marciasta,joka vaihtoi Georgen hieman nuorempaan mieheen.Jostain syystä Star Wars faneja pidetään yleisesti naisten keskuudessa pehmoina luusereina.Fanit ovat yleisin lähtöisin köyhistä elinoloista,kuten meikäläinen,mikä saattaa nostaa suhteen kynnystä.Tosin fanit ovat ehkä myös epäsovinnaisempia ja näin ajattelevat naisen "riistämisen" olevan vastenmielistä puuhaa,saattaahan se riistäminen sujua naisilta kuten miehiltäkin.

        Jediritareillahan ei ole suhteita juuri laisinkaan vakaumuksellisen elämäntavan takia,ehkäpä Star Wars fanit olemme jollain tavalla vakaumuksellisia ,eli uskomme suhteettoman elämäntyyliin olevan tärkeää itse elämän oppimisessa.Mielestäni elämän oppiin kuuluu toisen sukupuolen siis naisen perusteellinen tuntemus.

        Olen avoimesti SW fan ja minulla on tyttöystävä.


      • 2fdfg kirjoitti:

        Olen avoimesti SW fan ja minulla on tyttöystävä.

        jos fanittaa SW:tä tai muita fantasia/sci-fi leffoja. Kattokaa pätkiä vaikka youtubesta näistä sci-fi messuilta, niin kyllä siellä naisia pyörii. Suomessa fanittajia taitaapi olla vähemmän, mutta eihän täällä sillein fanaattisia faneja muutenkaan hirveesti ole.

        Eipä ole tällä hetkellä tyttöystävää, vaikka on naisia iha kivasti kavereina ja tulee hyvin toimeen jne.. Minusta olen ihan avoimesti fani. Tai no oon muutenkin ns. leffanörtti ja opiskelun/työn ohella pyrin olemaan teatterin (harrastus, esim. kirjoituksen puolella) toiminnassa mukana. Eipä ne ole ainakaan negatiivisia asioita..


    • KyleKatarn(1987)

      Joskaan SW-faniuteni tuskin on tähän syynä, sillä en tuputa harrastustani kenellekään ja olen sen verran matalan profiilin fani-ihminen, että innostukseni Star Warsiin ilmenee oikeastaan pelkästään internetissä. Päällepäin ei sitä voisi huomata mistään. Vaikka en siis usko faniuteni vaikuttavan asiaan niin luulisin kuitenkin, että nainen joka on kiinnostunut Tähtien Sodasta tai scifistä yleensä olisi henkisesti jotenkin enemmän samalla aallonpituudella kanssani kuin joku joka ei ole.

      Veteranfanin Jediritarivertaukseen viitaten sanoisin, että Star Wars ja Voima eivät ole minulle mikään uskonto enkä omaa mitään vakaumusta joka tietoisesti pitäisi minut poissa suhteista vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta hyvin usein vain olen aikamoisen yksin ajatusteni kanssa eikä keheenkään naispuoleiseen tunnu saavan sitä henkistä yhteyttä. Olen kai aina ollut vähän ulkopuolinen joka paikassa minne menenkin, vähän kuten suosikki-Jedini Kyle Katarn, joka ei muuten ollut tavanomainen Jedi, sillä hänellähän oli naispuoleinen kumppani Jan Ors.

      Star Wars-faneja ei naisissa taida Suomenmaalla juuri olla ja miehissäkin niitä on hyvin vähän. Ja voi tosiaan olla, että jos tämän tyyppiset asiat eivät nappaa niin naisen silmään SW-fanimiehen mentaliteetti saattaa todella tuntua nössömäiseltä tai jotenkin muuten ihan käsittämättömältä.

      • Korriban Overlord

        Tervehdys pitkästä aikaa!

        Olen aikalailla avoimesti SW-fani, ja naisia on elämässäni riittänyt aivan tarpeeksi ja nyt olen naimisissa kolmatta vuotta.

        SW on yksi niistä monista asioista joita seuraan aktiivisesti (kirjat, sarjikset, wookieepedia, tv-sarja) lähes päivittäin. On kyllä muitakin asioita. En pidä itseäni minään nörttinä, enkä sellainen olekaan.

        Olen aikalailla vastaan SW:n saamaa nörttimainetta, mikä on tullut aivan aiheetta. Ja typerät stereotypiat vain lisäävät sitä.

        SW on loistava kokonaisuus ja oma maailmansa, jonka universumi onneksi vain laajenee ja laajenee.

        Faneja on monenlaisia, niin kuin ihmisiä yleensäkin.


      • Anxx

        Yksi naisfani ilmoittautuu! o/
        Tosin ei meikältäkään sitä poikaystävää löydy, mutta en usko sen johtuvan faniudesta vaikka ihan avoin fani olenkin.


    • Z.agge

      Ei se siitä elokuvafaniudesta voi olla kiinni jos on asiat muuten kunnossa.

      Itse olen melkolailla ylpeä diehard Star Wars -fani ja olen seurustellut tyttöystäväni kanssa jo kohta kaksi vuotta. Olen onnistunut jopa saamaan hänet kiinnostumaan ko. elokuvista 8)

    • Veteranfan

      Hei mä oon homo ja mulla on poikaystävä

      • Veteranfan

        ...terve menoo vaan taudin levittäjälle!


    • TakkuTakiainen

      mulla olis muuten varmaan tyttö ystävä tai vaimo tai kax , mutta nähtyäni moneen kertaan nää uudet 3 star wars minä, joka olen aina ollut hetero, rakastuin Chistopher Leehen ja tytöille se on EWWWW asia ne ei ymmärrä... pöh

      • Keijo.

        miksi...


      • 19
        Keijo. kirjoitti:

        miksi...

        jep, olen ehdottomasti samaa mieltä.


      • KyleKatarn1987

        Sillä tämähän oli selvästikin sitä TakkuTakiaisen oikeaa S24-Vaikuttamista, missä todella oli Ajatusta ja josta hänet on täysin väärinymmärretysti laitettu jäähylle. Niinpä niin.

        Se että on mielipide jostakin ei merkitse sitä, että on älykäs sen enempää kuin kapeaspektrisen ÄÖ-testinkään tulokset, jos pää on tyhjää täynnä ja mielipide täyttä roskaa.


      • TakkuTakiainen
        KyleKatarn1987 kirjoitti:

        Sillä tämähän oli selvästikin sitä TakkuTakiaisen oikeaa S24-Vaikuttamista, missä todella oli Ajatusta ja josta hänet on täysin väärinymmärretysti laitettu jäähylle. Niinpä niin.

        Se että on mielipide jostakin ei merkitse sitä, että on älykäs sen enempää kuin kapeaspektrisen ÄÖ-testinkään tulokset, jos pää on tyhjää täynnä ja mielipide täyttä roskaa.

        Mulla oli ennen mielipiteitä mutta luovuin niistä, koska ne tuhlasivat Energiaani, aivan kuten siemensyöxyt!
        ÄÖ -pisteeni vaihdoin Sith Voimaan.
        Tässä sinulle Ajatusta, Jedi Scum! http://koti.welho.com/asuokas/sith/


      • KyleKatarn1987
        TakkuTakiainen kirjoitti:

        Mulla oli ennen mielipiteitä mutta luovuin niistä, koska ne tuhlasivat Energiaani, aivan kuten siemensyöxyt!
        ÄÖ -pisteeni vaihdoin Sith Voimaan.
        Tässä sinulle Ajatusta, Jedi Scum! http://koti.welho.com/asuokas/sith/

        Jedi Scum ilmoittautuu ja kiittää nopeasta vastauksesta.

        Olet sentään tarkkana ja alati valppaana. Hatunnosto sinulle siitä sentäs..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe