Useiden raporttien mukaan Somalien kristittyihin kohdistuneet vainot ovat lisääntyneet, ja yhä useammin kristityt joutuvat militanttien muslimien murhaamiksi. Viime kuussa (maaliskuu 2010) islamilaiset al-Shabaab -kapinalliset etsivät käsiinsä ja murhasivat somalialaisen kristityn, Madobe Abdin. Hän oli maanalaisen seurakunnan johtaja. Abdi oli jo aiemmin yritetty kidnapata. Huolestuttavaa tässä tapahtumassa on se, että Abdi ei ole islamilaistaustainen, vaan on ollut kristitty lapsuudestaan asti. Maaliskuussa maanalaisen kirkon jäsenen koti Mogadishun laitamilla joutui toisen islamilaisryhmittymän tuhopolton kohteeksi.
Vastaukset 1
- on silloin
aihetta,jos ei noin tapahtuisi.
12 Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi.
20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
21 Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
22 Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771652
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88574- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510