sivarikeskus

no minäpä minä

Kuinka pakollista koulutuksen lisäksi sivarikeskuksessa on liikunta, saunominen, yms.??

16

1274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetsk

koska varmaan oot homo !

• aefw43g

Liikuntamahdollisuuksina ovat pururata ja järvikin löytyy läheltä sekä maksullinen (mutta erittäin edukas maksoikohan 10€ kuukauden kortti) kuntosali. Siinä ainakin muutamia.

• uyuuu

Alkuperäiseen viestiin ei kuitenkaan oo vastattu...
        ELI ONKO PAKKO VAI EI?

• ffasa333
        uyuuu kirjoitti:

Alkuperäiseen viestiin ei kuitenkaan oo vastattu...
        ELI ONKO PAKKO VAI EI?

Nyyh nyyh. onko tuo ongelmasi?

No, pari kuntoilupäivää on kuulemma, muuten vapaaehtoista. Tämä siis kaverin suusta, itse sain vapautuksen. x)

• Bump

MITÄ onko SIKALAN-GYMNI muuttunut maksulliseksi SuperSivareille?

Huano uudistu IMHO :(

Kaikki oli hyvin vielä kun itse siellä palvelin.

• M-u-r-m-e-l-i

Ainakin yksi 'liikuntapäivä' on pakollinen. Saunominen ei ole. Mutta jos haluaa nukkua sisällä, kannattaa huolehtia hygieniastaan.

• Simo Hovari

EI TARVII LIIKKUA KELLO 16.00 JÄLKEEN MIHINKÄÄN SÄNGYSTÄ

TERVEISIÄ LAPINJÄRVELTÄ

• Olet_säälittävä!

Voi vittu.... Vahvistaa niin stereotypiaa sivareista. "SIIS KAUHEET!!! PITÄÄKS MUN LIIKKUU! SIIS LIIKUNTAA?! EI KAI TUU HIKI?" Äitin pikku sipsipoika taitaa olla vaan liian läski inttiin. Kuole sokeritautiin säälittävä paskasäkki.

• Ehta sivari

Sokeritautiin kuoleminen on miellyttävämpää kuin homojen paratiisista (armeija) saatu hiv =)

• jalaa

Ite liikuin ihan vapaaehtoisesti, kun olin sivarissa. Pidin rullaluistimet mukana, ja mikäs oli mukavempaa, kuin lähteä heittämään lenkki. Saunassa ei ole pakko käydä, jos ei halua.

• tosi jees

Maan kuulu sauna siellö!
        Vieläkö entiset sivarit käy siellä vierailevana tähtenä saunomassa pojkain kanssa?

• 16hummmmmr

Sauna ei ole pakollinen.
      Lopussa on 1 liikuntapäivä, jolloin voi vaikka pelata biljardia jos joku järjestää turnauksen.
      Häviät tahallasi biljarjiturnauksen ekan pelin niin pääset loppupäiväksi nukkumaan.

• Voi mitä kuulin

Voi kamalaa, katso tv7 arkistosta : su 17.50 Kosketus Mikko. Jumala rakasti mua koko ajan.

Siinä selviää hyvin, miten mies tunnustaa "että kun ei kiinnostanut" niin hankin masispaperit.... Kaikki mun sivaritutut on tollasia lintsareita, onko oikeita sivareita olemassa?
      Sivarit vastatkaa...

• ei-kiitos-ei

Kävin armeijan ja nyt totesin että en tahdo tappaa edes "puolustus"sodassa joten ryhdyin reservin kieltäytyjäksi. Sotahullut sotikoon sotansa itse.

• I/06

Mä kävin ekassa erässä 2006 Lapinjärvellä, ei ollut kuin yksi liikuntapäivä. Se oli lenkki järven ympäri 12km. Saunominen ei ollu pakollista, jos se nyt joku ongelma on.

Tuohon aikaan sali oli vielä ilmainen. Tuli käytyä melki joka päivä. Lisäks ilta-aikaan paremman tekemisen puutteessa tuli käveltyä monesti Lapinjärven "keskustaan". Bändikämppäkin sieltä löytyi, joten soittajillekin löytyy tekemistä päiväohjelman jälkeen. Meillä oli joku blues-ilta siellä läheisessä baarissa, jonka nimeä en enää muista. Itse en viittiny bändiviritelmiin lähteä, vaikka olikin jo tuolloin pitkä soittotausta ja tutkinnot rummuista ja kitarasta. Ajattelin, että antaa innokkaiden harrastajien päästä lauteille, kun itellä on keikkaa muutenkin.

Työpalvelusta käydessäni samassa paikassa oli toinenkin sivari, joka kertoi että niiden koulutusjaksolla oli joku paikallinen amisporukka pyyhkäissyt teini-corollalla sivarikeskuksen D-asuntolan pihaan keskellä yötä. Sanomattakin selvää, että tuhannen päissään. Pyrkivät asuntolaan sisään varsin väkivaltaisesti. Lopputulos: osa amiksista sai selkäänsä ja lopulta lähtivät karkuun. Nolompi homma.

• Sivari2012

Alkuperänen kysyjä ei tällä tiedolla varmaan enää mitään tee, mutta jollekkin muulle mahdollisest samaa tietoa kaipaavalle että yks liikuntapäivä on viimesellä viikolla, jolloin on mahdollista lähteä sitä järveä kiertämään juosten tai kävellen, pelata futista tai olla futiksen katsojana, eli mikään pakko ei ole liikkua. Sauna lämmitettiin 2 kertaa viikossa (tosin toinen kerta oli legioonialaisille, mutta ei se ollut niin tarkkaa) ja mikään pakko ei ole saunoa.

Kuntosali oli ilmainen.

Ainut mihin suurimmalla osalla varmaan rahat meni koulutusjakson aikana oli kanttiini ja joka keskiviikko Ravintola Hanhi :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7728
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3712
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1130
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      963
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe