änkyttävä, epäaito puhetapa pantu lekurin suuhun. Näyttelijälle ei sovi ollenkaan.
Todella ällöttävän kuuloista.
Ihmeellinen, ärsyttävä,
3
745
Vastaukset
- 25
En hirveän mielelläni ota noihin kantaa, mutta kun nyt tarkoitat siis roolihahmoa nimeltä Nina Luotola,
siinä ilmaisussa on kieltämättä jotain, joka ärsyttää. Puhe on katkonaista, sitä on jopa vaikea seurata.
On ollut hyviäkin juttuja ja ehyempää puhetta, kuten työpaikkahaastattelussa, mutta kokonaisuus on vähän sumea. Tyttären puhetta tässä jo odottelen... Ehkä sitten syyskuussa, kun homma taas käynnistyy.- ----
En minäkään tapaa moisia asioita arvostella. Nyt "pääsi suusta". Olen pitänyt monen monista Ria Katajan roolisuorituksista, eikä se hänen asiansa tietenkään ole muuttaa ohjaajan ? määräyksiä. Ei vain, mielestäni, puhetapa sovi henkilöhahmon suuhun. Tiedän, luulen tietäväni, senkin, että sillä tavoitellaan arkista puhetta, mutta liika on liikaa.
- ,m,.-.,mjk
asiaa ihmetellyt, puhuu kuin vahinko loukussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890