Parinvaihto&Kimppakiva...

Luotain-56

Siinä on kaksi yhdyssanaa jotka saavat mielikuvituksen liikkeelle.Mä luin eilen illalla lehdestä artikkelin ja innostuin heti.Eikä kyllä tarvinnut katua sitä kokeilua!Ensiksi mä vaihdoin jaloissani olevan sukkaparin toiseen.Heti tuli niin pirun mukava olo.Sitten mä heitin käytössäni olevat kävelykengät roskikseen ja työnsin jalkani lenkkareihin.Tosi hyvää teki kun pääsi lykkäämään kinttunsa vieraisiin kenkiin.En kyllä yhtään ihmettele että hommasta on tullut niin suosittu.Tää parinvaihto on tosi hienoa!Ainoa mikä mua tässä harmittaa on tämä ihmisen jalkojen määrä.Sillä jos mulla olisikin 6 paria jalkoja niin olisi kiva testata vielä sitä kimppakivaa.Mutta eihän sitä voi kaikkea saada...

8

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • glaarrti

Tuo on ihan tosi, että jo pienikin muutos tuo ihmismielelle vaihtelua ... ja sekaannusta samalla....
      Sukkien vaihtelu on ihan leikkisää, mutta miten tuo kenkien vaihtelu........ kuinka monta vierasta lenkkaria sulla on ja miten ne mennee sun vaihteluun .... ainii ne kaverit.... varo ettet saa sieniä niistä..

mun mielikivitus on nyt jalkopäässä, mutta tää on samalla yläpään juttuja...... molempi yyyök

• GloriaJoy

kengistä puheen ollen niin jos tekee paljon jaloilla seisovaa tai liikkuvaa työtä niin töissä pitäisi vaihtaa puolessaväliä työpäivää tengät erilaisella korkokorkeudella olevaan kenkäpariin niin jalan lihakset saisivat haastetta ja vaihtelua ja pysyvät virkeämoinä ja joustavempina.

• riekkoriitta

Hauskaa että huumorikin vielä jaksaa kukkia näinä ainkeina aikoina!

Kiitos vaan mukavasta hetkestä :)

Juu, kyllä parinvaihtoon aina omat riskinsä sisältyy. Voi saada vaikka minkä sienitartunnan :/

• hyvin lohkastu!
        joopa, mihin se kivanpito täältä otti ja hävis?

Kirjotetaan nyt jostain muusta välillä kuin kiusaamisesta ja vanhojen nostosta, näkyyhän taas nousevan urakalla.

En keksinyt mitään, josta ois voinut tehdä uuden alotuksen.
        Paitsi tylsyyksiä, riittääkö teiän lähikaupoissa nakit vapuks, onko teilläpäin ollut paljon maastopaloja, meilläpä on.

Huoh, tylsäääääääääääääääääääääää...........................................

• Jumpstäökömps pömrmp

"Vieraissa käyminen". Herättää kummallisia ilmeitä kun kertoo käyneensä naapurissa vieraissa :DDDDDDDDDD

• Kaaleppi Kalapiirakk

"Nussia". Kun se nyt tarkoittaa sekä sukupuoliyhteyttä, sekä varastamista. Outoa, että ihan sanana noin kaunis nimitys ei oikein tarkoita mitään kivaa. Mieti "Nussia"...

• utelisa eirkki

tarkoittaa

"Juhannushanukas! ????

• Anjaniina

olis miltei jonkinsortin tuhatjalkanen?
      Ja mietippä mitä maksaa tuhkulle vuodessa kengät.
      Tuhat parii sandaalei
      tuhat parii talvikenkii
      tuhat parii kesäkenkii
      tuhat parii korkkokenkii
      jne...
      Aika kallista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      104
      6415
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      352
      5814
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      70
      3537
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3465
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2789
    6. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      4
      2163
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1810
    8. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      18
      1777
    9. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1624
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      190
      1254
    Aihe