mitään keinoo siihen, millä nostettaisiin luottamus meidän lemmikeihin takas ja samalla meihin itseemme, kun nyt näyttää joka toinen koiraton vastaantulija olevan käärmeissään siitä, että koiria yleensä saa edes olla olemassa tai että niitä kuljetaan yleisillä paikoilla?
Kuka on vastuussa tästä kaikesta ja kuka vastaa myöhemmin niistä tapauksista, missä koiria ja niiden omistajia syytetaan esim. puremista tai hätyyttelyistä tai jopa raateluista, kuten täällä yksi nimimerkki viikottain kirjottaa?
Olisko syytä taas kerran katsoo peiliin, ei sen tylsän naaman takia, vaan siitä syystä, että elämää se on koiranomistajien ulkopuolellakin.
Onko meillä koiraihmisillä?
2
102
Vastaukset
No en ainakaan kanna huonoa omatuntoa "koiranomistajista". Jokainen tekee omalta osaltaan minkä tekee,ei sitä paljon muuta voi.Vastuuttomia ihmisiä löytyy jokaisesta "ryhmästä" ym.
Henkilökohtaisesti itseasiassa voin sanoa,että omalta osaltani olen jopa harrastusten kautta kongreettisesti tehnytkin jotain.Joten vielä vähemmän tarvii huonoa omatuntoa kantaa niitten puolesta,jotka vastuuttomasti suhtautuu koirien pitoon.
Jokainen viimekädessä on ihan vastuussa itsestään.
Eli voin ihan katsoa peiliin pelkästään sitä tylsää naamaa :)
Niin,eikä pahemmin ole pahaa silmää kohdalle osunut.Päinvastoin.Melkein päivittäin lenkilläkin ainakin kerran joku tulee koiria taputtelemaan.Ihan iästä ja sukupuolesta riippumattakin :O)- minä minä
Eli voin ihan katsoa peiliin pelkästään sitä tylsää naamaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94914
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54858Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61788Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141698- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86467Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467