Mitä vittua?

yrjöö

mitä idiootteja tuolla oikein on? tiputtivat ehdottomasti parhaan kilpailijan tosta noin vaan. eipähän tartte enää kattoa tätäkään paskaa...

33

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sokolniki

      Enchantit niin huonoja..vetää falskisti, nolottaa.ehkä niistä sais opettamalla jotain, mutta nyt ainakin Yrjänä siis sadan valovioden päässä..EPÄREILUA!!!!

    • JackosKitten

      Ihan törkeetä tuomarointipeliä. Yrjänä kotiin niin on vielä yks bändi kisassa...
      Enchant oli törkeen huono ja Yrjänä taas törkeen hyvä.

      Tietenkin Renne ja Linda äänestää omiaan ja sitten homma jää Gugin harteille, joka on ihan pihalla koko kisasta. Kommentoi vaan inserttejä tai vaatteita ja antaa kilpailijoilleen mahdollisimman huonoja biisejä. All by myself??? Elias kyl veti sen kiitettävän hyvin, sen olis pitänyt vielä enemmän siihen heittäytyy, niin olis ollut vielä parempi esitys. Elias taitaa olla suosikkini koko kisassa.

      Näistä tiputusbiiseistä näkee et kyllä pitäis kilpailijoiden itse valita esitysbiisinsä. Yrjänästäkin tykkäsin nyt vast ekaa kertaa kun se veti omanlaistansa musaa...

    • Kurjake

      Kaikki parhaat tiputettu, jäljellä enää.. sanonko mitä..!
      Pistää miettimään, että mitähän se X-factoruus on tuomareitten mielestä?
      Nyt näyttää siltä että homoilua, virren veisuuta ja nuotin vierestä hoilaamista!

      • kerronyt???

        >Kaikki parhaat tiputettu, jäljellä enää.. sanonko mitä..!

        Ja sun mielestä parhaat olivat soulsisters, yrjänä, fearless ja palin?


      • sddddddddd

        tää on kuule laulukilpailu: Siinä ei kenenkään seksuuallsella suuntautumisella ole merkitystä. Osoitit tuolla kommentilla vain oman junttiutesi ja moukkamaisuutesi.


    • 789789

      >mitä idiootteja tuolla oikein on? tiputtivat ehdottomasti parhaan kilpailijan tosta noin vaan. eipähän tartte
      >enää kattoa tätäkään paskaa...

      Äänestä äläkä valita.

    • paska juttu

      olen ällikällä lyöty, että naurettavan surkea Enchant pääsi jatkoon ja todella hyvä Yrjänä putos pelistä pois, vaikka oli vasta ensimmäistä kertaa pudotuspelissä ja sehän jo kertoo paljon. Selvästi formattiin kuuluva juttu.
      jokaisella tuomarilla oltava yksi suojatti pelissä mukana. Aivan skeida ohjelma. Eipähän tartte tosiaankaan kattoa enää tätä paskaa...

      • on epävarma

        mutta paljon parempi kuin Yrjänä.


    • Bullshit

      Yksi ehdottomasti parhain kilpailija putosi. Myös Kristian oli hyvä, mutta se pudotettiin pois jo aikaisemmin... Kestäisköhän noi äänestystulokset päivänvaloa? En tosiaa jaksa uskoo, että suomalaiset suosii Enchantia, Samulia ja Leenaa. Jotenki niiden tyyli ja biisit vaikuttaa sellasilt etten jaksa uskoo valtaväestön kuuntelevan ja suosivan sellasii... Siis kunnon äijät, jotka laulaa hyvin ja lujaa saavat lähtöpassit... Ei mee mun jakeluu enkä jaksa kyl uskoo...

      Muutenki huono formaatti koko X-Factor. Arvatkaapa kuka tippuu seuraavaks? Jos kaikki menee kuten tähän mennessä on menny, nii Elias tai Samuli tippuu - ja näistä tippuu mun mielestä kuitenkin ehdottomasti parempi eli Elias... Eihän kato voi jättää ketää tuomarii ilman suojattia kesken kisan. Siis on niin läpinäkyvästi tippunut vuorotellen jokaisen luotsaamasta ryhmästä porukkaa että ton ens viikon tuloksen voi arvata... Jos nyt ois tippunu Enchant, nii Lindalle ei ois jääny ketää ja Rennellä ja Gugilla ois ollu kaks suojattia... Eli ei oo kyl uskomista toho kisaa. Idols oli parempi formaatti. Siel ei ollu tollasta tuomarien suunnitteluja taustalla näin vahvasti. Miks ei ois voinu tässäki X-Factorissa tippua suoraan yksinkertasesti se, joka sai kaikista vähiten ääniä yleisöltä? Just sen takii, että tuomarikisa pysyy tasaväkisenä.

      Ei oo reiluu! En kato koht mäkää enää koko kisaa ku kilpailun ehdoton helmi ja karismaattinen hahmo putosi. Kyl miehen pitää kuulostaa reilusti mieheltä eikä miltää hienostelevalta piipittäjältä. Tää on mun mielipide.

      • totuudentorkkeli.

        > En tosiaa jaksa uskoo, että suomalaiset suosii Enchantia, Samulia ja Leenaa.

        Väärin. Kyllä suomalaiset pitävät kunnon musasta - yrjänä-suomipopmusa on jo niin kuultu, että ei jaksa. Tervetuloa hienon äänen omaava Samuli, tai herkkkä raspikurkkuinen Elias!!


      • Bullshit
        totuudentorkkeli. kirjoitti:

        > En tosiaa jaksa uskoo, että suomalaiset suosii Enchantia, Samulia ja Leenaa.

        Väärin. Kyllä suomalaiset pitävät kunnon musasta - yrjänä-suomipopmusa on jo niin kuultu, että ei jaksa. Tervetuloa hienon äänen omaava Samuli, tai herkkkä raspikurkkuinen Elias!!

        "Kyllä suomalaiset pitävät kunnon musasta - yrjänä-suomipopmusa on jo niin kuultu, että ei jaksa. Tervetuloa hienon äänen omaava Samuli, tai herkkkä raspikurkkuinen Elias!!"

        Hah... Mua ei yhtää lämmittäny se Samulin esitys - eikä oo ikinä lämmittänyt. Se käsien vääntely oli lähinnä ärsyttävän koomista. (Ja lukuisat ihmiset on samaa mieltä kenen kaa oon ottanu puheeks koko formaatin). Elias on ok - ihana raspiääni - kuten sanoit - ja kaiken päälle symppis tyyppi.
        Mut kyl Yrjänässä on ytyä. Sen esitys rävähtää kunnolla ja jaksaa innostaa. Sitä jaksais jopa kuunnella ite vapaa-ajalla muutenki. Rohkea esiintyjä ja karun hieno ääni. Paras kilpailija alusta saakka. Elias kuuluu kyllä kärkikastiin myös. Mut tosi pettyny oon. Oisin toivonut näkeväni Yrjänän ja Eliaksen loppukisassa. Mut paskaks meni koko touhu. Liika taiteellisuus ei mun mielestä kuulu tällasee formaattii... Heille on erikseen omat kisansa/ areenansa. Kaikenlaisesta ylitaiteellisuudesta nauttiva menköö oopperaa, sinfoniaorkesterii, balettii, taidenäyttelyy tms... Näitä paikkojaha riittää.


      • keskity
        Bullshit kirjoitti:

        "Kyllä suomalaiset pitävät kunnon musasta - yrjänä-suomipopmusa on jo niin kuultu, että ei jaksa. Tervetuloa hienon äänen omaava Samuli, tai herkkkä raspikurkkuinen Elias!!"

        Hah... Mua ei yhtää lämmittäny se Samulin esitys - eikä oo ikinä lämmittänyt. Se käsien vääntely oli lähinnä ärsyttävän koomista. (Ja lukuisat ihmiset on samaa mieltä kenen kaa oon ottanu puheeks koko formaatin). Elias on ok - ihana raspiääni - kuten sanoit - ja kaiken päälle symppis tyyppi.
        Mut kyl Yrjänässä on ytyä. Sen esitys rävähtää kunnolla ja jaksaa innostaa. Sitä jaksais jopa kuunnella ite vapaa-ajalla muutenki. Rohkea esiintyjä ja karun hieno ääni. Paras kilpailija alusta saakka. Elias kuuluu kyllä kärkikastiin myös. Mut tosi pettyny oon. Oisin toivonut näkeväni Yrjänän ja Eliaksen loppukisassa. Mut paskaks meni koko touhu. Liika taiteellisuus ei mun mielestä kuulu tällasee formaattii... Heille on erikseen omat kisansa/ areenansa. Kaikenlaisesta ylitaiteellisuudesta nauttiva menköö oopperaa, sinfoniaorkesterii, balettii, taidenäyttelyy tms... Näitä paikkojaha riittää.

        EK (edes feikki) ei kuulu edes tähän X-factoryn paskaformaattiin. Laulutaito ja taiteellinen kunnianhimo kuuluu.


      • totuudentorkkeli.
        Bullshit kirjoitti:

        "Kyllä suomalaiset pitävät kunnon musasta - yrjänä-suomipopmusa on jo niin kuultu, että ei jaksa. Tervetuloa hienon äänen omaava Samuli, tai herkkkä raspikurkkuinen Elias!!"

        Hah... Mua ei yhtää lämmittäny se Samulin esitys - eikä oo ikinä lämmittänyt. Se käsien vääntely oli lähinnä ärsyttävän koomista. (Ja lukuisat ihmiset on samaa mieltä kenen kaa oon ottanu puheeks koko formaatin). Elias on ok - ihana raspiääni - kuten sanoit - ja kaiken päälle symppis tyyppi.
        Mut kyl Yrjänässä on ytyä. Sen esitys rävähtää kunnolla ja jaksaa innostaa. Sitä jaksais jopa kuunnella ite vapaa-ajalla muutenki. Rohkea esiintyjä ja karun hieno ääni. Paras kilpailija alusta saakka. Elias kuuluu kyllä kärkikastiin myös. Mut tosi pettyny oon. Oisin toivonut näkeväni Yrjänän ja Eliaksen loppukisassa. Mut paskaks meni koko touhu. Liika taiteellisuus ei mun mielestä kuulu tällasee formaattii... Heille on erikseen omat kisansa/ areenansa. Kaikenlaisesta ylitaiteellisuudesta nauttiva menköö oopperaa, sinfoniaorkesterii, balettii, taidenäyttelyy tms... Näitä paikkojaha riittää.

        >Liika taiteellisuus ei mun mielestä kuulu tällasee formaattii...

        Väärin. Kansa äänestää mitä se tahtoo. Kansa on tyytymätön kaikenlaisiin keskinkertaisuuksiin. Kansa tahtoo nyt Leenan, Samulin ja Eliaksien. Piste.


      • xf
        Bullshit kirjoitti:

        "Kyllä suomalaiset pitävät kunnon musasta - yrjänä-suomipopmusa on jo niin kuultu, että ei jaksa. Tervetuloa hienon äänen omaava Samuli, tai herkkkä raspikurkkuinen Elias!!"

        Hah... Mua ei yhtää lämmittäny se Samulin esitys - eikä oo ikinä lämmittänyt. Se käsien vääntely oli lähinnä ärsyttävän koomista. (Ja lukuisat ihmiset on samaa mieltä kenen kaa oon ottanu puheeks koko formaatin). Elias on ok - ihana raspiääni - kuten sanoit - ja kaiken päälle symppis tyyppi.
        Mut kyl Yrjänässä on ytyä. Sen esitys rävähtää kunnolla ja jaksaa innostaa. Sitä jaksais jopa kuunnella ite vapaa-ajalla muutenki. Rohkea esiintyjä ja karun hieno ääni. Paras kilpailija alusta saakka. Elias kuuluu kyllä kärkikastiin myös. Mut tosi pettyny oon. Oisin toivonut näkeväni Yrjänän ja Eliaksen loppukisassa. Mut paskaks meni koko touhu. Liika taiteellisuus ei mun mielestä kuulu tällasee formaattii... Heille on erikseen omat kisansa/ areenansa. Kaikenlaisesta ylitaiteellisuudesta nauttiva menköö oopperaa, sinfoniaorkesterii, balettii, taidenäyttelyy tms... Näitä paikkojaha riittää.

        Joo, näin siinä nyt kävi. Olen täysin samaa mieltä tuolla edellä olleen kommentoijan kanssa siitä, että joka sarjasta pudotetaan yksi kerrallaan. Ensi viikolla lähtee sitten joko Elias tai Samuli., ellei tohon hommaan tule jonkinlaista ryhtiä. Formaatti on aika armoton ja olen samaa mieltä siitä, että Idolseissa homma oli suoraviivaisempaa ja selkeämpää. Nyt tuomaripeli X-Factorissa ylikorostuu ja kun käsiksen oivaltaa etukäteen, voi surutta jättää jonkun jakson katsomatta, koska tietää, mitä tapahtuu ja tuloksen voi lukea Maikkarin netistä.

        Minusta Yrjänä oli ihan ok, ei mikään huippulaulaja, mutta omalla tavallaan karismaattinen. En kuitenkaan häntä mitenkään erityisesti jää kaipaamaan. Leenan vahva veto tänään yllätti positiivisesti. Elias oli ihan ok, mutta alkaako ennakkosuosikin paineet kasvaa?
        Oma villi veikkaukseni on se, että grande finaalissa ovat vastakkain Elias ja Leena. Ts. sitä ennen tippuu pois Samuli ja Enchant. Tässä järjestyksessä.


      • nb###

        ei ollut mitenkään erikoinen ja Palin oli kaikista kamalin. Ne jotka väittää etteivät enää katso istuvat ensi viikollakin TV:n ääressä ja taas putoaa se väärä eikä ohjelmaa ikinä katsota enää. Näin se jatkuu kunnes voittaja on ääänestetty ja sekin on tietty ihan väärä.
        Samuli on tähti. Leenasta tulee ja niin ehkä Eliaksestakin.Poikajengi tulee paljastamaan itsensä pelleiksi vaikka ovat aika charmikkaita ihan uutuuttaan vielä. Nihin väsähtää alle aikayksikön jos ei ala tulla parempaa kuin eilinen juttu.


      • teroanneli
        nb### kirjoitti:

        ei ollut mitenkään erikoinen ja Palin oli kaikista kamalin. Ne jotka väittää etteivät enää katso istuvat ensi viikollakin TV:n ääressä ja taas putoaa se väärä eikä ohjelmaa ikinä katsota enää. Näin se jatkuu kunnes voittaja on ääänestetty ja sekin on tietty ihan väärä.
        Samuli on tähti. Leenasta tulee ja niin ehkä Eliaksestakin.Poikajengi tulee paljastamaan itsensä pelleiksi vaikka ovat aika charmikkaita ihan uutuuttaan vielä. Nihin väsähtää alle aikayksikön jos ei ala tulla parempaa kuin eilinen juttu.

        Samuli on kisan suurin floppi. Ei hänen sanoistaan saa edes selvää. Leena on oikeesti tosi hyvä ja laulaa kauniisti.


      • iohs8
        teroanneli kirjoitti:

        Samuli on kisan suurin floppi. Ei hänen sanoistaan saa edes selvää. Leena on oikeesti tosi hyvä ja laulaa kauniisti.

        oli kyllä tuomareilta oikea veto lähettää Palin tien päälle ja säästää Leena kisassa mukana. Kyllä tuomarit tietää vaikka kansa mitä sanoisi. Ensi viikolla sitten Enchantit yllättää kun Linda taas saa pitää pojista huolta vaikka vähän arveluttaa miten ne sitten pärjää jatkossa ilman Lindaa...Ei hyvältä näytä sittenkään.


      • Kannattaja
        teroanneli kirjoitti:

        Samuli on kisan suurin floppi. Ei hänen sanoistaan saa edes selvää. Leena on oikeesti tosi hyvä ja laulaa kauniisti.

        Anteeksi vain, mutta Samuli on kyllä kehittynyt koko kisan aikana eniten, ja koko porukan paras! Leena ja Elias pysyneet samanlaisina, Enchant vajonnut niin alas kun vaan voi... Samuli on jatkuvasti parantanut, ja nykyään aivan mahtava!


      • touhotaavi
        Kannattaja kirjoitti:

        Anteeksi vain, mutta Samuli on kyllä kehittynyt koko kisan aikana eniten, ja koko porukan paras! Leena ja Elias pysyneet samanlaisina, Enchant vajonnut niin alas kun vaan voi... Samuli on jatkuvasti parantanut, ja nykyään aivan mahtava!

        Höpöhöpö. Samuli lähinnä vielä yrittää opetella ääntämään englantia ja harmi kun siitä ei saa edelleenkään mitään selvää.


      • Rambonen
        Kannattaja kirjoitti:

        Anteeksi vain, mutta Samuli on kyllä kehittynyt koko kisan aikana eniten, ja koko porukan paras! Leena ja Elias pysyneet samanlaisina, Enchant vajonnut niin alas kun vaan voi... Samuli on jatkuvasti parantanut, ja nykyään aivan mahtava!

        Siis hei et voi olla tosissas! Sehän on aivan Käsittämättömän SURKEA! Tietysti ymmärtäähän sen että kun tuotakin ohjelmaa seuraa vaan kourallinen ihmisiä ja niistäkin vaan muutama tauno äänestää niin kyllähän nuo "multitalentit" sun muut pysyy kisassa mukana, mut eihän Suomessa oo tämän ohjelman perusteella yhtään laulajaa.. :| (vrt. esim. American Idol) Hävettää..


    • niinpä niin

      Äänestäjillähän oli osuutensa asiaan ja tuomarit sitten päättivät mitä päättivät. On mielestäni huono idea, että tuomarit päättävät kahdesta vähiten ääniä saaneista, hehän tietty puolustavat omia suojattejaan. Olisi parempi, että vähiten ääniä saanut pois ja sillä selvä. Mitä Yrjänään tulee kyllähän miehessä karismaa ja laulutaitoakin on, mutta olisiko pudonnut sitten ensi kerralla jos ei nyt.

      • Tutgat

        Joo, todella älytön idea-tuomarit päättävät, kumpi kahdesta "putoajasta" saa jatkaa. Tottakai antavat äänensä omalle suojatilleen, se on selvää.
        Enchant voisi veisata ensi kerralla virren, mutta kun Linda "kosiskeli" näitä paidan nappeja auki, niin ehkä/kenties esiintyvät ilman paitoja. Olisivat joutaneet pudota, surkeita esityksiä, en tykkää.
        Samuli vetää..ässän hihastaan ja lurittelee Peppi pitkä...Tässä miehessä ei ole mielestäni mitään karismaa, epävarma esiintyminen ja ärsyttävä ääni. Valmiiksi "sammunut", kuten Arponenkin.
        Yrjänä sentään esitti monipuolista musiikkia, ja ihan kohtuuhyvin, harmi, että "mummot" pudottivat. Oli vähän sitä jytkettäkin, näiden "veisujen" rinnalle.
        Leenasta huomaa ja kuulee, että on luritellut muutenkin, kuin suihkussa, hyvä ääni, mutta stailaus on kovin tätimäinen. Äänivaroissa löytyy voimaa.
        Eliaksella on kiva, persoonallinen raspahtava ääni, sympaattinen mies, mutta poweria saisi olla runsaasti lisää.
        Tuomarointi on aika "kakkelsberiä"-kinaavat, kuin lapset hiekkalaatikolla.


    • ...

      VAsta tässä vaiheessa kisaa hoksasin että ei tietenkään voi tiputtaa vielä tässä vaiheessa kilpialijaa joka on jonkin tuomarin viimeinen vaikka olisikin jäljelläolijoista huonoin, muutoinhan kissan jäisi enää kaksi ryhmää. Nyt valitettavasti äänestykseen Enchantin kanssa joutui Yrjänä joka näinollen oli pakko pudottaa, hitto.

      Tällaistahan tämä aina on näiden naurettavien kisojen ja tosi-tv juttujen kanssa. Unohdin vain aina nuo formaatit, no eipä tarttejatkossa katella näitä niin yleisön kusetusta että.

      • vkx

        on hyvä niin kyllä se pärjää mutta jos on keskiverto niin se jää sitten tähän. Sama koskee kaikkia muitakin.
        Voitto ei aina ole parasta näissä kisoissa vaan saattaa opa olla haitaksi.


    • Meredtih

      Yrjänä oli laulullisesti surkein kilpailija. Älkää nyt viitsikö itkeä siellä! Yrjänän viimeinen laulu kertoi kaiken kyseisesta "artistista". Ei se osaa tehdä mitään muuta ku veivata sitä mikkitelinettä ja rääkyä siihen mikkiin.
      Oikea kilpilija tippui, ja toivottavasti ens viikolla tippuis Enchant. Melkein yhtä pas*ja ku Yrjänä. Sit sen jälkeen sais tippua Samuli.
      Elias ja Leena on tässä kisassa ainoita jotka osaa laulaa, ja joilla on esiintymistaitoa. Näin se vain on.

      • musiikkipelle

        Yrjänän pelastusbiisi sai aikaan kylmiä väreitä. Niin onnistunut se oli! Enchantia ei ois pitäny ottaa ees finaaliin, kun eiväthän heput osaa ku pelleillä lavalla. Silti uo epämusikaalinen porukka pääsi edelleenkin jatkoon! Onhan se toki kilttiä tuomareita kohtaan ku formaatti määrää että jokasella pitää olla pelissä vähintään yks kilpailija.


      • pukkaa
        musiikkipelle kirjoitti:

        Yrjänän pelastusbiisi sai aikaan kylmiä väreitä. Niin onnistunut se oli! Enchantia ei ois pitäny ottaa ees finaaliin, kun eiväthän heput osaa ku pelleillä lavalla. Silti uo epämusikaalinen porukka pääsi edelleenkin jatkoon! Onhan se toki kilttiä tuomareita kohtaan ku formaatti määrää että jokasella pitää olla pelissä vähintään yks kilpailija.

        voi voi.

        Yrjänästä näkee jo päällepäin ettei hän välitä musiikista eikä yleisöstä. Enchant puolestaan tarjoaa viihdettä ja iloa koko kansalle vielä laulaa hyvin. Ihan oikein nuo finalistit valittiin.


      • 19+20
        musiikkipelle kirjoitti:

        Yrjänän pelastusbiisi sai aikaan kylmiä väreitä. Niin onnistunut se oli! Enchantia ei ois pitäny ottaa ees finaaliin, kun eiväthän heput osaa ku pelleillä lavalla. Silti uo epämusikaalinen porukka pääsi edelleenkin jatkoon! Onhan se toki kilttiä tuomareita kohtaan ku formaatti määrää että jokasella pitää olla pelissä vähintään yks kilpailija.

        Mulla se sai aikaan lähinnä inhon väreitä, sitä oli kuultu jo NIIN MONTA kertaa!
        Mutta Enchant oli kyllä lähes yhtä surkea..


    • tuttu il-foorumilta

      Jo on kumma jos ette vielä ole tajunneet miten ennakkoon päätetty tämä ohjelma on ollut koko ajan. Luultavasti äänilläkään ei ole väliä, mutta ainakin tämä tapaus meni niin käsikirjoituksen mukaan.

      Tietenkin Lindalla täytyy olle edes yksi (surkea) ryhmä mukana lopussa, ei päätös Yrjänän tiputtamisesta ollut Gugin oma tahto, vaan formaattiin kuuluva sääntö. Sekin kuuluu kuvioon että Renne nyt syyttää Gugia tästä, sillä ensi viikolla jompikumpi Gugin laulajista on pudotusuhassa, ja Renne 'kostoksi' pudottaa tämän. Näin Enchant menee finaaliin (ilman että sitä ansaitsevat), ja kansa uskoo että kyse ei ole ennakkoon päätetystä jutusta, vaan Rennen kostosta. Muutenhan enchantin finaalipaikkaa ei voisi mitenkään perustella... Tämän tajuamiseen ei vaadita hirmuista älliä, ja voin vaikka lyödä vetoa että näin käy.

      • tämä sarja

        lopu vieläkään? Eilen viitsin ekaa kertaa katsoa melkein koko ohjelman läpi kun luulin että olisi ollut toiseksi viimeinen jakso. Korupelle jouti ilman muuta kotiin aikuistumaan ja Enchant oli ok, loput paljon parempia kuin kumpikaan pudotusuhassa olleista. En olisi kuitenkaan katsonut jos olisin tiennyt sarjan vielä venyvän ties miten pitkään.


      • suurta näytelmää

        sen katsomisen ei viime vaan sitä edelliseen jaksoon, sääliksi käy niitä, jotka luulivat, että kyse on jostain todellisesta,

        oikeasti niille maksetaan, jotka on palkattu mukaan


      • ^^^^^^^"
        suurta näytelmää kirjoitti:

        sen katsomisen ei viime vaan sitä edelliseen jaksoon, sääliksi käy niitä, jotka luulivat, että kyse on jostain todellisesta,

        oikeasti niille maksetaan, jotka on palkattu mukaan

        joita kiinnostaa mutta ei periaatteen vuoksi katso vaan kiihkoilee palstoilla sen sijaan ohjelmaa moittimassa. Jos ei yhtään kiinnosta niin koko ohjelman pitäisi olla niin samantekevä ettei sitä vaivautuisi täällä kommentoimaan. Jos täällä S24:llä vielä parin väliin jätetyn jakson jälkeen muistaa ilmoittaa että "en katso ohjelmaa" niin kyllä se vielä kiinnostaa. Tai sitten tämä X-faktor palsta on kiinnostava kun täältä voi lukea missä milloinkin mennään, ketkä jää ja kuka saa lähteä.


      • xf
        ^^^^^^^" kirjoitti:

        joita kiinnostaa mutta ei periaatteen vuoksi katso vaan kiihkoilee palstoilla sen sijaan ohjelmaa moittimassa. Jos ei yhtään kiinnosta niin koko ohjelman pitäisi olla niin samantekevä ettei sitä vaivautuisi täällä kommentoimaan. Jos täällä S24:llä vielä parin väliin jätetyn jakson jälkeen muistaa ilmoittaa että "en katso ohjelmaa" niin kyllä se vielä kiinnostaa. Tai sitten tämä X-faktor palsta on kiinnostava kun täältä voi lukea missä milloinkin mennään, ketkä jää ja kuka saa lähteä.

        Joo, en ymmärrä, miksi pitää vetää herneet nenään, jos oma suosikki putoaa. Minua ainakin kiinnostaa tämä kisa ihan ilmiönä. Totta kai tykkään yhdestä enemmän kuin muista, mutta en jätä katsomatta, vaikka hän putoaisikin. On mielenkiintoista, miten formaatti nyt jatkossa noudattaa "opittua kaavaa". Ts. joko on toinen ääni kellossa, koska muutoin meininki tarkoittaisi Gugin joukkueen yhden jäsenen kotiuttamista.

        Ja mikä lopulta on tärkeintä, tuomarien keskinäinen skaba, vai todellisen x-factorin löytäminen?
        Sitä näin ulkopuolisena ei voi olla kysymättä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7751
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3774
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1087
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1022
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      718
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      715
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe