Jouni ei sitten löytänyt itselleen naista sarjasta, harmin paikka. Varmasti olisi hyvä mies jollekin, vaikkakin jäykähkö. :D
No, karjatilan erotiikka jäänee sitten tähän:
http://www.oamk.fi/~mjarvi/kiimantarkkailu/seisoo.JPG
Jounin farmin erotiikka
7
1550
Vastaukset
- anne vai maarit
Taitaa Jounin kriteerit olla suorastaan saavuttamattomat...jotenkin semmoinen vaikutelma jäi.
- Jo ammoisina aikoina
edistyä ollenkaan. Ei halua kännykkää eikä tietokonetta... haluaa varmaan laskeakin helmitaulua käyttäen:(
- etsivä löytää
ole seurannut tilannetta? Jouni otti ohjelman teon jälkeen yhteyttä naiseen joka kirjoitti aikoinaan mut ei halunnut julkisuuteen. Jouni hehkutti lehdessä olevansa ihastunut ja ehkä varattu. Ollut mm kuluneen viikonlopun etelä-suomessa ihastuksensa luona ja pari on nähty mm Ikeassa. Tiedä vaikka löyty toisilleen sopivat. Toivottavasti.
- vipsu3w
Taitaapi olla vähän outo nainen kun tuollaisen kanssa, huh huh ja heh-heh.
No, jos tuo on totta, ei tule kauaa kestämään... - miiia vaan
vipsu3w kirjoitti:
No, jos tuo on totta, ei tule kauaa kestämään...Jouni oli mun suosikki.Valitettavasti on jo ukko.
- olemme erilaisia
vipsu3w kirjoitti:
No, jos tuo on totta, ei tule kauaa kestämään...me itsekukin ollaan outoja usean silmissä. Jokaisella on omia pinttymiä, mielteitä, tapoja, ehdottomia ei missään tapauksessa asioita, ehdottomia myöntymisiä toisaalla jota ei uskoisi. Jokainen taaplaa tyylillään ja kumma kyllä aika outokin persoona löytää oikean vastakappaleen. Sanotaan että vakka kantensa valitsee ja vakan kansi kantimensa.
- hihhuli123
olemme erilaisia kirjoitti:
me itsekukin ollaan outoja usean silmissä. Jokaisella on omia pinttymiä, mielteitä, tapoja, ehdottomia ei missään tapauksessa asioita, ehdottomia myöntymisiä toisaalla jota ei uskoisi. Jokainen taaplaa tyylillään ja kumma kyllä aika outokin persoona löytää oikean vastakappaleen. Sanotaan että vakka kantensa valitsee ja vakan kansi kantimensa.
joo totta puhut. Itse myönnän olevani outo ja löysin viimeinkin miehen joka on myös outo. Hyvin on mennyt alusta asti eikä edes riidellä koskaan, ollaan täydellisen sopiva pari toisillemme!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224266Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692745Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5451377- 571330
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 761311
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196