Psykopaatti Arto?

Lissukka,

Millä perusteella Arto on psykopaatti ja mustasukkainen, koska Tea niin sanoo vai? Jukkakin sitten paljastui "pelimieheksi". Mitähän tästä uudesta rakkaasta paljastuu? Juoppohullu ja hakkaaja? Rupeaa mietityttämään, että onko se Tea ex-mies jota hän pakeni turvakotiin, ollut kuitenkaan sellainen kuin Tea väitti. Ei taida Tea kovin rehti olla.

8

1326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diiba Daaba

      kun yhden naisen kohdalle jatkuvasti osuu viallisia tyyppejä. Kantsis varmaan katsoa välillä peiliin että mikä mättää. Kumma pakkomielteinen kiire koko ajan etsiä uusi mies kun edellisestä on päässyt eroon. Vois vähän aikaa katsella ympärilleen ja käydä vaikka psykologin juttusilla että mikä mättää, että osaisi etsiä sopivampia kumppaneita.

      • irtoo

        Ihanko totta mee hoitoon tai kaivoon !!


      • jokuko

        Tea saa pashaa niskaansa oikein roppakaupalla kun sattuu olemaan nainen. Maajussi-Jarkosta ei kukaan puhu mitään vaikka on samassa ajassa käynyt läpi jo vaikka kuinka monta muijaa.


      • Lissukka,
        jokuko kirjoitti:

        Tea saa pashaa niskaansa oikein roppakaupalla kun sattuu olemaan nainen. Maajussi-Jarkosta ei kukaan puhu mitään vaikka on samassa ajassa käynyt läpi jo vaikka kuinka monta muijaa.

        Maajussi Jarkko ei puhu paskaa sitten jälkikäteen ex muijistaan, toisin kuin eräs Maajussi Tea miehistään.


      • tilastot kertoo näin

        Vaikeaa se on naisen löytää tervettä miestä. 80% miehistä on jotenkin mieleltään tasapainottomia, riippuvuusongelmaisia tai persoonallisuushäiriöisiä. Naisilla tämä vastaava luku on 20%. Se selittää, miksi niin moni nainen on mielummin yksin. Elämänlaatu on paljon parempi, koska on mielummin yksin kun häiriintyneen tai jotenkin viallisen miehen kanssa. Jos sattuu kohdalle pettämätön ja kunnollinen mies, niin se on jo suurempi asia kuin lottovoitto.


      • Butt fuck
        tilastot kertoo näin kirjoitti:

        Vaikeaa se on naisen löytää tervettä miestä. 80% miehistä on jotenkin mieleltään tasapainottomia, riippuvuusongelmaisia tai persoonallisuushäiriöisiä. Naisilla tämä vastaava luku on 20%. Se selittää, miksi niin moni nainen on mielummin yksin. Elämänlaatu on paljon parempi, koska on mielummin yksin kun häiriintyneen tai jotenkin viallisen miehen kanssa. Jos sattuu kohdalle pettämätön ja kunnollinen mies, niin se on jo suurempi asia kuin lottovoitto.

        Perseestäsikö nuo tilastot vetäisit?


      • hyvä itsetunto
        Lissukka, kirjoitti:

        Maajussi Jarkko ei puhu paskaa sitten jälkikäteen ex muijistaan, toisin kuin eräs Maajussi Tea miehistään.

        että normaalisti kukaan terveen itsetunnon omaava ei puhu pahaa menneestä epäonnistuneesta suhteestaan, eikä pidäkään puhua. Jos ero/suhde ja siihen liittyvät seikat ovat jääneet kaivelemaan niin kannattaa hakeutua eroseminaariin jossa voi pienessä ryhmässä sitten puida ja luottamuksella mennyttä. Siellä kirjoitetaan "erokirje" johon voi purkaa sisintään. Itse en muista ketään lähipiiristäni ( useita eronneita) jotka olisivat sättineet exiään. Riittää kun toteaa, että suhde ei vain toiminut, olimme liian erilaisia monessa suhteessa, puuttui se "jokin" jne... varmaan monella noistakin on ollut vaikka mitä mutta se ei kuulu muille...Olen itse toiminut samoin. En ole parjannut. Riittää kun itse tiedän mihin suhde kaatui.


      • julkkis kipee
        Butt fuck kirjoitti:

        Perseestäsikö nuo tilastot vetäisit?

        tyttö römpsänsä kuivaa välillä rauhassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe